Skocz do zawartości

Zerat_KJ

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    1 507
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O Zerat_KJ

  • Tytuł
    High Admiral
  • Urodziny 1984.01.24

Profil

  • Lokalizacja
    Poland, Slaskie, Sosnowiec
  • Kraj

Dane kontaktowe

  • Steam
    Zerat_KJ
  • BattleTag
    ZeratKJ#2587

Star Citizen

  • RSI Handle
    Zerat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ze względu na nieobecność Chrisa Robertsa, który jeszcze nie wrócił po PAX Australia, na cotygodniowe dziesięć pytań tym razem odpowiadają Dave Haddock i Will Weissbaum tworzący historię uniwersum Star Citizen. Ze względu na nieobecność Chrisa Robertsa, który jeszcze nie wrócił po PAX Australia, na cotygodniowe dziesięć pytań tym razem odpowiadają Dave Haddock i Will Weissbaum tworzący historię uniwersum Star Citizen. [1:00] P: Budujecie ogromne i szczegółowe uniwersum. Jakie miejsce lub rzecz najbardziej chcielibyście zobaczyć w grze? O: Na tę chwilę wszystko, ostatnie dema PU i FPS były czymś czadowym. Składając moduły ciągle coś dokładamy, więc ciężko odpowiedzieć. Jeśli chodzi o coś konkretnego na pewno Tevarin (rasa z którą ludzkość prowadziła pierwszą galaktyczną wojnę) i Spider (system uznawany za największy port kosmicznych piratów i szmuglerów). [2:10] P: Pisząc o obcej rasie, w jaki sposób wczuwacie się w role, patrząc z ich punktu widzenia? Wyobrażam sobie że robi się to całkiem inaczej niż w przypadku ludzkiej postaci, ponieważ trzeba brać pod uwagę całkowicie inną kulturę i historię. O: Dobre pytanie, w rzeczywistości to nadal jakieś myślące "osoby" niezależnie czy są to Xi’An czy Banu. Każdy chce coś osiągnąć, istnieją rzeczy których nie lubią itp. Ważną kwestią jest aby zespoły piszące lore nie starały się tworzyć stereotypów obcych ras, dlatego skupiamy się na indywidualnych historiach tworząc złożone postacie. [4:22] P: Jaka jest wasza największa obawa związana z momentem rozkładania stworzonego przez was lore na czynniki pierwsze gdy społeczności zostanie udostępniona duża ilość danych (np w postaci Galactapedii)? O: Cokolwiek napiszemy już teraz jest rozkładane i analizowane na wszystkie sposoby. Było już kilka takich sytuacji, gdzie scenarzyści utknęli w jakiś miejscu bo nie chcieli zmieniać już wydanych historii. [6:08] P: Czy eventy stworzone przez graczy, jak Operacja Pitchfork będą wpisywane będą mieć wpływ na lore (i być może staną się częścią historii świata Star Citizena? O: Tak, takie było założenie od samego początku. Losy samego UEE będą zależeć od postępowań graczy. [7:32] P: Kiedy RSI (firma tworząca statki) zaprezentowała lotniskowiec klasy Bengal? Wiemy że firma istnieje od XXII wieku, jednak do tej pory Aegis był głównym dostawcą sprzętu wojskowego jak Idris(fregata) czy Javelin (niszczyciel). Bengal jest nową konstrukcją czy to weteran jak Gladius? O: Bengal to stosunkowo nowa konstrukcja - ma 20-25 lat, ale nie mamy jeszcze dokładnej daty. [8:15] P: Czy programiści tworzący PU konsultują się z wami regularnie? W lore znajduje się wiele ciekawych rzeczy, szkoda byłoby jeśli w skończonej grze okazały się jedynie fikcją. O: Tak, około 95% tego co piszemy jest przeglądane przez projektantów gry zanim zostanie opublikowane, właśnie dlatego by za bardzo nie odejść od tego, co ma być dostępne w grze. [9:48] P: „Church of the Journey” (doktryna bazujaca na podróżowaniu i dzieleniu się wiedzą) to ciekawa koncepcja. Czy będą jakieś zbieżności z Pielgrzymami znanymi z serii Wing Commander? O: Jest to możliwe, ale raczej bez znacznych podobieństw. Na pewno nie będą mieć bonusów do nawigacji przy pomocy punktów skokowych. [10:40] P: Jak dotąd większość historii skupia się na brawurowych akcjach i haniebnych czynach bohaterów i zbirów. Czy macie w planach publikację opowieści o tragicznych kochankach (jak np. Romeo i Julia - przyp. red.)? O: Jasne, lubimy pisać historie które zawierają wątek przygodowy i dobrze się je czyta. Docelowo chcemy mieć wiele niedługich opowieści, w tym takie, które zawierają wątki romantyczne, zwłaszcza że Constellation Phoenix ma jacuzzi idealne do romansowania (nie wygląda na to że czytają literaturę romantyczną skoro uważają jacuzzi za jakieś bardzo romantyczne miejsce ). [12:05] P: Czy wydarzenia w grze będą rozgrywać się w czasie rzeczywistym? Na przykład jeśli byłaby wojna, która w lore trwa trzy miesiące to czy gracze będą mogli jej doświadczyć właśnie przez taką ilość czasu? O: Nie, w planie jest kompresja czasu, Jeśli CIG chce wojnę która ma dla graczy trwać przez miesiąc, to in-lore będzie ona trwać kilka lat. (Chris wspominał już wcześniej że chciałby kompresję czasu, by gracze grający po 1-2 godziny dziennie też odczuli zmiany pory dnia, wstępnie planowana liczba to pomiędzy 1 a 4 godzinami naszego czasu na 1 dobę in-game – przyp.red.). [13:54] P: Lore jest już dość sporo, jakich używacie narzędzi by się nie pogubić w tym wszystkim? O: Mamy własne wiki – to podstawa, dodatkowo często wracamy do już opublikowanych artykułów na RSI. Czasem trudno nad tym wszystkim zapanować.
  2. Cat z Nitro leci 450, ale przyspieszenie i hamowanie to katorga, szczegolnie gdy sie zrobi obrot o 180 st. Efekt zderzenia 2 bezwladnych statkow: http://imgur.com/a/04kkt
  3. moze bedzie jakis modul hangarowy, ale sam fakt ze bedzie mozna wozic skompresowane Dragonfly raczej nie zapowiada wiekszych maszyn w tym statku. Na chwile obecna wersja podstawowa to full cargo, moze w czasem dadza inne moduly, inaczej otwieralne co ulatwi dokowanie aktualnie z tych 10 min jakie nim latalem to sie przyznam ze wolalbym zeby nie byl tak zwrotny. Nie dopatrzylem sie dokladnie gdzie i ile ten kolos ma silnikow manewrowych, ale skret wydaje sie zbyt szybki.
  4. Wspaniale 116 metrow czystego zelastwa.. typowa surowa lodz podwodna
  5. @Filipian 1. Mining ogolnie sprowadza sie do - strzel ze specjalnego lasera w asteroide az odpadnie fragment - zbierz fragment do ladowni - odpowiednia ilosc fragmentow tego samego typu przetopic na ladunek ktory mozna sprzedac. Z poczatku mining bywa nudny, gdyz wymaga zarowno recznego zbierania kazdego fragmentu (ktore znikaja powiedzmy po minucie jesli ich nie zbierzemy), jak i duzej ilosci micro zwiazanej z czestym wyrzucaniem nie interesujacych nas surowcow. W pozniejszym etapie mozna zaintestowac w modul dronow zbierajacych fragmenty, oraz dronow prospekcyjnych powodujacych 2x wiecej fragmentow do zbierania. Wraz z wiekksza rafineria - zmniejsza tez czas poswiecany na wyrzucanie nie chcianych (malo oplacalnych) surowcow. Alternatywa jest branie misji na mining - w tym przypadku nie warto brac misji ktoire wymagaja zebranie wiecej niz 10 ton ladunku (mniej do zebrania - szybciej d oddania) 2. Dodatek wrowadza mozliwosc ladowania na niektorych planetach. Co moizna tam robic ? Bywaja bazy dajace questy, bywaja bazy do questow. Mozna jezdzic lazikiem i wykonywac misje lub bierac mineraly potrzebne do kolejnego bajeru wprowadzonego z dodatkiem - inzynierowie. Inzynierowie sprowadzaja sie do tuningu pewnych statystyk wielu podzespolow w naszym statku, np. wiekszy damage, zmniejszenie masy, zwiekszenie zasiegu skoku itp. 3. Elite w porownaniu ze Star citizen - jest mniejszy, zajmuje mniej miejsca i o ile nie bierzesz udzialu w duuzych walkach - przyninek nie powinno byc.
  6. Update 1 posta, sam Zulu stwierdzil ze wolalby czekac na wyouszczenie modelu do holoiewera zeby miec dokladniejsze wymary, jednak dodal model "na oko" Z poczatku myslalem ze zrobia ta krype wioeksza, potem sobie przypomnialem ze pierwotnie Idris mial miec 120m + wiec jest OK
  7. Zapomniales jednego obrazka Oficjalny trading 2x Drake Ships, Aquila i Rover do zestawu dla tych planet
  8. Puscilem sobire prezentacje w pracy, glownie audio, przyznac trzeba ze mimo duzej ilosci przygotowanych materiaklow widac bylo ze czesc z tego jest improwizowana. Krazyly plotki o 2 prezentacjach, SQ42 + 3.0. Oficjalnie mowi sie ze fabularnie SQ42 jest skonczony, technicznienie do konca jeszcze wylglada tak jakby chcieli to pokazac To co pokazali z 3.0 - ladne, widac postepy w generowaniu planet. Czekamy dalej na kolejne wersje
  9. Zerat_KJ

    Anvil Terrapin

    Z kabiny - Cutlass Ogolnie przypomina zolwia, nie przypomina nic od anvil, cool ^^
  10. Zerat_KJ

    wts Kilka LTI na sprzedaz

    Tylko Connie nie sprzedawaj - pamietaj ze czeka nas Duel
  11. Projekt big Benny to byla ta akcja gdyy Lando prosil o filmiki na ktorych automat Big Benny zwiedza rozne zakamarki Port Olisar w ostatnim RTV podsumowal projekt jako "zmontowany, lecz nie jestesmy zadowoleni"
  12. Problem z patchem 2.4 jest taki ze CIG chce testerow - nie dzieci ktore marudza ze jest zla optymalizacja, nie naprawiaja bugow ich ulubionego statku itp. Pierwotnie do tego powstalo PTU, widac za duzo luda tam trafia i duzo marusdza ze optymalizacja jeszcze gorsza wiec probuja cos innego. NDA to NDA - jak k..wa mowia zeby nie rozpowiadac to nie rozpowiadac, nie wiem jak dokladnie ten dokument wyglada, ale przypuszczam ze zlamanie regulaminu laczy sie z ryzykiem banicji / kasacji konta, a moze nawet i wezwaniem do sadu. Co do wyciekow to osobiscie mnie srednio interesuja. Oficjalnie wiemy ze ma byc lotny Starfarer, podstawy ekonomii i pogrzeb holotable o7. Uczcijmy go minuta ciszy .... Jako zawodowy tester jestem jedynie ciekaw czy buildy sa az tak niestabilne jak CIG straszy i jak czesto sa updaty ? Szczeze to czegos takiego sie spodziewalem od poczatku gdy CIG mowil ze bedziemy testowac gre "od zera", niestety CIG nie glupi i wiedzial czym sie skonczy dawanie nieswiadomej i szerszej publice malo stabilna wersje "gry"
  13. fajny byl na poczatku, z czasem dzialal coraz gorzej Zastaspic tymczasowo maja przez appke w naszym podrecznym, a raczej na-recznym pip-boy'u (mobiglass)
  14. planowac zakupy z wyprzedzeniem i wczesniej doladowywac konto ... oby to sie nie przelalo na inne formy doladowania pay-pal ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności