Skocz do zawartości

Meandester

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    1 334
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6
  • Opinia

    N/D

Aktywność reputacji

  1. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla lee_rgAnvil Carrack   
    Coś od siebie z wczorajszego latania
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
  2. Lubię to!
    Meandester otrzymał reputację od lee_rgAnvil Carrack   
    Carrack jest wśród nas !
    Cieszmy się i grajmy!
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" /> Anvil Carrack - Flyable Now - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
    ROBERTSSPACEINDUSTRIES.COM Roberts Space Industries is the official go-to website for all news about Star Citizen and Squadron 42. It also hosts the online store...  
    Bardzo fajne zestawienie co się zmieści w Carracku:
     
    Szczególnie jara mnie opcja zmieszczenia dwóch Urs i Buccanera jako myśliwca
  3. Lubię to!
    Meandester otrzymał reputację od zarazGame Armada - pytania i sugestie   
    Być może poszła jakaś aktualizacja Opery bo dziś Forum odpaliło się w nowym widocznym miejscu  problem solved!
  4. Lubię to!
    Meandester otrzymał reputację od DarayaharusGame Armada - pytania i sugestie   
    @Nebthtet
    Kilka próśb o zmiany dotyczących nawigacji na forum:
    Tematy z datami ostatniego napisanego posta:
    Prośba o dodanie w tematach info kiedy został w nim napisany ostatni post. Obecnie brak tego info utrudnia nawigację i zniechęca do śledzenia forum bo daty tworzenia tematów są sprzed np 4 lat. Informacja kiedy był pisany ostatni post w danym temacie pozwoli na ożywienie aktywności w pewnych sektorach forum w myśl zasady: "coś tam piszą więc przeczytam i może też napiszę".

    Przesunięcie przycisku forum w górnej wstążce w bardziej widoczne miejsce:
    Obecnie przycisk do forum po wejściu na główną stronę Game Armada jest ukryty w "...Więcej" utrudnia to nawigację nowym użytkownikom i irytuje stałych użytkowników. Przenieść go obok galerii.

    Przenieść do listy rozwijanej "Więcej..." takie przyciski jak:
    Przyciski do przeniesienia z górnej wstążki do listy rozwijanej: Galeria, Nagrody dla donatorów, Foto Zawody. Zwiększy do czytelność górnej wstążki w przeglądarkach n PC i na innych urządzeniach.

     
    Uwagi są natury użytkowej.
  5. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DarayaharusStar Citizen 3.6.0 - LIVE   
    Pierwsze lądowanie na planecie:
    Wybrałem się na próbny lot moim najnowszym nabytkiem czyli Sześćsetką. Lot na trasie Port Olisar- Arcorp Area18 (gdyż jeszcze nie zwiedziłem nowego Area 18). Sam lot był dość przyjemny choć pod koniec QT na chwilę coś się zaczęło przegrzewać. Także do samej strefy lądowania Area 18 doleciałem cało, bezpiecznie i w sumie bezproblemowo. Gdy zbliżyłem się do lądowiska wywołałem wieże kontroli lotów która wskazała mi  odpowiedni hangar. Wszystko szło dobrze do momentu gdy statek wlatywał do hangaru. Nagle mnie obróciło o 180 stopni (do góry nogami) oraz w poprzek hangaru. oczywiście tak dużą jednostką od razu się zaklinowałem i to do tego stopnia, że nie mogłem się obrócić ani wokół własnej osi, ani wzdłuż hangaru. Po kilku bezskutecznych próbach zrobienia czegokolwiek dostałem info, że blokuję hangar, a po kolejnej chwili obudziłem się wewnątrz portu w Area 18 z uszczuplonym o 1250 portfelem. 
  6. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla NebthtetAnvil Carrack   
    Takie tam maleństwo...
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
  7. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoAegis Javelin Class Destroyer   
    Wnętrza Javelina
    I kilka obrazków
     
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
  8. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla DakoAnvil Carrack   
    Jeden z użytkowników reddita  "pomierzył" wnętrza Carracka

     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
  9. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla linketzałoga NPC   
    Ahh , szkoda  tak 1 kapitan i 6 załogantek 😎
  10. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...   
    Nowa ostatnia albo jak kto woli przedostatnia w tym miesiącu roadmapa
    3.3.5 a nawet 3.3.6  wydane w tym tygodniu i niestety 3.4.0 jeszcze daleko w przysłowiowym lesie

     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
  11. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla QuelenAnvil Carrack   
    We wczorajszym ATV potwierdzili, że Carrack wrócił na warsztat i jest 5 dedykowanych osób, które nad nim obecnie pracują. Więc powoli robi się soonish than soon.  
  12. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoStar Citizen 3.3.5 LIVE   
    CIG właśnie udostępnił wersję 3.3.5 LIVE
    Po zainstalowaniu pamiętajmy o skasowaniu katalogu USER
    Zapraszam do dzielenia się swoimi wrażeniami.
    Patch notes
     
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
  13. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla DakoBGS (Background Sim) - Instrukcja czyli jak to działa w ED   
    Dzięki inicjatywie @Fenyl de Lechia i uprzejmości wielu osób z TWH poniżej znajdziecie gotowy poradnik jak działa BGS w grze.
    Z pozdrowieniami od The Winged Hussars  oraz życzeniami powodzenia i sukcesów w ekspansji
     
    1. Co to są stany?
     
    Skolonizowana przez ludzi "bańka" składa się z około 20.000 zamieszkałych systemów i każdy z nich jest domem dla wielu frakcji. Każda z tych frakcji posiada określone wpływy w systemie w którym się znajduje. W zależności od działań graczy wpływy te mogą ulegać zmianom. Gracze mogą też swoimi działaniami wprowadzać frakcje w określone stany, jest ich aktualnie dwanaście. Każda frakcja może mieć w danej chwili tylko jeden stan nawet jeśli jest obecna w więcej niż jednym systemie.*
    * wyjątkiem jest stan "Investment" który może występować razem z innymi

    Lista możliwych stanów w których znajduje się frakcja:
    Expansion / Ekspansja - frakcja odnotowała duży wzrost wpływów i obecnie jest w trakcie ekspansji do innego systemu Jest stanem i mechanizmem który umożliwia pojawienie się frakcji w innym sąsiadującym systemie. Domyślny zasięg ekspansji to ok 20ly ale zaobserwowano ekspansje na odległość ponad 27ly zanim jeszcze FD wprowadziło do gry stan "investment". Po tym fakcie ekspansje wykonywane na odległość ponad 20ly wymagają uprzednio stanu "Investment" Proces ekspansji jest kosztowny i w trakcie jego trwania wskaźniki "wealth" i "development"  w systemie ulegają obniżeniu. War / Wojna - dwie frakcje pochodzące z rożnych systemów prowadzą konflikt Jest to stan w którym walczące frakcje mają możliwość przejęcia stacji/posterunku/bazy naziemnej w przypadku wygranej. Jeśli przegrany nie był w posiadaniu żadnej, wygrywający nie zdobywa nic. Wartym odnotowania jest, że stan ten przerywa działanie stanów powiązanych z ekonomią. Aby frakcja wygrała wojnę musi mieć przewagę minimum 5% nad konkurentem. W czasie trwania wojny tylko aktywności bojowe (realizacja Voucherów, walka w "Conflict Zone") maja wpływ na jej wynik. Civil War / Wojna domowa - dwie frakcje pochodzące z tego samego systemu prowadzą konflikt Jak wyżej poza tym, że przewaga wymagana do wygranej wynosi 3% a nie 5%. Election / Wybory - dwie frakcje z takim samym typem rządu prowadzi pokojowy konflikt Jest pokojową wersją wojny lub wojny domowej podczas której kontrola nad stacjami jest przekazywana między frakcjami bez walki. Misje i działanie bojowe nie mają żadnego wpływu na wynik gdy stan ten jest aktywny. Aby frakcja wygrała wybory musi mieć przewagę minimum 3% nad konkurentem. Wyjątek stanowią frakcje Anarchistyczne które swoje konflikty zawsze rozwiązują przez "Wojny" i "Wojny Domowe"  Boom / Bum - frakcja jest w trakcie ożywienia gospodarczego Wydaje się być niepożądanym stanem gdyż "blokuje" ekspansję jednak, z drugiej strony podwaja przyrost wpływów frakcji z handlu i znacząco przyczynia się do wzrostu ilości misji oferowanych przez frakcje. Może się to przydać w sytuacjach gdy frakcja nie kontroluje jeszcze żadnej stacji w systemie i jedyną możliwością podniesienia jej wpływów jest właśnie wykonywanie misji. Bust / Recesja - frakcja w trakcie recesji gospodarczej Jest w zasadzie przeciwieństwem Boom. W systemie mogą się pojawiać instancje "Seeking Goods". Piractwo przedłuża okres jego trwania natomiast sprzedaż danych kartograficznych i handel skraca. Dostarczanie towarów do "Seeking Goods" powinno pomóc szybciej zakończyć działanie tego stanu. Civil Unrest / Niepokoje społ. - członkowie są zaniepokojeni niskim poziomem bezpieczeństwa zapewnianym przez frakcję Podobny do "Lockdown" powodowany przez morderstwa i aktywności które skutkują nałożeniem kar i wystawieniem listów gończych. W czasie jego trwania realizowanie Voucherów ma podwojony efekt oddziaływania na wpływy frakcji. Famine / Klęska głodu - członkowie frakcji głodują, potrzebują żywności Występowanie tego stanu niesie za sobą pojawienie się instancji "Distribution Centre" a handel żywnością podwaja swój efekt na wpływy frakcji. Stan ten można łatwo wywołać poprzez porzucanie misji. Zostało to jednak naprawione ale nadal niektóre misje mogą go spowodować. Aktualnie najpopularniejszą teoria jest taka, że brak aktywności graczy w danym systemie może wywoływać ten stan. Outbreak / Epidemia - frakcja pilnie potrzebuje produktów medycznych Występowanie tego stanu niesie za sobą pojawienie się instancji "Checkpoint" a handel towarami medycznymi podwaja swój efekt na wpływy frakcji. Stan ten można łatwo wywołać poprzez porzucanie misji. Zostało to jednak naprawione ale nadal niektóre misje mogą go spowodować (szczególnie te związane z narkotykami). Lockdown / Stan wyjątkowy - frakcja nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa w systemie Jest stanem powodowanym przez nielegalny handel, morderstwa oraz nakładanie kar i wystawianie listów gończych. W systemie pojawiają się instancje "Checkpoint". Tylko realizacja Voucherów wystawionych przez frakcję będącą w tym stanie może skrócić okres jego trwania. Powoduje on również zamknięcie niektórych usług na stacjach i często jest wykorzystywany ofensywnie przez inne grupy graczy.
    przykład Retreat / Odwrót - frakcja wycofuje się z systemu do którego uprzednio ekspandowała Gdy frakcja nie natywna (pochodząca z innego systemu) osiągnie poziom poniżej 2.5% wpływów ma 3-5 dni na podniesienie go do 5% i utrzymanie. W przeciwnym wypadku opuści system. Warto tutaj zaznaczyć, że nie można wyrzucić frakcji jeśli znajduje się ona w swoim systemie domowym, np. TWH z HR 8444 oraz gdy w systemie znajduje się 3 lub mniej frakcji (wyjątek: mamy w systemie pięć frakcji w tym trzy spośród nich mają aktywny stan "Retreat"

    Atk. 2.4: Frakcja która wycofała się z danego systemu będzie go traktować jako nisko priorytetowy w trakcie przyszłych ekspansji Investment / Doinwestowanie - frakcja poszukuje dalej oddalonych systemów do przeprowadzenia ekspansji Występuje gdy w zasięgu ekspansji nie ma żadnego systemu do którego może się odbyć. Wtedy system wchodzi w ten stan co pozwala przy następnej ekspansji powiększyć jej zasięg aż do 40ly. Jest jedynym stanem który może występować równocześnie z innym np. podczas wojny lub wojny domowej. Gdy jest aktywny w strefach wojennych "Conflict Zone" obowiązuje zawieszenie broni. Natomiast gdy się zakończy, działania wojenne zostają wznowione. "Doinwestowana ekspansja" nie musi się odbyć z systemu w którym był aktywny ten stan.

    Akt. 2.4: Frakcje którym po tym stanie nie udała się ekspansja nie będą ponownie jej przeprowadzać z danego systemu w przyszłości
    1.1 Ukryte wartości
     
    Składa się na nie ochrona "security" i bogactwo "wealth". Kiedy osiągną one określone wartości wywołują określone stany jeśli te nie są blokowane przez inny stan.  
    I tak, wysoki wskaźnik bogactwa powoduje "Boom" a niski "Bust". Podobnie, niski wskaźnik ochrony "security" powoduje "Lockdown". Jego wartość (low/medium/high) możemy znaleźć na mapie systemowej i najprawdopodobniej jego poziom ma wpływ na szybkość reakcji sił porządkowych, ich jakość i żywotność.
    1.2 Gdzie szukać aktualnych stanów frakcji?
     
    Aktualne stany w których znajduje się frakcja możemy znaleźć na mapie systemu. Są tutaj wyszczególnione wszystkie frakcje znajdujące się w danym systemie z ich aktualnymi stanami i wpływami.   Prawy panel informacyjny również pokazuje wpływy frakcji ale jest on mniej dokładny. Lepiej używać mapy systemowej aby odczytać dokładne (nie zaokrąglone) dane o wpływach.     Informacje o stanach znajdziemy również na stacjach w podsumowaniu "faction summary"     1.3 Czas trwania stanów
      Wszystkie stany mają określony czas trwania. Kolejno od aktywnego "current" przez oczekujący "pending" po odnawiający się "recovering". Aktywne stany mogą trwać nawet cztery tygodnie i są obecne we wszystkich systemach będących w posiadaniu frakcji.  Może to powodować problemy w przypadku gdy frakcja jest obecna w wielu systemach. Dla przykładu, jeżeli frakcja jest obecna w 100 systemach i jakaś grupa graczy zniszczy w którymś z nich za dużą ilość statków ochrony, wszystkie 100 systemów wpadnie w stan "Lockdown" blokując dostępność niektórych usług na stacjach we wszystkich systemach. Informacja o aktualnych i przyszłych stanach w których frakcja się znajdzie odszukujemy na prawym panelu w zakładce status. Można również skorzystać z podsumowania "Faction Summary" dostępnego na każdej stacji. Tabela z czasami trwania stanów (podane w dniach).
     
      TIP: Gdy tylko pojawi się "pending war/civil war" mamy trzy dni na podniesienie wpływów konkretnej frakcji biorącej udział w konflikcie. Kiedy wojna przejdzie w stan aktywny (pojawią się "Conflict Zone") wpływy frakcji podniesiemy tylko aktywnościami bojowymi (realizacja Voucherów, misje bojowe, walka w "Conflict Zone").  
    2. Sposoby oddziaływania na wpływy
     
    Jak zapewne domyślacie się stan w jakim znajduje się frakcja zależy w dużym stopniu od wpływów i manipulacji nimi. Możemy na nie wpływać praktycznie każdą aktywnością w grze. Jednak zanim przejdziemy do opisu konkretnych działań wyjaśnijmy sobie jeszcze dwie podstawowe rzeczy które będą miały wpływ na skuteczność naszych działań.
    Reputacja
      Jest wartością określającą w jakim stopniu frakcja darzy zaufaniem konkretnego gracza. Im wyższy poziom reputacji osiągniemy u danej frakcji tym więcej propozycji z misjami od niej dostaniemy. Co za tym idzie, bycie sprzymierzonym "Allied" daje nam o wiele lepsze możliwości manipulowania wpływami w danym systemie.
    Wpływy
      Każda frakcja obecna w systemie ma określony poziom wpływów wyrażony w %. Zmiany tych wpływów wywołują określone stany dla frakcji jak np. wojna, wybory, ekspansja. Tylko gracze swoimi działaniami mogą zmieniać poziom wpływów. NPC same w sobie nie mogą tego robić co najwyżej przyczyniają się do tego będąc niszczonymi przez graczy. Wpływy frakcji aktualizują się raz dziennie a godziny w których się to dzieje mogą się zmieniać i są od nas niezależne.

    Żelazne zasady: Podczas trwającej wojny (i wojny domowej) liczą się tylko aktywności bojowe (realizacja Voucherów, walka w "Conflict Zone",) Podczas elekcji liczą się tylko pokojowe aktywności (misje, sprzedaż danych kartograficznych, handel) 2.1 Misje
      Zależnie od tego jakie są oferowane na stacjach są one dobrym narzędziem do zmian wpływów frakcji w systemie. To jak wysoką mamy reputacje u frakcji, jakie mamy rangi w "Federacji Pilotów" i jak wysokie wpływy ma frakcja w systemie ma duży wpływ na to jak dużo i jak płatne misje będą się pojawiać. Błędne jest założenie, że wykonywanie misji charytatywnych obniża wpływy frakcji. Nie zostało to potwierdzone w 100% chociaż często powoduje to skrócenie działania stanu "Boom" Ze względu na to, że "Boom" jest raczej mało użyteczny może to być dobry sposób na jego skrócenie jednak zaleca się stosowanie tego z umiarem.
    2.2 Handel i Górnictwo
      Trudno tutaj o jakieś jednoznaczne wnioski ze względu na ciągłe zmiany w mechanice gry które wprowadza Frontier. Można jednak przyjąć za bezpieczne, że sprzedaż towarów z zyskiem powoduje wzrost wpływów frakcji kontrolującej stację/posterunek/bazę naziemną w przeciwieństwie do sprzedaży ze stratą która to powoduje spadek wpływów.
    2.3 Bounty Hunting
      Przez realizacje Voucherów wystawionych przez wspieraną frakcję podnosimy jej wpływy w systemie jak również wskaźnik "Security" systemu. Praktycznie rzecz ujmując można spieniężać je na każdej stacji w systemie ale zaleca się robienie tego na stacjach należących do frakcji którą chcemy wspierać.
    2.4 Walka
      Gdy dwie frakcje w systemie są w stanie wojny lub wojny domowej możemy walczyć dla nich w "Conflict Zone" uprzednio deklarując się po jednej ze stron na prawym panelu. Realizując Vouchery na stacji/posterunku/bazie naziemnej w danym systemie pomagamy danej frakcji wygrać wojnę. Dzięki temu frakcje mogą przejmować kolejne stacje/posterunki/bazy naziemne w systemie.
    2.5 Eksploracja
      Sprzedawanie danych eksploracyjnych na stacjach/posterunkach/bazach naziemnych powoduje wzrost wpływów frakcji będących w ich posiadaniu. Należy stosować z ostrożnością, gdyż w systemach z małą populacją sprzedaż danych kartograficznych z "paro miesięcznej" wycieczki może mieć piorunujące efekty. Bardziej efektywne jest oddawanie dzień w dzień mniejszych ilości danych.
    2.6 Niszczenie statków Authority
      Niszczenie statków sił porządkowych obniża wpływy frakcji kontrolującej system i obniża współczynnik "Security" co skutkuje pojawieniem się stanu "Lockdown"
    2.7 Niszczenie statków cywilnych
      Niszczenie statków cywilnych obniża wpływy frakcji do której te należały i powoduje pojawienie się stanu "Civil Unrest"
    2.8 Szmuglerka
      Sprzedawanie nielegalnych towarów na czarnym rynku obniża wskaźnik "security" i obniża wpływy frakcji kontrolującej tą stację. Dlatego też nie zaleca się przejmowania takich instalacji. Mogą one jednak być przydatne frakcjom anarchistycznym.
    Od aktualizacji 3.0 sprzedaż towaru na czarnym rynku na stacjach kontrolowanych przez frakcje anarchistyczne jest traktowana jak sprzedaż na normalnym rynku.

    3. Wpływ misji na stany
      Wykonywanie misji oddziałuje zazwyczaj pozytywnie na frakcje je zlecające poprzez wzrost ich wpływów w systemie a także na aktualny stan w jakim się znajduje. Nie jest to natomiast już regułą dla frakcji docelowej której dotyczy wykonywana misja, gdyż może mieć na nią negatywny wpływ. Jeżeli frakcją zlecającą misję jest ta sama która jest odbiorcą (frakcją docelową) wtedy negatywne skutki nie mają na nią wpływu. Oczywiście każdy typ misji ma inny wpływ na stany, szczegóły znajdziecie w tabelach poniżej.
    Będę je aktualizował w miarę jak pojawią się nowe dane.  
     
      ZASTOSOWANIA PRAKTYCZNE :


    Przejmowanie kolejnych stacji i placówek
      Jeśli jesteśmy już w posiadaniu stacji kontrolującej system (zazwyczaj ta z największą populacją) i mamy wysokie wpływy w systemie nie zdołamy wtedy przejąć kolejnych instalacji. Aby to zrobić musimy obniżyć wpływy wspieranej frakcji do poziomu frakcji która jest właścicielem instalacji którą chcemy przejąć. Wywoła to tym samym konflikt między frakcjami i jeśli go wygramy przejmiemy instalacje po poprzednim właścicielu.
    Przerywanie "zbędnych" stanów ekonomicznych
      Jedną z zalet utrzymywania wpływów frakcji na niskim poziomie jest możliwość szybkiego wywołania "bez celowej wojny" której jedynym celem będzie przerwanie innego niepożądanego stanu. Można to wykorzystać do przerwania "Boomu" który opóźnia tylko ekspansję ale także stanów "Civil Unerst" i "Lockdown". Wtedy szybkie wywołanie wojny i jej wygranie przerwie te stany, które mogą trwać tygodniami.
    Kierowanie ekspansjami
      To do którego systemu nastąpi ekspansja wspieranej frakcji nie zawsze jest losowe. Jest to głównie zależne od odległości i ilości frakcji w okolicznych systemach. Bliższe systemy z mniejszą ilością frakcji mają tutaj pierwszeństwo. Utrzymywanie wpływów na wysokim poziomie (>75%) tylko w tym systemie z którego chcemy dokonać ekspansji w dużym stopniu pomaga ukierunkować przyszłe ekspansje. Maksymalny limit frakcji które mogą być obecne w jednym systemie to aktualnie sześć.
    Przejmowanie systemu, metoda 60+
      Alternatywną metodą do zrównania wpływów z frakcją rządzącą systemem w celu jego przejęcia jest metoda "60+". Wystarczy podnieść wpływy frakcji powyżej 60% aby wojna o kontrolę nad systemem wybuchła automatycznie w kolejnym tiku. Jedyny warunek, frakcja do tej pory kontrolująca system nie może być w stanie aktywnej wojny.  
  14. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla DakoROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...   
    Aktualna roadmapa
    Czyli 3.3.0 LIVE udostępnione
    3.3.5 wg informacji  ma trafić niebawem do Evocatii
    Znów "optymistyczne" plany ulegają życiowej (wg CIG) weryfikacji czyli "trochę"przesunięć z 3.4.0 na 3.5.0
    Czyli nie będzie ArcCorp na koniec 2018 roku, na nową wersję "trzysetki" jeszcze poczekamy no i CIG to szowinistyczne św@#$   bo w SC postacie graczy to nadal będą tylko faceci ...
     

  15. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla XenderJuż za kilka dni zapraszam na moje streamy z SC 3.0 :D.   
    Tak się złożyło, że od kilku tygodni zacząłem bawić się w streamera 😆
    Na chwilę obecną gram głównie w PUBG i CSGO, czasem również w Fortnite.
    Za kilka dni (po premierze 3.3 w wersji live) zamierzam poststreamować Star Citizena, także jeżeli ktoś jest chętny to zapraszam, również do wspólnej gry.
     
    W połowie października, łykam jak pelikan, Fallouta 76 i również streamuję. Co prawda F3 oraz NV znudziły mnie po kilkunastu godzinach, to jednak liczę że multi pozwoli mi się świetnie bawić i prowadzić ciekawe transmisje!

    https://www.twitch.tv/xxxender

    PS
    Nie dostane warna/bana za autopromocję prawda? 😘
     
    PS'
    Followki mile widziane
  16. Lubię to!
    Meandester otrzymał reputację od DakoRimWorld   
    Panie i Panowie Rimworld w dniu dzisiejszym został oficjalnie wydany!
    link do źródła: https://ludeon.com/blog/2018/10/rimworld-1-0-released/
     
    Filmik YT:
     
  17. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester otrzymał reputację od DarayaharusRimWorld   
    Panie i Panowie Rimworld w dniu dzisiejszym został oficjalnie wydany!
    link do źródła: https://ludeon.com/blog/2018/10/rimworld-1-0-released/
     
    Filmik YT:
     
  18. Lubię to!
    Meandester otrzymał reputację od VanterProblem z logowaniem   
    @Donkrigg z Twojego wyjaśnienia brzmi, że może masz jednak inaczej  chętnie pomożemy, załóż proszę nowy temat i wrzuć screena z paczką (statkiem) jaki masz.
  19. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoAktualne statystyki statków uzbrojenia i wyposażenia w Star Citizen 3.3.0   
    SC alpha 3.3.0 ship and component data
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SPwKk5FsOH3dyMBIQrELpQRW6f1vzqrbJtMHg_bVZLM/edit#gid=998208401  
  20. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoCitizenCon 2018   
    Zapis misji pokazanej na CitizenCon
     
  21. Dzięki i twoje zdrowie!
    Meandester przyznał reputację dla DakoCitizenCon 2018   
    Ponieważ CIG jeszcze nie wrzucił filmów z CitizenConu wyedytowałem poszczególne bloki tematyczne z całościowego zapisu zgodnie z programem konferencji.
     
    1. Principles of Fligth (brakuje niestety początku )
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
  22. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla DakoDCS World promocje   
    Teraz i Ty możesz mieć swoje Top Gun. Własny AI "Goose" (operator radaru) od twórców w gratisie

     
     
  23. Haha
    Meandester przyznał reputację dla Xeroeth3.3 - co nas czeka w kolejnej wersji   
    Chris powinien zatrudnić kogoś do przetestowania nowych możliwości FOIP'a, może tego pana?
     
  24. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla Dako3.3 - co nas czeka w kolejnej wersji   
    Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
  25. Lubię to!
    Meandester przyznał reputację dla VanterTest broni 3.2.2   
    ---AKTUALIZACJA---
    Dzisiaj dorzucam ostatni test broni rozmiaru S3 czyli szybko strzelane działko obrotowe T-21 które w teorii ma pozwalać niemal na ciągły ogień kosztem obrażeń (573).
    Kolejny test to działka neutronowe NN-14 na gimbalach, są jednymi z najwolniejszych broni (80/m) oferują przyzwoite (327) i zasięg (2046).
    Obie bronie nie porwały mnie, są przyzwoite ale to za mało. Taka mała ciekawostka zauważyłem iż działka T-21 nie maja z bliska tekstur, z Andromedą porodziły sobie w 20s(10:36) i w przyszłości mogą być ciekawą alternatywą dla GT-220. NN'ki na pewno będą atrakcyjne w rozmiarze S3, 14 niestety nie są w stanie zdjąć nawet Buccanera na salwę, zniszczenie Andromedy zajęło 26s(10:24) czyli dość przyzwoicie jak na rozmiar S2.

    4x T-21
    https://gaming.youtube.com/watch?v=8R_YJoM2Jpo
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności