Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V3.5.0

Data wydania: 2019.04.18


Aktualizacja Alfa 3.5.0 została wydana i jest teraz dostępna do testowania! Aktualna wersja gry to: LIVE-1460999.

Zdecydowanie zaleca się, aby gracze usunęli swój folder USER dla klienta publicznego po zainstalowaniu aktualizacji, szczególnie, gdy zaczną pojawiać się jakiekolwiek dziwne problemy graficzne lub awarie podczas ładowania. Folder USER można znaleźć (w instalacjach domyślnych) w C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE. Oprócz tego obłożenie sterowania zostało całkowicie przebudowane - nowa klawiszologia skojarzona jest ze zaktualizowanym modelem lotu. Możesz zechcieć zmienić obłożenie klawiatury zamiast importu starego.

WAŻNE: Upewnij się, że korzystasz z launchera w wersji 1.1.1, w pełni zaktualizowanego zanim zaczniesz pobierać patch.

 

Główne znane problemy:

  • Podczas wychodzenia z menu opcji na ekranie dostosowywania postaci, opcje pozostaną widoczne wyłączając kontrolę gracza – obejście – unikać wchodzenia do menu podczas tworzenia postaci.
  • Kiedy gracz wyjdzie z gry z włączonym ekranem mobiGlas to przy powrocie do wszechświata ekran będzie rozmyty – obejście – zamykanie mobiGlas przed wyjściem z gry.
  • Pudełka podczas misji transportowych mogą przeniknąć przez podłogę niektórych okrętów.
  • Okręty po zniszczeniu nie pozostawiają po sobie przewożonego ładunku.
  • Brak hologramu Ruto.
  • Misja wejściowa Ruto czasami nie może się zakończyć.
  • Brak ciśnienia atmosferycznego w niektórych laboratoriach Area 18.
  • Okręty mogą przekroczyć prędkość maksymalną, kiedy lekko się skręci podczas przyspieszania.
  • Pociski mogą czasem znacznie rozminąć się z punktem w który celował gracz.
  • Śmierć z otwartym oknem czatu może powodować brak możliwości zrespawnowania się gracza – obejście – ponownie uruchomić klienta.
  • Przymierzanie ubrań w Casaba może doprowadzić do utraty fragmentów pancerza.
  • Wylogowywanie się w łóżku na okręcie może być niepewne i niespójne.
  • Przenoszone przedmioty mogą wyglądać jakby były przymocowane do nóg postaci.
  • Przełączanie na zewnętrzną kamerę z siedzenia pilota i z powrotem zresetuje HUD i chat.

 

 

Nowe funkcjonalności

Ogólne

  • Dodano system dostosowywania twarzy DNA.

Wybór i tworzenie postaci korzystają teraz z systemu dostosowywania twarzy DNA. Początkowo będziesz mógł wybrać płeć, a następnie wybrać spośród zestawu dostępnych postaci i dostosować rysy twarzy twojej postaci. System zawiera tryby "Simple" i "Advanced" które umożliwiają dostosowanie rysów twarzy z preferowanym stopniem złożoności. Dodatkowo, opcja "Eidonomy" pozwala na wybranie indywidualnych cech takich jak kolor oczu czy włosów, odcień skóry itd.

  • Dodano grywalny żeński model postaci
  • Dodano opcję "Headphones"  (słuchawki) w ustawieniach dźwięku

 

Uniwersum

  • Lokacje – Planeta ArcCorp i jej księżyce Lyria i Wala.

W odróżnieniu do innych planet w układzie Stanton, ArcCorp wyróżnia się praktycznie całkowitą zabudową. Prawie każdy kilometr kwadratowy powierzchni planety zagospodarowany jest pod potrzeby mieszkaniowe, handlowe, przemysłowe lub potężne magazyny. W związku z tym w celu zapewnienia bezpieczeństwa został wprowadzony zakaz lotów na niskim pułapie, jednakże wiele budynków zostało zbudowanych aby sięgać wyżej i umożliwić lądowanie na nich. ArcCorp posiada dwa księżyce: Lyria – lodowy księżyc upstrzony kriogejzerami i kriowulkanami oraz Wala, księżyc o niskiej gęstości powszechnie znany z dużych formacji krystalicznych porastających jego powierzchnię.

  • Główna strefa lądowania – Area 18.

Area18 jest jedną z niewielu stref lądowania wyznaczoną przez ArcCorp do ruchu międzyplanetarnego i zarazem głównym portem handlowym dla pobliskiego regionu. Jeżeli podróżni nie zostaną przytłoczeni zgiełkiem lądowiska to mogą przebierać wśród różnorodnych dóbr, zarówno uznanych marek jak i od unikalnych lokalnych dostawców. ArcCorp zawarło umowę z BlacJac Securities aby zapewnić że ich świat i jego otoczenie są bezpieczne i sprzyjające biznesowi.

  • Dodano zleceniodawcę misji: Tecia "Twitch" Pacheco.

"Twitch" po zakończeniu służby wojskowej podjęła się pracy jako najemny pracownik ochrony. Wszystko układało się dobrze, do czasu kiedy w czasie pracy dla BlacJac Securities doznała uszkodzenia układu nerwowego i została bezceremonialnie zwolniona. Teraz, bezrobotna i z wyspecjalizowanym zestawem umiejętności, stała się częścią półświatka przestępczego, który do tej pory zwalczała. Obecnie można ją znaleźć w zaułkach megamiasta Area18, gdzie prowadzi interesy i pomaga nawiązywać kontakty mówiąc, że w ten sposób "cieszy się ze swojej emerytury".

  • Dodano warianty okrętów Hurston Security dla rejonów w i dookoła Hurston.
  • IFCS automatycznie włączy autopilota i spróbuje zawrócić okręt kiedy ten wleci w strefę zakazu lotów.
  • Gracz może ustawić członka grupy jako cel dla QT.

 

Misje

  • Dodano zdarzenia podczas których AI będzie próbować poskromić graczy łamiących prawo wzywając podczas tego dodatkowe wsparcie. Poziom i skład floty przeciwnika będzie zależał od ilości przewinień gracza.
  • Dodano misje "combat assistance service beacon" dla AI.
  • Dodano misję patrolową na Delamar.
  • Dodano misje typu "zniszcz satelitę" w rejonie Hurston.
  • Dodano dodatkowe warianty misji transportowych.

 

Okręty i pojazdy

  • Dodano warianty MISC Reliant – Tana, Sen i Mako.
  • Dodano Anvil F7C-M Super Hornet Heartseeker.
  • Dodano automatyczne gimbale.

"Automated gimbals" – "automatyczne gimbale" to dodatkowy tryb, który pozwala im na podjęcie próby automatycznego śledzenia celu w zakresie stożka przed okrętem, wyznaczonego przez kreskowane kółko, które dzieli się na dwa kiedy gimbale nie namierzają celu i ponownie łączy kiedy cel jest namierzony, tryb ten włącza i wyłącza się klawiszem "R".

  • Dodano działa tachionowe "Singe".
  • Dodano nowe UI wieżyczek i ustawienia czułości.

Wieżyczki teraz posiadają nakładkę UI, która pokazuje ich pozycję w stopniach względem okrętu, obecnie ustawioną czułość (w postaci paska z suwakiem), oraz wybrany tryb ognia. Ponadto dodano punkty interakcji do ustawiania czułości wieżyczek bezpośrednio w trybie widoku z siedzenia wieżyczki.

  • Dodano udźwiękowienie dla wydarzeń podczas wydobywania minerałów.
  • Przedmioty i komponenty ulegają powolnej degradacji.
  • Przedmioty i komponenty można naprawiać.
  • Dodano automatyczną zbieżność broni okrętów.

Uzbrojenie nieruchome jak i to na gimbalach mające różne prędkości pociskóe i zasięgi teraz mają automatyczną zbieżność do pojedynczego znacznika celownika w oparciu o zainstalowaną broń o najkrótszym zasięgu i najmniejszej szybkostrzelności. Ponadto zalockowane gimbale i broń nieruchoma posiadają bardzo małą asystę ruchu.

 

FPS

  • Dodano: karabin szturmowy Gemini S71.

Dobrze zbalansowany i zaprojektowany karabin szturmowy, preferowany przez najemników, chcących okazać swoją zamożność.

  • Dodano pistolet Kastak Arms Coda.

Bez zbędnych ozdóbek, konkretny, ciężki pistolet balistyczny, który jeżeli trafi to robi to z dużą mocą. Niską szybkostrzelność i niewielką pojemność magazynka nadrabia skutecznym zasięgiem i siłą ognia.

  • Bronie FPS posiadają odgłos strzału na sucho, kiedy skończy się amunicja.
  • Dodano warianty kolorystyczne dla wielu pancerzy i kombinezonów.

 

UI

  • Dodano ikony na UI dla dodatkowych rodzajów kontaktów.

 

Aktualizacje cech gry

Ogólne:

  • Zaktualizowano animacje podnoszenia i noszenia żeby trochę wygładzić animację ruchu.
  • Zaktualizowano część animacji noszenia w trybie EVA.
  • Zaktualizowano oświetlenie w hangarach w Lorville.
  • Zaktualizowano domyślne układy sterowania klawiatury i pada jak też ich graficzne odwzorowanie w menu.
  • Zaktualizowano odgłosy stóp i ogólnie audio w trybie pierwszej osoby.
  • Zmieniono zablokowanie gimbala na "R" który to klawisz ostatecznie będzie cyklicznie zmieniał tryby gimbala.
  • Usunięto Million Mile High Club z menu głównego, jako że jest dostępny teraz bezpośrednio z Area18.
  • Zaktualizowano tło menu gry.

 

Uniwersum

  • Wallace Klim - aktualizacja i poprawa wyglądu.
  • Efekty wizualne wejścia w atmosferę systematycznie wynikają z fizyki lotu atmosferycznego IFCS.
  • Drobne usprawnienia systemu unikania kolizji NPC.
  • Zaktualizowane efekty dźwiękowa i tła dla CBD Lorville.
  • Zaktualizowane oświetlenie w różnych stacjach rest stop.
  • Dodane automatyczne drzwi do biura Constantine Hurston.
  • Zaktualizowane niektóre animacje sprzedawców.
  • Zaktualizowany opis typów pancerza w celu uwzględnienia wariantów kolorystycznych.
  • Zmniejszono pieszy ruch cywili w Lorville i okolicach.
  • Do stref zakazu lotów dodano odroczone kolizję lub IFCS będzie próbować skierować statek poza strefę zakazu.
  • Dostosowano odświeżanie zasobów i ceny ubezpieczeń.
  • Odświeżono znaczniki grupy gracza.

 

Misje:

  • Rozszerzono misje "black box", "investigation", oraz "kill confirm" na większą ilość wraków.
  • Zmniejszono moc osłon satelitów w misjach typu "destroy probe".
  • Zaktualizowano misje "steal" i "ECN" o nowe fale przeciwników oraz nowe okręty które należy "eskortować".
  • Usprawnienia assetów misji typu "delivery".
  • Zmieniono nagrody i okręty przeciwników w misjach "bounty".
  • Moduły szafek w chwili obecnej właściwie obsługują wielokrotne dostawy.
  • Asteroidy w rejonie Delamar są teraz jedną z właściwych lokacji dla misji "mercenary".
  • Misje "bounty", "steal" i "recovery" wraz z postępami gracza robią się trudniejsze.
  • Zaktualizowano okręty które spawnują się na blokadach piratów.
  • Odblokowanie "bounty" PVP wymaga, aby gracz ukończył jakąkolwiek lokalną misję typu "security" (Crusader, Hurston, BlackJac) i odblokował misję wprowadzającą North Rock. Ukończenie misji wprowadzającej North Rock odblokowuje zlecenia na graczy z poziomem "wanted" 2 lub wyższym.

 

UI

  • Poprawiono i ulepszono HUD skanujących pojazdów.
  • Tymczasowo usunięto geometrię pola widzenia z hełmów która wpływała na widoczność mobiGlass.
  • Zamieniono przyciski claim/retrieve w terminalu ASOP pojedynczym przyciskiem kontekstowym.

 

FPS

  • Zaktualizowano animacje przeskakiwania ponad przeszkodami.
  • Dodano dodatkowy odrzut dla KSAR Ravager.
  • Zaktualizowano percepcję AI w czasie walki FPS tak, żeby lepiej odpowiadała na zachowania graczy.
  • Poprawiono odgłosy wystrzałów pistoletu Arclight.

 

Star Marine

  • Spore aktualizacje Echo-11.

Echo 11 zostało całkowicie przeprojektowane, żeby stworzyć lepsze ścieżki między strefami, bardziej zróżnicowane osłony i pozycje, a także lepszą płynność między punktami zainteresowania i kontrolnymi.

  • Zaktualizowano mechanikę przejmowania obszaru.

W tej chwili można rozpocząć przejmowanie wciskając klawisz "F", który spowoduje 2-sekundową interakcję z klawiaturą. Po upływie tego czasu interakcja automatycznie zostanie zakończona i będzie możliwe podjęcie walki z nacierającymi przeciwnikami. Kiedy odbywa się przejmowanie  punktu pojawia się marker AR określający obszar, w jakim odbywa się przechwytywanie. Jeżeli opuścisz granicę obszaru postęp przechwytywania powoli będzie zanikał aż do ostatnio posiadanego stanu. Im więcej graczy z twojej drużyny wkroczy na obszar, tym szybciej odbywa się przechwytywanie. Jeżeli w obrębie obszaru przechwytywania znajdą się przeciwnicy, to w zależności od ich ilości proces przechwytywania zwalnia lub zatrzymuje się (jeżeli liczba graczy z obu drużyn jest równa). Punkty przechwytywania ponadto przechodzą przez stan neutralny, więc jeżeli zginiesz w trakcie przejmowania (po przekroczeniu połowy postępu), to wtedy postęp ulega zapisaniu jako stan neutralny i przeciwnik musi ponownie przechwycić punkt.

  • Tryb Last Stand ma teraz 3 rundy zamiast 4.
  • Zredukowano limit graczy do 12 w trybie eliminacji.
  • Dodano mniejszą wersję mapy Station Demien - "Station Demien Comms" w celu użycia w trybie eliminacji.

 

Aktualizacje IFSC

  • Przerobiono wydajność silników manewrowych w celu bardziej "driftowego" odczucia.
  • Zaktualizowano netcode ICFS w celu poprawy wydajności.
  • Uaktualniono ESP w celu dostosowania do poprawek modelu lotu, tryby SCP i PRE zostały usunięte.
  • Usunięto "Afterburner".
  • Usunięto comstab.
  • "Boost" to teraz "Afterburner".
  • Dodano funkcjonalność ogranicznika prędkości.

Ogranicznik prędkości to zadana wartość prędkości, która jest używana przez wszystkie kierunki strafe'owania i jest kontrolowana niezależnie od ruchu okrętu. Zasadnicze sterowanie okrętem odbywa się teraz przez strafe'owanie w pożądanym kierunku. Oprócz tego pojawiła się opcja "cruise control" pod klawiszem "C". Włącza ona automatyczny ciąg silników do przodu na potrzeby dłuższych przelotów.

  • Prędkość jest teraz pokazywana jako właściwa prędkość.
  • Przerobiono odgłosy okrętu, dźwięki wydawane przez silniki manewrowe i wibracje okrętu.
  • Centralny HUD został przerobiony żeby bardziej odpowiadał nowemu modelowi lotu.
  • Model lotu atmosferycznego został poprawiony żeby odzwierciedlać unoszenie jak i opór atmosferyczny.
  • Przerobiono kontrolę Gravlev.

 

  • Okręty i pojazdy

  • Całkowicie przerobiono 300i.
  • Zaktualizowano HUD skanowania na okrętach.

Informacja ze skanowania została skonsolidowana do postaci dwóch list które pasywnie odświeżają się w czasie skanowania obiektu, nawet jeżeli był on już wcześniej zeskanowany. Ponadto wprowadzono opcję skanowania punktów nawigacyjnych QT.

  • Zrewidowano uzbrojenie statków z serii Gallenson Tactical Systems GT-870.
  • Gladius - zaktualizowano animacje wsiadania i wsiadania.
  • Prospector - dodano szybsze animacje związane z łóżkiem.
  • Poprawiono i zaktualizowano system zarządzania ciepłem.

Pędniki silników mogą teraz ulec przegrzaniu, zwłaszcza w czasie korzystania z dopalacza.

  • Zbalansowano zużycie mocy przez silniki manewrowe.
  • Vanduul Scythe - poprawiono efekty wizualne śmierci.
  • Freelancer - poprawiono pozycję na lądowisku aby tył okrętu nie był zbyt blisko krawędzi lądowiska.
  • Hornet - dopasowano pozycję fotela pilota aby była bardziej spójna we wszystkich wariantach.
  • Reclaimer - zwiększono timer samozniszczenia.
  • Naprowadzanie rakiet powinno działać pomiędzy różnymi strefami.
  • Poprawiono AI pilotów NPC żeby uwzględniało taktykę ucieczki spod ognia oraz rozróżniało ataki frontalne i boczne podczas ataku na większe okręty z wieżyczkami.
  • Prospector - kiedy włączony jest laser górniczy manipulator będzie się trząsł.
  • Niewielkie poprawki animacji wejścia i wyjścia dla różnych okrętów aby wyeliminować pauzy.
  • Mechanika ustawień priorytetu zasilania teraz działa.
  • Sabre - trochę podniesiono HUD lotu.
  • Wyłączono opcję widoku w kierunku tyłu okrętu dla zaparkowanych okrętów.
  • MISC Reliant - przesunięto elektrownię i punkty napędu quantum z dala od skrzydeł aby wykluczyć możliwość utraty kontroli nad okrętem w przypadku ich uszkodzenia.
  • Powinna być teraz możliwość uszkodzenia pędników silników poprzez bezpośredni ostrzał.
  • Poprawiono odgłosy wystrzałów i uderzeń pocisków dla niektórych broni.
  • Zmniejszono prędkość wszystkich broni pokładowych, największa redukcja dla działek.
  • Zmieniono balans obrażeń zadawanych przez działka.

 

Poprawki błędów

  • Prospector - wspięcie się do łóżka nie powinno powodować przenikania głowy postaci gracza przez geometrię okrętu.
  • Valkyrie – okręt nie powinien drgać kiedy rampa jest opuszczona.
  • Retaliator – poprawiono centrowanie HUDa.
  • Freelancer – łóżka nie powinny mieć opcji "Power On".
  • Star Marine - zlootowane bronie nie będą zachowywane pomiędzy rundami.
  • Reliant – punkty montażowe dla broni nie powinny być dalej bokiem.
  • PIP celownika wieżyczek nie powinien skokowo przyklejać się do celu.
  • NPC będą siedzieć a nie stać na siedzeniach.
  • Skakanie w chwilę po poprzednim skoku nie powoduje dłuższego skoku.
  • Arrow – poprawiono wejście po drabinie żeby wyeliminować przenikanie.
  • Star Marine - podczas przeładowywania broni przy skrzynce z amunicją będzie widać że magazynek jest wypięty.
  • Gracze nie respawnują się z UI wskazującym ubytek HP.
  • Tryb interakcji będzie prawidłowo działać przy wykorzystaniu triggerów RT/LT pada.
  • Valkyrie - animacje wejścia i wyjścia do wieżyczek będą we właściwej osi.
  • Arrowhead sniper rifle – celownik optyczny będzie działał po podniesieniu broni z gracza który w chwili śmierci celował przez niego.
  • Poprawiono skybox i jasność obiektów w Hurston i w okolicy.
  • Przedmioty które można nosić w jednej ręce nie będą mieć opcji "carry" po ich wyjęciu.
  • Owiewka nie powinna być podświetlona w taki sposób jak podczas trybu interakcji podczas przemieszczania się po niektórych okrętach.
  • UI do zmieniania celów w AC/SM podczas obserwowania meczu nie powinno się zmieniać podczas włączania i wyłączania HUD.
  • Hawk – ręce gracza nie będą przenikać przez nogi podczas kiedy siedzi on na siedzeniu więźnia.
  • Nie będzie można wynajmować większej ilości niż jeden tego samego przedmiotu za REC.
  • Dragonfly – pozycja postaci gracza na fotelu nie będzie widocznie nie-centralna.
  • Arena Commander – okręty nie będą się respawnować z wypuszczonym podwoziem.
  • Rozległe połacie płynu przypominającego cień nie będą w dalszym ciągu widoczne na księżycach.
  • Tryb interakcji będzie prawidłowo się wyłączać po wciśnięciu "F".
  • MISC Prospector – będzie można wsiąść na fotel pilota od lewej strony.
  • Na powierzchni noszonych pudeł nie będzie widać detali terenu.
  • Zmieniono klawisz wyjścia z trybu przymierzania na "E".
  • Używanie EMP nie będzie wyłączać własnych osłon.
  • Hammerhead, Avenger, 600i, Retaliator, Reclaimer, Starfarer, Freelancer, Caterpillar – zlikwidowano przerwy w atmosferze okrętów.
  • Zmiana broni podczas strzelania nie będzie powodować, że broń nie zużywa amunicji.
  • Hammerhead – "przyciski" interakcji wsiadania do wieżyczki będą właściwie umieszczone.
  • Freelancer – drugi pilot nie będzie mieć kółka lotu/celownika.
  • Lufy raili i scalpela będą się we właściwy sposób wysuwać.
  • Valkyrie  - mobiGlas będzie właściwie działać podczas leżenia w łóżkach.
  • 600i – zmieniono animacje foteli przy stolikach żeby wyeliminować przenikanie.
  • Prospector - podpowiedzi interakcji przy wsiadaniu będą bardziej widoczne i łatwiejsze do przeczytania.
  • Star Marine, Echo 11 – usunięto unoszące się podpowiedzi.
  • Star Marine, Station Damien – gracz w trybie EVA nie będzie się zacinał w pobliżu barierki przy punkcie B.
  • Arena Commander – właściwe UI podczas trybu wyścigów.
  • Freelancer MAX – fotel pilota nie będzie zabijać postaci gracza.
  • Freelancer MAX – naprawiono ciąg tekstowy jednego z generatorów osłon.
  • Okręty AI po pojawieniu się będą miały pełne osłony.
  • Gracze z poza party nie powinni pojawiać się na UI QT.
  • Znaczniki celu misji będą znikać z pudeł upuszczonych bądź odstawionych.
  • Poprawiono pozycję postaci Battaglii za jej stolikiem.
  • Star Marine – poprawiono zacięcia ekranu wyboru sprzętu.
  • R&R CRU L1 – poprawiono nazwę na MFD komunikacyjnym.
  • Caterpillar – usunięto pauzy przy animacji wieżyczki.
  • Aurora – naprawiono przenikanie kamery podczas widoku z trzeciej osoby w quantum travel podczas patrzenia na okręt od przodu.
  • Naprawiono zbyt wolny ADS dla P8-SC.
  • Surowce kopalne nie będą migotać podczas zbliżania się do nich i będą skanowalne.
  • Levski – poprawiono oświetlenie hangarów.
  • Arena Commander i Star Marine – poprawiono wyświetlanie powodu przyznania punktów.
  • Reclaimer – rdzeń silnika nie będzie iskrzył jak nie będzie uszkodzony.
  • Naprawiono ociężałość, nieresponsywność i niespójność cooldown'u sygnałów radaru okrętów.
  • Star Marine – śmierć w trakcie oddawania strzału nie powoduje że broń strzela w nieskończoność.
  • Ikona "wanted" nie pojawia się w Arena Commander.
  • Caterpillar – po zespawnowaniu jest prawidłowo zamknięty.
  • Naprawiono zacinianie się oraz całkowite zatrzymanie audio pilotów AI.
  • Gracz nie może przełączyć się na kamerę selfie podczas interakcji z ASOP lub kioskiem.
  • Eclipse – gracz nie przenika przez okręt w czasie wchodzenia do niego z EVA.
  • Reclaimer - pilot nie może teraz strzelać zdalnymi wieżyczkami.
  • Star Marine – naprawiono zacinanie się/spam audio komentatora.
  • Avenger – HUD jest w osi kółka celownika.
  • Razor – poprawiono ustawienie osi HUD.
  • Reclaimer – siatka fizyczna kokpitu nie wystaje teraz poza obrys okrętu.
  • Glaive – osłona okrętu obejmuje teraz również ostrza na przodzie okrętu.
  • Avenger – usunięto zepsute panele z drzwi wewnętrznych.
  • Siadanie w fotelu operatora dronów nie powoduje gwałtownego przyklejania postaci gracza do pozycji.
  • Naprawiono działanie chaff jako ECM.
  • Naprawiono audio wywoływania UI komunikacyjnego.
  • Jeden z MFD nie przełącza się na ekran komunikacyjny kiedy gracz używa innego ekranu do komunikacji.
  • Avenger sniper rifle – nie-zielone wersje nie posiadają teraz zielonego celownika optycznego.
  • Naprawiono odświeżanie się bliskich celów QT podczas przełączania się między nimi.
  • Gladiator – za otwartymi drzwiami luku torpedowego nie widać teraz szarej przestrzeni, naprawiono model kolizyjny drzwi.
  • Mustang Beta – naprawiono przerwy w geometrii wnętrza okrętu.
  • Star Marine – po śmierci postacie graczy nie przyjmują T-pose.
  • Star Marine – na killboardzie wyświetla się nazwa gracza zamiast zaimka "You".
  • Reclaimer – teraz można zmienić wyposażenie okrętu.
  • Valkyrie – naprawiono odtwarzanie efektów dźwiękowych małych tylnych pędników silnika.
  • Naprawiono problemy z widocznością podczas zoomowania w trybie interakcji z fotela pilota kiedy postać gracza nie nosi hełmu.
  • Bataglia – jej konsola już nie jest bez treści.
  • Lorvile – naprawiono błąd nakładania się wielu ścieżek audio kontroli lotu.
  • UI namierzenia nie pozostaje na ekranie po odpaleniu rakiety.
  • Gladiator – posiada teraz efekty biegu jałowego pędników silnika.
  • Lorville – gracz nie może teraz dostać się za ladę administratora.
  • Lorville – naprawiono błędy LOD podczas podchodzenia do lądowania.
  • Lorville – naprawiono video podczas wywoływania ATC.
  • Bronie balistyczne we właściwy sposób penetrują osłony.
  • UI importu ustawień klawiatury nie jest już obcięte w dolnej części.
  • Znaczniki celu nie pojawaiają się w widoku z 3ciej osoby.
  • Linia sztucznego horyzontu jest teraz zorientowana według poziomu lotu, a nie horyzontu terenu.

 

Techniczne

  • Rozmaite poprawki optymalizacji.
  • Naprawiono liczne opóźnienia związane z OCS.
  • Naprawiono 8 crashów klienta.
  • Naprawiono deadlock serwera.
  • Naprawiono crash serwera.

 

Za ogromną pomoc w przygotowaniu patch notes dziękuję @komandor_tarkin!


 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności