Patch 2.6.3 do alphy Star Citizen jest głównie dedykowany poprawkom błędów – oprócz tego developerzy skupiają się na ciągłym poprawianiu stabilności i wydajności.

Poniżej znajdziecie listę zmian i znanych problemów w patchu 2.6.3 – jeśli znajdziecie jakieś nowe bugi nie omieszkajcie zgłosić ich poprzez Issue Council!

Twój launcher powinien wyświetlać wersję klienta 2.6.3-523988-c. Tradycyjnie już zalecamy usunięcie folderu USER po aplikacji patcha, zwłaszcza jeśli pojawiają się artefakty graficzne lub crashe przy ładowaniu. Domyślnie folder ten można znaleźć w lokalizacji C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public.

Znane problemy:

  • Ostrza na Vanduul Glaive i Scythe nie wysuwają się w trybach multiplayer.

Aktualizacje i poprawki

Systemy gwiezdne:

Crusader

  • Naprawiono problem powodujący błędne wyświetlanie komunikatu „All pads are full” (wszystkie lądowiska są zajęte) na terminalach ASOP.

Systemy gry:

Star Marine

  • Naprawiono problem powodujący, że gracze zostający w swoich pokojach spawnu pod koniec rundy ginęli na początku rundy 3.
  • Naprawiono różne problemy z kolizjami i środowiskowe w Echo Eleven.

Techniczne:

  • Naprawiono problem wywołujący spory spadek FPS podczas podróży quantum.
  • Usunięto możliwość manualnego dostosowywania mocy silnika do czasu implementacji Item 2.0.
  • Naprawiono różne crashe klienta.
  • Dokonano różnych tweaków wydajności na Echo Eleven oraz OP Station Demien.