-
Liczba zawartości
730 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3 -
Opinia
100%
Aktywność reputacji
-
Xeroeth otrzymał reputację od Głupi, głupszy, najgłupszy → Skull and Bones
Daaamn, zapowiada się świetnie. Od dawna nie widziałem dobrej gry z morską żeglugą ... ostatni dobry tytuł to był chyba Assassins creed Black Flag
Jest na co czekać widzę, ale mam nadzieje że nie skończy się to jak dla wielu innych pozycji, czyli dużo obiecują, a po premierze brakuje połowy mechanik na które ludzie czekali.
-
Xeroeth otrzymał reputację od Głupi, głupszy, najgłupszy → Jak mogę wyłączyć powiadomienia Steam?
Hej, otwórz widok > znajomi > opcje (ten trybik) > powiadomienia.
Tam możesz poustawiać wszystko
-
Xeroeth otrzymał reputację od Tygrysek_C2H5OH → Oszczędzanie
Hej, dość późno, ale lepiej późno niż wcale
Na dzień dzisiejszy ciężko w jakikolwiek sposób zaoszczędzić na zakupie statków, chyba że skorzystasz z szarej strefy np. na reddicie (można tam dorwać fajne okazje, ale wiąże się to z pewnym ryzykiem i trzeba wiedzieć gdzie uderzyć). Jedyny "legalny" sposób na tańsze zakupy w tej chwili to przewalutowanie, chociaż też nie jest to tak wielka różnica jak jeszcze 2 lata temu (wtedy była to różnica nawet 30%). Na tym sposobie zaoszczędzisz tylko pare złotych, o ile chcesz się bawić w zakup waluty w kantorze np. online możesz zyskać średnio 5-7% w zależności od tago jak tanio kupisz walutę (najtaniej jest w tej chwili w USD).
Jedyne czego potrzebujesz to konta w danej walucie, mając już przewalutowaną kasę na własnym koncie bankowym możesz bez problemu robić zakupy w SC (robiąc to z konta w pln, płacisz za przewalutowanie do dolara podwójnie i wychodzi to nawet drożej niż w EUR).
Druga ważna rzecz na którą warto zwracać uwagę to oferty warbound - zwykle tańsze o podatek VAT. Trzeba cierpliwie czekać na okazje, tj. CitizenCon w listopadzie i swięta w grudniu. Wtedy można wyrwać co nieco taniej, ale z roku na rok jest coraz drożej. Trzeba również pamiętać, że im bliżej statek jest wersji "flight ready", tym droższy. Najtaniej kupuje się wersje concept, ale z tego co czytałem, CIG stara się teraz wydawać statki od razu w wersji flight ready ... więc nie wiele ich zobaczymy, jeżeli w ogóle.
Nawiązując jeszcze do szarej strefy, TUTAJ jest najwięcej ruchu jeśli chodzi o handel w SC. Jeśli koniecznie chcesz skorzystać z szarej strefy, najlepiej zrobić to przez zaufanego pośrednika, ale Ci najczęściej doliczają sobie pewną opłatę za pośrednictwo. Ceny statków możesz porównać na SC wiki TUTAJ (jest tam również sporo innych ciekawych informacji ze świata SC, świetny punkt zaczepienia).
PS. Radzę przemyśleć zakupy Pamiętaj że wszystko będzie dostępne "ingame", więc skupił bym się na jednym może dwóch statkach, które najbardziej odpowiadają Twojemu stylowi gry. W tym momencie SC osiągnął kosmiczny poziom dotacji i konkurencji jest od groma, a w AD jest sporo ludzi którzy będą szukać załogi, ze mną włącznie Na pewno znajdziesz gdzieś stały kąt, jak nie w załodze, to na pokładzie statku z garażu od kogoś z nas
-
Xeroeth otrzymał reputację od Darayaharus → Oszczędzanie
Hej, dość późno, ale lepiej późno niż wcale
Na dzień dzisiejszy ciężko w jakikolwiek sposób zaoszczędzić na zakupie statków, chyba że skorzystasz z szarej strefy np. na reddicie (można tam dorwać fajne okazje, ale wiąże się to z pewnym ryzykiem i trzeba wiedzieć gdzie uderzyć). Jedyny "legalny" sposób na tańsze zakupy w tej chwili to przewalutowanie, chociaż też nie jest to tak wielka różnica jak jeszcze 2 lata temu (wtedy była to różnica nawet 30%). Na tym sposobie zaoszczędzisz tylko pare złotych, o ile chcesz się bawić w zakup waluty w kantorze np. online możesz zyskać średnio 5-7% w zależności od tago jak tanio kupisz walutę (najtaniej jest w tej chwili w USD).
Jedyne czego potrzebujesz to konta w danej walucie, mając już przewalutowaną kasę na własnym koncie bankowym możesz bez problemu robić zakupy w SC (robiąc to z konta w pln, płacisz za przewalutowanie do dolara podwójnie i wychodzi to nawet drożej niż w EUR).
Druga ważna rzecz na którą warto zwracać uwagę to oferty warbound - zwykle tańsze o podatek VAT. Trzeba cierpliwie czekać na okazje, tj. CitizenCon w listopadzie i swięta w grudniu. Wtedy można wyrwać co nieco taniej, ale z roku na rok jest coraz drożej. Trzeba również pamiętać, że im bliżej statek jest wersji "flight ready", tym droższy. Najtaniej kupuje się wersje concept, ale z tego co czytałem, CIG stara się teraz wydawać statki od razu w wersji flight ready ... więc nie wiele ich zobaczymy, jeżeli w ogóle.
Nawiązując jeszcze do szarej strefy, TUTAJ jest najwięcej ruchu jeśli chodzi o handel w SC. Jeśli koniecznie chcesz skorzystać z szarej strefy, najlepiej zrobić to przez zaufanego pośrednika, ale Ci najczęściej doliczają sobie pewną opłatę za pośrednictwo. Ceny statków możesz porównać na SC wiki TUTAJ (jest tam również sporo innych ciekawych informacji ze świata SC, świetny punkt zaczepienia).
PS. Radzę przemyśleć zakupy Pamiętaj że wszystko będzie dostępne "ingame", więc skupił bym się na jednym może dwóch statkach, które najbardziej odpowiadają Twojemu stylowi gry. W tym momencie SC osiągnął kosmiczny poziom dotacji i konkurencji jest od groma, a w AD jest sporo ludzi którzy będą szukać załogi, ze mną włącznie Na pewno znajdziesz gdzieś stały kąt, jak nie w załodze, to na pokładzie statku z garażu od kogoś z nas
-
Xeroeth otrzymał reputację od Tygrysek_C2H5OH → Banu Merchantman
Napewno... wyobraź sobie - podlatujesz do stacji na przysłowiowym zadupiu, pukasz do drzwi i: "Dzień dobry, mamy na sprzedaż najnowocześniejsze odkurzacze z dodatkową funkcją sokowirówki!, może jest Pan zainteresowany?", jak się sprzeda, to dobra nasza, zysk i kasa płynie. Jak nie... odwracasz główne działa przodem do recepcji i grzecznie prosisz o "drobne", 3 działa S6 przekonają nawet największych przeciwników sprzątania
-
Xeroeth otrzymał reputację od Vanter → Anvil Carrack
Nie zapomnij o jacuzzi! Ja się Carrackiem nigdzie nie wybieram bez porządnych bąbelków i najlepiej żeby konsola radaru jeszcze była przy wannie To będzie w module luksusowym. Dorzuć do tego titana w ładowni i moduł botaniczny z różnymi gatunkami "zielonych" roślinek ... I nie musisz wracać do bazy przez kolejne pół roku.
-
Xeroeth przyznał reputację dla Vanter → 3.7 PTU
Dzisiaj w nocy 3.7 zostało udostępnione dla 🥑!
Nota aktualizacji wyciekła niemal od razu całość zamieszczam poniżej.
Evocati otrzymali do testów miedzy innymi: jaskinie, zbieractwo, górnictwo, wynajem statków, Vanguardy, nową mapę Star Marine, Proximity Assist, udostempnianie misji.
Niestety na Defendera pewnie przyjdzie nam czekać do 3.7.3 😉 ale na szczęście wydaje mi się że do tej pory będzie co testować.
Kilka słów od TheNOOBIFIER1337
Alpha 3.7.0 PTU.2998048 Patch Notes
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. -
Xeroeth otrzymał reputację od zaraz → Final Fantasy VII (wersja oryginalna)
Mod na którego gro fanów serii czekało został ukończony dopiero w tym roku, mowa o FFVII Remako Mod. Użyto AI upscallera do podniesienia rozdziałki wszystkich tekstur, dla jednych wygląda plastiklowo, inni są zachwyceni. Ja jestem tak pośrodku, niedawno wydali wersję 1.0 i całkiem przyzwoicie to wygląda, chociaż nie wiem czy nie lepiej ściągnąć oryginał na PS1 i podrasować grafikę na emulatorze Dla zainteresowanych tutaj link na stronę moddera.
Drugi mod, albo raczej mod loader to Tifa 7th Heaven. Dzięki niemu możemy podmienić tekstury, zmienić niektóre mechaniki gry (np. brak limitu na HP/MP ... yep, możemy sobie zrobić OP Clouda ), zmiana wyglądu menu, podmiana tekstur postaci i broni etc. Sporo jest możliwości. Tutaj link do małego tutariala.
A co do żeńskich heroin, to zdecydowanie Tifa
-
Xeroeth otrzymał reputację od Nebthtet → Final Fantasy VII (wersja oryginalna)
Mod na którego gro fanów serii czekało został ukończony dopiero w tym roku, mowa o FFVII Remako Mod. Użyto AI upscallera do podniesienia rozdziałki wszystkich tekstur, dla jednych wygląda plastiklowo, inni są zachwyceni. Ja jestem tak pośrodku, niedawno wydali wersję 1.0 i całkiem przyzwoicie to wygląda, chociaż nie wiem czy nie lepiej ściągnąć oryginał na PS1 i podrasować grafikę na emulatorze Dla zainteresowanych tutaj link na stronę moddera.
Drugi mod, albo raczej mod loader to Tifa 7th Heaven. Dzięki niemu możemy podmienić tekstury, zmienić niektóre mechaniki gry (np. brak limitu na HP/MP ... yep, możemy sobie zrobić OP Clouda ), zmiana wyglądu menu, podmiana tekstur postaci i broni etc. Sporo jest możliwości. Tutaj link do małego tutariala.
A co do żeńskich heroin, to zdecydowanie Tifa
-
Xeroeth otrzymał reputację od komandor_tarkin → UWAGA: Kolejna fala kradzieży / przejęć kont Steam
Konto odzyskane, uwinęli się szybciej niż myślałem
-
Xeroeth przyznał reputację dla Nebthtet → UWAGA: Kolejna fala kradzieży / przejęć kont Steam
Uważajcie, zaczęła się kolejna fala kradzieży / przejęć kont Steam.
Nie klikajcie nieznanych linków, nawet jeśli wysyła je znajomy Jeśli widzicie coś takiego, dajcie znać właścicielowi konta innym kanałem Zaktualizujcie antywirusa, jeśli macie W życiu nie ma nic za darmo, więc nie wierzcie w takie "okazje" W razie niepewności lepiej być ostrożnym, niż później odkręcać problem.
Poniżej przykład przejętego konta naszego kolegi @Xeroeth (dzięki za ostrzeżenie).
-
Xeroeth przyznał reputację dla Berecik26 → UWAGA: Kolejna fala kradzieży / przejęć kont Steam
Współczuję zaistniałej sytuacji @Xeroeth i trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie problemu.
-
Xeroeth otrzymał reputację od Amb3r → Epic Store vs reszta świata
Traktują graczy jak idiotów. Dzisiaj liczy się pieniądz, to oczywiste, ale studia które szanują swoich klientów możemy policzyć na palcach jednej ręki. Praktyki jakich podejmuje się Epic są poniżej poziomu moralności, nie zważają na opinie, nie patrzą na fanów, nie obchodzi ich nic, poza rządzą pieniądza. Nie wydaje mi się, żeby byli w stanie utrzymać się w ten sposób na długo, jak tylko zacznie im wysychać źródełko, zaczną myśleć o odkręceniu całej sytuacji, to zwykła krótkowzroczność, która będzie ich końcem.
Dzisiaj kupując cokolwiek na Steamie, Epicu lub jakiejkolwiek innej platformie, nie kupujemy gry czy oprogramowania, kupujemy prawo do korzystania z nich. W momencie, gdy dana platforma zniknie z powierzchni ziemi, znikną także nasze pieniądze wpakowane w tą platformę, nic im nie zrobimy, bo kupując cokolwiek automatycznie zgadzamy się na regulamin jakim rządzi się ta platforma. Imo to tylko kwestia czasu, jak Epic zniknie i wtedy się dopiero dopiero ludzie obudzą. To jak pakowanie kasy w trashowe krypto, bez żadnego wsparcia i reputacji znika szybciej niż czysty alkohol
Dlatego ja się nie przejmuje, długo się nie utrzymają na rynku, a fakt zakupu czegokolwiek na ich platformie obróci się przeciw wszystkim którzy się na to zdecydowali. Niestety ludzka chciwość nie zna granic i oferowane przez nich "darmowe" gry dalej przyciągają tłumy, generując im sztuczne statystyki ... i podejrzewam że sporo osób jeszcze naciągną.
-
Xeroeth otrzymał reputację od Nebthtet → Epic Store vs reszta świata
Traktują graczy jak idiotów. Dzisiaj liczy się pieniądz, to oczywiste, ale studia które szanują swoich klientów możemy policzyć na palcach jednej ręki. Praktyki jakich podejmuje się Epic są poniżej poziomu moralności, nie zważają na opinie, nie patrzą na fanów, nie obchodzi ich nic, poza rządzą pieniądza. Nie wydaje mi się, żeby byli w stanie utrzymać się w ten sposób na długo, jak tylko zacznie im wysychać źródełko, zaczną myśleć o odkręceniu całej sytuacji, to zwykła krótkowzroczność, która będzie ich końcem.
Dzisiaj kupując cokolwiek na Steamie, Epicu lub jakiejkolwiek innej platformie, nie kupujemy gry czy oprogramowania, kupujemy prawo do korzystania z nich. W momencie, gdy dana platforma zniknie z powierzchni ziemi, znikną także nasze pieniądze wpakowane w tą platformę, nic im nie zrobimy, bo kupując cokolwiek automatycznie zgadzamy się na regulamin jakim rządzi się ta platforma. Imo to tylko kwestia czasu, jak Epic zniknie i wtedy się dopiero dopiero ludzie obudzą. To jak pakowanie kasy w trashowe krypto, bez żadnego wsparcia i reputacji znika szybciej niż czysty alkohol
Dlatego ja się nie przejmuje, długo się nie utrzymają na rynku, a fakt zakupu czegokolwiek na ich platformie obróci się przeciw wszystkim którzy się na to zdecydowali. Niestety ludzka chciwość nie zna granic i oferowane przez nich "darmowe" gry dalej przyciągają tłumy, generując im sztuczne statystyki ... i podejrzewam że sporo osób jeszcze naciągną.
-
Xeroeth przyznał reputację dla Nebthtet → The Division 2 - lokalizacje pojemników z lootem
Jeśli ktoś szuka pomarańczowych skrzynek z lootem (tych, z których dropią też barwniki do sprzętu, to listę znajdziecie tu:
The Division 2 Orange Dye Crate Locations
GAMEGUIDEHQ.COM Unlock weapon dye's by locating all of the orange weapon dye crates are the map in The Division 2. Ponoć się resetują. Poradnik jest fajnie zrobiony i skrzynki są łatwe do namierzenia.
-
Xeroeth otrzymał reputację od Vim → Epic Store vs reszta świata
Epic dzisiaj jest płotką, a praktyki jakie stosują świetlanej przyszłości im nie wróżą. Miałem kupić Metro Ex., a teraz wstrzymam się jak będzie na przecenie na steamie. Nie mam nic przeciwko dodatkowym launcherom, o ile polityka takiej firmy jest przyjazna społeczności, a funkcjami nie odbiega zbytnio od steama. Kolejna firma po EA i Betheasdzie która chce sprawdzić jak daleko może się posunąć, dopóki społeczność nie zacznie rozrywać ich reputacji na strzępy. To się może skończyć tylko w jeden sposób i nie jest to dobre zakończenie zarówno dla Epica, jak i wydawców którzy się zdecydują na współpracę z tą hieną.
Ja im statystyk nie będę podbijał, wszystkie gry które oferowali za free można dostać za grosze z innego źródła, gra nie warta świeczki. Szkoda tylko że ludzie tego nie widzą.
-
Xeroeth otrzymał reputację od Nebthtet → Czy Star Citizen staje się grą dla casuali?
To jest tak jakby ktoś się upierał że Eve, czy ED stają się grami stricte dla casuali, co jest oczywiście brednią. Symulatory kosmiczne mogą być "przyjazne" dla casuali, ale nigdy nie będą grami głownie dla tego typu odbiorców, sama mechanika tych gier sprawia że osoba która może poświęcić max godzinkę dziennie i myśli że coś osiągnie, szybko się przekona o realiach tego typu gier. Tu jest po prostu zbyt dużo do ogarnięcia, dodatkowo SC jest grą bazującą w dużym stopniu na skillu, a doświadczenia i umiejętności nie zdobędzie się grając raz czy dwa razy w tygodniu po obiadku ... to nie Call of Duty w kosmosie
-
Xeroeth otrzymał reputację od Ojciec → Czy Star Citizen staje się grą dla casuali?
To jest tak jakby ktoś się upierał że Eve, czy ED stają się grami stricte dla casuali, co jest oczywiście brednią. Symulatory kosmiczne mogą być "przyjazne" dla casuali, ale nigdy nie będą grami głownie dla tego typu odbiorców, sama mechanika tych gier sprawia że osoba która może poświęcić max godzinkę dziennie i myśli że coś osiągnie, szybko się przekona o realiach tego typu gier. Tu jest po prostu zbyt dużo do ogarnięcia, dodatkowo SC jest grą bazującą w dużym stopniu na skillu, a doświadczenia i umiejętności nie zdobędzie się grając raz czy dwa razy w tygodniu po obiadku ... to nie Call of Duty w kosmosie
-
Xeroeth otrzymał reputację od Nebthtet → X4 od Egosoft
Mam przegrane ponad 200h od premiery, to mówi chyba samo za siebie Gra jest na tym samym silniku co X:Rebirth, ale tym razem wykorzystuje tylko Vulcana, więc starsze gpu będą miały problem żeby to uciągnąć. Optymalizacja na stacjach jest jeszcze słaba, waha się na moim sprzęcie między 30-50, na stacjach paranidów nawet mniej. W przestrzeni utrzymuje stabilne 60fps. AI wrogów trochę kuleje, ale z każdym patchem jest lepiej.
Jest co robić, ale to gra z seri X, tutaj nikt nas nie prowadzi za rączkę, kampania jako taka jest, ale króciutka. Trzeba samemu obrać sobie jakieś cele i do nich dążyć. Oprócz tego mamy zadania na praktycznie wszystko co można by zrobić w statku kosmicznym, łącznie z górnictwem, szpiegostwem, naprawą stacji, satelit bądź ledwo żywych statków etc. Frakcje toczą ze sobą aktywnie wojny, mamy możliwość przyłączenia się do którejś ze stron (albo obu, jako podwójny agent ;P). Świat może się wydawać mały na pierwszy rzut oka, mamy do dyspozycji 67 sektorów, podzielonych na mniejsze lub większe podsektory. Żaden z nich nie ma ograniczeń typu "invisible wall" można lecieć w nieskończoność i nawet poza granicami z początku odkrytego podsektora czasami znajdzie się jakaś skrzynia, z której trzeba zdjąć zabezpieczenia w postaci 4 do 10 zamknięć z ładunkami wybuchowymi, które niszczymy, ale każde chybienie w zamek uszkadza skrzynie. Czasami trzeba wyjść na spacerek i rozbroić je ręcznie za pomocą podręcznego lasera (co też nie jest takie łatwe jak skrzynia jest w postaci owala, ma 10 zamków i obraca się jak szalona...).
Sam design statków pozostawia trochę do życzenia, w X:rebirth podobał mi się prawie każdy, tutaj nie każdy jest tak fajnie zaprojektowany. No, ale to już kwestia gustu. Jeśli miałbym polecić tę grę, śmiało bym to zrobił, ale osobom szukającym wyzwania i naprawdę ciężkich walk radził bym się jeszcze wstrzymać, przynajmniej do momentu aż AI będzie działać jak należy. X4 jak wszystkie gry z tej serii jest jak wino, im starsze tym lepsze. Poza X:R praktycznie wszystkie miały podobne problemy po premierze, a X4 na tle swoich poprzedników wyszedł naprawdę dobrze. Także nie żałuję zakupu kolekcjonerki, zwłaszcza że cena poszła w góre
-
Xeroeth otrzymał reputację od CzarnyMax_PL → X4 od Egosoft
Mam przegrane ponad 200h od premiery, to mówi chyba samo za siebie Gra jest na tym samym silniku co X:Rebirth, ale tym razem wykorzystuje tylko Vulcana, więc starsze gpu będą miały problem żeby to uciągnąć. Optymalizacja na stacjach jest jeszcze słaba, waha się na moim sprzęcie między 30-50, na stacjach paranidów nawet mniej. W przestrzeni utrzymuje stabilne 60fps. AI wrogów trochę kuleje, ale z każdym patchem jest lepiej.
Jest co robić, ale to gra z seri X, tutaj nikt nas nie prowadzi za rączkę, kampania jako taka jest, ale króciutka. Trzeba samemu obrać sobie jakieś cele i do nich dążyć. Oprócz tego mamy zadania na praktycznie wszystko co można by zrobić w statku kosmicznym, łącznie z górnictwem, szpiegostwem, naprawą stacji, satelit bądź ledwo żywych statków etc. Frakcje toczą ze sobą aktywnie wojny, mamy możliwość przyłączenia się do którejś ze stron (albo obu, jako podwójny agent ;P). Świat może się wydawać mały na pierwszy rzut oka, mamy do dyspozycji 67 sektorów, podzielonych na mniejsze lub większe podsektory. Żaden z nich nie ma ograniczeń typu "invisible wall" można lecieć w nieskończoność i nawet poza granicami z początku odkrytego podsektora czasami znajdzie się jakaś skrzynia, z której trzeba zdjąć zabezpieczenia w postaci 4 do 10 zamknięć z ładunkami wybuchowymi, które niszczymy, ale każde chybienie w zamek uszkadza skrzynie. Czasami trzeba wyjść na spacerek i rozbroić je ręcznie za pomocą podręcznego lasera (co też nie jest takie łatwe jak skrzynia jest w postaci owala, ma 10 zamków i obraca się jak szalona...).
Sam design statków pozostawia trochę do życzenia, w X:rebirth podobał mi się prawie każdy, tutaj nie każdy jest tak fajnie zaprojektowany. No, ale to już kwestia gustu. Jeśli miałbym polecić tę grę, śmiało bym to zrobił, ale osobom szukającym wyzwania i naprawdę ciężkich walk radził bym się jeszcze wstrzymać, przynajmniej do momentu aż AI będzie działać jak należy. X4 jak wszystkie gry z tej serii jest jak wino, im starsze tym lepsze. Poza X:R praktycznie wszystkie miały podobne problemy po premierze, a X4 na tle swoich poprzedników wyszedł naprawdę dobrze. Także nie żałuję zakupu kolekcjonerki, zwłaszcza że cena poszła w góre
-
Xeroeth otrzymał reputację od Dako → X4 od Egosoft
Mam przegrane ponad 200h od premiery, to mówi chyba samo za siebie Gra jest na tym samym silniku co X:Rebirth, ale tym razem wykorzystuje tylko Vulcana, więc starsze gpu będą miały problem żeby to uciągnąć. Optymalizacja na stacjach jest jeszcze słaba, waha się na moim sprzęcie między 30-50, na stacjach paranidów nawet mniej. W przestrzeni utrzymuje stabilne 60fps. AI wrogów trochę kuleje, ale z każdym patchem jest lepiej.
Jest co robić, ale to gra z seri X, tutaj nikt nas nie prowadzi za rączkę, kampania jako taka jest, ale króciutka. Trzeba samemu obrać sobie jakieś cele i do nich dążyć. Oprócz tego mamy zadania na praktycznie wszystko co można by zrobić w statku kosmicznym, łącznie z górnictwem, szpiegostwem, naprawą stacji, satelit bądź ledwo żywych statków etc. Frakcje toczą ze sobą aktywnie wojny, mamy możliwość przyłączenia się do którejś ze stron (albo obu, jako podwójny agent ;P). Świat może się wydawać mały na pierwszy rzut oka, mamy do dyspozycji 67 sektorów, podzielonych na mniejsze lub większe podsektory. Żaden z nich nie ma ograniczeń typu "invisible wall" można lecieć w nieskończoność i nawet poza granicami z początku odkrytego podsektora czasami znajdzie się jakaś skrzynia, z której trzeba zdjąć zabezpieczenia w postaci 4 do 10 zamknięć z ładunkami wybuchowymi, które niszczymy, ale każde chybienie w zamek uszkadza skrzynie. Czasami trzeba wyjść na spacerek i rozbroić je ręcznie za pomocą podręcznego lasera (co też nie jest takie łatwe jak skrzynia jest w postaci owala, ma 10 zamków i obraca się jak szalona...).
Sam design statków pozostawia trochę do życzenia, w X:rebirth podobał mi się prawie każdy, tutaj nie każdy jest tak fajnie zaprojektowany. No, ale to już kwestia gustu. Jeśli miałbym polecić tę grę, śmiało bym to zrobił, ale osobom szukającym wyzwania i naprawdę ciężkich walk radził bym się jeszcze wstrzymać, przynajmniej do momentu aż AI będzie działać jak należy. X4 jak wszystkie gry z tej serii jest jak wino, im starsze tym lepsze. Poza X:R praktycznie wszystkie miały podobne problemy po premierze, a X4 na tle swoich poprzedników wyszedł naprawdę dobrze. Także nie żałuję zakupu kolekcjonerki, zwłaszcza że cena poszła w góre
-
-
Xeroeth przyznał reputację dla Dako → System teletrii i wydajności fps działa
Link
https://robertsspaceindustries.com/telemetry
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.
-
Xeroeth przyznał reputację dla Dako → CitizenCon 2018
Ponieważ CIG jeszcze nie wrzucił filmów z CitizenConu wyedytowałem poszczególne bloki tematyczne z całościowego zapisu zgodnie z programem konferencji.
1. Principles of Fligth (brakuje niestety początku )
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.
-
Xeroeth przyznał reputację dla Dako → Star Citizen - skala porównawcza statków
Flota po CitizenCon 2018
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.