Skocz do zawartości

Ibran

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Ibran

  • Tytuł
    Civilian
  • Urodziny 1990.01.22

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Kraj

Star Citizen

  • RSI Handle
    IbranPL

Ostatnie wizyty

700 wyświetleń profilu
  1. Ciekawe kiedy nam pokażą to co miało być na CitizenConie bo z AtV wynikało, że zabrakło im w sumie kilku dni głównie na dopracowanie animacji postaci i zdecydowali się zrezygnować z prezentacji. Na samej prezentacji CR mówił, że dostaniemy ją później nie dalej niż do końca roku z tego co pamiętam.
  2. Ja ze swojej strony świeżo po obejrzeniu prezentacji na YT chciałbym zwrócić uwagę na pewną rzecz. Burza piaskowa w gameplayu. Oczywiście tutaj grzecznie czekała na odpowiedni moment, żeby uderzyć, ale biorąc pod uwagę słowa, że planują takie efekty atmosferyczne mieć w grze (jak. np też huragany wspomniane) planety z rzeczywistym oświetleniem chmur, tworząca się od tego pogoda wynikająca z mapy cieplnej planety (tu odnoszę się do wywiadu dla GamersNexus) to wszystko nie ma odpowiednika w świecie gier i ten edytor... Mogliby mi dać sam ten edytor i miałbym zabawy na kilka lat... bezpośrednie przejście z poziomu edycji do gry bez zapisywania, bez czekania - potężne narzędzie łatwość tworzenia i edycji, proceduralne powiększanie obiektów stworzenie sceny w 5 minut, która w normalnych warunkach wymagałaby co najmniej kilku godzin żmudnego wstawiania, obrotów kombinacji chodziły słuchy o tym, że mają bardzo dobry program do projektowania planet ale to jest czyste piękno. Wcześniej bałem się o to jak zamierzają zapełnić universum planetami, które mogłyby choć trochę dorównać jakości statków teraz widać, że wszystko idzie w dobrą stronę. Wstępnie można wręcz taśmowo malować biomy planety i potem wybrać kilka miejsc poświęcić im trochę czasu i uwagi i bum No Man Sky się chowa, mamy planetę z kilkoma dopracowanymi miejscami do zwiedzania i generycznym terenem, który i tak wygląda bajecznie. To co widać w gameplayu to w sumie kilka godzin roboty przy takich możliwościach oczywiście mówię tu tylko o poukładaniu obiektów, a dostaliśmy ścieżkę o długości kilku kilometrów. Zrobienie mapy tak dużej i jednocześnie dopracowanej jak z Army 3(270km2) to coś co może wykonać jedna osoba w tym edytorze i to szybko. Popieram szczególnie ten punkt wygląda na to, że w tym momencie same planety które mamy dostać w 3.0 mogą już być z grubsza gotowe i są w fazie domalowywania lokacji. Pytaniem pozostaje ile takich lokacji wymagających najwięcej pracy - Terra Prime na ten przykład ma się znajdować na planetach? Bowiem szybkie sklecenie kilku ładnych kamyków/wąwozów i wsadzenie tam kilku Tuskenów to coś co nazwałbym mini lokacją, których na niezamieszkałych planetach lub ledwie zamieszkałych pewnie będzie po kilkanaście max plus z 1-3 bardziej dopracowanych np. miasteczko z portem dla statków (Mos Eisley). Zapewne wyjdzie na to, że takie Terra Prime albo Nowy Jork będzie się tworzyć dłużej niż kilka całych planet co tylko wpłynie na jeszcze większą jakość tych lokacji. Oczywiście szkoda, że zabrakło prezentacji SQ42, ale absolutnie jestem zadowolony z prezentacji bowiem widać, że świat będzie piękny i wystarczająco duży by się w nim zgubić. TL:DR - mój hype train właśnie z szybkiego diesla dostał upgrade i stał się rozpędzonym maglevem.
  3. Ibran

    Swobodny lot nad ArcCorp

    W przytoczonym przeze mnie wywiadzie CR opowiada jak działa system tworzenia planet. Mają być one proceduralnie generowane a później rzeźbione przez art team i z tego co tłumaczył ma to być dosłowne rzeźbienie bowiem dopracowali system do poziomu w którym można ustawiać rozmiary pędzla od malutkich do układania pojedynczych kamieni po olbrzymie do szybkiego ciosania kanionów i pasm górskich do późniejszej ewentualnej obróbki dokładniejszej. Mi się wydaje, że w przypadku ważniejszych miast może być wprowadzony system "ulic" w powietrzu tak, żeby ruch wyglądał jak na Coruscant'cie w SW i w ten sposób może będzie się latało na autopilocie z punktu do punktu w mieście, a jakieś odstępstwa i szalenie na pełnej prędkości będzie ścigane przez miejscową policję. Bardziej miałoby to na celu ograniczenie graczy nie tyle ze względu na niedoskonałość lokacji ile realizm i racjonalne podejście do sprawy - grupy rozbijających się statków na wszystkich możliwych budynkach w NY byłyby dziwne. Ogólnie jeśli chodzi o tworzenie miast to w sumie tylko Ziemia przedstawia realny problem z odtworzeniem przynajmniej głównych miast świata poza 3 lokacjami podanymi w lore. Inne planety to właściwie pozostawiają nieograniczone pole do popisu dla twórców wraz z modułowymi budynkami, których wystarczy zrobić kilka rodzajów na miasto/planetę do każdego rodzaju dorzucić kilka upiększaczy poustawiać pod różnymi kątami i od biedy można rzec, że tak się buduje w owych czasach w kosmosie. Zostawia to tylko najważniejsze punkty najważniejszych planet, które miały czas i możliwość rozbudowania swojej architektury i własnych stylów. Jednakże znając CR i jego podejście do tworzenia tej gry to zmontują system automatycznej budowy miasta z podzespołów, który tak będzie je montował, że ludzie będą tracić godziny na zwiedzaniu podrzędnej dziury gdzieś na rubieżach i za to właśnie uznaję to za najbardziej ambitną grę w historii przemysłu - zaczynają od powiedzenia, że będą fajne lokacje do lądowania po chwili są to już proceduralne planety teraz słyszymy, że te planety będą miały różnorakie biomy, które będą generować na tych planetach pogodę, będzie w nich flora i fauna... a najlepsze jest to, że słowa pokrywane są filmami z silnika gry, który to udowadnia.
  4. Ibran

    Swobodny lot nad ArcCorp

    Z tego co mi się udało ustalić to wszystkie planety mają być z możliwością wylądowania "wszędzie" zakładam, że na niektórych nie będzie można wlecieć pomiędzy budynki "ze względów bezpieczeństwa" ale wszystkie powinny być dostępne nie dalej jak wczoraj obejrzałem ten oto dwu częściowy wywiad z Chrisem: Wydaje mi się, że jest tam wystarczająco dużo zapewnienia iż będzie można lądować wszędzie, szczególnie słowa mówiące o głównych miejscach lądowania jak np. Nowy Jork na Ziemi oraz często generowanych proceduralnie i poprawianych przez developerów miejsc "pobocznych". Wywiad z poprzedniego tygodnia.
  5. Ibran

    New User Interface ATV 3.9

    Wygląda na to, że szykują wprowadzenie skanowania i nowy mobiGlass™ razem z wejściem 3.0. Nowy interfejs na 2.6 plus zmiany w walce. Właśnie jak oceniacie zmiany w dogfightcie? Dla mnie niezbyt doświadczonego w lataniu w modelu jaki oferuje SC zmniejszenie prędkości powinno wprowadzić system walki znany z "przyziemnych" symulatorów lotu rozwiązując problem joustingu, o którym mówią twórcy bowiem sam grając zauważyłem podobieństwo tego jak obecnie wygląda walka do rycerskiego turnieju, albo z drugiej strony do dwóch czających się na siebie zwierząt, które okrążają się nawzajem szukając dobrego momentu na skoczenie sobie do gardeł. Moim zdaniem rozwiązanie in plus kwestia dopracowania o ile rzeczywiście należałoby zmienić prędkości i zwrotność aby zachować radość z klasycznej walki powietrznej i tracić jak najmniej dynamiki. PS. moje odczucia po zobaczeniu mobiGlassa i wyjaśnieniu systemu skanowania w RtV:
  6. Ibran

    Ibran

    Czyli całkiem spora ta reprezentacja. Co do statku to mam dostęp do startowego Mustanga fundusze niezbyt pozwalają mi obecnie na rozszerzanie floty zastanawiałem się jednak nad upgradem do czegoś innego lub zamianą na starterową Aurorę bo obecnie strasznie ciężko się wsiada do Mustangów. Jeśli zaś chodzi o piwko to zawsze chętnym przepłukać sobie gardło w dobrym towarzystwie. Zastanawiałem się też nad dołączeniem do jakiejś organizacji w SC, ale najpierw chciałbym się lepiej zaznajomić z grą i ogarnąć tu na forum.
  7. Ibran

    Ibran

    Widzę, że Szczecin ma już reprezentację na forum, do której dołączam. Tak się właśnie zastanawiałem ostatnio ilu jest Polaków w SC i czy są wśród nich Szczecinianie. Miło poznać.
  8. Ibran

    Ibran

    Witam wszystkich w internetach znany jestem pod nickiem zawartym w tytule. Aktualnie liczę sobie 26 wiosen i jestem szczęśliwym właścicielem małego starter packa Star Citizen'a. Jeśli chodzi o lokalizację to znajduję się w północno-zachodniej Polsce a konkretniej w Szczecinie. Samą grą interesuję się właściwie odkąd ruszyła z kampanią na kick-starterze i chociaż wtedy mając zbyt napięty budżet nie dałem rady dołączyć do zrzutki to mniej więcej od początku tego roku posiadam dostęp do gry. Powiem szczerze, że po przejrzeniu co do zaoferowania miała zaraz po starcie baby-PU i olbrzymich problemach ze spadkami FPS'ów odpuściłem sobie ją do wakacji odkąd śledzę stronę RSI dzień w dzień, wertuję artykuły i staram się wchodzić do gry szczególnie teraz kiedy można wypróbowywać różne statki. Dopiero teraz wpadłem na jakże błyskotliwy pomysł, aby sprawdzić czy nie ma jakiejś polskiej strony o SC no i tak znalazłem się tutaj. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności