Skocz do zawartości

Dastro

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    2 658
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14
  • Opinia

    N/D

Aktywność reputacji

  1. Dzięki i twoje zdrowie!
    Dastro przyznał reputację dla Nebthtet za wersja, V3.6.0   
    Aktualizacja Alfa 3.6.0 została wydana i jest teraz dostępna do testowania! Aktualna wersja gry to: LIVE-2247930.
    Zdecydowanie zaleca się, aby gracze usunęli swój folder USER dla klienta publicznego po zainstalowaniu aktualizacji, szczególnie, gdy zaczną pojawiać się jakiekolwiek dziwne problemy graficzne lub awarie podczas ładowania. Folder USER można znaleźć (w instalacjach domyślnych) w C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE. Oprócz tego obłożenie sterowania zostało całkowicie przebudowane - nowa klawiszologia skojarzona jest ze zaktualizowanym modelem lotu. Możesz zechcieć zmienić obłożenie klawiatury zamiast importu starego.
    Nowy launcher:
    Gra korzysta z nowego, zunifikowanego launchera o wersji 1.2.0. Możesz go pobrać stąd.
     
    Główne znane problemy:
    Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  
    Nowe funkcjonalności
    Ogólne
    Dodano opcję „przytrzymaj aby aktywować” (hold to activate) dla śledzenia głowy (dostępne w menu komunikacyjnym) Dodano opcję wyboru źródła śledzenia głowy i wyboru kamery.  
    Uniwersum
    Dodano dodatkowe lokacje hackowania crimestatu, terminale i zaktualizowano system hackowania.
    Hakowanie teraz wymaga chowanego, jednorazowego urządzenia które można znaleźć w różnych lokacjach i sklepach, a które jest przechowywane jako gadżet. Wywołuje się go przy pomocy klawisza „4”. Urządzenia różnią się stylem oraz jakością, przy czym niektóre bardziej "legalne" urządzenia są w stanie wykonać zadanie przy minimalnym wysiłku ze strony gracza, ale w dłuższym czasie. Inne urządzenia, bardziej nielegalnego autoramentu hackują bardzo szybko, jednak wymagają ciągłej interakcji ze strony gracza, aby działały. Dodatkowo dłuższe hackowanie staje się ryzykowne dla podejmującego się tej czynności gracza, ponieważ mogą zostać wygenerowane kontr-misje mające na celu powstrzymanie go. Zaktualizowane zachowanie dotyczy usuwania crimestatu jak też wyłączania instalacji komunikacyjnych. Wolne, niezawodne urządzenia można znaleźć w niektórych sklepach w uniwersum łącznie z Cubby Blast, a nielegalne urządzenia mogą wymagać poszukiwań u sprzedawców o wątpliwej reputacji. Dodatkowo zwiększono ilość lokacji, gdzie gracz może zhakować swój crimestat.
    Dodano automatyczne wieżyczki w GrimHex. Całkowita zmiana systemu prawa i przestępstw.  
    Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mają własne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla danej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.
    Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
    Skradzione i nielegalne dobra mogą być tylko sprzedane w lokacjach o niskiej reputacji znalezienie których może niejednokrotnie wymagać przeprowadzenia dochodzenia.
    Dodano zleceniodawcę misji: Tecia "Twitch" Pacheco. "Twitch" po zakończeniu służby wojskowej podjęła się pracy jako najemny pracownik ochrony. Wszystko układało się dobrze, do czasu kiedy w czasie pracy dla BlacJac Securities doznała uszkodzenia układu nerwowego i została bezceremonialnie zwolniona. Teraz, bezrobotna i z wyspecjalizowanym zestawem umiejętności, stała się częścią półświatka przestępczego, który do tej pory zwalczała. Obecnie można ją znaleźć w zaułkach megamiasta Area18, gdzie prowadzi interesy i pomaga nawiązywać kontakty mówiąc, że w ten sposób "cieszy się ze swojej emerytury".
     
    Misje
    Dodano misje dostawcze dla nielegalnych i skradzionych towarów.  
    Statki i pojazdy
    Dodano tryb hover. Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w tym alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
    Dodano kioski zakupu statków do sklepów ze statkami dookoła verse. Dodano wizualne oznaczenie zużycia komponentów okrętu i wyregulowano parametry zużycia. Komponenty okrętu (układy schładzania, elektrownie, osłony) teraz będą zauważalnie zużywać się z czasem, co w miarę postępowania zużycia będzie prowadziło do określonych zachowań (częstsze przegrzewanie się, uszkodzenia).  Zużycie można będzie naprawić podobnie jak jakiekolwiek inne uszkodzenia statku w głównych stacjach.
    Dodano nieprawidłowe uruchomienie (misfire) dla osłon statku, napędów, generatorów mocy i układów chłodzenia. Niektóre komponenty okrętu (układy schładzania, generatory zasilania, osłony, silniki) mają teraz szansę na nieprawidłowe uruchomienie się (misfire). Podstawowa szansa dla komponentu o idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szansa na nieprawidłowe uruchomienie wzrasta wraz ze zużyciem komponentu, uszkodzeniami oraz przegrzaniem. Nieprawidłowe uruchomienia mogą być przy niewielkim zużyciu małymi wizualnymi błędami, przy większym okresami zmniejszonej funkcjonalności oraz przy krytycznym zużyciu tymczasowymi wyłączeniami układów.
    Nowy statek: Kruger Intergalactic P-72 Archimedes. Nowy pojazd: Anvil Ballista Nowa broń dla statków: MaxOx Neutron Repeaters Szybkostrzelna broń na krótki i średni zasięg, w rozmiarach od 1 do 3. Używa stylu uszkodzeń "neutron", które zadaje obrażenia zwiększające się wraz z dystansem. MaxOx Neutron Repeaters dostępne są w Centermass w Area 18.
    Dodano klapy dysz dla F7C I F7CM. Zgrupowano silniki kierunkowe w jedną grupę, która teraz może być regulowana aby kontrolować ich akcelerację. Regulacja mocy ciągu silników jest domyślnie przypisana pod prawy Alt + kółko myszy i można ją zmienić w menu przypisywania klawiszy. Aby umożliwić graczowi śledzenie obecnego ustawienia mocy na silniki licznik pokazujący procent mocy zastąpił dotychczasowy licznik paliwa wodorowego. Stan paliwa wodorowego jest aktualnie przedstawiony jako statyczny procentowy odczyt w dolnej części wyświetlacza HUD.
    Dodano cargo grid (możliwość załadunku towarów) w Valkyrie. Dodano wywoływanie okrętów przy pomocy komunikatora. Można teraz rozpocząć wideorozmowę z pilotem statku / pojazdu, który jest namierzony przez statek gracza poprzez użycie przycisku “6”, wybranie celu w MFD celowania / komunikacyjnym, albo przy pomocy zakładki komunikacyjnej w mobiGlas.
    Dodano odrębny kanał głosowy dla statków. Przy wchodzeniu na pokład statku, gracz automatycznie dołącza do kanału głosowego tego konkretnego statku. Po wybraniu kanału można pisać oraz rozmawiać przez VoIP z innymi graczami aktywnie przebywającymi na kanale. Kanał opuszczany jest automatycznie przy opuszczeniu statku na dłuższy czas lub po zbytnim oddaleniu się od statku.
     
    FPS
    Dodano dostosowywalne dodatki do broni.
    Niektóre bronie FPS można teraz dostosowywać przy pomocy rozmaitych dodatków. Dostępnymi dodatkami są red dot (1x zoom), celownik holograficzny (3x), celownik teleskopowy (4x) i celownik teleskopowy (8x). Można je znaleźć w sklepach z bronią FPS, w których kupuje się kompatybilną z owymi dodatkami broń.
    Dodano możliwość swobodnego rozglądania się i uruchomienia śledzenia głowy podczas trzymania broni. Swobodne rozglądanie się w trybie FPS teraz działa przy przytrzymaniu przycisku, a nie jako "inteligentny przełącznik". Nowa broń FPS: Behring S38 Pistol  
    Ta niezawodna broń osobista marki Behring wyróżnia się opływowym kształtem i wykonaniem z lekkiej ramy polimerowej która umożliwia zminimalizowanie odrzutu. Ponadto dzięki zastosowaniu szybkiego półautomatycznego trybu ognia nietrudno zrozumieć dlaczego S38 stał się standardową bronią osobistą w Imperium zarówno dla Obywateli jak i stróżów prawa. Można go kupić w Center Mass i Porcie Olisar.
    Nowa broń FPS: Klaus & Werner Lumin V SMG Solidny pistolet maszynowy znany ze swojej wytrzymałości, niezawodności oraz celności. Można go kupić w Center Mass i Conscientous Objects.
     
    UI
    Wyświetlacz komunikacyjny wizjera teraz wyświetla na którym kanale prowadzona jest komunikacja VOIP, kto jeszcze jest na kanale z graczem oraz kto aktualnie nadaje. Gracze mogą zaprosić cały kanał do swojego party. Gracze teraz automatycznie dołączają do globalnego kanału VOIP najbliższego otoczenia.  
     
    Aktualizacje cech gry
    Ogólne:
    Ujednolicono przyciski TrackIR i FOIP dla śledzenia głowy. Dodatki oraz poprawki dla funkcjonalności śledzenia głowy włącznie z dodaniem funkcji "head roll".  
    Uniwersum
    Kompletne uaktualnienie wyglądu zewnętrznego i kształtów dla stacji Rest Stop - włącznie z wariantami tematycznymi. Odsunięto Delamar od Crusadera i umieszczono go we własnym kontenerze obiektów. Zaktualizowano ceny towarów, żeby odwzorować dodanie dóbr czarnorynkowych i kradzionych. Zaktualizowano kilkanaście lokacji, żeby używały oddzielonego oświetlenia celem poprawienia ich wyglądu. Zmniejszono głośność muzyki podczas walki i dodano opcję wyciszenia dźwięku dla tego typu zdarzeń. Pilotom AI dodano możliwość strafe'owania podczas przelotów. Dodano OxyPen i MediPen do sklepu Tammany and Sons w Lorville. Zaktualizowano system transportu, żeby poprawić jego przepływ i użyteczność. Pociągi w tej chwili krążą w pętli i na każdą linię przypada wiele pociągów, co powinno zredukować czas oczekiwania. Windy mogą teraz udawać się do każdego z lądowisk/hangarów, a nie są przypisane do konkretnego lądowiska / hangaru. Wybór dostępnych celów podróży będzie możliwy za pomocą przycisku na panelu wewnątrz windy.
    Dodano „średni” poziom umiejętności dla pilotów AI, żeby zwiększyć zróżnicowanie. Zaktualizowano i zwiększono ilość przedmiotów, które może nosić przy sobie gracz. Dodano grupowanie jednostek, z których można wydobywać minerały. Skały z których można wydobywać minerały występują teraz w średnich lub dużych zgrupowaniach, a nie jako pojedyncze skałki. Ich lokalizacje zostały zaktualizowane żeby to odzwierciedlać.
    Poprawiono oświetlenie w podziemnych placówkach. Rozmaite poprawki wizualne w Lorville. Zwiększono wypłaty z kiosków rafineryjnych żeby lekko poprawić zarobek na wydobywanych minerałach.  
     
    Misje:
    Ponownie uruchomiono misje ECN. Rozmaite poprawki dla misji FPS. Tymczasowo usunięto misje eskortowe oraz polegające na odwracaniu uwagi. Ilość dostępnych misji PVP bounty jest teraz równa ilości dostępnych celów w postaci graczy – przestępców.  
    UI
    Poprawiono jakość wideo oraz oświetlenia podczas rozmów za pomocą ekranu komunikacyjnego. Kolory oraz nazwy kanałów można teraz edytować przy pomocy MobiGlass. Gracze mogą teraz wybrać, który kanał jest przekierowywany do wizjera.  
    FPS
    Poprawiono wygląd i odczucia mechaniki skoków gracza. Poprawiono właściwości ragdoll aby poprawić wygląd oraz odczucie we wszystkich sytuacjach. Poprawiono płynność obrotu oraz obrotu podczas kucania w widoku FPS. Dodano wyświetlacz dla urządzenia GRIN multi-tool. Dodano wyświetlacz dla pistoletu KLWE Arclight.  
    Statki i pojazdy
    Aegis Vanguard Warden - całkowita przeróbka. P-52 Merlin - poprawki. Gladius – poprawki HUD. Arrow – zmniejszono wytrzymałość kadłuba. Reliant – zwiększono wytrzymałość kadłuba. Khartu-Al. – znacznie zwiększono wytrzymałość kadłuba. Usunięto możliwość zmiany barwy lakieru na pojazdach w edytorze statków w VMA oraz Arena Commander, gdyż miało to zastosowanie w niezamierzonych sytuacjach. Możliwość zmiany barwy lakieru dla Aurory oraz Greycata zostanie przywrócona w późniejszym terminie. Poprawiono napędy quantum JUST, aby zwiększyć ich wytrzymałość i bardziej odróżnić je od innych klas. Dalsze usprawnienia dla udźwiękowienia broni okrętów. Poprawiono wartości wytrzymałości i funkcjonalność osłon. Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
    Przerobiono osłony statków tak, aby ustawienia zasilanie wpływały tylko na ich regenerację. Zmniejszono VFX shadera osłon. Zmieniono opóźnienie regeneracji osłon, aby były bardziej odpowiadało ilości generatorów. Podkręcanie nie wpływa teraz na czas włączenia tarcz lub ich wzmocnienie. Prospector – zaktualizowano VFX silnika. Zaktualizowano AI Hammerheada, żeby odwzorować zachowanie statków typu "gunship". Poprawiono udźwiękowienie uzbrojenia statków. Zwiększono obrażenia zadawane przez pociski rakietowe. Poprawiono chłodzenie silników Dragonfly oraz Noxa, aby były bardziej użyteczne. Freelancer – usunięto kolizje dla wideł wieżyczki jako tymczasowe obejście umożliwiające umieszczenie wewnątrz większych obiektów, zanim zostanie zastosowane animowane ich chowanie. Zaktualizowano częstotliwość oddawania strzałów dla broni typu repeater. Dodano udźwiękowienie dla stresu wywołanego działaniem sił ciążenia na postacie graczy.  
    Poprawki błędów
    Powinno być możliwe elektroniczne przeciwdziałanie wystrzelonym pociskom rakietowym. Seria 300 – naprawiono brak VFX uszkodzeń silników napędowych. Nox – ster będzie animowany podczas strafe'owania. IFCS – dźwięki dla zgrupowania/cruise będą działać dla wszystkich statków. Modyfikowane statki typu 325a nie będą dłużej miały niepasujących ładowni. Cutlass – strafe'owanie będzie wizualnie odwzorowane na HOTAS-ie statku. KSAR Scalpel – zmiana trybu ognia będzie to prawidłowo odwzorowana na HUDzie. Postać gracza nie będzie się zacinać wewnątrz dachu ArcCorp podczas kładzenia się. Postać gracza będzie mogła przeskoczyć nad przeszkodą lub wspiąć się na nią z pozycji kucznej. Gracze nie będą w stanie wymusić omdlenia poprzez skakanie. Załadowanie się do Arena Commander jako spectator nie będzie powodować utknięcia na ekranie ładowania. MFD komunikacyjny będzie się we właściwy sposób odświeżał. Dodano interakcję do wnętrza ładowni serii 300 aby uniknąć zacinania się postaci graczy. Eclipse – radar nie będzie wyświetlał się odwrotnie. Poprawiono przekręcanie się głowy i problemy ze śledzeniem podczas szybkich obrotów poruszającej się pieszo postaci gracza. Naprawiono rozmywanie się obracających się asteroid. Podczas lotów nad Delamar wyświetlacz wysokości na HUD będzie wyświetlał się prawidłowo. Napędy quantum JUST teraz będą odczuwalnie różnić się od innych typów. W statkach z serii Reliant będzie można teraz przechowywać ładunek możliwy do trzymania w ręku. Muzyka podczas walki nie będzie widocznie głośniejsza niż podczas innych sytuacji. Naprawiono brak radaru na dostosowywanych statkach. Bronie typu fixed – kiedy broń będzie w trybie asysty to nie będzie mierzyć w kierunku celu jak gdyby była w wersji gimballed. HUD – markery wieżyczki nie będą się wyświetlać kiedy gracz nie będzie zwrócony w ich kierunku. Zwiększono wytrzymałość wieżyczek które można uszkodzić tak, aby nie było możliwe ich zniszczenie przy pomocy walki wręcz. Udźwiękowienie wieżyczek będzie teraz odtwarzane prawidłowo. Poprawiono skoki klinowe aby uniknąć zderzeń z ciałami niebieskimi. Valkyrie – naprawiono błędy wizualne skórek z kamuflażem. Broń typu gimbal – w czasie trybu "assist" broń nie będzie się przemieszczać, kiedy nie jest namierzony żaden cel, a statek się porusza. Nie będą wyświetlane wizualizacje działania silników manewrowych kombinezonu kiedy postać gracza nie będzie w EVA. Używanie automatycznego lądowania na rest stop`ach nie będzie powodować oddalania się statku zamiast jego zbliżania się. Kiedy statek jest wyłączony również silnik i wizualizacje świecenia silników będą wyłączone. Naprawiono błąd VFX znaku kontaktu na skanerze który nieprawidłowo wyświetlał się dla wszystkich statków w pobliżu. Ruto będzie miał znowu twarz. Super Hornet – żeńskie postacie graczy będą we właściwy sposób siedzieć w fotelu drugiego pilota. Uruchomienie gry dla całego party i opcja "join friends" będą działać teraz z głównego menu. Oznaczenia celownika nie będą w dalszym ciągu wyświetlanie, kiedy broń jakiej kierunek celowania wizualizują zostanie zniszczona. Naprawiono błąd pustych wyświetlaczy MFD dla stanowiska drugiego pilota lub stanowiska wsparcia. Kiedy wylogowanie nastąpiło w łóżku, to po ponownym zalogowaniu postać gracza nie będzie spadać przez planetę.  
    Za ogromną pomoc w przygotowaniu patch notes dziękuję @komandor_tarkin!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności