Skocz do zawartości

Talek

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Talek

  • Tytuł
    Mercenary
  • Urodziny 1990.01.31

Profil

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Kraj

Star Citizen

  • RSI Handle
    Talek

Ostatnie wizyty

462 wyświetleń profilu
  1. Carrack Ci raczej nie potrzebny, patrząc co oferuje, w pierwotnej wersji gry byłby raczej niegrywalny bez ludzkiej załogi, teraz pewnie zrobią jakieś hard kodowanie np. obsługi dron przez NPC bo przecież sie ludzie zapłaczą inaczej. Aquila vs Andromeda to tak naprawde kwestia tego który mostek Ci sie najbardziej podoba, pamietaj że Andromede bedziesz mógł wyfitowac w to samo co ma Aquila pierwszego dnia, przy wszystkich wariantach każdego statku jeżeli nie ma tam jakiejś unikalnej konstrukcji kadłuba (raptem kilka statków) to tak naprawde różnica jest tylko w startowym sprzecie, ludzie za dużą wage do tego przykładają. Osobiście wziąłbym Aquile bo jest śliczna, ale z punktu widzenia praktycznego to nie ma to żadnego znaczenia.
  2. Kolejny temat SC vs E:D się robi jak to zupełnie inne gry są i zupełnie inna developerka. Frontier poszedł drogą, która CIG poszłoby gdyby zebrali 10 baniek, a nie 30+ w pierwszym roku produkcji czyli wypuścili co mieli, na szybko wygenerowali miliardy układów w silniku żeby mieć co wrzucić na slogany reklamowe i wypuścili grywalną wersję gry, aby dalej zarabiać na jej rozwój. Za kilka lat może i faktycznie gra osiągnie poziom wizji twórców tylko czy wtedy jakiś znaczny odsetek graczy w niej jeszcze będzie to wątpię, urok gier jest taki że premiery mają tylko raz, CR zdaje sobie z tego sprawę dlatego Star Citizen będzie przeciągany miesiącami, bo tak naprawdę większość graczy to nie będą backerzy tylko ludzie którzy kupią kolejnego blockbustera w dniu premiery i jak będzie flop to nikt po za tymi co utopili małe majątki po tą grę rok później by nie sięgnął bo niby poprawili. Jeśli chodzi o eksplorację to ja osobiście też jestem po tej stronie, która uważa że latanie od gwiazdy do gwiazdy i klikanie jednego przycisku do przeskanowania całego układu nudzi się po 50 próbach i z eksploracją niewiele ma wspólnego. W sumie dla chcącego to w obrębie jednego pasa planetoid można zrobić ciekawszą eksplorację niż cała Droga Mleczna w Elite niestety. No i do dzisiaj nie mogę przeboleć co oni wymyślili z czarnymi dziurami.
  3. W sumie by się zgadzało, jeśli zrobią nasz układ w skali 1:100 to od słońca do plutona będzie się lecieć 16,5 minuty, ale trzeba zauważyć że wg Star Map nasz układ jest w dziesiątce najrozleglejszych jakie będą w grze więc w większości przypadków cel podrózy będzie można osiągnąć w ciągu 5-10 minut nawet z tych jump pointów położonych w zewnętrznej strefie układu, myślę że to jest jeszcze czas akceptowalny, przy 15+ ludzie by psioczyli że przychodzisz z pracy pograć trzy godzinki a dwie marnujesz na latanie po układzie.
  4. Ogólnie to jak ktoś zauważył kurs dolara jest teraz na tyle słaby wzgledem euro, że bym sie tym VATem aż tak nie przejmował bo w euro po doliczeniu vatu wychodzi teraz może z 5% drożej niż byś płacił w dolarach bez vat. (podstawowy pakiet 40$ vs 42,30$ jak ostatnio patrzyłem), wiec jak komuś aż tak bardzo nie zależy na kilku złotych to szkoda fatygi, jakbyś inwestował 500 dolców to jeszcze byłaby to jakaś sensowna kwota.
  5. Talek

    Anonimowi Citizenolicy

    IMO lepiej przerobic Horneta na LTI i ew. w przyszłości kupic Heralda bez LTI, prawdopodobieństwo wykorzystywania tego ubezpieczenia przy tym pierwszym raczej dużo wieksze.
  6. Talek

    citizens Rośniemy w siłę

    Te 765k to jest liczba kont z dostepem do arena commander(czyli paczki z alpha accessem lub pass), kilka pakietów na jednym koncie sie tutaj nie dodaje. Mogliby w sumie jeszcze monitorowac ilosc sprzedanych statków, byłoby już kilka baniek.
  7. Jeśli sposób Dako faktycznie działa (czyli że nawet po gifcie rekrut zostaje) to jak ktoś planuje wpompowac jeszcze min. 450$ w SC to może sobie w sumie sam zrobic te referalle i miec darmowego gladiusa + kilka gadżetów wiec jakieś 150$ gratis. Od dawna są ludzie którzy mają flote rozrzuconą po kilku kontach wiec to nie jest znowu jakaś nowośc że bedzie masa multikont, podejrzewam że nawet do tej chwili z 10% "backerów" to multikonta.
  8. Talek

    Star Map

    Trochę dziko, że praktycznie żadna planeta po za Sol i Stanton nie posiada księżyców, a wiadomo że większość tych gazówek powinna ich mieć masę, ale pewnie z czasem to dodadzą, szkoda też że jednak 95% układów będzie z jedną gwiazdą, coś co we wszechświecie jest wyjątkiem tutaj będzie standardem Co do nieodkrytych układów to chociażby Oretani jest w zasadzie wielką niewiadomą bo nie ma do niego żadnego jump pointa. Po premierze można się spodziewać dodawania kolejnych układów do których sami gracze będą musieli odkrywać jump pointy i wtedy zacznie się prawdziwa eksploracja
  9. Talek

    Myszki joye i wolanty

    Low End = Zreskinowany x52, który bedzie u nas kosztował jakieś 700 zł High End = ludzie mówią że cena ma byc w okolicach 400 dolców...wsadzili touchscreen w najbardziej bezużyteczne miejsce jakie mogli wymyślec, Warthog jest o 1/3 tańszy a dużo lepszy od x65, jedyny plus to metalowa obudowa, jak bd chciał miec touchscreen to sobie chińskiego tableta za 40 dolarów kupie, z aplikacją roccata pewnie wiecej możliwości niż to coś Ogólnie bardzo mi sie podoba idea modularnego systemu i to doczepianie hotasa do klawy wygląda spoko, uchwyt bedzie pewnie tylko w tych konkretnych klawiaturach madcatza, a klawy to akurat mają biedne. Nie zachwyciło mnie, czekałem czy pokażą coś ciekawego, ale pewnie bliżej premiery zdecyduje sie na Warthoga.
  10. Talek

    Steam Sale

    Nowy CoH i oba Dawn of Wary za 5$? To mega deal, a nie ciekawy
  11. Wszystko zależy od tego jakiego kopa dadzą nowe pamięci, 4 x większa przepustowość pamięci z generacji na generację to skok większy niż przez ostatnie 10 lat, inna sprawa że mają być tylko dostępne w konkurencie dla Titana co wg. mnie jest strasznym błędem ze strony AMD (nawet jak karta będzie świetna to za 1-1,5 tys. dolarów będzie dla 1% entuzjastów)bo mieli szansę odstawić Nvidię i zarobić trochę kasy na produkcję w 14nm do czasu wyjścia Pascali, a z pierwszych przecieków wynika że 390x to będzie podrasowana 290x tylko z 8 GB pamięci GDDR5, także po za wysokimi rozdziałkami w których VRAM powyżej 4 ma teraz znaczenie to jest tylko najwyżej dogonienie konkurencji która wyszła prawie rok temu(a czuje że 980ti i tak będzie mocniejsza), a biorąc pod uwagę że AMD i Nvidia wydają karty naprzemiennie rok po roku (amd 2013, nvidia 2014, amd 2015 itd.) to nie wróżę im poprawy sytuacji na rynku jeśli będą cały czas tylko doganiać, lepiej dla nas by było gdyby za każdym razem jeden drugiego prześcigał Fiji to był ostatni rdzeń robiony w 28nm i AMD chyba zwyczajnie zabrakło funduszy na zainwestowanie w niego, od przyszłego roku wchodzi 14 nm i Pascale zmasakrują wszystko co jest w tej chwili na rynku, seria R400 będzie przecież też już produkowana w 14 nm więc jaki był cel Fiji jeżeli nie został wykorzystany do sprzedania obecnej generacji (bo karty w stylu Titana to 1% sprzedaży firmy), a w następnej to sobie będą go mogli wcisnąć conajwyżej do 470/480. AMD będzie szczęśliwe jak Nvidia się zlituje i słabszy Pascal będzie ostro wykastrowany bo jak się okaże że taki następca 960, byłby na poziomie flagowca czerwonych to taki cios skończyłby się podobnie jak walka w CPU, a jak nie będzie kasy to walka na dwóch frontach ich powoli wykończy, z samych podzespołów do konsol i Macbooków nie pociągną.
  12. To jest Gladius? Silentium robi spoko obudowy za rozsądną cenę, ja mam poprzednika Gladiusa, Regnum L50, tylko te stockowe wentylatory to tragedia jakaś, wszystkie 3 padły w ciągu pół roku razem z regulatorem zresztą, po za tym wszystko śmiga od 3 lat. Ja też tego nie rozumiem dlaczego z myślą o większych obudowach nie mogą zrobić 5 cm dłuższych kabli, wszędzie tylko 55 cm max. Mam to samo, że mi brakuje 2 cm żeby puścić zasilanie CPU tyłem. Ja z upgradem i tak czekam na nowe pamięci HBM, 4-krotna przepustowość pamięci z generacji na generację to jest pierwszy skok technologiczny od paru dobrych lat, takiego progresu na DDRach to przez 10 lat nie było. Nawet jak Radki które preferuję nie będą atrakcyjne wydajnościowo to przed Star Citizenem jeszcze Pascale pewnie zadebiutują. Niestety co do CPU to przy tym monopolu mój sandy bridge kręcony na 4,6 ghz wystarczy pewnie na kolejne 4 lata, 4 generacje, a różnica wydajności na rdzeniu 30% xD gdzie te czasy jak była walka między Athlonami i Pentiumami i co roku był 100% skok w wydajności...
  13. Super Dreadnaught UEE wymiata Ciekawy czy będą mieli więcej niż jeden taki czy to tylko taki flagowiec na potrzeby kampanii.
  14. Tu nie o galerię chodzi, na jednym ze screenów był link do CDN'a CIG z dev buildem w którym jest m.in. cały Star Marine build i trochę plików związanych ze Squadron 42 (m.in. robocze nazwy wszystkich misji po plikach można było poznać) oraz wczesną wersją persistent universe (6 układów - Stanton, Terra, Sol, Nyx, Virgil i Pyro oraz miasto ArcCorp), a także narzędzia do pracy z CryEngine i to o to się najbardziej szum rozchodzi, bo niektóre mogły być licencjonowane przez Crytek i ich wyciek może nieść jakieś konsekwencje dla CIG( chociaż z tego co szperałem po sieci to nie jest to chyba nic tak ważnego, głównie toolsy do obsługi plików). Assety nie są tak ważne, bo przeciek jakichś tam artów specjalnych konsekwencji nieść za sobą nie będzie ( z tego co czytałem w plikach jest już między innymi zaawansowana wersja Idris i jakiś model Bengala).
  15. Obstawiam, że w PU ubezpieczenia stockowego hulla miesięcznie nie będzie kosztowało więcej niż 1% wartości statku, czyli jak powiedzmy taki Hornet będzie kosztowął 100k UEC to zapłacisz cały 1k na miesiąc czyli tyle ile zarobisz w jednej misji. Jak ktoś się spodziewa czegoś więcej po LTI nawet na dużych statkach niż zaoszczędzenia 1-2 misji na miesiąc to się przeliczy(inna sprawa że jak ktoś nakupuje 10+ statków i chce wszystkimi latać to faktycznie może zmarnować 2-3 dni na zbieranie kasy dla każdego, dla ludzi którzy chcą się skupić na 2-3 statkach i konkretniej profesji nie widzę w LTI większego profitu niż bonusy w innych MMO w stylu 1% boost to expa za pre-order a to nie jest warte tyle ile CIG zazwyczaj sobie za LTI liczy), w EVE koszta ubezpieczenia nigdy nie miały znaczenia bo nawet na większych statkach są to grosze w stosunku do zarobków (inna sprawa że przy większych statkach i tak nie pokrywa kosztów nowego hulla), wydatków raczej upatrywałbym w ubezpieczeniu lepszych niż stockowe części które pewnie niejednokrotnie będą warte 5-10 x tyle co sam hull, a to i tak każdy będzie musiał opłacać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności