Organizacje są tym, co chcą uczynić z nich ich członkowie i administracja. Na chwilę obecną istnieje pięć podstawowych archetypów dla organizacji, lecz stanowią one jednak jedynie element role-playing i nie mają żadnego wpływu na system lub przyszłą grę lub innego znaczenia.
- Corporation (korporacja) - byt biznesowy nastawiony na generowanie zysku. Korporacja to doskonały wybór dla ugrupowań planujących aktywności od tranzytu flo-petów na Goss II po organizację wrogiego przejęcia Origin Jumpworks.
- Private Military Company (PMC, prywatna firma militarna) - dla organizacji rozsmakowanych w walce. Działalność PMC skupia się m. in. na eskortowaniu tranzytu towarów, polowaniu na piratów lub wspomaganiu UEE w atakach na Vanduuli.
- Faith (wiara, kult) - to organizacja, której członków łączy wspólny wyższy cel. Mogą to być rebelianci walczący o niepodległość Terry... lub oddani wyznawcy "the LAMP".
- Syndicate (syndykat) - ugrupowanie wspólnych zainteresowań skupiające ludzi niejednokrotnie operujących na pograniczu lub poza prawem. Liczebność oznacza bezpieczeństwo, zwłaszcza jeśli próbujecie przemycić kontrabandę przez system Spider lub polujesz na niefortunny transportowiec do ograbienia.
- Organization (organizacja) - chcesz samodzielnie wytyczać swoją ścieżkę bez dawnych powiązań? Śmiało skorzystaj z domyślnego nieokreślonego archetypu!
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia