Skocz do zawartości

Sasek

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Sasek

  • Tytuł
    Scout

Profil

  • Lokalizacja
    Giżycko
  • Kraj

Star Citizen

  • RSI Handle
    Sasek

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. A jak ci się strzela i celuje w twoim 300i, bo jeżeli chodzi o mnie i o działo Omnisky to totalnie nie potrafię nic z tego trafić. Wcześniej w v0.8 te boczne działka poruszały się za kursorem, obecnie są chyba na sztywno ustawione. Teraz to tylko z tych blasterów CF-007 korzystam (te co na niebiesko i zielono strzelają) tylko tymi mogę coś więcej ugrać.
  2. No w moim przypadku (#357349) to dostanę możliwość gry wraz z ostatnią grupą.
  3. Ja to się najbardziej boję o PU. Jeżeli teraz mają takie problemy z przesuwaniem dat, łataniem bugów i powstawaniem kolejnych bugów, które znowu trzeba załatać itd. w kółko. Opóźnieniami planetside i fps modułu, które już powinny mieć wczesną wersję wg. pierwszych zapowiedzi, to boję się pomyśleć co za młyn będzie w PU. Cryengine aż tak trudnym silnikiem nie jest, gdzieś czytałem że w stopniu trudności jest zaraz za UE3. Nie wiem, nie znam się, ale wiem jedno. Nie lubię zapowiedzi i obietnic niespełnionych w terminie.
  4. Sasek

    Planetside sneak peek

    Jestem ciekaw ile takich lokacji zobaczymy w pierwszej wersji modułu. Już widzę tą zabawę kolejką.
  5. Sasek

    Myszki joye i wolanty

    W moim przypadku tylko mysz i klawiatura, ewentualnie wspomagana padem DS3 z PS3 No chyba, że zacznę więcej zarabiać (ale się nie zanosi).... :/
  6. Jeżeli chodzi o procesory intela to moim zdaniem jest to jedyna opcja. AMD ustępuje na tym polu. Natomiast obecnie nie widzę sensu kupowania i7, kiedy i5 są wciąż na topie. Zaoszczędzić możemy ok. 300zł a wydajnością w grach procesory się nie różnią. Pogrubiłem w grach, bo jeśli ktoś bawi się grafiką, obróbką filmów itp. to i7 jest dla niego. Obecnie HT w procesorach i7 i używanie tego w grach jest nieopłacalne. A tutaj przykład dlaczego: http://www.ocaholic.ch/modules/smartsection/item.php?itemid=1061
  7. Sasek

    Star Citizen na E3 2014

    Ja wyłapałem 3 nowe rzeczy w tej prezentacji: - zakładanie hełmu/kasku, - animacja namierzania rakiet, - animacja skanowania wrogich i sojuszniczych jednostek, a raczej przełączanie między nimi. Pewnie w v0.9 je dorzucą. Podejrzewam, że to trochę świeższy build był. A raczej buildzik
  8. Skąd wiesz, może ma wbudowane jakieś masażery i inne bajery, które pochłoną moc rozbudowanej elektrowni na tym statku i na jump module nie starczy mocy
  9. Sasek

    The Next Great Starship

    Obstawiałbym znacznie więcej niż 45 gb. W Arena Commander mamy około 12 GB zapełnionej przestrzeni dysku, a w grze mamy tylko 2 szczegółowo wymodelowane mapy i kilka hangarów i statki dostępne z modułu Hangar w tym na razie tylko 3 którymi możemy latać. Sam Chris powiedział: "There will be over 115 systems in the Star Citizen universe at launch". Dla mnie to jest jakaś astronomiczna liczba, biorąc pod uwagę, że będziemy mieli tyle systemów i przynajmniej na każdym 1 miejsce do lądowania, a będzie ich zapewne więcej, bo wiemy dla przykładu, że na Ziemi będą 4 stacje (3 znamy: Nowy Jork, Moskwa, and Pekin, 4-ta pewnie w Europie) to dlaczego nie miałoby być więcej stacji w innych układach. Do tego przecież dochodzą jeszcze lokacje zwiedzane pieszo, lokacje przez które będziemy przelatywać aby dostać się w wybrany region, lokacje do eksploracji, nowe systemy, które mogą być odkryte przez samych graczy (nie wiem natomiast czy się zawierają w tych 115 czy też nie), wnętrza tych ogromnych statków, tryb FPS, kosmiczne kopalnie, kampania SQ42 i dialogi z tym związane, skrypty, muzyka i masa, masa innych rzeczy, które trzeba przecież pokryć teksturami... Dla przypomnienia zaprezentowana w fazie WIP mapa galaktyki: Odbiegając nieco od tematu czytałem, że chcą przenieść grę The Last of Us na PS4 i podrasować w tej wersji tekstury i podkręcić rozdzielczość do 1080p. Sami twórcy przyznali, że będą mieli problem jak upchnąć tą grę na 1 dual layer Blu-Ray płytce. Taka płyta mieści ok. 50 gb danych. Podejrzewam, że skala Star Citizen jest znacznie większa i jakość w jaką zespół CIG chce osiągnąć, jeżeli chodzi o detale przechodzi ludzkie pojęcie. Obstawiałbym, że możemy nie zamknąć się w 70 gb.
  10. A propo wymagań sprzętowych, to chyba nie możemy mieć CIG za złe, że są takie wysokie. Małe porównanie 2012/2014 rok: http://i.imgur.com/vXREbCc.jpg
  11. Odświeżając trochę temat. Jak pewnie widać wybrałem Aurorę LN. Co mnie do tego przekonało? Na początek chciałem kupić jakiś statek, żeby dostać się do alphy i wszystkich kolejnych modułów, więc pierwszy zakup to była Aurora MR. Później zacząłem trochę szperać w opisie poszczególnych statków. Do Aurory LN przekonało mnie przede wszystkim zwiększona ilość sterów strumieniowych (thrusters) z 6 na 8, więc zakładam, że będzie zwrotniejszy od reszty, maksymalna ilość tarcz z 2 na 3, lepszy power plant - być może zapewni możliwość późniejszej wymiany na lepsze działa lub wydajniejszy silnik, czy też szybsze odnawianie tarcz no i oczywiście ilość uzbrojenia. Ogólnie ta Aurora nadaje się i do transportu ładunku, bo przestrzeń ładunkową ma taką samą jak reszta, poza Aurorą CL i do powalczenia o swoje jak ktoś zechce nas zaatakować. Nie zamierzam też kupować żadnych innych statków, chcę sam w PU zdobyć inne statki zarabiając na nie gotówką w grze i jak dobrze pójdzie to Constellation jest na mojej liście. Do tego czeka mnie jeszcze modyfikacja sprzętu, bo w AC potrafi mi spaść do 24 klatek, nie ważne na jakich ustawieniach bym grał, po prostu proc nie daje rady, a i więcej niż 12gb RAMu chyba też by się przydało.
  12. Sasek

    Humor w Star Citizen

    Gif z muzyką: http://gifsound.com/?gif=i.imgur.com/CW3wwPn.gif&v=xhrBDcQq2DM&s=4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności