scarletmonk
Gwiezdni Obywatele-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Opinia
N/D
O scarletmonk
-
Tytuł
Civilian
- Urodziny 1979.12.25
Profil
-
Płeć
Mężczyzna / Male
-
Kraj
-
scarletmonk zdobył Trofeum 7 lat
-
scarletmonk zdobył Trofeum 6 lat
-
scarletmonk zdobył Trofeum 5 lat
-
scarletmonk zdobył Trofeum 4 lata
-
scarletmonk zdobył Trofeum 3 lata
-
scarletmonk zdobył Trofeum 2 lata
-
scarletmonk zdobył Trofeum 1 rok
-
scarletmonk zareagował na artykuł: Patch 3.5.1 na PTU!
-
Aktualizacja Roadmapy: plany na wersję 3.9
scarletmonk dodał komentarz → Nebthtet artykuł → Star Citizen - wiadomości
Dopóki nie będzie server side OCS, to tego nie widzę...- 5 komentarzy
-
- star citizen
- roadmapa
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
scarletmonk zareagował na artykuł: Star Citizen - patch 3.4.2 online, nowe LTI oraz inne wieści
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: ROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: Życzenia AD 2018 ;)
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: ROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: ROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...
-
Dako zareagował na odpowiedź w temacie: CitizenCon 2018
-
Panel dotyczący "Flight model" był mega ciekawy, polecam.
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: ROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...
-
scarletmonk zareagował na odpowiedź w temacie: ROADMAP Star Citizen AD 2018 i dalej ...
-
scarletmonk zareagował na artykuł: Aktualizacja roadmapy - plany na 3.5.0
-
-
Hej, czy ktoś wie na jakim netcode chodziła prezentacja gamescom? To chyba jeszcze nie były nowe Serialized Variables?
-
Na powierzchni pustej planety to i owszem. Małe zaludnienie, brak kompleksowych tekstur, mało obiektów 3d. Łatwo wygenerować 10km2 terenu ich narzędziami (swoja droga czapka z głowy za narzędzia do generowania powierzchni pokazane na CitizenConie), obsadzić proceduralnie drzewami i tyle. Miasto to zupełnie inna bajka, jednak to musi chodzić na normalnych pecetach, musza być uproszczenia i sztuczki budujce iluzję otwartego świata. Żadna karta graficznia nie załaduje tekstur i obiektów miejskich po horyzont. Jak również wspomniał Xender, Arccorp jest jednak zamknieta lokacja w rodzaju MassEffect. EDIT: Na prezentacji CC widać również dość znaczny "popping" objektów, oraz zmienny poziom szczegółowości tekstur w miarę zbliżania się do obiektów terenowych, to tak na marginesie
-
Wybaczcie, jeśli ten temat gdzieś już się przewijał, ale mnie ciągle nurtuje kwestia eksploracji miast "na nogach". Terra Prime wygląda, jakby miała kilka kluczowych lokacji rozsianych w różnych częściach miasta, a pozostała część to tło (chociaż o wysokim poziomie szczegółów). Będzie bardziej GTA, czy bardziej Mass Effect czy DeusEx, gdzie pomimo pozornej otwartej przestrzeni lokacje s jednak ograniczone? Wersja GTA wydaje się być nierealna, więc pewnie będzie coś na kształt metra między lokacjami. Bo tak jak wspomnieliście, pójście na łatwiznę z Loading Screenami raczej nie wchodzi w grę... EDIT: A dobra, znalazłem watek który porusza ten problem, wiec widze ze nie tylko ja mam te odczucia
-
A ja z kolei nie znam Wing Commandera, w tym czasie pojawił się już X-Wing o ile pamiętam, ten już mnie pochłonął bez reszty
-
Ciężkie to czasy, kiedy zdajesz sobie sprawę że jesteś z tych starszych w towarzystwie Ale Frontier na 486SX to było coś. A SC zaczyna wyglądać naprawdę obiecująco. Treść dodana 0 minutes later: Jak większość ludzi zapewne Ale miasto jest spoko
-
Dziękuję, rejon to Frankfurt am Main
-
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów Rocznik 79, obecnie na emigracji w Niemczech. SC zainteresowany jestem z przerwami od ich kampanii KS. Ostatnio gra zaczyna przybierać coraz bardziej realne kształty, co zmotywowało mnie do zakupu Aurory i polatania troche w PTU 2.5. Tematyka spacesimów jest mi bliska, aczkolwiek chyba ostatnia poważna pozycja to Freelancer, wcześniej za szczenięcych czasów były Elite i Frontier. Rozglądałem się za polska społecznością w imię szeroko pojętej tęsknoty za rodakami i tak tu trafiłem