Skocz do zawartości

parasite

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O parasite

  • Tytuł
    Draco Quingentesimo
  • Urodziny 1986.07.27

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Kraj

Dane kontaktowe

  • Steam
    ghostrecon_org
  • Discord
    parasite

Star Citizen

  • RSI Handle
    21377172162

Ostatnie wizyty

283 wyświetleń profilu
  1. parasite

    Ucieczka przed dniem

    Ucieczka przed dniem
  2. parasite

    Ciekawe miejsca

  3. Ja się obawiam, że to będzie taki deusEX na większej mapie, idź, rżnij aż wybijesz, idź dalej ;D Wolał bym tu mechanikę z GTA5, z brudną historią GTA4 w klimacie Cyberpunka - taki misz masz. Generalnie to pomimo tego co wiadomo i co widziałem to jakoś strasznie mnie nie rajcuje ten tytuł. Wiem, że będę miał w oryginale w wersji pudełkowej i wiem, że zagram ale nie nastawiam się jakoś za specjalnie - wolę nie oczekiwać gdyż po pierwszym gameplay'u, który moim zdaniem zostawił wiele do życzenia (chociażby patrząc nawet na model jazdy... to jakiś żart) wolę myśleć, że to będzie jednak kawal dobrej opowieści z elementami RPG. Nie chcę oczekiwać, bo nie chcę się zawieść.
  4. parasite

    Poranek przed pracą?

    Poranek przed pracą?
  5. Odkopie trochę, bo czytałem, że już to ogarnęli? Problem faktycznie przestał występować? (nie mam 1080).
  6. Tu masz rację, w Wildlandsach wyszło to bardzo dobrze no ale to zależy kto jak lubi grać. W Kingdome Come Deliverance dla przykladu miałem czysty HUD i nie używałem szybkiej podróży. Kwestia upodobań. Gdyby takie możliwości oferował The Division, to podejrzewam, że nie tylko mnie by tym kupili i gierka by u mnie zagościła, a ile jest takich jak ja? Przynajmniej milion sprzedanych egzemplarzy na plus
  7. Hm, ale miejscami to nawet działa, weźmy pod uwagę takiego Asasina (oba nowe), włącz tryb hard i wyłącz samouczki i już stealth się sprawdza wyśmienicie. Mam, sprawdzałem i potwierdzam
  8. Może nie na temat mapy... ale ta gra dla mnie była by świetna, pierwsza część też gdyby nie to, że wali się do hord wrogów jak hack&slash. Wolał bym tu coś na zasadzie skradanki FPS. Odrzuciło mnie to w pierwszej części i tej nawet nie chciałem już sprawdzać - widocznie nie dla mnie, a żałuję, bo graficznie mi bardzo odpowiada.
  9. Jeśli nie chcesz zatankować lub naprawić statek ale opcje refuel czy repair są czerwone i przekreślone z napisem NOT AVAILABLE, zrób jeszcze raz request landing i nie ląduj na padzie tylko zawiśnij 1m nad nim - opcję będą dostępne
  10. Dla nowicjuszy trzeba by było dopisać, że jak wchodzą/wychodzą do statku to po otwarciu włazu rozpoczyna się animacja wchodzenia lub wysiadania... no i dobrze jest dać się rozpocząć i skończyć, bo jak np. otwieramy właz w Aurorce to można by wyskoczyć z niej normalnie ale wtedy animacja postaci nas "przechwytuje" i giniemy Podejrzewam, że tak jest w większości animacji, które następują po konkretnym trigerze, wtedy model postaci fixuje i ginie.
  11. .. | 21377172162 - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42 ROBERTSSPACEINDUSTRIES.COM Roberts Space Industries is the official go-to website for all news about Star Citizen and Squadron 42. It also hosts the online store for game items and merch, as well as all the community tools used by our fans. Zapraszam i dodaję
  12. parasite

    Anonimowi Citizenolicy

    Matko kosmiczna, kupując tego Mustanga 2 dni temu nie myślałem, że wkurzy mnie dostanie się z jednego końca układu na drugi przez co przeszło mi przez głowę "a może by tak coś delikatnie szybszego...". Teraz trafiłem na ten Wasz wątek i jeszcze bardziej się przeraziłem, że o tym pomyślałem
  13. Aktualizacja: WWW.GRY-ONLINE.PL Pojawiły się nowe plotki odnośnie następnej odsłony cyklu Ghost Recon. Objęły one takie aspekty jak fabuła, data premiery oraz tryb kooperacyjny.
  14. Dobrze, niech się ścigają, doganiają i konkurują. Im większy wybór tym lepiej. Ja od zawsze siedziałem w kartach i procesorach w AMD i nigdy nie miałem z nimi problemu, od jakichś 5 lat próbuję Intela i Nvidii i też nie mam z nimi żadnego problemu. Dobrze, że jest w czym wybierać - gdyby był jeden gracz, mógł by ustalać i windować ceny. A tak jest "przynajmniej" dwóch, którzy muszą czasem na siebie spoglądać.
  15. Skell Technology – A Better Future Today SKELLTECHNOLOGY.COM A Better Future Today login: „asantos”, hasło: „10068” login: „epichon”, hasło: „15034” Updated: chyba nie działają już. Zobaczymy co z tego wyjdzie - Wildlands mam i był ok, zwłaszcza na wyłączonych samouczkach przy trybie stealth. Zabrakło mi jedynie pierwszoosobowego trybu multi i było by dla mnie perfecto. Po GRAW2 widział bym coś konkretnego ale skoro nie było wzmianek itp. to podejrzewam, że znowu wyjdzie budżetówka... najchętniej to bym tu widział nowego Splinter Cella w starym stylu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności