Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V1.0.0

Data wydania: 2014.12.20


Dodano

Statki gotowe do lotu w Arena Commander

  • Mustangi
    • Alpha
    • Beta
    • Delta
    • Gamma
    • Omega
  • Aurory (proszę pamiętać że ze względu na to, że wszystkie warianty są gotowe do walki dopasowano im wyposażenie do specyfikacji. Nie zdziwcie się, jeśli będzie im brakować sprzętu jaki miały w przeszłości)
    • Aurora CL Clipper
    • Aurora ES
    • Aurora LN Legionnaire
    • Aurora LX Deluxe
  • Hornety (proszę pamiętać że ze względu na to, że wszystkie warianty są gotowe do walki dopasowano im wyposażenie do specyfikacji. Nie zdziwcie się, jeśli będzie im brakować sprzętu jaki miały w przeszłości)
    • F7C Hornet
    • F7C-M Super Hornet
    • F7C-R Hornet Tracker
    • F7C-S Hornet Ghost
  • Cutlass Black
  • Avenger

Pozostałe

  • Nowe komponenty statków i uzbrojenie są dodawane do sklepu
  • Dodano system sygnatur statków
  • Namierzanie statku pokaże jak dużą sygnaturę każdego typu on generuje
  • Dodano możliwość blokowania sygnatur statków przez asteroidy i inne obiekty
  • Dodano informację o typie generowanej emisji do komponentów statków
  • Wskaźniki zalockowania pocisków będą wskazywać jaki typ pocisku jest namierzył twój statek
  • Dodano system mocy silników manewrowych
  • Manewrowość statków będzie się zmieniać w zależności od ustawień w trójkącie mocy, a także w zależności od ilości mocy pobieranej przez inne systemy z reaktora
  • Dodano system poziomych przeciążeń
  • Poziome przeciążenia mogą wpływać na stan postaci
  • Nagłe zatrzymywanie się może spowodować utratę przytomności przez postać, przez co może nie być ona responsywna przez kilka chwil
  • Dodano system znajomych w grze i na stronie
  • Listę znajomych w grze otwieramy wciskając L
  • Dodano nowy system lobby
  • Lobby pokazuje listę graczy dodanych do listy znajomych
  • Znajomi mogą być zaproszeni do lobby aby brać udział w prywatnych i publicznych meczach
  • Wybrany statek jest widoczny w lobby
  • Po zakończeniu meczu gracze są umieszczani z powrotem w lobby ze znajomymi
  • Właściciele lobby mogą uruchomić mecz po tym jak wszyscy gracze oznaczą gotowość
  • Graczom z oznaczoną gotowością będzie się świecić niebieski prostokąt obok nicka
  • Właściciele lobby mogą z niego usuwać innych graczy
  • Dodano nowe audio dla ostrzeżeń przed kolizjami statku - zaktualizowano je by było bardziej specyficzne
  • Dodano nowe audio dla zmiany wabików dla pocisków
  • Dodano nowe audio gdy skończą się pociski
  • Dodano animacje spustu pod palcem wskazującym dla niektórych statków
  • Dodano możliwość autodestrukcji (domyślnie prawy alt+backspace)
  • Dodano refleksyjne tekstury owiewki dla Hornetów
  • Dodano kamerę wsteczną dla statków (klawisz do ustawienia)
  • Dodano kamerę wabików dla statków (domyślnie aktywuje się po przytrzymaniu przycisku wyzwalającego wbiki)
  • Dodano kilka nowych trybów kamery obserwatora
  • Dodano funkcję wykopywania z serwera graczy przez długi czas ostrzeliwujących sojuszników
  • Dodano efekty wizualne dla core'ów aby uczynić statek przenoszący ją bardziej oczywistym
  • Dodano dodatkowe śledzenie danych na użytek tablic rankingowych
  • Dodano francuskie tłumaczenie audio i tekstów
  • Dodano efekty fajerwerków na zakończenie wyścigu
  • Dodano flesze aparatów do trybu wyścigów
  • Dodano reklamy statków do map wyścigowych
  • Dodano pierwszą wersję publicznych ustawień czułości pod dostosowywaniem kontrolerów

Aktualizacje

Statki

  • Usunięto pociski z Aurory MR i umieszczono w Aurorze LX
  • Zaczepy na uzbrojenie serii 300 zostały zaktualizowane aby odzwierciedlic zmianę w tym jak będą działać teraz
  • Loadout pocisków 325a używa teraz talonów
  • Zmniejszono ilość pocisków w M50
  • Statyczne zaczepy na uzbrojenie na zostały usunięte ze wszystkich Hornetów
  • Część informacji z HUD przesunięto aby były wyświetlane na hełmie
  • Lag pips zmieniają kształt kiedy ustawimy kilka w rzędzie
  • Całkowicie przerobiono kontrolki pocisków
  • Środkowy klawisz myszy będzie lockować kolejne pociski na tym samym celu za każdym kliknięciem
  • Przytrzymywanie środkowego klawisza spowoduje wystrzelenie wszystkich pocisków
  • Zaktualizowano efekty spawnowania statków
  • Zaktualizowano efekty dla wielu silników manewrowych w statkach
  • Konta mające wiele egzemplarzy tej samej jednostki będą mieć numery po każdym z nich aby pomóc w rozróżnieniu statków

Uzbrojenie

  • System zaczepów na broń został zmieniony tak, że można na nich montować tylko uzbrojenie o pasującym rozmiarze. Wcześniej zarówno lokalizacje zaczepów jak i one same mogły przyjmować sprzęt w wielu rozmiarach.
  • Zaktualizowano efekt rozbłysku przy wystrzale i efekty dla wielu broni.
  • Poprawiono i przeprojektowano funkcjonalność i efekty wizualne dipoli odbijających.
  • Pierwsze balansowanie wszystkich broni z 1.0 weapons. Te statystyki nie są ostateczne.
  • Prawy drążek game pada teraz może dostosowywać ustawienia zasilania i osłon podczas trybu interakcji z HUD
  • Poprawiona możliwość nawigacji po HUD przy pomocy kursorów
  • Holostół będzie teraz grupować zduplikowane pozycje aby ułatwić zarządzanie uzbrojeniem i komponentami
  • Joysticki powinny teraz domyślnie być w trybie uśpienia aby zmniejszyć zakłócenia z myszą i klawiaturą
  • Grupy dostosowywania sterowania można teraz zwijać
  • Profile dostosowywania sterowania mogą być teraz importowane i eksportowane
  • Ekran dostosowywania sterowania daje teraz informację zwrotną co do tego jaki typ wejścia jest akceptowany dla specyficznych operacji (np niektóre wymagają przycisków a niektóre osi)
  • Marker celu core jest teraz spójnie nad lokalizacją core ułatwiając dostrzeżenie statku  przenoszącego go
  • Przerobiono system punktacji
  • Ilość fal w Vanduul Swarm zwiększono do 18
  • Poprawiono AI Vanduuli tak by lepiej pamiętali kogo atakują
  • Poprawiono podejmowanie decyzji odnośnie używania wabików przez AI
  • Zaktualizowano różne efekty dymu i ognia
  • Zaktualizowano efekty eksplozji
  • Komunikaty symulacji zostały zaktualizowane, kilka też dodano
  • Dodano informacje o grze dla kosmicznych globów
  • Usunięto możłiwość strafe i sprintu w tym samym czasie
  • Usunięto piedestał na hełm. Postacie spawnują się teraz w meczach dogfightowych z hełmem
  • Usunięto z hangarów manekina służącego do zmiany stroju

Poprawki

  • W wariantach 300 można teraz otwierać łóżka i leżeć w nich
  • Celownik w 350r ma teraz prawidłowy rozmiar
  • Wariant militarny Horneta F7A nie jest już dostępny do użytku w Arena Commanderze
  • Freelancer już nie ma dziury w geometrii pomiędzy kadłubem a górną częścią wieżyczek
  • Eksplozje reaktorów dziedziczą prędkość statku z którego pochodzą
  • Wyłączenie osłon w zarządzaniu statkiem będzie prawidłowo wyłączać komponent
  • Podmiana ekranów zarządzania energią z zamontowaną wieżyczką w Super Hornecie już nie crashuje klienta
  • Klient gry nie będzie kraść focusu przy ładowaniu hangaru
  • Chat multiplayer może być teraz wysyłany do innych graczy
  • Statyczne bronie będą prawidłowo zbiegać się na celu
  • Naprawiono problem gdzie pierwszy oddany strzał z dowolnej broni byłby odchylony
  • Dynamiczny zoom będzie działał podczas gdy statek się przemieszcza
  • Skrzydłowi będą poruszać się pomiędzy falami w Vanduul Swarm
  • Skrzydłowi reagują teraz na bycie ostrzeliwanymi przez sojuszników
  • Vanduule teraz bardziej się przejmują tym czy mogą się z czymś zderzyć
  • Pudełka z amunicją już nie korzystają z grafiki zastępczej
  • Naprawiono pomniejsze problemy graficzne w hangarach
  • Naprawiono pomniejsze bugi graficzne holostołu
  • Naprawiono niektóre lokalizacje w hangarach gdzie postacie mogły przebić głową ścianę
  • Wewnątrzgrowy chat jest teraz widoczny dla innych graczy
  • Naprawiono problemy graficzne dla niektórych dryfujących kawałków złomu
  • Naprawiono problem który powodował że postać okazjonalnie patrzyła w bok podczas spawnu
  • Postacie które się katapultują będą mieć siedzenia
  • M50 jest teraz w stanie dopasować się do prędkości celu
  • Konta nie posiadające akwarium nie będą mieć już pustego akwarium w hangarze asteroidowym

Znane problemy

  • Hornetowi i wariantom nie wysuwa się nosowe podwozie
  • Drzwi do ładowni w Avengerze są odłączone od statku
  • Postać czasem wstaje i wystawia głowę przez sufit Avengera przez co postać się blokuje
  • Geometria Mustanga na HUD ze statusem statku nie pokrywa się z prawdziwą geometrią statku
  • Zauważalna pauza przy wychodzeniu ze wszystkich wariantów Horneta
  • Postać czasem zapomina jak się siada na krześle
  • Cutlass black i blue nie mają wieżyczek
  • Silnik stabilizujący Cutlassa przyczepiony pod głównymi silnikami może być doczepiony tam gdzie montuje się główne silniki
  • Istnieje szansa że kamera przełączy się na tryb zewnętrzny hangaru gdy siadasz na krześle lub kładziesz się na łóżku
  • Istnieje szansa że gracze utracą hełm po respawnie co może spowodować brak elementów HUD(lag pips, ikony skanowania itp)
  • Jeśli zalogujesz się do gry i wszystko zaczyna się od "," w ustawieniach launchera wybierz język. Jeśli zdarza się to dalej zresetuj ustawienia launchera i problem powinien zniknąć.
  • Niektóre przedmioty i bronie w grze będą mieć symbole nawet z wybranym językiem
  • Niskie FPS mogą spowodować że postać spadnie przez geometrię
  • Postaciom które opuściły lobby wyświetli się pusty ekran błędu gdy wyślą zaproszenie i będą musiały restartować klienta aby być w stanie zaakceptować jakiekolwiek przyszłe zaproszenia
  • Prywatne mecze uruchamiają się jako publiczne instancje i pozwalają innym graczom na dołączanie
  • Przycisk invite nie resetuje się
  • Holostół może zniknąć jeśli postać dołączy do lobby podczas jego używania
  • Postacie wykopane z lobby nie dostają wiadomości co się stało
  • Przezroczystość listy kontaktów powoduje problemy z przeczytaniem jej w niektórych warunkach oświetleniowych
  • Zaproszenia do lobby nie mogą być zaakceptowane gdy siedzi się w czymś
  • Dołączenie do meczu podczas gdy gracze odklikali że są już gotowi spowoduje że ich statki będą niewidzialne
  • Zmiana trybu gry podczas gdy gracze odklikali że są już gotowi spowoduje że ich statki wejdą w nieprawidłowy stan dla właściciela lobby i nie pozwolą na uruchomienie gry do czasu aż każdy nie anuluje gotowości, odświeży statku i znów oznaczy się jako gotowy
  • Postacie opuszczające lobby czasem spowodują że inne postacie które były na liście pod nimi będą się nakładać w jednej linii w lobby
  • Wyjście z gry czasem powoduje crash klienta

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności