Skocz do zawartości

vapi13

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O vapi13

  • Tytuł
    Mercenary
  • Urodziny 26 Styczeń

Profil

  • Kraj

Star Citizen

  • RSI Handle
    Alpie

Ostatnie wizyty

236 wyświetleń profilu
  1. Kolega vapi13 niestety nie ma dobrych wiadomości. Widziałem się z plastykiem wczoraj. Z żalem stwierdził, że nie jest w stanie podjąć się zadania, gdyż jest zawalony robotą. Powiedział, że pomysł projektowania statku kosmicznego od zera go zachwycił, nigdy bowiem nie miał takiego wyzwania. Jednak nie podejmie się teraz zlecenia, gdyż - jak się wyraził - nie chce odwalać fuszerki. Taki projekt wymaga dużej ilości czasu, a on właśnie otrzymał intratne zlecenia. Podsumowując, jeżeli chcemy mieć własny, polski i syndykatowy statek musimy znaleźć innego plastyka. Nie znam niestety nikogo innego, kto by się nadawał i podjąłby się takiego wyzywania. Musicie teraz uruchomić Wasze kontakty.
  2. Jestem po rozmowie z plastykiem/projektantem. Niedługo - mam nadzieję - dołączy do naszego syndykatu. Podałem mu wszelkie namiary. Ponadto opowiedziałem wszystko (chyba) co najważniejsze, o grze, o TNGS1, o możliwym TNGS2, o naszym syndykacie i "naszym" statku. Jest zainteresowany i podejmie się sporządzenia graficznego projektu statku. Początek realizacji projektu nastąpi nie wcześniej niż w 2 połowie listopada ze względu na jego zobowiązania zawodowe. Do tego czasu możemy sobie na tym forum wymyślać różne rzeczy nt. statku i część z tego, co tu wymyślimy może zostanie ujęte w projekcie.
  3. Pod pojęciem "pomieszczenie socjalne" rozumiem kajutę z kojami, messę i WC. Faktycznie to wszystko może znajdować się w kapsule ratunkowej. Chociaż myślałem raczej, że kapsule będą tylko komory hibernujące dla załogi. Poza tym, wcale nie zależy mi na zmniejszaniu tego statku. Chciałbym, żeby był niewiele mniejszy od FreeLancera. To ma być statek do długich samodzielnych podróży po całej galaktyce. Nie może być mały.
  4. Przygotowałem takie oto wstępne założenia naszego projektu, które w niedzielę przedstawię plastykowi: 1. dwusilnikowy statek o załodze 1-3 osób (w zależności od przeznaczenia), 2. uniwersalny kadłub, zawierający moduły: mostek (kabinę pilota/ów), pomieszczenie socjalne, on-board computer section, kapsułę ratunkową, komory silnikowe, 3. odmiany: - myśliwiec zwiadowczy/rozpoznawczy dalekiego zasięgu Stealth (+JumpDrive), - wersja cywilna do eksploracji - załoga: 2 (dostosowany do lądowań planetarnych-opływowe poszycie kadłuba) - myśliwiec eskortujący/patrolowy dalekiego zasięgu (+JumpDrive) - do patroli i eskorty konwojów - silnie uzbrojony przeciw fighterom - załoga: 2 - lekki bombowiec pokładowy (-JumpDrive) - załoga 3 (dwie wieżyczki) - kosmiczna ciężarówka (+JumpDrive) - załoga 1 (dostosowany do lądowań planetarnych) Parametry (wraz z porównaniem do innych statków): Dracon Mustang FreeLancer projekt* Anvil Lighting Length: ca.32 16 32 26 Beam: ca.24 14 15 24 Height: ca.8 6 8 8 Cargo capacity: max 80 0 168 0 Max. crew: 1-3 1 2 1 max power plant: 5 3 5 5 factory power plant: StarHeartV(2) StarHeartIII(2) 4 ? max engine: 2xTR4? 2xTR2 2xTR5 2xTR4 factory engine: 2xMagmaJet 2xMagmaJet ? ? maneuvering thrusters: 6xTR 6xTR1 8xTR 6xTR factory maneuvering thrusters: ? 6xM1-16 ? ? max shield: 3-5 2 5 4 shield: ? INK-1 ? ? Proszę o ewentualne uwagi. *Parametry Dracona przyjąłem na podstawie danych planowanego ciężkiego myśliwca Anvil Lighting. Oczywiście przekaże tez sugestie dot. wyglądu statku. Tabelka niestety trochę się rozjechałam ale sądzę, że jest to czytelne.
  5. Nie pamiętam tego. W każdym razie w przyszłą niedzielę spotykam się z znajomym plastykiem i sprzedaję mu temat. Postaram się nakłonić go na członkostwo w Ater Dracon i mam nadzieję, że szefowa udostępni mu jakieś subforum.
  6. Nie, normalny fotel lotniczy/kosmiczny - żadne tam wydziwiania jak w Prometeuszu.
  7. Myślimy bardzo podobnie Ja wyobrażałem sobie kokpit bez okien, a w nim tylko orczyk i fotel pilota półleżący. Głowa pilota spoczywa w wielkim hełmie wewnątrz którego jest cały HUD a pilot widzi otaczającą przestrzeń, może być 360 stopni
  8. Znajdź w necie statek podobny. Są ich tysiące. Wydrukuj, narysuj na wydruku co chcesz zmienić, zeskanuj i wklej
  9. W tym temacie jest ponad 250 wyświetleń, ale tylko kilka osób się wypowiedziało. Zachęcam wszystkich do przedstawienia swoich pomysłów nt. projektu statku. Każdy pomysł jest cenny. W tej chwili wszystko jest możliwe, każda idea może zostac wdrożona. Jednak kiedy prace rozpocznie projektant wprowadzanie zmian będzie już ograniczone. Dlatego piszcie teraz, jak waszymzdaniem winien wyglądac nasz statek, jakie powinien pełnic funkcje, jakie powinien miec wyposażenie. Zapraszam.
  10. Czyżbyśmy się wstrzelili w temat w odpowiednim czasie?
  11. Możesz spróbować odnowić znajomość. Jednak prosiłbym żebyś z tym poczekał, do czasu aż porozmawiam z moim znajomym i dowiem się, jakimi grafikami 3D dysponuje. Projektant powinien mieć możliwość nadzorowania wykonania projektu, więc lepiej żeby mój znajomy - jeśli się podejmie projektu, a sądzę że się podejmie - miał możliwość dobrania sobie wykonawcy projektu.
  12. Teraz zrozumiałem Liczę bardzo na mojego znajomka, bo to naprawdę zdolny facet. W końcu nie każdy może być wykładowcą na ASP. Trzeba mu tylko podsunąć odpowiednie inspiracje. A o statku dla naszej organizacji można zapomnieć. Chyba, że ktoś z nas sam go zrobi dla własnej przyjemności. Ale do gry na pewno nie trafi.
  13. Nastawiamy się na ciężki myśliwiec, przynajmniej ja tak sobie wyobrażam. Taki statek można przerobić później na inny pod warunkiem, że będzie tej samej wielkości. Wielki statek transportowy to znacznie większe wyzwanie :/ Ciągle musimy mieć na uwadze, że w tej całej układance brak nam grafika 3D. Nie wiemy jakie będzie mial umiejetności i ile będzie chciał poświęcić czasu na taką zabawę. Dopuszczam, możliwość, że trzeba będzie sobie odpuścić, jeśli deweloperzy ogłoszą konkurs na duży statek. Tak naprawdę będzie to zależało tylko od grafika 3D.
  14. Żeby podsumować dotychczasową dyskusję... Chcę na początek podkreślić, że rozpoczynając dyskusję na temat naszego (polskiego i syndykatowego) projektu statku cały czas miałem na myśli statek, który będzie dostępny dla wszystkich graczy. Przecież deweloperzy nie zgodzą się wprowadzić do gry statku dostępnego tylko dla jednej organizacji. Dlatego nie bardzo rozumiem, gdy niektórzy piszą o projekcie i o statku jak o statku naszego syndykatu. W sprawie rozdzielenia projektów, o czym pisałem w swoim pierwszym poście - miałem na myśli rozdzielenie sprawy propagowania w Polsce idei udziału w TNGS od projektu statku pod patronatem naszego syndykatu. Popieram to, co napisał Tommy Rich w kwestii wyglądu statku, natomiast nie rozumiem, co Tommy Rich miał na myśli pisząc o rozdzieleniu "robienia statku mającego być naszą wizytówką od dzieła do konkursu". Po co robić projekt statku, który nie stanie do konkursu? Żeby go sobie umieścić na witrynie syndykatu? Co to znaczy flagowy statek organizacji? Pod pojęciem "flagowy" rozumiem duży statek, a więc carrier, okręt-baza. Moim zdaniem taki projekt jest nierealny. Trzeba pamiętać, że ktoś musi ten projekt zrobić. A jedynym bodźcem do zrobienia takiego projektu jest możliwość wzięcia udziału w tym konkursie, dla prestiżu i dla ewentualnej wygranej. Nikt nie poświęci swojego czasu, żeby zrobić nam projekt dla naszych pieknych oczu, tylko po to żebyśmy mogli mieć projekt, który nie stanie do konkursu. Musimy znaleźć wykonawców i zachęcić ich do udziału w konkursie pod naszym logo z projektem, którego ogólne założenia określimy, ale to będzie ich projekt i oni ewentualnie staną do konkursu, a nie my jako syndykat. Jestem przeciw wykorzystania motywów husarii w projekcie, bo to nie będzie zrozumiałe dla fanów SC. Nasz projekt ma trafić do serc graczy z całego świata. Kto na świecie słyszał o husarii? A smoki - jak wiadomo - występują powszechnie i znane są wszystkim Jest jak widzę zgoda, co do tego żeby nasz statek miał w wyglądzie coś ze smoka Ci, co się wypowiedzieli chcą statek bojowy 2-3 osobowy o drapieżnym wyglądzie, z domieszką obcej technologii. Tylko taki statek ma szanse spodobać się wielu graczom na całym świecie - i tylko taki projekt ma szanse odnieść sukces. Tak, tak... coś w tym stylu, choć wolałbym raczej nie przesadzać z wielkością. Moim zdaniem nasz statek powinien być mniejszy niż Freelancer.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności