Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Blogi

Jak nie zobaczyłem Javelina

Jak nie zobaczyłem Javelina

Pewnego razu jeden z członków polskiej organizacji Star Citizen (Ater Dracones), noszący dumny nick "Ojciec” zaproponował mi latanie jego Constellation Aquilą. Byłem oczywiście wniebowzięty, bo to statek, o którym każdy Star Citizen marzy. Ojciec był tak hojny, że chciał, żebym latał tym luksusowym wehikułem sam, ale poprosiłem go, żeby mi towarzyszył na miejscu kopilota, by było fajniej, wiecie, tak razem polatać. Usiadł.                
Coś z niczego

star citizen Coś z niczego

[Handle: Aymore] [Public Monicker: Martin Ann Drimm] [Refferal Code: STAR-KXS4-K2JC] I znowu wziąłem misję oczyszczenia jakiejś bazy z nielegalnych, agresywnych brzydali (wiecie, chodzi o zlecenia dla najemników - "mercenary"), a działo się to na planecie Hurston, zanieczyszczonej, ale klimatycznej (kto był, ten wie). Wyruszyłem z Lorville (stolicy globu) nocą i doleciałem do wskazanego miejsca, gdy pierwsze promienie porannej zorzy oświetlały wschodni widnokrąg. Baza otoczona była
Nieudana, udana i udana

Nieudana, udana i udana

Pierwszy wpis musi być powiązany z tą stroną i wyjątkowo życzliwym przyjęciem, jakie zgotowała mi @Nebthtet, @Ojciec i reszta ekipy. Oczywiście damy mają pierwszeństwo, więc napiszę najpierw o Neb.  Jedna z pierwszych wspólnych naszych wypraw odbyła się jej Freelancerem, a polegała na rozstawieniu czujnika... No właśnie: gdzie? Byliśmy przekonani że na powierzchni asteroidy, ale o tym za chwilę. Po raz pierwszy wtedy siedziałem w statku firmy MISC (nie pamiętam, czy był to Dur, Mis czy Max)
Nowość: własne tło profilu

Nowość: własne tło profilu

Mamy dla was nowość: od niedawna każdy, kto wsparł Game Armadę / Star Citizen Polska może ustawić sobie na profilu dowolne tło. Opcja ta jest dostępna dla każdej osoby, która wsparła kiedykolwiek Game Armadę dowolną kwotą. Aby to uczynić należy kliknąć zaznaczony poniżej ramką przycisk, załadować grafikę i zatwierdzić. Jeśli coś nie działa, a powinno kontaktujcie się z Administracją .    Mam nadzieję, że ten gadżet umili wam korzystanie z forum!

Nebthtet

Nebthtet

Nowe reakcje na forum

Nowe reakcje na forum

Dzisiaj będzie krótko - nasza społeczność wzbogaciła się o dwie nowe możliwe reakcje na różnorakie treści. Zachęcam do aktywnego korzystania z systemu reputacji - pamiętajcie, że plusując wartościowe treści nagradzacie autorów i motywujecie do dalszej działalności!   Jeśli chcielibyście, żeby reakcji było więcej umieśćcie swoje propozycje w komentarzach.   Jedna jest pozytywna:   A druga negatywna:

Nebthtet

Nebthtet

Nowy wygląd kategorii na NewsNecie

Nowy wygląd kategorii na NewsNecie

Zapewne część z was zauważyła, że NewsNet Game Armady jest sukcesywnie rozbudowywany. Ale chociaż treści to podstawa, liczy się również sposób ich prezentacji. Z tego powodu zmieniłam kilka rzeczy. Dajcie znać w komentarzach, czy nowy wygląd wam się podoba .  Tak wyglądała lista kategorii. Prawda, że nudno?   Nowy wygląd owej listy prezentuje się następująco - z resztą na żywo zobaczysz to tutaj:   Ale to nie koniec. Zmiany zaszły również w widoku zawartości

Nebthtet

Nebthtet

 

Obcość obcych

„Istnieją tylko dwie możliwości: albo jesteśmy sami we Wszechświecie, albo nie. Obie są równie przerażające.” – Arthur C. Clark   Czy istnieje życie pozaziemskie? Prawdopodobnie, przemawia za tym statystyka. Czy istnieje inteligentne życie? Całkiem możliwe. Czy istnieje w naszej galaktyce? Może, ale nie musi. Czy istnieje teraz? Niekoniecznie. Obecność obcych w sci-fi jest równie sensowna jak ich zupełny brak. Prawdopodobieństwo przemawia za ich istnieniem, ale roz

Amb3r

Amb3r

Nowości na Game Armadzie: strona "Pomoc" i integracja z Twitch.tv

Nowości na Game Armadzie: strona "Pomoc" i integracja z Twitch.tv

Tym razem Game Armada wzbogaciła się w kolejne nowości! Pierwszą z nich jest podstrona z pomocą - znajdziecie tam porady jak korzystać z różnych funkcjonalności forum i nie tylko. Jeśli macie z czymś problem i uważacie że na podstronie powinna być instrukcja, jak się to robi nie wahajcie się nas o tym poinformować przy pomocy opcji kontaktu z Administracją albo w komentarzu do wpisu. Na początek w dziale pomocy znalazła się instrukcja korzystania z nowej funkcjonalności...   A jest nią

Nebthtet

Nebthtet

Reakcje a reputacja - jak to działa?

Reakcje a reputacja - jak to działa?

Dzisiaj będzie parę słów o tym, jak działają reakcje i jaki mają związek z reputacją użytkowników na Game Armadzie. Czym są reakcje? To prosty sposób na pokazanie, co czujemy po lekturze wpisu czy artykułu, lub podziękowanie jego autorowi. Uwaga: działają inaczej niż na Facebooku! Tam niezależnie od tego, jak zareagujecie jest to liczone jako "like" - tylko z inną ikonką. Tutaj jest inaczej - do każdej reakcji jest przyporządkowana jakaś wartość reputacji. Reakcje z opisem "pozytywna"

Nebthtet

Nebthtet

 

Kosmiczne odległości i metody ich pokonywania

Uwaga! Poniższy tekst jest napisany przez fana hard sci-fi, który specjalizuje się w kwestiach bio-chemicznych, a nie fizycznych.   Science fiction nie musi się dziać w kosmosie, ale nie ma co ukrywać, że znaczna część ma podróże kosmiczne na mniejszą lub większą skalę. Zaś w wypadku podróży kosmicznych pojawia się jeden zasadniczy problem – kosmos jest niewyobrażalnie wielki. Największa znana współczesnej fizyce prędkość to prędkość światła, a już nawet na naszym podwórku jakim

Amb3r

Amb3r

Game Armada ma nowego redaktora!

Game Armada ma nowego redaktora!

Wczoraj dołączając do naszego zespołu prezent świąteczny zrobił nam @Darayaharus, który dzielnie i regularnie udziela się na forum, Discordzie i #pl. Mam nadzieję że powitacie go miło i z chęcią będziecie czytać jego teksty.   Darek dołączył do nas we wrześniu 2016 roku i od tego czasu jest jej aktywnym członkiem. Chętnie pomaga innym dzieląc się swoją wiedzą oraz udzielając porad na forum. Lubi również wyszukiwać strzępki informacji dotyczących jakiegoś zagadnienia i poddawać je anali

Nebthtet

Nebthtet

Nowe FAQ: Public Test Universe

Nowe FAQ: Public Test Universe

Nasz system FAQ wzbogacił się o zestaw pytań i odpowiedzi dotyczących Publicznych Serwerów Testowych Star Citizena. Jest to przetłumaczony przeze mnie zestaw pytań i odpowiedzi z oficjalnej strony - ale zaktualizowałam go do dzisiejszych realiów (delta patcher i PTU wersji 3.0). Zawiera również screeny i linki pomagające w korzystaniu z PTU. Nowe FAQ można przeczytać tutaj. Jeśli uważacie, że przydałoby się do niego coś dodać, umieśćcie dodatkowe pytania w komentarzach do niniejszego wpisu.

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność forum: katalog streamerów Twitch

Nowa funkcjonalność forum: katalog streamerów Twitch

Od teraz nasze forum wzbogaciło się w katalog streamerów Twitch polecanych przez Game Armadę! Możecie oglądać ich twórczość bez konieczności wchodzenia na Twitcha.       Jeśli chcecie do niego dołączyć napiszcie w komentarzach, albo wyślijcie mi PM. Zróbcie to samo, jeśli uważacie, że jacyś streamerzy są godni polecenia i warto by ich  dołączyć do listy!   Game Armada poleca: streamy Twitch

Nebthtet

Nebthtet

Nowy domyślny skin na Game Armadzie

Nowy domyślny skin na Game Armadzie

Jak zapewne zauważyliście nasza społeczność wzbogaciła się o nowego skina. Działa na takich samych zasadach jak poprzedni, tak więc nie powinniście mieć problemów z obsługą (zmianą tła itp).   Jeśli ktoś woli korzystać ze starego, to jest on cały czas dostępny w menu na dole strony - tam gdzie zawsze     Dajcie znać, czy się podoba.

Nebthtet

Nebthtet

Game Armada: "sklep" - czyli jak możecie wesprzeć nasz serwis

Game Armada: "sklep" - czyli jak możecie wesprzeć nasz serwis

Zapraszam do odwiedzenia naszego "sklepu". Dlaczego cudzysłów? Bo tak naprawdę nic tam nie sprzedajemy. Możecie za to wesprzeć w ten sposób nasz serwis - zgromadzone środki wydajemy na utrzymanie, ulepszenia, a czasem można nawet u nas coś wygrać. I nie, nie "przejada" ich .   Dostępne "pakiety" wsparcia to pojedyncze transakcje o wartości od 5 do 200 PLN - każda z nich ma również odpowiednik w postaci "subskrypcji". Każdy Użytkownik, który zdecyduje się na taką formę wsparcia dostaje

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność: loterie i giveawaye

Nowa funkcjonalność: loterie i giveawaye

Nasz serwis wzbogacił się o funkcjonalność giveawayów i loterii. Mam nadzieję że będziecie chętnie i często korzystać z tej opcji. Na zachętę wurządziliśmy pierwszy giveaway w którym można było zdobyć punkty reputacji kosztem minimalnego wysiłku . Jeśli chcecie darować jakąś nagrodę na giveaway lub loterię lub zorganizować u nas takowy wyślijcie mi PM.  A jeżeli znajdziecie gdzieś jakieś błędy w tłumaczeniu, bądź jeszcze gdzieś coś będzie straszyć po angielsku zgłaszajcie to proszę w komen

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność: quizy

Nowa funkcjonalność: quizy

Nasza społeczność wzbogaciła się o system do tworzenia i brania udziału w quizach. Znajdziecie go tutaj. Oferuje sporo opcji, tak więc zapraszam do testów i tworzenia własnych quizów. Są one moderowane (tj. już gotowy musi zostać zatwierdzony przez Administrację by był widoczny publicznie - podobnie jak obrazki w galerii) aby uniknąć bałaganu.   Nowy quiz można dodać na dwa sposoby: Korzystając z menu i wybierając opcję "Quiz": Poprzez sekcję quizów (aktualnie w menu pod

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność: system FAQ

Nowa funkcjonalność: system FAQ

Na forum jest dostępna nowa funkcjonalność - system FAQ (najczęściej zadawanych pytań). Znajdziecie go w menu forum i tutaj. Docelowo trafią tam wszystkie FAQ ze strony (poza Q&A dotyczącymi statków - chyba że uważacie inaczej - jeśli tak napiszcie dlaczego).   Jeśli macie pomysły / pytania to proszę je umieszczać w komentarzach.

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność: polecana zawartość

Nowa funkcjonalność: polecana zawartość

Nasza społeczność pełna jest wartościowych treści! A teraz możecie wpłynąć, na to, by były lepiej widoczne! Jeśli uważacie że jakiś temat jest wartościowy i warto go szerzej promować (takie tematy znajdziecie tutaj i w module na głównej stronie forum) wystarczy zgłosić go do moderacji i opatrzyć stosownym komentarzem!    Podobnie w przypadku postów - zostaną wyróżnione w module i wewnątrz wątku. Tu też proponuję zgłaszać do moderacji zawartość jaką uważacie za godną uwagi.  

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność: system opinii

Nowa funkcjonalność: system opinii

Na forum zainstalowany został system opinii pozwalający na wystawienie takowej po sfinalizowaniu transakcji zakupu, sprzedaży czy też wymiany. Opinię można wystawić poprzez profil użytkownika (zaznaczone na screenie poniżej) lub na zakładce gdzie wyświetlane są wszystkie opinie.   System powinien przydać się Wam wielokrotnie i na pewno pomoże w budowaniu reputacji osób wymieniających się czy też handlujących - zarówno teraz różnymi rzeczami na forum jak i w przyszłości np. w Star

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność forum: kluby

Nowa funkcjonalność forum: kluby

Kolejną z nowych funkcjonalności naszego forum są kluby. Znajdziecie je tutaj. Kluby działają na podobnej zasadzie, jak grupy na FB - ale są o wiele lepsze, bo nie macie cenzorów Zuckerberga nad głową i możecie korzystać z wielu opcji oferowanych przez forum (galerie klubów, fora klubów, kalendarze klubów itp)   Są 4 typy klubów: Publiczny - każdy może widzieć klub i jego posty oraz uczestniczyć bez dołączania. Otwarty - każdy może widzieć klub i jego posty, ale tylko czł

Nebthtet

Nebthtet

Nowa funkcjonalność forum: reakcje

Nowa funkcjonalność forum: reakcje

Zapewne zauważyliście, że standardowe formy reputacji zastąpiły reakcje. Jeśli macie propozycje, jakie można jeszcze do forum dołożyć, to w niniejszym temacie możecie się podzielić pomysłami. Szczegółowy opis funkcjonalności znajdziecie w niniejszym artykule.  

Nebthtet

Nebthtet

Aktualizacja regulaminu Serwisu Game Armada

Aktualizacja regulaminu Serwisu Game Armada

W dniu dzisiejszym został zaktualizowany Regulamin Serwisu. Jeśli to czytasz, to zapewne o tym wiesz bo musiałeś go zaakceptować, by móc przeglądać forum. Jeśli nie przeczytałeś, a kliknąłeś "akceptuj" sam jesteś sobie winien jeśli narozrabiasz i poniesiesz konsekwencje . Rzecz jasna stale dostępny link do Regulaminu jest w stopce forum oraz TUTAJ. Ewentualne wątpliwości proszę zgłaszać wykorzystując opcję pomocy (link na dole forum).

Nebthtet

Nebthtet

  • Blogi

    1. Pewnego razu jeden z członków polskiej organizacji Star Citizen (Ater Dracones), noszący dumny nick "Ojciec” zaproponował mi latanie jego Constellation Aquilą. Byłem oczywiście wniebowzięty, bo to statek, o którym każdy Star Citizen marzy.

      ScreenShot0093.thumb.jpg.56afa5ebcb3580a257f71f985912b4b5.jpg

      Ojciec był tak hojny, że chciał, żebym latał tym luksusowym wehikułem sam, ale poprosiłem go, żeby mi towarzyszył na miejscu kopilota, by było fajniej, wiecie, tak razem polatać.

      Usiadł.

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Aquila jest statkiem dużym, ciężkim, porusza się z gracją, jego silniki przyjemnie mruczą. Tym razem był jeszcze cięższy, bo Ojciec załadował w niego Ursę, czyli pojazd kołowy, miał bowiem zamiar pokazać mi coś interesującego na pewnym globie, a by tam dotrzeć, trzeba najpierw dolecieć, a potem dojechać.

      Lecimy więc na ten glob (chodzi oczywiście o Daymar, a owym tajemniczym miejscem był wrak jednostki typu Javelin), a ja się zachwycam wnętrzem statku, bezwładnością, z jaką się porusza i tak dalej, cykając fotkę za fotką.

       

      Ojciec patrzy na mnie tym okiem, co na psa :)Wreszcie, zorientowawszy się, że lepsze zdjęcia zrobię nie siedząc w fotelu (gdy pilotujesz, program robi fotki statku, gdy wstaniesz, strzelasz zdjęcia siebie), zaproponowałem Ojcu, by ten prowadził krypę, a sam zacząłem przechadzać się po sterówce (jest naprawdę spora) szukając najlepszego miejsca do słitfoci.

       

       

       

       

       

       

       

      - O, już dolatujemy – oznajmił Ojciec i rzeczywiście za przednią szybą, na drżącym od gorąca piasku zaczęło majaczyć… Coś.

       

      Ja tymczasem stanąłem obok niego i spróbowałem kucnąć, by fotka wyszła fajniej.

       

      Khm. Jako zadeklarowany pisarz mam w myszy cztery dodatkowe klawisze, z których dwa najczęściej używane to backspace i delete. To po prostu wygodne. Pamiętałem, że do jednego z nich przypisałem kucanie, jednak nie pamiętałem, do którego. Zapomniałem jednocześnie, że backspace w tej grze to autodestrukcja.

      - Zaraz będziemy – oznajmił Ojciec, gdy moje ciało osuwało się bezwładnie tuż obok jego fotela.

      ScreenShot0103.thumb.jpg.3c49b9d9e84fbebe9d565c2d91125da1.jpg

       

       

      ***

      Owo ciekawe miejsce zobaczyłem dużo później, podczas kolejnej wyprawy z Ojcem. Ale to już zupełnie inna historia.

  • Zdjęcia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności