Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V2.1.1

Data wydania: 2016.01.22


Arena Commander

Balance/Tweaks

  • Components
    • Improved the overheat rate of the Revenant Gatling gun, so that it will go longer before overheating.
  • Ships
    • Slightly reduced the overall maneuverability of the Vanguard Warden.
      • It should take longer to rotate in all directions.
      • Slightly reduced the oversteer/slide.
    • The Vanduul Glaive now has cruise speed of 1080.
    • The Vanduul Scythe now has a cruise speed of 995.
    • The Vanduul Glaive has received a significant increase to ship health.

Fixes

  • Gameplay
    • Fixed an issue where enemy Vanduul AI ships would spin out of control when killed and only despawn on hitting the simulation boundary.
    • Fixed an issue where damaging or destroying a Vanguard Warden was not awarding points in Arena Commander.
  • Ships
    • Fixed the position of the radar globe in the Vanguard Warden ship HUD.
    • We are temporarily changing the Vanguard to use one shield at 6x current strength, to closer mimic its final function.
      • This is temporary as the tech for the six-shield set up the Vanguard will have in its final iteration is not yet implemented in 2.1.
    • Fixed an issue with the Cutlass Black and Retaliator turrets, where the weapons were misaligned and not correctly attached to the turret mounts.
    • Fixed an issue where Vanguard Pilots would find their character eyes visible in the middle of their screen, after respawning in Arena Commander games. User Interface
    • Fixed an issue where the central MFD information was offset from the ship HUD on the Vanguard Warden’s screen.

 

Persistent Universe

Fixes

  • Gameplay
    • Fixed a bug that caused all doors in ArcCorp and Million Mile High club to break.

  • Environment
    • Removed an errant Devastator-12 Energy Shotgun that would spawn inside of one of rare wrecks in the Yela Asteroid Field.

    • This was removed because it would cause a client crash. If any player finds this still in-game on this new build, please report it to Issue Council ASAP. Thank you!

  • Technical
    • Fixed a number of server and client crashes.

    • Made several FPS performance improvements to the Constellation Andromeda while in Crusader.


 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności