Skocz do zawartości

Lord Mirdalan

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Lord Mirdalan

  • Tytuł
    Mercenary
  • Urodziny 1982.12.10

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Kraj

Dane kontaktowe

  • Steam
    mirdalan

Star Citizen

  • RSI Handle
    mirdalan
  • Referral
    STAR-BGNC-K42V

Ostatnie wizyty

1 327 wyświetleń profilu
  1. Zapraszamy wszystkich graczy Star Citizen do wspólnego polatania w uniwersum! Nie ważne z jakiej jesteście organizacji, z jakiego klubu czy strony.. Chcemy po prostu spędzić wieczór przy naszej ulubionej grze i dobrze się bawić. Nie wiemy jeszcze ilu się nas uzbiera, ale mamy już plan działania! Plan zakłada wsiąść do Hammerheada i posprzątać trochę w Jump Town na Yeli Statek czeka już uzbrojony po uszy w Porcie Olisar brakuje nam tylko Was! czyli osób chętnych do działania. Jeżeli uzbiera się nam ponad 8 osób to jeszcze lepiej ponieważ tak ciężka jednostka bojowa powinna być wsparta myśliwcami. W takiej konfiguracji nic i nikt nie stanie nam na przeszkodzie ! Spotkanie będzie miało charakter totalnie for fun. Bez zbędnej spiny poznamy się i zintegrujemy. Jako miejsce komunikacji na czas zabawy proponujemy Star Citizen Hub Discord. Naszym celem nie jest rekrutacja. Tak jak wspomnialiśmy na wstępie po prostu chcemy zorganizować dobrą rozpierduchę ! Zapraszamy każdego bez wyjątku! Początkujących i weteranów. Panie i panów. Jeżeli ktoś dopiero zaczyna przygodę ze Star Citizen, to będzie miał możliwość przelecieć się jedną z ciekawszych jednostek z doświadczonymi graczami. Jeżeli ktoś woli latać w myśliwcu to również zapraszamy wsparcie jest potrzebne! Kiedy? Piątek 18 Stycznia 2019 godz 21:00 CET prosimy o oznaczanie zainteresowania w evencie Prosimy o dodanie nas do znajomych w SC / na Spectrum / stronie RSI, abyśmy mogli łatwiej się znaleźć. Nasze handle: DamianArbuz, mirdalan, qasz87. Ponadto prosimy, abyście przed eventem dotarli swoimi postaciami na Port Olisar, ewentualnie do GrimHex lub Levskiego, aby cała grupa nie musiała czekać aż przylecicie do nas z Hurston . Plan działania 20:30 zaczynamy się zbierać na discordzie i upewniamy się że dodaliście nas do znajomych 21: 00 logujemy się do gry i tworzymy party pozostając w menu głównym, 21:15 startujemy party i zbieramy się na Port Olisar, 21:30 wyruszamy na podbój Jumptown!
  2. https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/track-ir-implementation-finally
  3. Zgoda, ale nawet nie widziałem, że była taka możliwość wcześniej. Chodzi mi tylko o to, że obecnie jedyną opcją zmiany wyposażenia statku jest kupno za REC (wedle mojej wiedzy) więc lepiej tak, niż wcale. Osobiście wolałbym, żeby kupować takie rzeczy za aUEC w PU, a za REC tylko w AC.
  4. Moim zdaniem dopóki w PU nie będzie można kupić wyposażenia statku za aUEC to zostanie możliwość używania uzbrojenia nabytego za REC w PU - i bardzo dobrze. Z drugiej strony dopóki jesteśmy w alfie to niech sobie kombinują co chcą, ale docelowo uważam, że AC powinna być odseperowana od PU zupełnie. Z jakiej niby racji za punkty nabite w jakimś SYMULATORZE walk obywatel miałby nabywać rzeczywiste dobra? To bez sensu.
  5. gracie w to razem? EDIT: w sensie, że jakoś teraz.
  6. To może ja się wypowiem głosem świeżaka. JEstem zadowolony z tego co zobaczyłem. Będę się cieszył jak wydadzą 2.6 do końca roku i 3.0 w pierwszej połowie przyszłego. Oczywiście rozumiem, że z perspektywy osób, które czekają na grę kilka lat, a nie miesięcy jak ja, to może być bardziej frustrujące. Z drugiej strony czy ktoś w ogóle oczekuje jeszcze od CIG, że nie będą dalej rozciągać terminów? Jestem natomiast zadowolony z zawartości prezentacji. Sama prezentacja edytora terenu rokuje bardzo dobrze. Po tym co zobaczyliśmy można mieć nadzieję, że content będzie dodawany całkiem sprawnie i możemy się zdziwić jak szybko będą się pojawiać kolejne planety i układo już po wydaniu podstawowej wersji gry. Oczywiście gameplay demo to całkiem inna historia - było porównywalne z demonstracją z Gamescom. Oczywiście, mamy inny, ciekawszy typ planety. Dochodzą efekty atmosferyczne, flora i fauna. Wrogami są NPC a nie postaci sterowane przez innych graczy. Reasumując - efekt jest zadowalający. Zdaje się, że mamy pretensje o to, że nie zostaliśmy zwaleni z nóg jakimiś rewelacyjnymi funkcjonalnościami.
  7. Lord Mirdalan

    Mafia 3

    Skoro już ustaliliśmy, że Mafia 3 to strata pieniędzy - polecacie jakieś dodatki do dwójki? Grałem tylko w podstawkę.
  8. Lord Mirdalan

    Laptop, a Star Citizen

    Odpalałem grę na Latitude E6540: i5 4310M, 8GB RAM, Intel HD 4600 FPS był kiepski, ale nawet dało się polatać troszkę (z bólem). Spodziewałem się, że z lepszą grafiką powinno być płynnie. Najwyraźniej się myliłem.
  9. No ja zrozumiałem, że niższa prędkość jest jedną ze zmian, które mają zostać, bo w takich prędkościach dogfightów grywalność jest lepsza. Może się mylę - obejrzałem to tylko raz.
  10. No dobra, ale to chyba zupełnie inna historia jak wykorzystują więźniów. O ile to sprawdzone info, bo sorry, ale w propagandę Guardiana to bym akurat na słowo nie wierzył. Z drugiej strony nie widzę nic złego w tym, że więźniowie zarabiają na swoje utrzymanie i to w, umówmy się, niezbyt uciążliwy sposób. Więc w sumie całkiem możliwe, że to prawda. EDIT Żeby nie było - wiadomo coś nowego o planach względem SQ42?
  11. Odkopuję ze względu na to, że gra została wspomniana w wątku o "Osiris". Osobiście Osiris jest odrobinę zbyt kosztowny dla mnie, a moja GPU może sobie z nim średnio radzić. Ponadto posiadam już Empyriona, a nie grałem w niego w zasadzie w ogóle. Artykuł wrzucony w wątku Osirisa przez @Szakal: http://www.pcgamer.com/no-mans-sky-alternative/ Ktoś jeszcze posiada tą grę i ma doświadczenia, którymi by się chciał podzielić?
  12. No jasne, rzecz w tym że maksymalna prędkość odrzutowca to jedno, a prędkość walki "w zwarciu" to drugie. Własnie zrozumiałem coś jeszcze - jeśli ta optymalizacja pod dogfight dotyczy tylko normalnego trybu pracy silników, a prędkość "cruise" pozostanie bez zmian, to wszystkie moje obawy stają się nieistotne.
  13. Z tego co pamiętam CIG tłumaczyli, że optymalizują model lotu tak, by się przyjemnie prowadziło dogfighty. Efekt prędkości z II WŚ jest logiczną konsekwencją takich założeń. Niestety tracimy na realiźmie. Może jakby zastosowali takie prędkości tylko w Arena Commander to bym zrozumiał, ale w PU to trochę kicha... Z drugiej strony takie zróżnicowanie też nie miałoby sensu, bo nawyki z AC byłyby bezużyteczne w PU i odwrotnie. Ogólnie mam bardzo mieszane uczucia, bo z jednej strony rozumiem optymalizację pod gameplay, ale z drugiej jestem fanatycznym zwolennikiem realizmu... Chociaż CIG chyba nie przejmuje się zbytnio realizmem.
  14. Nie wiem skąd takie info. Wydaje się wątpliwe żeby w tak rozwiniętych krajach znaleźć dużo tańszych załogantów niż w naszym europejskim zaścianku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności