Skocz do zawartości

Czostek

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Czostek

  • Tytuł
    Civilian

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Kraj

Dane kontaktowe

  • Steam
    czostek444

Ostatnie wizyty

300 wyświetleń profilu
  1. Czostek

    Problem z zakupem na RSI

    Środki są transakcje robię przez neta , tylko nie kupowałem jeszcze w taki sposób. Jest szansa odkupić od kogoś jakiś statek ? i zapłacić na jego konto? spieszę się bo wiem ze jak dziś nei kupię to nie będę miał dostępu potem w zestawie do squadron 42. Meandester kupowałeś już sprzęt pewnie, nie mógł byś kupić dla mnie? podał byś nr konta wpłacił bym kase ?
  2. Mam pytanko odnośnie form płatności i dokonywania transakcji. Są dwoe formy płatności karta i pay pal . Nie mam pay pal więc próbowałem kupić mustanga i wybrałem płatność kartą - i napisało mi Order ID: S8VM8W1OFSIM Invalid amount. po czym wypisało na smsie ze transakcja odrzucona . Ktoś ma pojęcie o co chodzi? p.s . mam nadzieje ze wstrzeliłem się z tematem w odpowiednie forum:)
  3. i tego właśnie nie rozumiem. Facet zaliczył już tyle obsuw, że teraz pewnie woli nie podawać dat. Z drugiej strony jednak płacimy za coś co gdzieś tam powstaje juz 4 lata, mamy demo które jest pełne bugów i ZERO informacji o choćby przybliżonym grafiku prac. Jak tak dalej pójdzie zdąże się zestarzeć czekając na tą grę. Skoro ma to być transparentne to zamiast 10 min dla chairmana wolałbym porządny grafik prac.
  4. Tak usa -cholerny okupant ekonomiczny przywołuje marionetki do porządku. Widzę to jako raczej dobry symptom zmian niż tragedię. Z drugiej strony gdybyśmy nie mieli długu zagranicznego w takich rozmiarach to ten rating by nam tylko na zdrowie wyszedł bo to dobra koniuktura dla eksporterów polskich. Rząd zamiast rozdawać kase powinien spłacać nasz dług redukując tym samym odsetki .
  5. i ani słowa o tym kiedy wyjdzie:)
  6. hehe to był akt desperacji szliśmy świnica zawrat kozi wierch 8:40 min przy oblodzonych stokach - 4 i wiatr z prędkością 90 km/h . Paskudna pogoda totallne zmęczenie i jeszcze oszust z mapą:) wiedzieliśmy na co się piszemy, tylko jak się ustawiasz na dziesięć minut to tak siły rozplanowujesz a ten 4 razy zeznania zmieniał wtedy w oczach ekipy pojawiła się rządza krwi !!!!
  7. Dlatego wstrzymuje się z kupnem czegokolwiek do konca marca. Jeśli zatrudnili autorów silnika tej gry jak mówią i pokonali te najgorsze problemy to do marca wyjdzie pewnie parę łatek. Jak nie to dalej czekam. Strasznie to irytujące. Kiedyś zabił bym kumpla w tatrach , który na pytanie ile jescze mówił 10 min do schroniska i tak 3 razy. Za 4 tym razem musiał się liczyć z GNIEWEM ekipy. Tu podobna historia. Nakreślili grafik i wszystko po terminie było. Chciałbym zobaczyć grafik na ten rok zeby choć wiedzieć czego się mam spodziewać. Ten rok powinien być przełomowy. Jak do półrocza nie zobacze pokaźnych efektów to chyba uznam jak paru niedowiarków, że ugryźli za dużo i się ksztuszą. P.s dla słabo znających angielski moze ktoś pokusi się o wymienienie w podpunktach co w tym filmiku było powiedziane? i ps do psa:) zupełnie nie kumam po kiego robią single playera jak mają takie KOSMICZNE tyły z PTU. dla mnie zupełnie nie ta kolejność.
  8. Czostek

    Czostek

    Witam:) kolejny zniecierpliwiony dołącza do ekipy mam nadizeje ze się w tym roku doczekamy aaa jeśli w złym miejscu wpisałem przywitanie to przepraszam, ale temat witajcie na star citizen polska chyba jest zablokowany więc próbuje tu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności