Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V2.3.1

Data wydania: 2016.04.09


Updates and Fixes

Star Systems

  • Fixed an issue where the outer walls in VFG Asteroid Hangar were sometimes missing.
  • Fixed an issue causing the mass AI spawn issue in Crusader.

Game Systems

  • Fixed an issue where contacts and group members were not showing up correctly on the instance selection screen.
  • Fixed an issue where the checkpoint gates in New Horizon Speedway were not animating correctly.

Ships

  • Made some tweaks to ship automated landing procedures.
  • Made some additional improvements to thruster gimbals.
  • Fixed an issue where the hologram HUD panels were not displaying for the Vanguard, Cutlass, Merlin or Freelancer
  • Fixed an issue where the Khartu-al guns were firing perpendicular to the direction the guns were pointing.
  • Fixed an issue where the Khartu-al veered slightly to the left when directed forward.
  • Fixed an issue with the Khartu-al, where the pilots hands were slightly off center of the controls.
  • Fixed an issue where the Merlin and Mustang series ships were missing their default shields.
  • Fixed an issue where the M50 Interceptor, Vanduul Glaive, Mustang (All variants) and Origin 315p would not refuel Quantum fuel when visiting Cry-Astro station.
  • Fixed an issue where most ship HUDs would not update to show quantum fuel had been refueled until after another Quantum Travel had been engaged.
  • Fixed an issue where the Freelancer missiles would not restock at Cry-Astro if a wing had to be repaired.

Technical

  • Made some small tweaks to both server and client performance.
  • Fixed a client crash.

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności