Dodano
-
Rozgrywka
- Dodano przypomnienie jak się wykonuje obrót wzdłuż osi.
- Dodano dodatkowe wspomagania by zmniejszyć zacinanie się Cutlassa po odrodzeniu.
Balans/Tweaki
-
Rozgrywka
- Komenda „stuck” nie może być użyta w trybach w których gracze mogą konkurować ze sobą.
- Zwiększono dystans porażki w części wyścigowej tutoriala.
Poprawki
-
Rozgrywka
- Naprawiono problem gdzie w tutorialu drzwi hangaru nie chciały się otworzyć, gdy statek był przed nimi.
- Usunięto exploit REC.
Znane problemy
-
Rozgrywka
- Rozbieżność sieci może spowodować sytuację w której statek przeciwnika wygląda jakby był trafiany ale nie otrzymywał obrażeń, podczas gdy w rzeczywistości strzały nie trafiają.
- Ślad broni ze statków, na które się nie patrzy są błędne.
- Ogień z broni może pokazywać się z dala od końca lufy podczas strzelania w biegu.
- Nie można wybrać w ekwipunku pistoletu zapalającego.
- Wchodzenie lub wychodzenie ze statku powoduje widzenie przez innego gracza postaci w pozycji T.
- Inne osoby nie widzą animacji przetaczania się leżącej postaci.
- Postacie nie mają czasem właściwej animacji podczas schodzenia z fotela pilota po lądowaniu.
- Postacie czasem się respawnują jako para oczu.
- Może nastąpić crash klienta po naciśnięciu X do odrodzenia po uderzeniu w asteroidę.
- Interakcja z elementami lobby może spowodować crash klienta zaproszonych graczy.
- Nie można wyjść z kokpitu jeśli statek nie ma podwozia.
- Inwersja sterowania nie działaj w domyślnym trybie kamery dla wieżyczki.
- Postacie czasem nie mają głowy widocznej dla innych graczy.
- Jeśli jacyś gracze wejdą do gry jako drużyna, to są przydzielani do innych drużyn.
- W tutorialu jest szansa, iż dialog porażki nie pojawi się, lub zostanie zastąpiony innym dialogiem.
- W tutorialu jest szansa, iż gracz utknie w kokpicie Gilly’ego jeśli będzie w nim, kiedy Gilly będzie do niego wchodził.
- Wskazówki w tutorialu będą czasem pokazywane dla złego kontrolera.
- Ręce postaci podczas jazdy buggy są połamane.
- Statki czasem toną w lądowisku podczas automatycznego lądowania w MFF.
- Podczas trybu lądowania gimbale blokują się w pozycji gdzie wcześniej wskazywał kursor; dezaktywacja trybu lądowania to naprawia.
- Postacie korzystające z pistoletu używają animacji biegania zamiast unoszenia się w 0-G.
- Lądowanie na platformie lądowniczej przy wykorzystaniu wspomagania powoduję wyrzucenie gracza do przodu, gdy statek wyląduje.
- Czasem gracz usłyszy uderzenia o statek podczas lotu, podczas gdy w widoku z 3 osoby pojawiają się glitche graficzne.
- Czasami po krótkim czasie pojawiają się rozciągnięte polygony na mapie Dying Star – możliwe że ma to związem z posiadaniem CPU i GPU AMD.
- Crash klienta podczas wychodzenia z gry.
- Kiedy strafe’ujemy do góry podczas startu, statki czasem lekko się obracają.
- Jest czasem sekunda pauzy po zniszczeniu i/lub respawnie statku.
- Statki czasem się teleportują po pauzie odrodzenia.
- Hełm pilota cały czas trzęsie się w tutorialu.
- Klient czasami ma crash podczas wychodzenia z Squadron Battle.
- Klient czasami ma crash podczas lądowania na platformie w MFF.
-
Statki
- Wszystkie statki poza Hornetem nie zostawiają za sobą smugi gdy przenoszą Core.
- Czasami podczas wychodzenia ze statku niektóre z nich tracą kolizję.
- Bronie uderzające w osłony używają złych dźwięków.
- 300i, Avenger, i Hornet są czasem odchylone do tyłu podczas lądowania na platformie.
- 300i, Hornet, M50 i Cutlass nie mają animacji głównych silników podczas lotu.
- Kolory HUD nie są spójne dla Avengera, Gladiatora, wszystkich wariantów Horneta, i dla Cutlassa.
- Warianty 300 (oprócz 350r) mają trzy zaczepy na silniki, pozwalając na umieszczenie 3 silników.
- Na wlotach Aurory nie jest wyświetlana farba.
- Longswordy na dolnych zaczepach Aurory powodują niestabilność po wylądowaniu z powodu zbyt dużej kolizji na tych broniach.
- Avenger posiada drzwi, których nie da się otworzyć w trybie gry wieloosobowej.
- W Avengerze siedzenie pilota nie ma części tekstur.
- Nos Avengera idzie lekko w dół po zakończeniu dopalania.
- Kursor czasem znika po śmierci – przeskoczenie do innych trybów widoku czasem to poprawia.
- Statyki uszkodzenia Gladiusa czasem odczepiają zdrowe części poszycia zamiast uszkodzonych.
- Kiedy użytkownik wchodzi do Gladiusa ze strefy lądowania, słyszy “Landing request approved / complete”.
- Wszystkie Hornety nie mają rurki na głównym silniku.
- Dźwięki silnika Horneta są bardzo ciche.
- W Hornetach Ghost i Trackerze górny hardpoint nie pojawia się w holostole.
- Postać czasem odradza się na stojąco w wariantach Mustanga.
- Jeśli się odłączy duże silniki Cutlassa na holostole to nie można ich z powrotem przyłączyć.
- Cutlass nie ma zamontowanych swoich silników sterujących Trireme w domyślnym ustawieniu.
- Na holostole nie da się zamontować na Cutlassie silników sterujących Trireme (pozostanie tak póki nie będą gotowe do użycia).
- Kokpit Cutlassa przyśpiesza bardzo szybko gdy zostanie odłączony od ładowni.
- Postać wtapia się w fotel podczas pilotowania Cutlassa Blue lub Red.
- Brakuje wieżyczki w Cutlassie Blue.
- Zabicie Cutlassa nie daje czasem punktów w tablicy wyników.
- Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji.
- Brakuje głównych silników sterujących Freelancera.
- Postać może utknąć w kadłubie Freelancera nad prawym podwoziem.
- Pomiędzy stołem a wieżyczką na mostku Taurusa jest czarny obiekt
- Brakuje opcji użycia niektórych obiektów Retaliatora.
- Silniki sterujące Retaliatora w hangarze nie są ustawione w pozycji lądowania.
-
Komponenty
- Problemy z folderem użytkownika mogą spowodować zniknięcie amunicji oraz usterki innych części statku.
- Rakiety drugiej fali pocisków Rattler Cluster używają tej samej trajektorii.
- Do rakiet nie jest doliczana prędkość statku z którego są wystrzeliwane.
- Silniki nie mogą być wyłączone w sterowaniu mocą.
- Generatory osłon Seal Corporation nie będą widoczne po zamontowaniu na statku Hornet.
- Rakiety nie są widziane przez gracza, który odpalił je przy wysokiej prędkości.
- Rakiety wizualnie pozostają z tyłu, gdzie pozostają aż wybuchną.
-
Interfejs użytkownika
- Lag PIP będzie odpadać wraz ze zwiększonym dystansem, zależnie od tego jak szybko statek zbliża się do celu. Dzieje się tak tylko w odległości kilkuset metrów.
- Dla Mustangów i statków z serii 300 zaczep na osłony na holostole jest zbyt mały.
- Na rakietach po wystrzeleniu zostaje mała część interfejsu naprowadzającego statku.
- Farby w holostole są przedmiotami zastępczymi.
- Powrót do lobby zmienia wybór statku na domyślny (czasem nie jest to pokazywane, lecz na końcu tak właśnie się dzieje).
- Trzymanie Tab, gdy inicjalizuje się HUD powoduje sprawienie, iż tablica wyników stale jest obecna na HUDzie.
- Wiele elementów HUD w AC jest zduplikowanych.
- Tekst „Missile Evaded” jest czarny zamiast zielonego.
-
Środowisko
- Kosmiczny krab z Thorshu Grey nie ma animacji.
- W Self Land czerwone światła windy są włączone nawet gdy winda nie jest używana.
- Chmury pojawiają się i znikają w trybie wyścigów.
- Jest kilka miejsc w hangarze, w których postać może wypaść poza tekstury.
- Plakat Pucharu Murraya nie pojawia się w hangarze asteroidowym.
Tłumaczenie: @Vim