Skocz do zawartości

Shamoth

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Shamoth

  • Tytuł
    Scout

Profil

  • Płeć
    Male
  • Kraj

Ostatnie wizyty

353 wyświetleń profilu
  1. To coś czuję że obiecanego DX12 i Vulkan'a długo nie doświadczymy... IMHO nowe API powinno mieć może nie najwyższy ale priorytet bo przy obecnych osiągach SC nowe API ratowało by sporo osób grających na granicy przyzwoitości pomimo niezłych rig'ów, na których większość wymagających tytułów chodzi 2x lepiej...
  2. Wiem, ale często developerzy pracujący na CE ściśle współpracują z CT i mają wcześniejszy dostęp do kolejnych buildów czy nawet wersji nightly. Także na pewno nie będzie to tego samego dnia ale po tygodniu potrafiły już pojawiać się takie spore update'y w kilku tytułach, mam nadzieję że RSI już powoli szykuje się do przesiadki
  3. Nie wiem czy to powinienem tutaj wrzucić, niby związane z tematem, czy w newsy ale od listopada CryEngine 5.3 ma dostać Vulkan a MultiGPU DX12 dadzą jakoś pod koniec lutego w 5.4. Także jest szansa że 3.0 będzie już korzystać z Vulkan o ile zdecydują się o update silnika, co zresztą jest prawdopodobne bo obiecywali przynajmniej DX12...
  4. W sumie to i bez pomocy RSI można sobie takiego NPC załatwić, a nawet lepszego Korea, Taiwan, Chiny, tam grają zawodowo na farmach za przysłowiową miskę ryżu, więc wcale bym się nie zdziwił jak gdzieś pojawią się oferty wynajęcia ludzia za $...
  5. Jeszcze taki hitły plan zrodził mi się w głowie, aczkolwiek ma małe szanse powodzenia bo jeśli Dastro logował się na konto i wywala to ewidentnie błąd w bazie. Ale może jak by kolega jeszcze powiedział jaki pakiet kupił/co powinien mieć to może Dastro spróbował by na koncie kolegi pomajstrować z plikami z folderu USER, tylko trzeba by znaleźć kogoś kto ma podobne/identyczne graty na koncie żeby podrzucił potrzebne pliki. Może tak z cache pozwoli coś odpalić...
  6. Shamoth

    Dobry statek do PVP

    Swego czasu grałem w EvE dość długo i sporo ale nie ulegałem owczemu pędowi za milionami/tytanami i grałem po swojemu i dla siebie, łomot nie raz zbierałem ale skóry tanio nie sprzedawałem O ile oprawę graficzną i klimat ma na prawdę przyjemny, szczególnie jak wyłączy się HUD może robić za screen saver na który mogę się gapić godzinami przy oxygene jarre michel jarre, co mnie najbardziej "relaksowało", tak brakowało mi dość mocno możliwości posadzenia 4 liter za sterami i lataniu samemu a nie za pomocą point&click. Nie wiem co takiego jest nowych produkcjach że mają takie wymagania ale graficznie space simy niewiele się posunęły do przodu w porównaniu z Freelancer, Starlancer, Privateer The Darkening czy serią X Jeśli ED lub SC się nie rozbudują to chyba w życiu się nie doczekam na space sima pełną gębą o jakim mi się marzy od lat, dobrze że Mech Warrior Online się rozwija i dodali mapkę i podboje ale to też nie jest do końca to...
  7. Shamoth

    Dobry statek do PVP

    Wiem wiem, dla tego idealne do relaksu Nie mogę się doczekać namierzania subsystemów i oskubywania krówek z różków i kopytek w przygotowaniu do abordażu chociaż nie wiem czy mnie krew nie zaleje zanim do tego dojdzie w SC. Znając RSI 3.0 wyjdzie dopiero koło czerwca 2017, no chyba że 2.6 teraz jakoś i potem od razu 3.0 w styczniu...
  8. Shamoth

    Dobry statek do PVP

    Oj dobrze by było, przynajmniej było by jeszcze większe urozmaicenie. Chociaż nie wiem czy podziały typu 10p/5s był by dobry, chyba lepszy był by system wagowy 1pkt za 1 gracza/pilota czy za lekką maszynę, 2pkt za średnią, 3pkt za ciężką i 30pkt do rozdysponowania na drużynę Względnie nieco rozbudować system bazując na wartościach statków i ich wyposażenia, mniej wypasionych lub więcej podstawowych... Zresztą od listopada EvE przechodzi na freemium to się trochę zrelaksuję na jakichś niszczycielach jak będą dostępne Trochę OT się zrobił...
  9. Shamoth

    Dobry statek do PVP

    No właśnie z mojej wczorajszej analizy wynika że omnisky III i VI mogą być takim kompromisowym uzbrojeniem, szczególnie pod PvE. PvP niestety podąża w kierunku znanym z kilku innych tytułów, szybka maszyna żeby utrzymywać dystans i uzbrojenie z dużą alpha na względnie dalekim dystansie i do tego różaniec lub skill żeby wychodziło
  10. Shamoth

    Dobry statek do PVP

    Do farmienia REC na Vanduul Swarm przyjemnie gra się lekko zmodyfikowanym Mustangiem Delta, chyba najbardziej ekonomiczna kosiarka Wsadziłem 3 elektrownie Regulusa ale myślę że Overdrive lepiej się spisze bo przyrostu mocy nie odczuwam a emisyjność na Overdrive będzie jeszcze niższa, co z braku możliwości wsadzenia obecnie tarcz specjalizowanych pod splash damage jest in plus przy unikaniu rakiet. Chłodnice zostawiłem fabryczne bo mają najmniejszą emisyjność a chłodzą wystarczająco. Pod skrzydła 4 gimbale S2>S1 i całego mustanga uzbroiłem w 6 laserów M3A, mały zasięg ale Delta szybko dochodzi celu, wysoki dps, szybki "pocisk" nie pozwala na uniknięcie i najważniejsze że nie gotują mustanga. Nie sprawdzałem fitu na omnisky III ale może być nieco lepszy z racji większego zasięgu ale nie wiem czy nie będzie się grzał. CF-007 grzeje się jak głupi i sieje w koło tylko nie w cel, NN-13 wydaje się być ciekawą opcją dla tych którzy lubią załatwiać sprawy osobiście ale wymaga opanowanego paluszka , Longsword 9 mógłby być na prawdę idealny na farmę gdyby tylko tak się nie grzał, nie wsadzałem co prawda jeszcze chłodnic Tundra z SH, i miał nieco szybsze pociski ale fajnie się nim szczypie SH które nie mają szans nas bliżej podejść Jedyny minus jest taki że nie jest to taki czołg jak SH ale odrobina ogarnięcia przestrzeni w koło i przestaniemy wpadać na asteroidy, zresztą nawet po urwaniu końcówek skrzydeł i tylko na 4 M3A nadal ładnie kosi. Ostatecznie SH odstawiłem na bok i bawię się MD bo jest więcej zabawy i przyjemności. Poza tym praktycznie za każdym razem kończę Vanduul Swarm jako 1st z +2300-2500 rec na koncie wyprzedzając polecane SH i Sabre o jakieś 20-30k pkt jak nie więcej... Nie chwalę się i nie doklejam sobie większych jaj niż mam po prostu tak jest. Fit nie jest drogi więc zamiast rzucać się od razu na SH czy Sabre na którym będziecie robić po 800 rec, no chyba że mam szczęście do nieogarniętych coopów, lepiej chyba złożyć sobie taką kopareczkę PS. ma ktoś może sprawdzony lepszy pomysł/fit żeby na konkretnym trybie CA bić więcej niż 2.5k rec na 30 minut?
  11. W sumie można CPU ustawić na sztywno w opcjach zasilania ustawiając suwak na 100% jednak nie będzie to samo co unpark. Unpark jako taki podnosi/ustala limity poboru dla pracującego CPU na max'a o ile się nie mylę. Sytuacja analogiczna do suwaka w sterach AMD gdzie poza kontrolą zegarów GPU i MEM mamy jeszcze suwaczek którym możemy podbić limity mocy o 20-50% w zależności co mamy w biosie karty, zegary niby te same ale GPU wykonuje więcej pracy bez przerwy na odpoczynek co widać i czuć. Ot taki bicz na nasze CPU/GPU Pomijając magiczny netcode któremu nie pomoże nawet ręczne cięcie MTU to jest jeszcze jeden myk, bo SC do multitasku jest równie zoptymalizowane co WoT a przynajmniej nie koniecznie najlepiej wymusza taki na win Zresztą przycinek właśnie doszukiwał bym się w tej sytuacji jaką opiszę. Zaraz po odpaleniu SC (menu wyboru universe/hangar/arena) robimy ctrl+alt+del i odpalamy managera zadań, wchodzimy na zakładkę wydajność i na CPU przełączamy widok na logiczny, tak żeby obciążenie każdego jaja było widoczne osobno. Co widzimy, jedno z 4(zazwyczaj 1) lub 8(zazwyczaj 3) jaj zapierdala jak szalone a pozostałe się relatywnie opierdalają. Zapamiętujemy numer rdzenia i w zakładce szczegóły/aplikacje szukamy procesu starcitizen i prawym przyciskiem wybieramy ustaw koligację, odznaczamy obciążone jądro i zatwierdzamy, sprawdzamy wydajność, odznaczone jądro powinno też zacząć się opieprzać, wracamy do procesu i znowu w koligacji zaznaczamy odznaczone jądro(wszystkie zaznaczone), sprawdzamy wydajność i widzimy że wszystkie jądra w podobny sposób się obijają W ten sposób wymuszamy na win/SC poprawny multitask, mniejsza szansa na przycinki kiedy win i jedna z aplikacji działających w tle odwoła się do takiego jądra bardziej obciążonego SC niż pozostałe. Można też podnosić priorytet starcitizen ale przy mniejszej ilości jąder może się to skończyć totalnym zatkaniem systemu i jego procesów życiowych, względnie robić to z głową luzując 2 z 8 jąder dla sytemu i dopiero podnosząc priorytet SC. Jak już było to sorry ale dopiero się wgryzam w tematykę SC i to forum
  12. Myślę że starcitizendb.com powinno figurować obok starcitizendatapad.com, przynajmniej wydaje się aktualniejsze
  13. No i bardzo dobrze, oby tylko nie gorszyli się za szybko
  14. Hehe, ogólnie szukam i czytam jak mam z czymś problem także wielkie dzięki za te skryte życzenia mnóstwa problemów i kłód pod nogi w SC W sumie nie wiedzą o co proszą, dobrze że tu nie ma polityki przeciw gorszeniu dzieciarni No chyba że coś się pozmieniało w regulaminie... lepiej sprawdzę zanim się rozkręcę
  15. Powoli wdrażam się w SC, myślałem że z klawiszologią będzie gorzej ale chyba jest mniej niż w ED. Przynajmniej na razie póki używam standardowych ustawień Przy okazji chciałem to i owo doczytać jak to forumowa pijawa, która latami może ssać informacje bez odzywania się ale wszędzie restrykcje także nie miałem wyboru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności