Aktualizacje w hotfiksie 3.1.2
Aktualizacje cech gry
Ogólne
- Gracze powinni teraz odradzać się na swoim statku lub w najlepszej dostępnej lokalizacji po rozłączeniu lub crashu klienta.
Teraz, gdy gracz wyloguje się w łóżku statku lub klient gry ulegnie awarii przy następnym połączeniu gra będzie próbować zalogować się z powrotem do ostatnio używanego statku i lokalizacji. Jeżeli statek jest pusty, to po 10 minutach będzie się despawnować. Jeżeli gracz próbuje się ponownie połączyć po upłynięciu tego czasu, powinien zrespawnować się z powrotem w statku w najlepszym dostępnym łóżku/siedzeniu dostępnym przy następnym połączeniu, zakładając, że statek nie został zniszczony.
Universe
- Dodano Gemini ballistic shotgun i magazynki do niej do sklepów w PU.
Misje
- Zwiększono ilość instancji każdego typu misji.
UI
- Znaczniki celów misji zostały tak dopasowane, aby nie nakładały się na siebie z lokalizacją na Star Map.
Poprawki błędów
- Naprawiono obracające się windy w hangarach (obracały się na miejscu, powodując utknięcie graczy).
- Naprawiono brakujące zdarzenia animacji dla Admin NPC.
- Tylna winda na Reclaimerze nie powinna być odblokowana przez cały czas i dla wszystkich.
- Ekran ładowania nie powinien już znikać zbyt wcześnie i powodować zniekształcenia dźwięku.
- Poprawiono stałe misje dla łowców nagród (nie kończyły się prawidłowo lub miały niepoprawne nazwy).
- Podczas przełączania trybów gry ekran ładowania nie powinien już pokazywać poprzedniego trybu.
- Statki nie powinny już duplikować się w terminalach ASOP po zgłoszeniu claimu.
- Poprawiono spawnowanie piratów AI - nie powinni pojawiać się jeden na drugim, gdy comm array są włączane/wyłączane.
- Naprawiono problem zniknięcia znaczników placówek po lądowaniu na powierzchni ciała niebieskiego.
- Prompty przeszukania zwłok przestają być wyświetlane po aktywacji.
Techniczne
- Naprawiono wiele wycieków pamięci.
- Poprawiono 16 zdarzeń awaryjnych, w tym kilka crashów serwera.
- Różnorodne poprawki wydajności.