Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V1.0.2

Data wydania: 2015.02.05


W tym tygodniu został wydany patch 1.0.2 do Arena Commandera. To mniejsza poprawka skupiająca się na poprawkach problemów, balansowaniu rozgrywki i pomniejszych dodatkach do gry. Jedną z najbardziej zauważalnych zmian będzie rozbudowa systemu skórek (teraz obejmuje również Aurory - można wybrać do wyboru są dwie różne skórki). Aktualizacja przygotowuje również grunt pod system customizacji osłon. Dodatkowe generatory będzie można zakupić ze sklepu Voyager Direct. Kompletna lista zmian, poprawek i znanych problemów znajduje się poniżej.

Dodano

Statki

  • Dodano zaczep na skórki do wszystkich Auror.
  • Dodano BEHR Laser Cannon S1 do zaczepów na szczycie skrzydeł w Aurorze LN.
  • Dodano audio do kilku używalnych lokalizacji w Redeemerze.

Komponenty

  • Dodano działo balistyczne Tarantula-870.
  • Dodano sekcję ‘shields’ (osłony) do holostołu.
  • Dodano nowe parametry pozwalające na stworzenie różnych typów osłon.
  • Dodano różne style behawioralne dla generatorów osłon z nowych parametrów.
  • Dodano 8 nowych generatorów osłon od Seal Corporation. Dzielą się na dwa style behawioralne:
    • Zwiększona redukcja obrażeń od ognia bezpośredniego ze zredukowaną redukcją obrażeń obszarowych.
    • Zwiększona absorpcja obrażeń obszarowych ze zredukowaną absorpcją obrażeń bezpośrednich.

Rozgrywka

  • Gracze dostają ostrzeżenie za ciągłe atakowanie sojuszników.

Grafika

  • Dodano trzy skórki dla Auror.

 

Balans/tweaki

Statki

  • Zwiększono regenerację paliwa w Aurorze LN.
  • Poprawiono sterowność Mustangów Gamma i Omega aby zredukować dryfowanie tych statków.
  • Zwiększono generację ciągu dla Mustangów Gamma i Omega.
  • Usunięto puste zaczepy na uzbrojenie z Mustanga Beta.
  • Tweaki pocisków Rattler Cluster tak aby pociski drugiego etapu detonowały w osobnych przedziałach czasowych jeśli spudłują.

Komponenty

  • Zwiększono ilość amunicji w magazynku dla Tigerstreika.
  • Poprawiono rakiety drugiego etapu dla pocisków Rattler Cluster aby wszystkim na raz nie kończyło się paliwo.

Inne zmiany

  • Po zalokowaniu celu wystrzelenie pocisku rakietowego przez AI jest bardziej prawdopodobne.
  • pp_rebindkeys już nie ma dostępu do plików zlokalizowanych gdziekolwiek w komputerze. XML z obłożeniami można umieszczać w katalogu Starcitizen/CitizenClient/USER/Controls/Mappings

 

Poprawki

Statki

  • Naprawiono problem powodujący okazjonalne ładowanie do meczy 325a bez amunicji.
  • Można zamontować Talon Stalker Twin Rack w 350r za pośrednictwem holostołu.
  • Naprawiono błędy grafiki w skrzydłach 350r.
  • Poprawiono kolor silników Avengera.
  • Audio ruchu siedzenia w Avengerze odtwarza się prawidłowo.
  • Skorzystanie z siedzenia w Gladiatorze już nie przełącza widoku na kamerę wsteczną.
  • Naprawiono niektóre problemy powodujące że Hornety latały z wysuniętym podwoziem.
  • Tekstuta wieżyczki Canard na Hornecie już nie pojawia się i znika w zależności od odległości.
  • Naprawiono problem przez który Mustangi nie dostawały obrażeń za trafienia w większość powierzchni kadłuba.
  • Usunięto odbicia z przycisków w Cutlassie Black.
  • Naprawiono problem gdzie strzelanie do niektórych statków z pistoletu powodowało problemy graficzne ze stanami zniszczeń.

Komponenty

  • Naprawiono problem powodujący że pociski Rattler nie opóźniały swojego drugiego etapu.

Rozgrywka

  • Naprawiono problem który uniemożliwiał systemowi wykopywanie graczy notorycznie atakujących sojuszników.
  • Naprawiono problem który uniemożliwiał odtworzenie animacji przywrócenia po redoucie.
  • Naprawiono problem gdzie używanie HOMAS lub TrackIR podczas korzystania z Target Focus powodowało trzęsienie się głowy postaci i niekontrolowane ruchy.
  • Naprawiono przypadki gdzie okno respawnu nakładało się na listę wyników pod koniec wyścigu.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono problem uniemożliwiający pojawianie się presetów sterowania na liście.
  • Naprawiono niektóre problemy powodujące chowanie się kursora myszy za oknem klienta gry jeśli wystąpił jakiś błąd.
  • Wykopanie gracze z lobby już nie powoduje błędów lobby.
  • Naprawiono problem powodujący duplikację imion graczy podczas przesuwania i zgłaszania gotowości w lobby.
  • Naprawiono wyrównanie kół Greycat Buggy w holostole.

Grafika

  • Herald w szklanej kuli Plentiful Salvage ma już teksturę szkła kokpitu.
  • Zaktualizowano grafikę obłożenia klawiatury aby usunąć zoom z klawiszy nawiasów kwadratowych [].
  • Wentylatory sufitowe w hangarze Revel & York już nie będą migotać jeśli są oglądane z poziomu parteru.
  • Naprawiono niektóre problemy z migotaniem grafiki w hangarze Self Land.
  • Naprawiono niektóre problemy graficzne w hangarze VFG Industrial.

 

Znane problemy

Statki

  • 350r czasem spawnuje się z uszkodzonymi komponentami.
  • Uzbrojenie zamontowane na górnych zaczepach Auror innych niż LN nie będzie się ładować ani zrzucać ciepła.
  • Avenger deceleruje znacznie szybciej niż akceleruje.
  • Nie można ponownie przyczepić Tigerstreika do Aventera (zrestartowanie klienta gry to naprawia).
  • Jedne z drzwi w kabinie Mustanga Beta mogą lewitować nad nim jeśli zostaną użyte.
  • Nie można opuścić tylnego siedzenia Super Horneta.
  • Wszystkie statki oprócz Horneta nie pokazują smug gdy przenoszą Core.
  • Kilka statków ma problemy z widocznością radaru ze względu na hełm blokujący widok.
  • Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji.

Komponenty

  • Problemy z folderem User mogą powodować znikanie amunicji w broni jak również i inne awarie komponentów statków.
  • Dla Rattlerów Cluster rakiety drugiego etapu wszystkie korzystają z tej samej trajektorii.
  • Pociski rakietowe nie dziedziczą prędkości statku który je wystrzelił.
  • Efekty uszkodzeń osłon Seal Corporation nie wyświetlają się prawidłowo gdy korzysta się z nich na Aurorach.

Interfejs użytkownika

  • Zaczep na osłony w holostole jest zbyt mały dla Mustangów i serii 300.
  • Komponent osłon na HUD ze statusem w Aurorze jest zbyt duży.
  • Pociski rakietowe mają na sobie mały fragment UI celowniczego statku po wystrzeleniu.
  • Obiekty malowania w holostole są tymczasowe.
  • Wiele przedmiotów w grze nie ma tekstów i wyświetla wewnętrzne nazwy.
  • Wielu graczy ustawicznie przemieszczających się w lobby spowoduje nakładanie się ich wyborów statków.
  • Ładowanie się z powrotem do lobby resetuje wybór statku do domyślnego (czasem nie zdarza się to wizualnie, ale i tak dla gry to następuje).
  • Wybór statku resetuje się do domyślnego gdy gracz ładuje się po raz drugi do trybu gry z tego samego lobby.

Inne problemy

  • Postacie czasem spawnują się z hełmem założonym tyłem na przód
  • Wloty powietrza w Aurorze nie wyświetlają malowania

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności