Skocz do zawartości

Usunięte konto 5

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Opinia

    N/D

Ostatnia wygrana Usunięte konto 5 w dniu 26 Marzec 2019

Użytkownicy przyznają Usunięte konto 5 punkty reputacji!

O Usunięte konto 5

  • Tytuł
    Scout

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A czy ktoś was wziął pod uwagę, że takie tłumaczenie może być niekompatybilne z wersją gry, lub co gorsza takie autorskie tłumaczenia będą odgórnie blokowane przez CIG. Ktoś się skontaktował z twórcami aby mieć pewność, że modyfikowane pliki nie będą blokowane przez serwer, a sam gracz z taką spolonizowaną wersją nie będzie z automatu wyrzucany z gry? Po prostu tak mi przyszło do głowy bo wiele systemów onlinówek weryfikuje sumę plików przed wpuszczeniem gracza na serwer.
  2. Przecież to alfa, wspomniane przez Ciebie mechaniki będą zmieniać się jak kartki w kalejdoskopie, nawet jak gra już się pojawi, jako oficjalny build. Można grać w gry bez ciułania kasy i się dobrze przy tym bawić i do tego się odniosłem. Bo jeśli ktoś nastawia się tylko i wyłącznie na szybki zarobek i to jest jego celem w grze to gg.
  3. A Wy znowu tylko o piniundzach Najważniejsze żeby było z kim grać jak w końcu wystartuje uniwersum, sam hajs się zarobi bez poradników jak zdobyć melony. Poza tym, co wam po tych melonach nakupujecie statków i co? I nie będziecie mieli z kim latać, bo przez tą ciułaczkę będziecie się izolować od reszty graczy, bo przecież misja na hajs ważniejsza A Ci którzy z Wami będą ciułali ten hajs w większości przestaną grać, bo znudzi im się ta gra, bo po co grać jak się ma miliony na koncie.... Najważniejsze to żeby się było z kim powygłupiać, polatać, powalczyć, rozkręcić jakieś konflikty z innymi frakcjami itd. I zanim ktoś napisze, że jak to konflikt bez statków, no to odpisze tak, na chwilę obecną prawie każdy gracz posiada w swojej flocie po kilka statków zakupionych za prawdziwy hajs, pominę fakt, że większość to LTI, więc ciułanie pieniędzy bez sensu. Teraz możecie mnie zjeść
  4. Usunięte konto 5

    Monitor LG

    Ciężko coś po zdjęciach stwierdzić bo to zawsze zdjęcie wyświetlane na różnych monitorach i u każdego będzie to wyglądać inaczej. Jednakże jeśli tak bardzo Ci zależy to wymieniaj ale z doświadczenia wiem, że to bez sensu ponieważ obecna technologia produkcji matryc IPS jest droga i trudna. Kiedyś siedziałem na forum technologicznym, gdzie "doradcy" jak tylko zobaczyli kawałek plamki prześwietlenia doradzali aby nie patrzeć tylko wymieniać. Ludzi którzy kilkukrotnie wymieniali po doradztwie internetowych fachowców dawali sobie spokój bo: - bardzo ciężko jest trafić sztukę, która nie będzie prześwietlać jakiejś części ekranu, niestety taki urok matryc IPS. Chociaż mam monitor Philipsa, który o dziwo nie prześwietla ale za to obudowa się otwiera Wymieniałem go raz, bo dostałem używaną sztukę (pewnie po jakiś testach Youtuberka), w której była uszkodzona, czytaj złamana płytka od DP i HDMI, co spowodowało, że po miesiącu oglądałem czarny ekran bo nie dochodził sygnał od kompa. Na szczęście monitor był w Amazonie kupiony i mi przysłali od razu drugi - przy szerokich monitorach wygiętych 21:9 lub podobnych ten problem jest najbardziej widoczny i znam przypadek typa który kilka razy wymieniał, oddawał, aż w końcu odpuścił sobie bo zrozumiał że tak te monitory działają i wyglądają w wiekszości. Jak dobrze poszukasz w necie, to znajdziesz pełno wypowiedzi ludzi, którzy narzekają na te szerokie monitory - ze względu na to że tak kiepsko te matryce wychodzą, mogłeś trafić na używaną sztukę. Przy tej cenie monitorów rzadko kiedy stosuje się obniżania cen czy wystawianie jako refurbished, jak klient odda to się wysyła następnemu (patrz przykład z moim monitorem od Amazona). Jeśli problem jest faktycznie bardzo widoczny i przeszkadza przy codziennym użytkowaniu, to możesz go wymienić ale podejrzewam, że kolejny jaki przyjdzie też będzie prześwietlał. I wtedy wpadniesz w pętlę odsyłania każdej sztuki bo nie będzie CI pasować. Chyba że firma się zreflektuje i dostaniesz za drugim razem dobrą sztukę, w co szczerze wątpię. Bo takich monitorów produkuje się bardzo mało bo jest znikome zapotrzebowanie. Więcej się klepie zwykłych FHD płaskich TN-ek pod CS-a bo najwięcej tego schodzi. O tym, że technologia IPS kuleje niech świadczy fakt że jakieś 3, 4 lata temu kupiłem monitor IPS 32' 4K 60Hz, a od 2 lat szukam monitora o podobnych parametrach tylko że 144Hz i znaleźć nie mogę, bo nikt takich po prostu nie produkuje, bo jest bardzo duży problem ze stworzeniem takiej matrycy.
  5. W ED wywalałeś moduł od lądowania i robisz wszystko ręcznie tak jak w SC. Różnica między tymi grami jest taka, że w ED jest radar wspomagający lądowanie (nie automat) i jest tam trochę trudniej, bo trzeba usiąść w wyznaczonym miejscu. W SC możesz wylądować gdzie chcesz na landing padzie byle byś się zmieścił w wyznaczonym terenie. Odnośnie całego tego Hover moda to system jak najbardziej na plus, bo ułatwi to manewrowanie nad powierzchnią i jednocześnie ułatwi granie kalekom na klawiaturach
  6. Dwustopniowe logowanie do ważniejszych rzeczy to teraz standard. Nawet jak gdzieś kiedyś wycieknie hasło to zawsze człowiek śpi spokojnie.
  7. Bo teraz liczy się hajs, a raczej przy tak rozdmuchanej infrastrukturze i ilości pracowników, którzy pracują przy danym projekcie, najzwyczajniej w świecie się inaczej nie da. To już nie czasy kiedy Tadek ze Zdzichem klepali tytuł po godzinach w garażu. Jest tyle gęb do wykarmienia, ze gry muszą przynosić krocie, a żeby przynosiły krocie to musi być ciągłe nim zainteresowanie (patrz Fortnite). Frazesy typu robimy gry bo lubimy w nie grać, na dzień dzisiejszy to po prostu kolejny chwyt marketingowy. Ilu to już pracowników opowiadało jak to pracowali nad nie jednym projektem, który po latach trafił do kosza, bo albo był zbyt ambitny albo na tapetę wchodził tytuł, który z góry miał jak najdłużej generować przychody. Do tego wszystkiego teraz dochodzi granie w chmurze, które jak się spekuluje może wywrócić cały rynek gier do góry nogami. Chmura zabije małe firmy robiące indyki, bo jeśli gracze zamiast kupować gry będą opłacali abonament, to procent od takiego najmu gry będzie dużo niższy dla twórcy niż przy normalnej sprzedaży. Odnośnie samego grania w chmurze, jeśli będzie to na takim poziomie jak oferuje Sony w swojej usłudze Playstation Now na PC to można spać spokojnie, bo tak kiepskiej jakości to nawet niedzielny gracz nie zaakceptuje. Niby ta cała Stadia ma być lepsza, czy też projekt Microsoftu, ale szczerze w to wątpię. Bo ta technologia wymaga łączy i mega serwerów do super jakości.
  8. Poszukuje monitora 32 calowego 4k z matrycą IPS 144Hz, G-sync czy free sync nie wymagane. Jak ktoś ma jakieś info o jakimś modelu niech tu napisze.
  9. Skąd można dostać klucz, bo chciałem się zarejestrować i woła jakiś klucz.
  10. Dzień dobry wszystkim, od jakiegś czasu prowadzę projekt na YT związany z technologią, grami itp. Na początku było to w formie live-ów na Twitchu ale wychodziły tasiemce. Część nagrań robiłem kiedy nie do końca moje zdrowie domagało, dlatego proszę abyście podchodzili do tego z dystansem. Nadal pracuje nad treścią wymową itd. robię wszystko sam więc łato nie jest czasami się spóźniam z nagraniami ale ogólnie jest ok. Poniżej zamieszczam wszystkie odcinki od pierwszego do ostatniego. W miarę możliwości będę starał się wrzucać regularnie. Miłego oglądania.
  11. A ja napiszę coś innego na temat całej tej "cudownej" techniki od Nvidii, więc proszę brać tą wypowiedź z dystansem, ponieważ może ona kogoś urazić. O tym, że Nvidia od zawsze czarowała, po to tylko aby sprzedać swoje towary wie każdy. Pierwszym takim czarowaniem było wprowadzenie na rynek kart i technologii związanej z fizyką. Pamiętam jak dziś kiedy pokazywano Batmana, gdzie rzucał on przeciwnikami o ściany i podłogi. Efekt był taki, że płytki które się na tam znajdowały odpadały. Wszystko było by ok gdyby nie fakt, że ów miejsc było raptem dwa w całej grze. Wtedy też zaczął się chory hype ludzi, którzy w ogóle nie rozumieli tej technologii ale jak to bywa głupi lud wszystko kupi wystarczy pokazać błyskotki. Wtedy też pamiętam jak doszło do poróżnienia ludzi, bo zrobiły się dwa fronty. Jedni ślepo zafascynowali twierdzili, ze gry z tą technologią zaczną wychodzić masowo już po 2 latach, bo wedle nich tyle trwa tworzenie gier. Drudzy bardziej sceptyczni twierdzili, że za wcześnie na takie wyroki no i czas kiedy pojawi się więcej gier wykorzystującą tą technologie to jakieś 5-10 lat. O tym że ta technologia ani nie podbiła rynku ani nie jest dopracowana wiadomo było już po latach bo gier za wiele nie było, a i włączenie fizyki powodowało i powoduje dzisiaj duży spadek klatek w grze. Swoją drogą do dzisiaj z uśmiechem wspominam tych co to z taką wielką ochotą kupowali dedykowane karty, przepłacając słono. Potem przyszedł czas na włosy czyli Nvidia Hairworks, tym razem hype był mniejszy bo już na starcie okazało się, że najpotężniejsze karty na tamten czas mają poważne problemy z obsługą tej technologii i utrzymaniem płynności klatek w grach. Ale Nvidia zapewniała że pracuje ciężko nad tą technologią i już za chwileczkę, już za momencik wypuszczą poprawione sterowniki, dzięki czemu włosy będą banglać nawet na najsłabszych kartach. O tym, że tak się nie stało okazało się po wypuszczeniu nowych kart. Zresztą do dnia dzisiejszego ta technologia kuleje. Swoją drogą tylko w Wieśku 3 włosy na grzebiecie płotki wyglądały ładnie i włosy na niedźwiedziu, btw. mam wrażenie, ze ten niedźwiedź to od Nvidii jest, bo podobny pojawił się w Metro Exodus. O włosach na głowach ludzi nie będę wspominał bo większość to włosy i fizyka stworzone przez dev-ów. W W3 włosy Geralda przy włączonej hairworksach wyglądają jak by ktoś by na nie wylał wiadro farby. No i teraz kolejny "złoty gral" Nvidii czyli Raytracing i DLLS. Rzucono kolejną błyskotkę w postaci dema technologicznego Star Warsów i zapowiedziano, że z tą technologią tak będą wyglądały gry. Szkoda tylko, że nikt nie wspomniał, że będzie to miało miejsce za jakieś 5-10 lat o ile ta technologia się przyjmie i zostanie dopracowana. Ale wracając do sedna, tak jak przy fizyce tak i teraz utworzyły się dwa obozy tych co mają pusto w głowie i za dużo hajsu i rzucili się na karty w kosmicznych cenach, oraz tych co myślą trzeźwo i pamiętają poprzednie zabiegi marketingowe Nvidii. Na dzień dzisiejszy mamy aż 3 nowe tytuły wykorzystujące ułamek obiecanej technologii, Battlefield 5, który korzysta z DLSS i odbić. Final fantasy wykorzystujący tylko DLSS, oraz Metro Exodus wykorzystujący oświetlenie i DLSS. Zapewne ktoś się zapyta czemu nie ma gry, która wykorzystuje wszystkie technologie, odpowiedź jest bardzo prosta, obecne karty, nawet te najdroższe zdechły by pod tak dużym obciążeniem. Mamy jeszcze w produkcji patch do Tomb Raidera, który kiedyś tam wyjdzie, oraz demo technologiczne w postaci Q2, gdzie na pikselkach można podziwiać cudowną technologie Nvidii. Także podsumowując dlaczego developerzy średnio są zainteresowani tą technologią i nie chcą jej implementować do swoich tytułów. Odpowiedź jest prosta, o ile sam silnik posiada już zaimplementowaną gotową technologię, to nie ma najmniejszego problemu z tworzeniem gry wykorzystujacą wszystkie technologie, ale jak ktoś ma siedzieć i wdrażać to do jednego tytułu to są to dodatkowe koszta, których twórcy starają się unikać, sami wiecie jak to jest, bo część z Was tworzy gry. Rynek gier to nie tylko karty od Nvidii ale też karty od AMD, gdzie nie ma takich ficzerów i nie będzie, oraz najważniejsze konsole, które tylko w przypadku gdyby dostały GPU od Nvidii miały by tą technologię. Ale że konsole to rynek AMD, więc można stwierdzić jedno, tak będą pojawiać się gry z tą technologią. Nie ta technologia nie zdominuje rynku i nie będzie wielkim czarnym kutasem dla graczy konsolowych i tych którzy nie posiadają kart z tą technologią, a tym bardziej twórcy Star Citizena nie myślą o implementacji tego wynalazku tylko dla wąskiej grupy odbiorców. Tak wąskiej bo te karty się sprzedają chujowo. Wystarczy przeczytać raport Nvidii z ostatniego kwartału 2018 roku. To tyle co chciałem napisać o tym całym RTX, jak dotrwałeś do końca i się nie zmęczyłeś czytaniem to brawo ty
  12. Już widzę salvage pod koniec roku. Specjalnie go dali do czwartego kwartału bo łatwiej go będzie wywalić i przerzucić dalej.
  13. Robią to co zawsze, szykują 3.5 na skok na portfele. Poza tym powiedzieli by wprost, że obecnie priorytetem jest SQ42, a nie dają jakichś studencików, którzy pokazują jak się bawią animacjami ognia z silników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności