Skocz do zawartości

Morzan

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    494
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Morzan

  • Tytuł
    Rear Admiral
  • Urodziny 1996.04.18

Profil

  • Lokalizacja
    Opole
  • Kraj
  • Hobby
    latadła wszelakie

Star Citizen

  • RSI Handle
    Morzan_Black

Ostatnie wizyty

3 457 wyświetleń profilu
  1. Morzan

    PTU 3.0.0

    Powinien gdzieś być przyklejony temat z klawiszową aktualnego patcha i ptu. Np mi teraz się to nie przyda, ale za miesiąc, albo dwa chętnie się z tym zapoznam
  2. Patch jest świetny! Boty mają teraz różnorodną broń, więc wychodząc z pistoletem nigdy nie wiadomo co się trafi w trakcie rajdu. Potrzebne będzie jeszcze z 5 różnych karabinów i będzie można mówić o prawdziwej różnorodności. Poprawka systemu medycznego silnie wpłynęła na rozgrywkę i teraz żeby się uleczyć potrzeba czasem nawet ponad minutę a terminatorzy, którzy chowali się za drzewo i wychylali się już uleczeni należą do przeszłości. Boty mimo, że dalej są głupie już zaczynają reagować sensownie, a postęp w jakim BSG implementuje nowe zachowania daje nadzieję, że za rok scavy będą wymagającymi przeciwnikami nie tylko ze względu na szybkość reakcji. Teraz dla mnie najlepsza część Gra została całkiem dobrze zoptymalizowana. Z moim 8 GB ramu gran już bez żadnych ścinek, a osławone desynci nie trwają dłużej niż minuta (przynajmniej do tej pory jeszcze nie trafiłem na dłuższy ) i przypomina to bardziej mocnego laga. Teraz wystarczy się schować i za parę chwil wyjść - wszystko powinno działać dobrze. Kolejna bardzo dobra zmiana to naprawone dźwięki. Teraz dużo łatwiej zlokalizować przeciwnika po krokach, albo oszacować, gdzie jest strzelanina. Ogólnie patch mimo, że jako tako nie wniósł wiele nowego to wpłyną bardzo pozytywnie na grę. Za dwa tygodnie po hotfix'ah i normalnej ilości graczy na serwerze powinno grać się wybornie
  3. @Dako teraz wprowadzasz w błąd. Na premierę planowane jest 6 map z czego dostaniemy prawdopodobnie 5 (sami twórcy napisali, żeby się nie nastawiać na 2 nowe mapy przed premierą), reszta ma być dodawana po premierze i testowana przez pracowników BSG. Szczerze nie wierzę, że dostaniemy te planowane 10 map bez DLC, ale to już czysta spekulacja, ale popatrzmy na fakty: Produkcja jednej mapy przez to studio trwa około 8 miesięcy. Jeśli Streets of Tarkov i Interchnge rzeczywiście są już częściowo zrobione to ten czas może zejdzie do 6, ale mamy jeszcze nieskończone shoreline więc na te 6 map poczekamy jeszcze pewnie do przyszłego sylwestra i wtedy też szacuję "premierę" Zostajemy wtedy bez 4 map, po premierze co pewnie pochłonie kolejne 2 lata. Myślicie, że będą wspierali EFT tak długo? Ja wątpię. I o ile strasznie podoba mi się ta gra i tracę na nią czas w zdecydowanie za dużych ilościach chciałbym pozostać obiektywny. Escape from Tarkow nie zaoferuje nam tego co obiecało przed premierą SQ 42 :'( (a być może i drugiego epizodu) (trochę mnie poniosło, ale szlag mnie trafia jak widzę, że tak świetna gra idzie w kierunku SC bez odpowiedniego zaplecza finansowego. To nie może się dobrze skończyć)
  4. @Dako Z całą pewnością mogę powiedzieć, że w godzinach porannych mam takie same problemy z desync'em jak wieczorami. O teorii, że Australijczycy sabotują EFT nie słyszałem ( ), ale brzmi to całkiem sensownie. Poza tymi błędami grę uważam za coś wspaniałego - Dawno nie czułem się tak wciągnięty w jakąś strzelankę. Niedawno też pierwszy raz przeżyłem poważny samotny rajd przez customs, znalazłem swój pierwszy hem i zbliżam się 29 poziomu i odnoszę wrażenie, że dopiero teraz zaczynam czuć tą grę O jakich godzinach będzie można Cie złapać, żeby trochę pograć? PS: na reddicie piszą, że jakiś niemiecki magazyn (?) przeprowadził wywiad z Nikitą, ale jeszcze nie udało mi się znaleźć co tam się pojawiło
  5. Ostatnio miałem trochę więcej wolnego czasu więc wypiszę największe problemy jakie mnie spotkały grając w EFT. - Desync - szczególnie kiedy nie działa wyjście z rajdu. - Glicz pozwalający używać pistoletu bez ryzyka utraty - Glicz pozwalający na bezszelestnie poruszanie się - inne losowe błędy (przed chwilą zrespiłem się z połamanymi nogami) - mało miejsca w "stashu" dla tych co zapłacili mniej (to robi dużą różnicę) - mniejszy bezpieczny pojemnik dla ludzi z podstawową wersja (robi jeszcze większą różnice) Całkiem zabawne jest to, że najbliższy patch ma potencjał naprawić to wszystko. Ciekawe jak będzie to wyglądać w praktyce.
  6. Transmisja live... Pamięta ktoś jak ostatnim razem się to skończyło? XD
  7. Puki co większość reakcji na patch są typu "fajna mapa, ale przez desync'i i bandytów z aimbotem nie da się nią nacieszyć" Ponadto jeszcze nie przyznają dostępu dla graczy z dostępem tylko do bety. Zrobiło się nam coś w stylu PTU . Coś mam przeczucie, że poczekam jeszcze ze 2 tygodnie
  8. Nie mam idealnej pamięci, ale chyba kiedyś coś wspominali o kosmetycznych itemach (chyba kiedy wprowadzili skórki dla Aurory) I ponad to mają wychodzić kolejne części SQ 42 bodajże do 4 części, a jeśli to nie wystarczy wymyślą pewnie jakieś "pierdoły" których nie dostaniemy za UEC Może chodzi Ci o ubezpieczenia? Jak przeczytałem o limicie akcji to też coś mi zaskoczyło, ale nie wiem w którym kościele
  9. Morzan

    Star Citizen w mediach

    Filmik gol jest dość niefortunny dla fanów SC głównie dlatego, że wypuszczony został "niedługo" przed wyjściem 3.0, a reszta... ... a treść jest dość prawdziwa :/ Postawcie się w ich sytuacji - co tydzień do ogrania kolejne gry i dostają informację o przekroczeniu przez CIG kolejnego progu finansowego, więc decydują się sprawdzić co się zmieniło od czasu kiedy grali ostatni (blisko rok temu). Okazuje się, że NIE ZMIENIŁO SIĘ NIC ważnego. Drugą sprawą jest nietypowy model produkcji SC - bombardowanie zainteresowanych po 3 około godzinne filmiki tygodniowo (pewnie więcej) i częste patche, które już chyba 2 ostatnie (?) miały przygotowywać grę pod 3.0. Myślicie, że tą redakcję (chyba 10 ludzi) stać, żeby oddać półetatu by być na bieżąco z SC? Parę wpadek było faktycznie karygodne (twierdzenie, że mocap idzie tylko na misje poboczne z PU), ale przed chwilą wszedłem na stroną SQ 42 i to na prawdę wygląda na dodatek do PU. Tak sobie teraz myślę, że gdyby nie to, że jestem na tym forum już ze 2 lata i staram się je przeglądnąć przynajmniej raz w tygodniu to moja reakcja na zmiany jakie nastąpiły od 2.0 do teraz byłaby taka sama jak gol'a. Nie mam pojęcia czym się na co dzień zajmuje ten chudy, ale Hed robi przede wszystkim o early access, a sami wiecie jak zazwyczaj kończą te gry. Moim zdaniem cynizm w jego przypadku jest całkiem uzasadniony. I jeszcze jedno: To nie musi być prawda, ale dla mnie wyglądali po prostu na zasmuconych tym co zobaczyli grając.
  10. Morzan

    Pathologic

    @Nebthtet Grę polecam z całego serca, ale osoba, która podejmie się wyzwania Pathologic musi wiedzieć na co się pisze. Opisana powyżej gra jest (moim zdaniem) majstersztykiem gameplay'a. Mamy tu "symulator chodzenia" tylko, że tu przy chodząc jest tyle do roboty, że gracz nawet nie ma czasu patrzeć na otoczenie. Bardzo lubię ten typ chodzonych gier, ale jeśli spodziewasz się i tu czegoś takiego to jesteś w błędzie - granie w to jest po prostu męczące/stresujące. Nie ma tu nic ze spokoju i powolnych spacerków pozwalających przemyśleć ukryte znaczenia tego, co ukazuje gra, do których przyzwyczajają nas tego typu gry. Tam jest absolutnie przeciwnie. 2'gą rzecz. Gra jest momentami strasznie nielogiczna. Na prawdę. Tego nie da się przejść za pierwszym razem bez poradników. Za dużo błędów, niespójności i ukrytych wydarzeń. Mówi się, że dzisiejsze gry prowadzą gracza za rączkę, to Pathologic kopniakiem wyrzuca Cię mniej więcej we właściwym kierunku Z drugiej strony gra oferuje coś, czego jeszcze nie było - ŻADNA gra (przynajmniej mi znana) nie jest nawet do tego podobna, więc i doświadczenie jest jedyne w swoim rodzaju. Aha. Gra jest długa. Spokojnie 20 godzin na Udane podejście.
  11. ( ) Ciężki życie studenta... Całki i różniczki będą musiały mi wystarczyć do bety
  12. Trudno powiedzieć bez możliwości testowania, ale pisane to było tak, jakby już wszystko co było do zrobienia zostało zrobione i teraz tylko eliminują błędy jakie to powoduje. Trochę źle napisałem :/ ale nie będę już tego edytował.
  13. Kolejna porcja informacji Najważniejsze z tego co podali Devsi to, że skupiają się w tej chwili na optymalizacji i przenoszą się na nową wersję silnika, co stworzyło nowe problemy (ple ple), otworzyło nowe możliwości (ple ple) (chyba wszyscy wiemy co się dzieje przy zmianie silnika ) Prace nad systemem questów też idą do przodu. Wstępna wersja ma pojawić się przed testem beta (ten planowany jest na lato). Zadania mają być dość różnorodne, ale jak to będzie to się okaże Ciekawym dodatkiem będą też ubezpieczenia - jeśli zapłacisz, a w trakcie rajdu zginiesz, ale nikt Nie zabierze twojego sprzętu to dostaniesz go z powrotem, co może pomóc. Przede wszystkim, kiedy z natrafimy z kupą sprzętu na jakiś poważny bug. Będzie przynajmniej jakaś szansa, że odzyskamy nasz sprzęt. Następna mapa (podobno dwukrotnie większa niż Woods) będzie dodawana kawałkami. Całości nie należy oczekiwać przed betą. Dostaniemy do dyspozycji MP5 i masę nowych przedmiotów. Ciekawy jest też "rebalans" sprzętu medycznego. Na czym to ma polegać - nikt nie wie. Jeszcze można się spodziewać w niedalekiej przyszłości czatu globalnego Jeśli mogę powróżyć to przeczuwam patcha za jakiś miesiąc
  14. Morzan

    Pathologic

    Jest taka gra o nazwie Pathologic. Oryginał został wydany ponad 10 lat temu przez mało znane rosyjskie audio. Gra z powodu kiepskiego tłumaczenia na angielski, poziomu trudności i dziwnego, nieintuicyjnego podejścia do gracza przeszła bez echa po zachodzie. Niemniej udało jej się zdobyć grono fanów. Głównie ze wschodu. Co ich przyciągnęło? Prawdopodobnie wyzwanie jakiego jeszcze nie dała graczom żadna inna gra, bo jak walczyć z zarazą? Niematerialnym przeciwnikiem którego spotykamy co krok, możemy tyło się przed nim chronić. Może to ciężka atmosfera mrocznego miasteczka, w którym genialny architekt stawia konstrukcje zaprzeczające grawitacji, dzieci sprzedają amunicję, panujące rodziny mimo umierającego miast walczą o swoje interesy, a nad wszystkim góruje Abiutar. Miejsce, gdzie mogą bezpiecznie wejść tylko ludy mieszkające tu przed nadejściem cywilizacji. Wielu graczy na pewno przyciąga wielopoziomowość i nietypowy sposób narracji. Bo fabuła jest skonstruowana tak, że po satysfakcjonującym ukończeniu gry nadal pozostaje wiele pytań bez odpowiedzi. Warto więc ponownie wejść w świat gry i poszukać odpowiedzi może u... ...szczurzego proroka? Pewnie jak zawsze w takich przypadkach okaże się, że chodzi o wszystko po trochu. Jedno jest pewne. Jeśli zaczynają Cię nużyć wydawane rok po roku takie same gry warto poszukać czegoś innego. Może tym czymś będzie właśnie Pathologic Classic hd? Remaster "gry wszechczasów" jak twierdzą niektórzy. Wersja z lepszymi teksturami, mniejszą ilością błędów i nowym, o niebo lepszym tłumaczeniem wydaje się być tym czego szukasz, ale grafika 10 lat temu była znośna dzisiaj straszy, dziwne rozwiązania i błędy mogą skutecznie zmusić gracza do wczytania zapisu sprzed kilku godzin gry po warunkiem, że taki szczęśliwie istnieje. Gra nie chce, żebyś zobaczył zakończenie i nie waha się przy użyciu niesportowych zagrań. Graczowi należy zlecić żelazne nerwy i silną samokntrolę by ukończyć nawet poprawioną wersję gry. Jeśli to nie przekonało Cię, by sięgnąć po grę i zapłacić te 15 dolarów może wypróbujsz demo remake'a? Ice Pick Lodge niedawno zakończyło zbiórkę funduszy na kickstarterze i pracuje nad nową wersją historii, która ma mieć miejsce tym, gdzie poprzednia, ale tym razem wszystko ma wyglądać inaczej. Demo oferuje ok. 2 godziny "zabawy" w niezwykłej atmosferze Pathologic i jest całkowicie za darmo. Sam nie uważam gry za arcydzieło, ale te 40 godzin spędzone w tym świecie uważam za wspaniałe doświadczenie, które ostatnio rzadko odczuwam grając. Link do kickstarterowego filmiku:
  15. Czytałem o tym trochę i dla mnie wygląda to jak częściowo zaimplementowane "szarpanie spustu". Może twórcy chcieli coś takiego dodać, żeby nowicjusze nie brali się od razu za snajperki? Z czasem miałby znieść to jakiś skill związany z kontrolą broni, ale puki co takiego nie ma, a "szarpanie spustu" siedzi w kodzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności