Skocz do zawartości

Jazz

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    2 157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Opinia

    N/D

Aktywność reputacji

  1. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DastroSposoby na szybki zarobek w 3.x   
    No to jedziemy. 

    Maksymalizacja zysków na poświęcony czas in-game, niezbędne rzeczy potrzebne do wykonania tej "taktyki":
    Mały, szybki statek. Statek handlowy (Cutlass Black/Freelancer/Caterpillar). Oba statki muszą znajdować się w przestrzeni "general" tak aby móc je przyzwać gdziekolwiek się jest. Gotówka na start (około 5k aUEC). SC zainstalowane na dysku SSD (zrozumiecie po co pod koniec poradnika).  
    Proces zaczyna się od tego, że wchodzicie do pierwszej lepszej, randomowej instancji. Budzicie się na Port Olisar tak więc pierwsze co robicie na PO to dobijacie do trade terminalu i sprawdzacie cenę minerału który zwie się "Laranite". Jeżeli cena w sprzedaży (jak kupujemy z PO) jest większa niż 90 aUEC za sztukę to kontynuujecie wasze poczynania, jeżeli jest mniejsza to polecam zmienić instancję ponieważ ta instancja została "wyeksploatowana". 

    Jeżeli jakimś cudem zdarzy wam się że cena w sprzedaży (jak kupujemy z PO) będzie mniejsza niż 50 to kupcie i sprzedajcie na innej platformie Port Olisar, ten patent dorzucam jako ciekawostkę.  

    Pakujecie się do jakiegoś małego zwinnego, szybkiego statku i mkniemy niczym kosmiczny wiatr na Deleemar do Levskiego. Polecam lądować nie bezpośrednio do hangarów tylko po prostu na bezczelnego wylądujcie koło zewnętrznego wyjścia obok garaży gdzie można przyzwać pojazdy naziemne i po prostu porzucamy. Wchodzimy do środka i na poziomie Customs odnajdujecie terminal do handlu i sprawdzacie cenę Laranitu w sprzedaży (jak kupujemy z Levskiego), jeżeli cena będzie nie większa niż 50 aUEC za sztukę to kupujemy ile wlezie do naszego handlowego statku. Jeżeli po jakimś czasie będziecie dysponować dużą gotówką i dużym statkiem handlowym to możecie dopychać ładownie Diamentami.  Polecam zawsze zostawić jakiś grosz na czarną godzinę, nie kupujcie towaru za całą swoją kasę!!!

    Przyzywacie zapchany statek i odbywacie kurs w kierunku Port Olisar, jak dotrzecie na PO to NIGDY nie lądujcie na platformie C/D ponieważ każdy "noob" z instancji ląduje tam na handel bo jest najbliżej od strony Deleemar, Daymar i Yela po wyjściu ze skoku QT.  Lądujecie i biegiem do terminalu handlowego, jeżeli cena Laranitu w sprzedaży (jak kupujemy z PO) jest większa niż 90 aUEC to możecie tam śmiało sprzedać wasze całe cargo.

    Dzięki temu zawsze podwajacie albo potrajacie swoją inwestycję. 

    Na koniec aby nie marnować czasu na latanie wielkimi krowami to po prostu po sprzedaniu cargo na PO podchodzicie do terminalu od statku i robicie claim na wasz szybki statek oraz statek handlowy po czym przeskakujecie na inną randomową instancję i powtarzacie cały proces.  

    Ogólne rady:
    Jak coś wam się zbuguje (statek przestanie reagować, mobiglass nie będzie chciał pokazać starmapy itp) to statek/postać możecie ZAWSZE naprawić za pomocą wylogowania się z instancji przez łóżko, tylko niestety musicie mieć znajomego na danej instancji aby mieć 100% pewność, że wrócicie do tej samej instancji. Jeżeli wylogujecie się przez łóżko w statku i przejdziecie do innej instancji to obudzicie się w Port Olisar zamiast w swoim statku. Tak więc w przypadku problemów po prostu wołajcie znajomych aby wam "zaznaczyli" i "przytrzymali" instancję. Czasami może zdarzyć się tak, że z jakiegoś powodu nie będziecie mogli sprzedać całego cargo (będzie wywalać, że jakiś błąd w terminalu podczas sprzedaży), jak takie coś wystąpi to po prostu zmieńcie instancję tylko bądźcie pewni, że wcześniej schowaliście statek handlowy na Port Olisar. Moja metoda będzie działać do czasu kiedy CIG nie naprawi "persistence".
  2. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od DastroPograjmy razem - lista graczy którzy są chętni do wspólnej i spontanicznej gry.   
    Ja bardzo chętnie ale nie wiedzieć czemu ni stąd ni z owąd nagle mój komp nie jest wstanie wyciągnąć w PU więcej niż 20 fps. I nie mam pojęcia dlaczego. Ale na AC i SM jestem chętny tsm wyciągam 40 -60 fps. Coprawda nie wiedzieć dlaczego nie mogę grać swoim SH . 
  3. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla TronussKomenda do wyświetlania ilości FPS w grze   
    Nie jestem Avocado, ale komenda to :
    r_displayinfo 3
  4. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od DastroCrytek pozwał CIG w USA   
    Dla mnie ta sprawa jest zabawna. Crytek który raczej jest już historią po prostu chce wydusić na koniec kasę z CIG. A wystarczy, że w sprawę wmiesza się Amazon i Crytek jest pozamiatany. Pamiętajmy, że CIG ma potężnego sprzymierzeńca i licho wie na jakich prawach Crytek sprzedał Amazonowi swój silnik. 
     
    Znając sytuację finansową Cryteka wystarczy wciągnąć go w niekończącą się batalię sądową i Crytek skończy z głową pod własną pachą.
  5. Lubię to!
    Jazz otrzymał reputację od Darayaharus3.0 - Avokado Leaks   
    Sorry ale ten statek absolutnie do mnie nie przemawia. Nie wiem dlaczego ale jest w nim coś co zupełnie psuje jego ładną linię... chyba są to te dziury w skrzydłach.
  6. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla YodokusThe Shipyard - Weapon Hardpoints   
    Węzły Uzbrojenia
    Przewodnik po Nowej Formule Statku
     
     
    Witajcie Obywatele!
     
    Uzbrojenie i jego węzły. Kilka najbliższych tematów dyskusji, poświęconej nowej formule statku, będzie prawdopodobnie najważniejszym obszarem, jaki poruszyliśmy i istotnym dla każdego, kogo interesuje jak jego statek będzie się spisywał w boju. Od rozpoczęcia tego projektu przeszliśmy przez szereg rozmaitych projektów węzłów mocowania uzbrojenia na naszych statkach i wraz z Alfą 3.0 dokonamy jeszcze jednej malej zmiany. Nad tym wszystkim się trudzimy po to, by sprostować chaos i zamieszanie w kwestii tychże rozmiarów tego, co można z nimi zrobić i jeszcze wielu innych kwestii.
     
    A zatem, każdy przedmiot na statku jest przymocowany do węzła lub "gniazda" jak czasem nazywamy ich umiejscowienie w silniku gry, ten natomiast posiada ograniczenia, co do typu przedmiotu, jaki może być do niego przymocowany. Ten zabieg nie pozwala użytkownikowi np. na zamontowanie generatora zasilania w miejscu gdzie montują się wieżyczki, zbiornika paliwa w miejscu gdzie powinien być radar i wiele innych podobnych przykładów niepożądanego mocowania. 
     
    Będące tematem niniejszego artykułu, konkretne gniazda zostały sklasyfikowane, jako węzły (uchwyty) "uzbrojenia" i posiadają kilka indywidualnych ograniczeń:
     
    Ograniczone zostały do przedmiotów jednego rozmiaru, nie będzie już takiej rozpiętości jak rozmiary 1-3. Bezpośrednio w węźle zamocowana może zostać broń w takim samym rozmiarze lub uchwyt ruchomy (Gimbal) w takim samym rozmiarze. W pewnych okolicznościach węzły mogą posiadać dodatkowe restrykcje ograniczające je do konkretnych typów, jak grupa karabinów dziobowych Vanguard'a.  
     
     
    Stały Uchwyt Uzbrojenia
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /monthly_2017_11/Fixed_weapons.gif.e3fefb14de412501dc36c381b3a9b696.gif" data-ratio="56.4">
    Przymocowanie broni zgodnego rozmiaru, bezpośrednio do gniazda jest nazywane przez nas uzbrojeniem mocowanym na sztywno i posiada niezaprzeczalna zaletę użycia największego rozmiaru broni w tym węźle, chociaż negatywnym objawem jest zmniejszona celność, co wymaga dokładniejszego oddawania strzałów.
     
     
     
     
    Ruchomy Uchwyt Uzbrojenia

    Alternatywa dla zamontowanego na sztywno karabinu maksymalnej wielkości w danym węźle może być użycie uchwytu ruchomego. Pozwala ono na zamontowanie przez użytkownika karabinka mniejszego rozmiaru, ale za to nakierowującego się na cel tak by ułatwić oddawanie strzałów i poprawić celność. Rozmiar uchwytu ruchomego musi być taki sam jak rozmiar węzła, ale już w zamontowanym uchwycie umieścić możemy broń o jeden stopień niższą ze względu na miejsce, jakie zabiera sam uchwyt. 
     
    Wyłącznie te dwa typy przedmiotów możemy umieścić w węźle uzbrojenia, uchwyty wychyłowe mogą zawierać tylko pojedynczy węzeł uzbrojenia. 
     
     
     
    Inne Typy Uzbrojenia
    czyli: Co Stało Się Z Układami Dwu, Trzy, Cztero-Karabinowymi oraz Bateriami Zaporowymi?
     
     
    Pomijając układy dwu karabinowe, wiele z tych przedmiotów opisanych przez różnych projektantów w ostatnich czasach nie znalazła swojego przełożenia z deski kreślarskiej do użytkowego stosowania. Tyczy się to takich rzeczy jak zestawy trzy i cztero-karabinowe oraz baterie zaporowe. Większość z nich napotkało problemy na różnym stadium, wliczając limity wielkości, które z czasem stały się niemożliwe do ogarnięcia. Szczególnie kombinacja czterech karabinów, która obecnie stała się wieżyczką. Te zdalnie sterowane wieżyczki omówimy w tym artykule poniżej.  
     
    Istnieje już sporo statków posiadających ten rodzaj zamontowanych przedmiotów, dlatego apelujemy, aby nie przejmować się nadto, jeśli widzicie, że rozmiar waszej broni zmalał, gdyż zapewne obecnie posiada dodatkowa wieżyczkę, jako rekompensatę. Pierwszym czynnikiem, jaki nami kierował był rozmiar fizyczny. W uproszczeniu, zamontowane dwa działka w jednym gnieździe okazywały się często znacznie większe niż karabin podstawowy, jaki mógł być w nim zamontowany, co powodowało jego wizualne i fizyczne zacinanie się, co zmuszało nas do ograniczenia kąta strzału do tego stopnia, że stawał się wirtualnie bezużyteczny. Zamiana układów dwu karabinowych na zdalnie sterowana wieżyczkę została dokonana tak by dać graczowi tyle funkcjonalności tego przedmiotu ile tylko można.
     
    Statki, które wyposażone zostały w tego typu indywidualnie dopasowane wieżyczki w większości przypadków będą mogły być zamienione z analogicznymi, indywidualnie przystosowanymi do danego statku wieżyczkami. Jako przykład weźmy Mustanga, obecna wieżyczka pod dziobem statku posiada dwa gniazda S1 i będzie można ją zamienić na wieżyczkę z jednym gniazdem S2. Ten system zostanie także omówiony szerzej w artykule poświęconym wyłącznie wieżyczkom. 
     
     
     
    Jak Są Prezentowane Elementy Statku
    lub: Coś Pozmieniałeś, Ale Nic Z Tego Nie Wynika
     

    Modyfikacja statystyk statku zapowiadała się od bardzo dawna. W uzupełnieniu do usprawniania naszych własnych wewnętrznych wytycznych i regulacji należało wykonać zadanie zaprezentowania wam tych informacji w sposób wszechstronny, ale i zrozumiały jak tylko możliwe. Dodatkowo oprócz zmian w panelu Informacji Technicznych omówionych w części trzeciej dokonaliśmy ogromnej przemiany w sposobie prezentowania graczom wspierającym SC podstawowego wyposażenia statku.  
     
    Po prawej stronie zobaczysz legendę, która przewodzi wszystkim przedmiotom w oknie Przeglądu Technicznego. Dla potrzeb tego rozdziału skupimy się na uzbrojeniu, ale informacje te odnoszą się do wszystkich przedmiotów znajdujących się w oknie Przeglądu Technicznego. 
     
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    Rzeczy, Które Robią Bum! 
     
    Na prawo od okna Przeglądu technicznego znajduje się panel uzbrojenia, gdzie widoczne są jego różne rodzaje, będące na wyposażeniu statku. Ta sekcja jest podzielona dodatkowo na cztery podsekcje.
     
    Działka. O tym już się zapowiadaliśmy w niniejszym artykule, tutaj opisane jest uzbrojenie w działka kinetyczne lub energetyczne.  
    Wieżyczki. Opowiemy więcej o nich w kolejnej części. Tutaj znajdują się zarówno te obsługiwane manualnie jak i zdalnie.  
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    Rakiety. Prowadnica (Rack) służy do zawieszania na niej przedmiotów, jakich używamy do wybuchania różnych rzeczy. Tutaj znajdziecie rakiety niekierowane, pociski manewrujące i pociski torpedowe.   
    Osprzęt. Tutaj znajdziecie informacje o wyposażeniu dodatkowym, jak na przykład skrzynia ładunkowa w Hornecie F7C.  
    Chociaż niniejszy artykuł jest w większości poświęcony samej broni, nie znaczy wcale, że zapomnieliśmy o wieżyczkach, artylerii i innych węzłach. Każdy z nich zostanie osobno przedstawiony w kolejnych artykułach, więc zostańcie z nami.
     
     
     
    Najczęściej Zadawane Pytania
    lub: Pytania Jakie Mogą Się Wam Nasunąć
     
     
    P: Czy w gnieździe uzbrojenia mogę umieścić rakietę?
     
    O: Nie, ten typ jest zaliczany do węzła artylerii (Ordnance Hardpoint) i będzie osobno opisany w kolejnym artykule poświęconym wszystkiemu, z czym ma związek artyleria rakietowa.
     
    P: Dlaczego w uchwycie ruchomym S3 można osadzić tylko karabin/działko S2?
     
    O: Głównie z uwagi na balans gry. Naturalną zaletą uchwytu ruchomego jest jego niezależność od ruchów wykonywanych przez statek podczas celowania. Obniżając maksymalny rozmiar w stosunku do węzła o 1 obniżyła się też wartość zadawanych obrażeń, co zapewniło utrzymanie konkurencyjności z uzbrojeniem osadzonym na stale w kwestii DPS.  
     
    P: Dlaczego usunięto część zakresu wielkości uzbrojenia w gnieździe?
     
    O: Gdy przyjrzeliśmy się tej kwestii okazało się, że tak naprawdę niewiele statków posiada takie uzbrojenie. Głównie na bazie analizy uzbrojenia modeli Aurory odkryliśmy, że w perspektywie nie jest ono w ogóle przydatne, za to jest bardzo częstym powodem dla wszelkich nieścisłości. 
     
    Na przykład, mając zakres S1 - S2 mieliśmy możliwość zawieszenia broni: Stałej rozmiaru S2, Ruchomej rozmiaru S1 i Stałej rozmiaru S1. Jak się domyślacie ani razu nikt nie użył opcji broni Stałej w rozmiarze S1, gdyż ten sam rezultat daje włączenie funkcji blokowania wychyłu (Gimbal Lock). Usuniecie tego rozmiaru oczyściło zasady projektowania i cały układ, jaki mamy na rozkładzie i to bez żadnego wirtualnego wpływu na graczy.
     
     
     
    Materiał źródłowy: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/16181-The-Shipyard-Weapon-Hardpoints
     
  7. Haha
    Jazz otrzymał reputację od Tygrysek_C2H5OHOrigin X1   
    Hm dlaczego mam wrażenie, że ten statek to jeden z pomysłów Papcia Chmiela dla Tytusa i jego kumpli 😀
  8. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla MeandesterSC event - Gamescom 2017   
    Może będę miarodajny bo ostatnio nie mam kiedy interesować się SC więc dawno temu widziałem cokolwiek związanego z SC..
    Moja opinia:
    Zobaczyłem chodzące AI które usiadło tam gdzie trzeba i wykonywało proste prace. Wreszcie nie będę się czuł w lokacjach które powinny tętnić życiem jak w filmie Marsjanin jak wyjdzie 3.0  
    Zapowiedzieli zmiany odnośnie zamawiania statków więc już nie będzie sławnego zajętego landing padu.. Mi ta prezentacja się nawet podobała. Zaczęli udoskonolać to co pokazali w zeszłym roku z całkiem niezłym wynikiem. W jednej instancji na tej planecie było 8 osób w pewnym momencie razem z Idrysem. Wieje więc optymizmem, że robi się coraz stabilniej.
    Kamerka mnie trochę zbiła z tropu, bo jest to pierdoła. Jednak jak sami wiecie kiepska animacja twarzy odstrasza mocno od gry, może dlatego taki nacisk na to zrobili.
    Szkoda, że nie ma nic o SQ42. Łudziłem się, że na gwiazdkę tego roku będzie wydany. Chyba jednak nie..
     
    Podsumowują jeżeli ktoś nie widział to polecam obejrzeć prezentację. Miejscami będzie trzeba przewinąć po parę minut jednak jest warto.
     
    Ja natomiast cieszę się, że kupiłem parę pakietów gry. Syn ma 10 miesięcy ale coś czuję, że w ukończoną wersję będziemy napierdzielać wspólnie jak podrośnie  
  9. Lubię to!
    Jazz przyznał reputację dla YodokusSC event - Gamescom 2017   
    Dla mnie bomba, gra nabiera coraz bardziej realnego kształtu, mam nadzieję, że dodadzą też możliwość sterowania głosem lub chociaż zamontują przycisk do zamykania tylnych drzwi w kokpicie pilota, to jakaś masakra żeby w 37 wieku zapierdzielać przez cały statek żeby wcisnąć guzik.
  10. Lubię to!
    Jazz przyznał reputację dla YodokusSC event - Gamescom 2017   
    No to teraz już tylko zostało podać datę premiery i jedziemy z koksem, chyba że to też już podali ;-)
  11. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od YodokusSC event - Gamescom 2017   
    Moim skromnym zdaniem była to bardzo dobra prezentacja. Czy można było ja wykonać lepiej? Pewnie tak natomiast tak czy inaczej pomimo crashu GIGs nie mają się czego wstydzić. Wprost przeciwnie CIG pokazał jak przekracza sie kolejne granice w grach MMO.
     
    Powiem więcej  ten mało profesionalny Crash udowadnia, że pokaz był kawałkiem grywalnego kodu. Być może pamiętacie, jak po zeszłorocznym Citizenconie na forum Elita pokazało się kilka filmików w których to "Elitarni" detektywi udowadniali, że zaprezentowano film na kodzie gry, a nie grywalny kod. Teraz co najwyżej mogą sie ponabijać z niestabilności gry w wersji Alpha. I udowadniać wyższość EDka. 
     
    Ale do rzeczy, system komunikacji i interakcji między graczami to poprostu kamień milowy gier dla gier MMO. Mam nadzieję, że CIG to opatentował bo coś mi mówi, że tą technologię juz niedługo będzie chciało wykożystać sporo developerów. To właśnie takie smaczki powodują to, że na tą grę wydałem juz prawie 1500 dolców (nie mówcie tego mojej żonie). Prezentacja miała prawie wszytko co musi mieć gra akcji MMO. Przygotowanie do misji, start z jednej planety, przelot na drugą, zrobienie Questu, mieszaną walkę na powierzchi planety, wezwanie wsparcia, przejazd do secoundary EZ i wreszcie walkę w przestrzeni. Jedynie co mi zabrakło to lądowania desantu przeciwnika i krótka walka FPS.
     
    Można się zrzymać, że walka dwóch Idrisów nie była spektakularna. Ale czy dwa okręty liniowe moga toczyć spektakularną bitwę. Raczej nie. Zdecydowanie lepszą dynamikę walki oglądalibyśmy gdyby to Polaris starł się z Idrisem. Ale tak czy inaczej pokazano nam, że starcia dwóch a może i więcej Capitali jest możliwe (a jak zapewne pamiętamy niesławny DS zapewniał, że silnik SC na to nie pozwala). 
     
    Były niedociągnięcia i to duże, ale mówimy tu o grze w wersji Alpha! zatem trudno się spodziewać, że gra będzie hulała bez problemów. Brawa za odwagę dla CR. Pokazał nam jak jest ,zamiast pokazywać bajki jak chłopaki od No Man's Sky. 
     
    Owszem, chciałbym aby gra wyszła jak najwcześniej. Ale zdaję sobie sprawę, że cudów nie ma przy produkcji gier. Jeżeli w ręce graczy chce się oddać produkt który wyznacza nowe granice to musimy na to poczekać. Tymbardziej, że to wizja gry wyznaczająca te nowe granice dla gier MMO spowodowała tak ogromne wsparcie finansowe od społeczności. Zatem wolę, aby SC wyszedł wtedy kiedy naprawdę będzie gotowy a nie wtedy kiedy księgowi ulokują go w planie finansowym (naszczęście CIG nie musi się tym martwić). Mieliśmy ostatnio przykłady jak to się kończy. Wystarczy spojrzeć na nieszczęsną Andromedę. Mineło ledwie kilka misięcy a Bio oficialnie skończyło z grą, którą produkowano prawie 7 lat. 
     
    Przywaołano też do tablicy Redów. A wystarczy powiedzieć Cyberpunk 2077. Zdajecie sobie sprawę, że CD Red ogłosiło prace nad tą grą klka tygodni przed ogłoszeniem prac nad SC? I co? Nawet nie widzieliśmy ani jednego screena z gry. Owszem, kapitalizacja produkcji gry Redów jest zupełnie inna niż finansowanie SC. Ale to dowodzi jednego. Jeżeli chcesz oddać w ręce graczy innowacyjny produkt, stawiający  konkurencji nowatorskie podejście do gier MMO (bo tak zapowiadają Redzi CP 2077) to trzeba na niego poczekać. 
     
    Zatem poczekajmy do Cizenconu i zobaczymy co tym razem na CR przedstawi. Bo prezentacje z iventu dla fanów a nie branży GIGom wypadają zdecydowanie lepiej. 
  12. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od MichtioNSC event - Gamescom 2017   
    @komandor_tarkin I tu niestety jesteś w błędzie. Zacznijmy od genezy. Co spowodowało, że to SC zbiera grube miliony a nie naprzykład taki EDek. Odpowiedź jest prosta: obietnice jakie złożył CR, słowa, że ci co wesprą projekt otrzymaja grę jakiej jeszcze nigdy nie było, napchaną mechaniką jakiej jeszcze nikt nie wymyślił. To właśnie spowodowało, że ludzie wydają kupe hajsu aby tą grę rozwijać. 
     
    Zatem takie wodotryski jak FoIP oraz cała masa innych "niepotrzebnych rzeczy" są dokładnie tym co obiecywał CR i na te bietnice wybuliłem forsę.
     
    Historia rynku gier zna całą masę "obiecywaczy" którzy opowiadali niestworzone rzeczy na temat swoich produkcji jak nieszczęsny Zotousty Piotruś czy ostatnio ekipa  Hallo Games. Jaki efekt tego był widać po ich produkcji. Mimo, że po roku wydali naprawdę niezły patch do gry dodający cała mase usprawnień i contentu robiącego z NMS naprawdę dobą grę... to mleko się rozlało i nic już tego nie zmieni, że nazwano ich najwiekszymui oszustami w branży. Już widzę ile hejtu by zebrał CIG gdyby wydał grę, która była by uzupełniana po kawałku. Miło widzieć, że w tej rozdętej ranży jest facet, który swoje obietnice stara sie spełnić. 
     
    Mam nadzieję, że inwestując swoje pieniądze w SC zdawaliście sobie sprawę z tego, że na zrealizowanie obietnic potrzeba czasu. Jeśli nie to niestety, padliście ofiarą swojej wyobraźni. Niestety prawda jest taka, że w developingu gier AAA cudów nie ma i trzeba swoje odczekać. A w projektach tak napchanych obietnicami jak SC. Trzeba poczekać dłużej. 
     
    Ja wydałem kase z pełną świadomości, że przyjdzie mi poczekać dłuuuuuugo na gotowe SC zatem wczorajsza prezentacja była dla mnie naprawdę dobra.
     
    Co do amatorskiej wpadk z Crashem. Owszem było to słabe ale cały czas mówimy o niestabilnej wersji gry. Zatem należało się tego spodziewać i nawet wyraziłem takie obawy do mojego syna, z którym wspólnie oglądałem strem na Twitchu.  Cóż nie byłem zdziwiony  Co nie zmienia faktu, że powiało amatorszczyzną.
     
    Niemniej i tak jest to niczym w porównaniu do wpadki Microsoftu kiedy to Bill miał zaprezentować gotowy bodajże Win 98 i przy starcie systemu wyjechał na dzień dobry Blue Screen. Zanim udało się system przywrócić widownia zdążyła się przespać. Widać takie rzeczy przytrafiają się i tyle. (kto zainteresowany polecam filmiki na You Tube z tego Eventu).
     
    Zatem jako, że nie spodziwam się zobaczyć grywalnej wersji SC do 2020 roku, nie podchodze do tej produkcji i jej aktualnego stanu z nadmierną ekscytacją. 
     
    PS.
    Za to licze na to, że będą w SC takie cuda na kiju jakich jeszcze nikt w żadnej grze nie widział. Jeśli nie to wtedy naprawdę się wku**ię. 
  13. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od DarayaharusSC event - Gamescom 2017   
    @komandor_tarkin I tu niestety jesteś w błędzie. Zacznijmy od genezy. Co spowodowało, że to SC zbiera grube miliony a nie naprzykład taki EDek. Odpowiedź jest prosta: obietnice jakie złożył CR, słowa, że ci co wesprą projekt otrzymaja grę jakiej jeszcze nigdy nie było, napchaną mechaniką jakiej jeszcze nikt nie wymyślił. To właśnie spowodowało, że ludzie wydają kupe hajsu aby tą grę rozwijać. 
     
    Zatem takie wodotryski jak FoIP oraz cała masa innych "niepotrzebnych rzeczy" są dokładnie tym co obiecywał CR i na te bietnice wybuliłem forsę.
     
    Historia rynku gier zna całą masę "obiecywaczy" którzy opowiadali niestworzone rzeczy na temat swoich produkcji jak nieszczęsny Zotousty Piotruś czy ostatnio ekipa  Hallo Games. Jaki efekt tego był widać po ich produkcji. Mimo, że po roku wydali naprawdę niezły patch do gry dodający cała mase usprawnień i contentu robiącego z NMS naprawdę dobą grę... to mleko się rozlało i nic już tego nie zmieni, że nazwano ich najwiekszymui oszustami w branży. Już widzę ile hejtu by zebrał CIG gdyby wydał grę, która była by uzupełniana po kawałku. Miło widzieć, że w tej rozdętej ranży jest facet, który swoje obietnice stara sie spełnić. 
     
    Mam nadzieję, że inwestując swoje pieniądze w SC zdawaliście sobie sprawę z tego, że na zrealizowanie obietnic potrzeba czasu. Jeśli nie to niestety, padliście ofiarą swojej wyobraźni. Niestety prawda jest taka, że w developingu gier AAA cudów nie ma i trzeba swoje odczekać. A w projektach tak napchanych obietnicami jak SC. Trzeba poczekać dłużej. 
     
    Ja wydałem kase z pełną świadomości, że przyjdzie mi poczekać dłuuuuuugo na gotowe SC zatem wczorajsza prezentacja była dla mnie naprawdę dobra.
     
    Co do amatorskiej wpadk z Crashem. Owszem było to słabe ale cały czas mówimy o niestabilnej wersji gry. Zatem należało się tego spodziewać i nawet wyraziłem takie obawy do mojego syna, z którym wspólnie oglądałem strem na Twitchu.  Cóż nie byłem zdziwiony  Co nie zmienia faktu, że powiało amatorszczyzną.
     
    Niemniej i tak jest to niczym w porównaniu do wpadki Microsoftu kiedy to Bill miał zaprezentować gotowy bodajże Win 98 i przy starcie systemu wyjechał na dzień dobry Blue Screen. Zanim udało się system przywrócić widownia zdążyła się przespać. Widać takie rzeczy przytrafiają się i tyle. (kto zainteresowany polecam filmiki na You Tube z tego Eventu).
     
    Zatem jako, że nie spodziwam się zobaczyć grywalnej wersji SC do 2020 roku, nie podchodze do tej produkcji i jej aktualnego stanu z nadmierną ekscytacją. 
     
    PS.
    Za to licze na to, że będą w SC takie cuda na kiju jakich jeszcze nikt w żadnej grze nie widział. Jeśli nie to wtedy naprawdę się wku**ię. 
  14. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od WILK_ONECo lepsze Sabre czy Buccaneer   
    @WILK_ONE ja myślę wprost przeciwnie. Sabre to najładniejszy myśliwiec. Ale podczas gdy Sabre to Ninja, który atakuje i znika (technologia Stealth). Buucneer to jednostką przeznaczona do walki w roju w celu zdobycia przewagi w przestrzeni. Samotny Buccaneer mimo mnogości przenoszonego uzbrojenia jest łatwym celem. Sabre również nie nadaje się do długotrwałej walki. Ale z opisu wynika, że może przenosić dodatkowe wyposażenie, o którym nic nie wiemy zatem możliwe, że pojawią się inne wersje tego myśliwca. 
  15. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od Tygrysek_C2H5OHStar Trek: Discovery   
    No więć dobra w Community Treków trzęsienie ziemi. Jest pierwszy Trailer nowego serialu. Krótko mówiąć krzyk rozpaczy pod niebiosa. Osobiście uważam, że twórcy się z nami droczą bo jako Trek wyczekujący na ten serial z wypiekami dostałem prezent w postaci pytań a nie odpowiedzi. Niemniej stoje na stanowisku, że trzeba poczekać. 
    Natomiast co by nie mówić wizualna strona to poprostu... Zresztą sami zobaczcie: 
     
  16. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DarayaharusMISC Endeavour   
    Proponuję Tobie obejrzeć ten film: https://youtu.be/XkaFt1Bo6xQ?t=2m57s (odpowiedni fragment ustawiony na start) gdzie możesz porównać bryłę "podwozia" Carracka i sekcji dziobowej Endeavora (czyli Explorera). Zwróć uwagę na podobne "skrzynie" w obu modelach. Wydaje mi się że jednak Endeavor będzie miał tą ładownię na łazika  
  17. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla NebthtetAnvil Carrack   
    W maju było wrzucane, o tutaj (główną czytać grrr :P)
    Bodajże Connie teraz jest.
  18. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla LuKi965Oświetlenie w Star Citizen   
    Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  Powiem szczerze, że nic znacznie gorszego. Crytek umyślnie (a może całkiem przypadkowo, kto wie ) stworzył i udostępnił branży potwora jakim jest CryEngine. Ta technologia zaskakiwała wiele tam temu i zaskakuje do dziś. 

    W Crysis 3 jak widać na załączonym obrazku różnice są tak śmiesznie małe, że w zasadzie w ogóle ciężko je dostrzec "w akcji". Nawet teksturom coś średnio się oberwało, a jakąkolwiek ewentualną brzydotę i tak ukrywa masa filtrów graficznych. Za to wzrost klatek/s ogromny.
    CIG ma ludzi i środki by osiągnąć ten sam balans pomiędzy wodotryskami i optymalizacją jaki udało się osiągnąć Crytekowi, a przesiadka na Lumberyard to spory krok naprzód do tego celu. Mają teraz dodatkowe wsparcie ze strony Amazonu, uwolnili się od Cryteka, ich problemów i podobno kiepskiej dokumentacji technicznej czego efektem są takie buble jak nasza rodzima seria Sniper: Ghost Warrior - idealny przykład jak zmarnować potencjał pomysłu i możliwości technologii.
  19. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz otrzymał reputację od SerjRenjiAegis Eclipse - nowy bombowiec stealth   
    Ok, zatem dostalismy statek za ponad 300 dolców zupełnie do niczego. Wersja War Bond 280 Eu bez paru centów. Czyli w store credit pewnie będzie droższa o jakieś 50 Eu  Dzięki wysiadam. 
    Na tą chwilę mamy cała masę bombowców i no sorry wstawienie kolejnego i to w cenie za wielką krypę to juz formalne przegięcie. Co więcej żadnych szczegółów na stronie nie uświadczysz czyli kupujesz coś co niewiadomo czym jest oprócz tego, że bombowcem stealth. I nawet to, że wygląda kozacko nie ratuje dramatu tej sytuacji. 
    Jestem zbulwersowany i powtórzę to jeszcze raz: na stronie statku nie ma żadnej szczegółowej specyfikacji. 
    I tak jak Neb napisał dostęp na tą chwilę mają tylko Concierge i Subscribers.
  20. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DakoBanu Defender   
    W wczorajszym AtV pokazali Banu Defender
    Kilka ujęć ze statkiem
     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  Kupić nie kupię ale klimat statku obcych jest niesamowity ...
  21. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DakoBanu Defender   
    W dniu 21.04.2017 mamy sprzedaż koncepcyjną czyli kolejny "obrazek" tym razem Banu Defender.
    Cena została ustalona na poziomie 185 USD + VAT
    Link https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/spaceship-prices/84996
     
  22. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DakoDrake Cutlass   
    @Jazz  przez kilka tygodni teoretycznie odpowiedzi dotyczące SC są zawarte w tym temacie
    Później harmonogram się posypie i będzie jak zwykle
    Ale wracając do tematu:
    Drake Cutlass Black
    Rework of the legacy ship ETA is 26th May
  23. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DakoProduction Schedule Report czyli "rozkład jazdy" 3.0   
    Dziś CIG opublikowało "rozkład jazdy" związany z wydaniem 3.0 https://robertsspaceindustries.com/schedule-report
    Wygląda to bardzo optymistycznie i nastraja pozytywnie
    Remaining Aims for 3.0.0 Release

     Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  Jest tego tyle, że aż nie wiadomo na co patrzeć
    Jest duża szansa, że w wakacje gra będzie wyglądała zupełnie inaczej ...

    Zapraszam do dyskusji.
    Może ktoś odważy się na jakąś analizę ...
  24. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DakoMy Foundry 42 UK Tour od BoredGamer   
    Świetne materiały od BoredGamer
     
  25. Dzięki i twoje zdrowie!
    Jazz przyznał reputację dla DastroDastro pomaga promować Polskie community - Masz ciekawy projekt na międzynarodowy grunt? To koniecznie przeczytaj!   
    Witam was moi drodzy rodacy. 
     
    Od jakiegoś (w sumie od długiego) czasu osobiście próbuję promować "markę" Polskiego community jako kreatywnej części community Star Citizen. Głównie moje zaplecze i target to widownia anglojęzyczna a głównym miejscem "pracy" to Kanał StarCitizenPolska na Youtube który prowadzę oraz mój profil Reddit (w sub reddicie StarCitizen https://www.reddit.com/r/starcitizen/).
     
    Mój wkład przez ostatnie lata:
    https://www.youtube.com/user/StarCitizenPolska
    https://www.reddit.com/user/dastro34/submitted/ 
    Plus Staff Pick z RSI HUB:
    https://robertsspaceindustries.com/community/citizen-spotlight/5394-Taking-NPC-From-Grimhex-For-A-Ride-To-Port-Olisar
    https://robertsspaceindustries.com/community/citizen-spotlight/5418-My-Expressions-Of-Gratitude-To-All-NPCs-From-Port-Olisar-And-Grimhex
    https://robertsspaceindustries.com/community/citizen-spotlight/5541-Big-Bennys-Cosplay-By-Dastro
     
    Metoda publikacji jaką stosuje to jest tak zwana "magiczna trójka" czyli jeżeli jest to materiał video to publikacja odbywa się w taki sposób:
    Youtube>Reddit SC>Twitter>Największa grupa Facebook o SC>RSI HUB
     
    Jeżeli content jest "warty uwagi" to promocja danego filmiku waha się w 500-20.000 wyświetleń. 
     
    Jeżeli jest to materia typu .gif lub zdjęcie to publikacja wygląda tak:
    Reddit SC>Twitter>Największa grupa Facebook o SC>RSI HUB
     
    Jeżeli content jest "warty uwagi" w tym wypadku to w liczbach takie coś dociera od 1.000-500.000 ludzi (mój osobisty rekord ).
     
    Tutaj też wychodzę do was z pomocną dłonią, ponieważ mój profil Twitter jest obserwowany przez jednych z najbardziej wpływowych ludzi jeżeli chodzi o Community w CIG czyli:
    Disco Lando Ben Lesnick Oraz parę osób z CIG które są odpowiedzialne za kontakt z Community plus paru popularnych twórców contentu i streamerzy SC. https://twitter.com/Dastro34
    Jeżeli macie cos ciekawego, co chcielibyście rozpropagować to z chęcią zawsze dam wzmiankę na Twitterze o tym (większa szansa, że wyżej wymienione osoby z CIG zauważą dany content)! Wystarczy wysłać do mnie PM, a pomogę w miarę moich możliwości tak więc miejcie to na uwadze w przyszłości jak wpadniecie na jakiś ciekawy pomysł co do promowania Polskiego Community na arenie międzynarodowej!
    (Dodatkowo mogę reklamować dany content w dość specyficznym miejscu czyli wewnętrznym Discordzie przeznaczonym dla Evocati Test Flight aka Avocado gdzie dużo developerów jest online jednak tam reklamuje takie rzeczy jeżeli są naprawdę godne uwagi)
     
    Jest jeszcze ten nieszczęsny RSI HUB:
    https://robertsspaceindustries.com/community/citizen-spotlight
    To niestety jest najmniej atrakcyjne miejsce na takie publikację ponieważ mało ludzi tam zagląda ale i tak się opłaca bo to w końcu "oficjalne" miejsce na publikację tego typu rzeczy.
     
    Kiedy otrzymam od kogoś z was chęć udzielenia mojej pomocy również zamieszczę daną publikację w tym temacie gdzie pozostali uczestnicy forum będą mogli pomóc w miarę swoich możliwości (upvoty,polubienia,share itp) i liczę na waszą wspólną pomoc przy "rozpędzeniu" danej publikacji. Pamiętajcie, że każda fajna akcja lub jakiś "wyczyn" w grze to jest promowanie nas jako "kreatywnej" części community.
     
    PS
     
    Dodatkowo, mogę też pomóc przy planowaniu publikacji na SC Reddit, a nawet mogę to publikować przez moją osobą ponieważ jest zawsze większa szansa na wybicie takiego contentu na "Gorące tematy" przez moją specyficzną "rozpoznawalność" w tych kręgach.
    Przypominam też, że content musi być neutralny i nie może to być "promocja w promocji" czytaj: "chcę sprytnie zareklamować moją organizację przy okazji", nie robię tego na międzynarodowej arenie ponieważ takie tematy/posty są usuwane lub ignorowane przez ludzi (nie dotyczy RSI HUB, tam nikt nie skasuje takiego czegoś ale zainteresowanie będzie małe jeżeli nie będzie to coś "mega").
     
    Zachęcam do przyłączenia się do tej zacnej idei oraz życzę powodzenia! 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności