Skocz do zawartości

Nebthtet

☠️ Admiralicja
  • Liczba zawartości

    12 538
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    164
  • Opinia

    100%

Ostatnia wygrana Nebthtet w dniu 22 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Nebthtet punkty reputacji!

6 obserwujących

O Nebthtet

  • Tytuł
    Naczelna Psuja
  • Urodziny 10 Sierpień

Profil

  • Płeć
    Kobieta / Female
  • Lokalizacja
    Warszawa, Centrum Sterowania Wszechświatem
  • Kraj
  • Hobby
    Przejmowanie władzy nad Galaktyką

Dane kontaktowe

  • Strona WWW
  • Steam
    Nebthtet
  • Discord
    Nebtthet#4012
  • BattleTag
    Nebthtet#2324
  • Uplay
    Nebthtet
  • Origin ID
    Nebthtet
  • GOG
    Nebthtet
  • GamerTag
    Nebthtet Prime
  • PSN
    Nebthtet
  • Nintendo
    SW-0818-2531-1512
  • Skype
    Nebthtet

Star Citizen

  • RSI Handle
    Nebthtet
  • Referral
    STAR-MC65-MKPJ
  • Ulubiony statek
    Reclaimer

Elite: Dangerous

  • CMDR ID
    Nebthtet Draconis

Ostatnie wizyty

9 407 wyświetleń profilu
  1. Od tego jest sortowanie (domyślnie wg ostatniej aktualizacji czyli ostatnio napisanego postu bo niestety na razie plugin przemodelowujący tę część skina tego nie obsługuje. Kliknięcie w temat i tak przenosi do ostatniego nieprzeczytanego. Jest na pierwszym miejscu, zmień rozdzielczość (masz za małą). Dla standardu (1980x1080) jest ok.
  2. Zapraszamy do udziału w największym tegorocznym wydarzeniu branży kosmolotniczej! Aby uczcić tegoroczne targi Intergalactic Aerospace Expo oraz kolejną rocznicę Star Citizena CIG urządza kolejne Darmoloty. Od 24 listopada aż do 5 grudnia będziecie mieli możliwość bezpłatenego przetestowania najbardziej charakterystycznych statków w Star Citizenie. Jesteście ciekawi na jakim etapie jest rozwój gry? Co się zmieniło? Co dodano? Co działa? Jak się lata myśliwcem, a jakie wrażenia daje transportowiec? Teraz macie okazję przekonać się na własne oczy. Jak to działa? Podczas wydarzenia każdy może dołączyć do Persistent Universe Star Citizena. Doświadczenie gry na własnej skórze nie kosztuje nic, ale by wybrać się w kosmos i rozpocząć eksplorację będziecie potrzebować statków. Już od 24. listopada codziennie o 15:00 naszego czasu kolejny producent udostępni swoją flotę przez 24 godziny. Darmoloty zakończą się fetą na cześć statków które trafiły do finału niedawno zakończonego turnieju Ship Showdown. Na tych z was, którzy wybiorą się do Area18 na ArcCorp mogą czekać kolejne niespodzianki, tak więc wypatrujcie informacji! Poniżej znajdziecie plan wydarzenia tak, abyście mogli zaplanować swoje testy. Nie zapomnijcie też o założeniu konta korzystając z naszego referrala (zyskujecie na tym również wy!), a także o dopisaniu się do listy osób chętnych do wspólnej zabawy. Więcej informacji znajdziecie w naszym polskojęzycznym poradniku. Pytaniami i wrażeniami na temat różnych statków możecie się podzielić na dedykowanym im podforum. Bawcie się dobrze i bezpiecznych lotów! Rozkład Darmolotów z okazji Expo 2949 24. listopada – Anvil Aerospace [forum producenta] Arrow: z ultraaerodynamiczną sylwetką i niewielkim profilem ta jednostka to najbardziej zwinny statek w swojej klasie. Ballista: ten samobieżny system obrony przeciwlotniczej jest zdolny do szerzenia destrukcji na ogromną skalę. Gladiator: druosobowy bombowiec nurkujący o wzmocnionej konstrukcji. Hawk: idealny statek dla niezależnych łowców nagród lub lokalnych sił bezpieczeństwa. Hornet F7C: wytrzymały statek na którym można polegać - F7C to podręcznikowy przykład średniego myśliwca wielozadaniowego. Hornet F7C Wildfire: edycja specjalna modelu F7C ze specjalnym malowaniem i wyposażeniem zorientowanym na Arena Commandera. Hornet F7C-M – Super Hornet: dwuodobowy średni myśliwiec z ciężkim wyposażeniem. Hornet F7C-R – Tracker: poświęcając wieżyczkę na rzecz zaawansowanych systemów radarowych ten model widzi to, co ukryte. Hornet F7C-S – Ghost: cichy, trudno wykrywalny, bezgłośny – Ghost wszędzie potrafi nie rzucać się w oczy jeśli tego potrzebujesz. Hurricane: ciężki myśliwiec z prawie że przesadnym wyposażeniem. Zawiera wieżyczkę która wręcz przebija się przez osłony. Terrapin: ciężko opancerzony statek z zaawansowanym systemem skanującym. Idealny do zwiadu i eksploracji. Valkyrie: ciężko uzbrojony gunship/dropship. 25. listopada– Roberts Space Industries [forum producenta] Aurora CL: Aurora Clipper to wydajny statek zarówno dla początkujących przedsiębiorców jak i doświadczonych handlowców. Aurora ES: spadkobierca X-7 - ten model to idealny wybór dla świeżo upieczonych posiadaczy własnych statków. Wszechstronny i intuicyjny. Aurora LN: dla obywateli zorientowanych na walkę. Aurora LN ma większe osłony i uzbrojenie potrafiące zadać konkretne obrażenia. Aurora LX: Aurora Deluxe dodaje luksus i komfort na długich trasach w pustce kosmosu. Aurora MR: połączenie funkcjonalności i wydajności - Aurora MR ma przestrzeń ładunkową i uzbrojenie mogące zapewnić, że ładunek dotrze bezpiecznie do celu. Constellation Andromeda: wieloosobowy transportowiec o modułowej budowie. RSI Andromeda to jeden z najbardziej rozpoznawalnych statków galaktyki. Constellation Aquila: eksploruj gwiazdy i odległe horizonty. Ulepszony system sensorów oraz przeprojektowany kokpit oferują maksymalną widoczność. Constellation Phoenix: rydwan bogów - ten skonwertowany luksusowy transportowiec jest idealny do przewozu VIP-ów. Mantis: zatrzymuj statki w miejscu wraz z pierwszym quantum enforcerem od RSI. Ursa Rover: mocno zbudowany, wytrzymały i odporny na uszkodzenia - to pojazd jakiego potrzebujesz do eksploracji wielu środowisk planetarnych. 26. listopada – Consolidated Outland/Kruger/Tumbril [forum producenta] Cyclone: nieźle namieszaj w tym dwuosobowym buggy które może przewieźć jeszcze coś z tyłu. Cyclone AA: ma wbudowaną funkcjonalność EMP oraz wyrzutnię przeciwlotniczą aby radzić sobie z zagrożeniami z góry. Cyclone RC: wariant wyścigowy. Jest czerwony, szybki i wyposażony w booster nitro. Cyclone RN: stworzony by rozwiewać mgły wojny, wariant zwiadowczy Cyclone'a jest wyposażony w potężny system skanowania. Cyclone TR: wesprzyj piechotę tą wersją bojową. Wyposażony w wieżyczkę by móc zapewnić ogień osłonowy dla operacji naziemnych. Mustang Alpha: pierwszy statek Consolidated Outland dedykowany tym, którzy już zaczynając chcą przesuwać granice odrobinę dalej. Mustang Beta: tam dom, gdzie serce twoje. Beta oferuje komfortową przestrzeń życiową dla początkujących zwiedzających rubieże zamieszkanej przestrzeni. Mustang Delta: Mustang Delta jest uzbrojony w cięższą broń oraz pody rakietowe, aby dać początkującym trochę większą siłę ognia. Mustang Gamma: dodatkowy silnik daje ścigającym się przewagę, jakiej potrzebują. P-52 Merlin: mały, zwrotny i z niezłym żądłem. Ten myśliwiec snub jest kruchy, ale niełatwo go trafić. P-72 Archimedes: Archimedes szczyci się wyjątkową sterownością i przyśpieszeniem w pięknym opakowaniu. 27. listopada – ARGO / MISC / Crusader [forum producenta] ARGO MPUV 1C: mały, nieuzbrojony runabout użytkowy do transportu ładunków. ARGO MPUV 1P: mały, nieuzbrojony runabout użytkowy do transportu personelu. Freelancer: wieloosobowy frachtowiec z wieżyczką i uzbrojeniem by zniechęcić tych, którzy mają chrapkę na jego ładunek. Freelancer DUR: Freelancer DUR specjalizuje się w eksploracji. Wyposażony jest w ulepszony skaner, silnik skokowy i powiększone zbiorniki na paliwo. Freelancer MAX: Freelancer MAX jest dla tych, którzy ponad wszystko cenią powierzchnię ładunkową. Freelancer MIS: Freelancer MIS to limitowana edycja zmilitaryzowanego wariantu klasycznego statku kupieckiego. Prospector: najlepszy przyjaciel górnika - wyposażony w potężny laser i kontenery do zamiany minerałów na zysk. Razor: przecinający się przed konkurencję ten smukły statek wyścigowy na pewno będzie sporym wyzwaniem w walce o pole position. Razor EX: edycja stealth Razora wyposażona w zmniejszające sygnaturę emisyjną materiały i komponenty o niskim poborze. Razor LX: edycja specjalna Razora, która kosztem zmniejszonej manewrowości i uzbrojenia uzyskuje ekstremalne prędkości na prostej. Reliant Kore: fuzja technologii Xi’an i ludzi - ten lekki frachtowiec pozwala na przewóz ładunków wraz ze znajomym. Reliant Mako: udaj się tam, gdzie "się dzieje" i uchwyć każdą chwilę z optyką zamontowaną na wieżyczce tego statku dedykowanego dziennikarskiemu rzemiosłu. Reliant Sen: Reliant Sen to wszechstronna, mobilna platforma naukowa. Reliant Tana: łatwy w utrzymaniu, wszechstronny, lekki myśliwiec. Starfarer: utrzymaj floty w ruchu dzięki temu ciężkiemu tankowcowi. Starfarer Gemini: wersja Gemini poświęca pojemność zbiorników z paliwem na rzecz opancerzenia i wyrzutni pocisków rakietowych. 28. listopada – producenci Obcych [forum producenta] Blade: ten myśliwiec obcych przecina powietrze z wysoką zwinnością aby pociąć wrogów na plasterki. Defender: pierwsza linia obrony przed atakiem wroga. Glaive: ta replika średniego myśliwca obcych budzi strach swoimi ostrzami do taranowania. Khartu-Al: enigmatyczny, egzotyczny i zwinny. Kruchy Khartu-Al pokazuje pazur dzięki bocznemu ciągowi i manewrowości. Nox: smukły i szybki, ów motocykl grawitacyjny sunie nad nierównym terenem. Idalny do zwiadu i wyścigów. Nox Kue: smukły i szybki (oraz srebrny!), ów motocykl grawitacyjny sunie nad nierównym terenem. Idalny do zwiadu i wyścigów. 29. listopada – Aegis Dynamics [forum producenta] Avenger Stalker: zmodyfikowana wersja Avengera specjalnie na potrzeby łowców nagród. Wyposażony w cele więzienne. Avenger Titan: ex-statek policyjny z ładownią do przewozu lekkich ładunków i zleceń kurierskich. Avenger Titan Renegade: edycja specjalna z unikalnym malowaniem oraz wyposażeniem specjalnie na potrzeby Arena Commandera. Avenger Warlock: wariant Avengera wyposażony w generator EMP do wyłączania nieprzyjacielskiego sprzętu. Eclipse: smukły bombowiec stealth wyposażony w ciężkie torpedy. Gladius: starzejący się lecz zwinny lekki myśliwiec z uzbrojeniem średniego zasięgu. Gladius Valiant: edycja specjalna z unikalnym malowaniem oraz wyposażeniem specjalnie na potrzeby Arena Commandera. Hammerhead: wieloosobowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami zaprojektowanymi do odpierania szybkich myśliwców. Reclaimer: ciężki statek do odzysku w głębokim kosmosie stworzony do odzyskiwania wraków i porzuconych statków. Retaliator Bomber: bombowiec anti-capital dalekiego zasięgu. Pokryty załogowymi wieżyczkami i zdolny do wystrzelenia torped rozmiaru 9. Sabre: stawiając zwrotność nad wytrzymałość ten statek jest lekki, smukły i zabójczy. Sabre Comet: edycja specjalna z unikalnym malowaniem oraz wyposażeniem specjalnie na potrzeby Arena Commandera. Vanguard Harbinger: potężny bombowiec mogący operować z najbardziej podstawowych wysuniętych baz operacyjnych. Vanguard Hoplite: dropship dalekiego zasięgu ze stanowiskiem dla działonowego wieżyczki. Vanguard Sentinel: zaprojektowany, by walczyć sprytnie zamiast atakować wrogów twarzą w twarz. Vanguard Warden: ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu z wieżyczką załogową. 30. listopada – Drake Interplanetary [forum producenta] Buccaneer: lekki myśliwiec poświęcający wytrzymałość (i katapultowalny fotel pilota!) na rzecz czystej siły ognia. Caterpillar: ciężki wieloosobowy transportowiec komercyjny. Lekko uzbrojony lecz z nadzwyczajną pojemnością ładunkową. Cutlass Black: z powrotem w czerni. Ulubiona przez piratów jednostka od Drake'a to wielozadaniowy statek z możliwościami bojowymi oraz transportowymi. Dragonfly Black: dwuosobowy motocykl grav-lev. Z łatwością pokonuj nierówny teren lub otwarte przestrzenie. Dragonfly Yellowjacket: dwuosobowy motocykl grav-lev. Z łatwością pokonuj nierówny teren lub otwarte przestrzenie. Wersja z żółtym malowaniem. Herald: żadne dane nie są bezpieczne. Herald przechwytuje i przechowuje informacje przed oddaleniem się z zawrotną prędkością. 1. grudnia – Origin Jumpworks [forum producenta] 890 Jump: statek będący klasą sam w sobie. Dzieło sztuk godne miana Origin. 300i: podróżuj ze stylem w tym jednoosobowym wysokowydajnym statku. 315p: przemierzaj wszechświat w tym wysokowydajnym lekkim statku eksploracyjnym. 325a: smukły ikoniczny myśliwiec od Origin - 325a jest świetnym kompanem dla tych, którzy szukają swoich celów ze stylem i wyrafinowaniem. 350r: flagowy statek wyścigowy Origin - 350r zostawia konkurencję daleko za sobą. 600i Explorer: ten dalekozasiężny statek turystyczny rezygnuje z części luksusów na rzecz sprzętu niezbędnego do eksploracji. 600i Touring: ikoniczny luksusowy statek turystyczny Star Citizena. 85X: luksusowy i sportowy runabout z miejscem dla pilota i pasażera. M50: najlepszy statek wyścigowy Origin. Mały, szybki i piekielnie zwinny. 2 - 5 grudnia – Best in Show Drake Caterpillar: ciężki wieloosobowy transportowiec komercyjny. Lekko uzbrojony lecz z nadzwyczajną pojemnością ładunkową. Aegis Reclaimer: ciężki statek do odzysku w głębokim kosmosie stworzony do odzyskiwania wraków i porzuconych statków. Aegis Hammerhead: wieloosobowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami zaprojektowanymi do odpierania ataków myśliwców. Drake Cutlass Black: z powrotem w czerni. Ulubiona przez piratów jednostka od Drake'a to wielozadaniowy statek z możliwościami bojowymi oraz transportowymi.
  3. Jeśli o samozaoraniu mowa... Zderzanie jednego krytycznego artykułu (pogooglaj sobie Outer World bugs) czymś, gdzie jest połowa negatywnych recek na steamie i oceny na poziomie 6 i 6,5 to... Można sobie dopowiedzieć. Ewidentnie widzę komunikat, że nie twierdziłam że gra jest do dupy lub że nie można się przy niej dobrze bawić nie dotarł. Tylko była agresja w moją stronę za to, że śmiem twierdzić że tak WEDŁUG MNIE niedorobiony na premierę produkt powinien wyjść jako EA. Tobie nikt nie zabrania uważać go za ósmy cud świata. Tym razem naprawdę EOT z mojej strony. Crossroads Inn for PC Reviews OPENCRITIC.COM Crossroads Inn is a real-time management sim with role-playing games elements. The game consists of two unique modes offering totally different experiences. In Sandbox mode gamers will focus... Crossroads Inn on Steam STORE.STEAMPOWERED.COM Crossroads Inn is a real time management sim set in an original fantasy world of Delcrys. Build and manage your tavern, make visiting adventurers happy, and make your services famous all over the land.
  4. Hmm, dobrze że wiesz lepiej ode mnie co mówię. W sumie fakt, zniechęciło mnie to do dyskusji już kompletnie. Nie mówię że gra jest do dupy, tylko że powinna wyjść jako Early Access. Ale skoro nie można mieć własnej opinii (czy ja ci każę się ze mną zgadzać? Przecież forum dyskusyjne właśnie dyskursom ma służyć, zwłaszcza jak ktoś pisze recenzję.), to z mojej strony EOT. PS - poszperałam w temacie crashów - to, że gameranx napisał "constant crashes" jest tu nadużyciem, problem jest ale u pojedynczych użytkowników, np. na reddicie była o nim mowa przed patchem w okolicach dnia premiery. I tak śmiem twierdzić że w dniu premiery... Nie, EOT. Zarazowi się spodobało - super, cieszę się z tego bo w graniu chodzi o fun. Ale to osobne zagadnienie od tego o czym pisałam.
  5. Jakieś przykłady z linkami? Na reddicie cisza, na YT cisza, w recenzjach też jakoś nie widziałam... A link? Brakujące ustawienia graficzne - jakie? Pewnie to DoF... Ale w wielu grach DoF czy aberracja są i to nie do wyłączenia. To decyzja designerska, a nie bug. Spadki wydajności - to faktycznie się pojawiało w paru recenzjach. Ale z komentarzem że nie uniemożliwiają / jakoś mocno utrudniają grę. Z autopsji powiem, że zdarzają się przy fast travel jak engine doczytuje otoczenie. Użycie DoF - ponownie - nie bug, lecz decyzja designerska. Czy sensowna to już kwestia gustu, też nie jestem fanką takiego rozwiązania (ale jak kogoś bardzo gryzie w ząbki to nie ma problemu się tego pozbyć). Crashe co 5 minut? No jakoś niezbyt. To dla mnie bullshit i ktoś po prostu jest przypadkiem skrajnym (cherrypicking). Nawet na konsolach są może pojedyncze. Owszem, być ich nie powinno, ale nie jest tak że zawsze się sypie w tym samym miejscu i co chwilę - i nie jest to na tyle częste, żeby było jakoś często podnoszone. Zacytuję to co napisałeś - tak, sprzęt jest istotny. Jeśli ten ktoś, kto płakał na crashe miał burdel w systemie, to przyczyna mogła leżeć gdzie indziej. Gros ludzi ich nie ma. To, że grę łatają szybko jest chwalebne, ale nie zmienia faktu, że wypchnięcie na launch jakiejś niedorobionej wersji to śmiech na sali. I nie, indykowatość / brak finansów tu nie jest wymówką bo a) mają wsparcie w postaci doświadczenia weteranów z cedepu (Klabater to de facto CDP tylko po prostu dział publikacji) b) mogli to oznaczyć Early Access i byłoby po krzyku. No ale możliwe że tu np. wydawca swoje też powiedział, bo z tego co widzę gra też jest w pudełku na empikowych półkach, a łyso EA puścić na fizycznej kopii... Odnośnie szybkości łatania - Outery też mają kolejnego patcha (HF5). A taką mają średnią ocenę na Xbox Live. No to coś chyba na rzeczy jest z tym pilnowaniem co się wydaje. I czasem lepiej raz, a porządniej niż co chwilę ale... na odp... I żeby nie było. Ja nie mówię, że Crossroads to gra do dupy. Ale bronisz jej tak, jakby to twoja rodzina pisała ten tytuł zamiast na trzeźwo i obiektywnie wytykać co developerzy pieprzą. Warto być świadomym klientem, szanować swój czas i pieniądze - jeśli ktoś mi sprzedaje niekompletny produkt to idę i go reklamuję w sklepie. Z softem trochę trudniej. A później wydawanie niedokończonych gier włazi i w sektor indyków, który powoli był ostatnią ostoją normalności w tej schodzącej na psy branży.
  6. Nie no, ja uwielbiam jak ktoś umniejsza cudze argumenty "bo są na podstawie czyjejś opinii". Tak, patrzę na recenzje innych. Tak, patrzę na gameplaye i streamy (devsi to robią). Bo widząc co tam się dzieje nie zaryzykuję siedmiu dych i czasu, któego mam wiecznie mało na niedorobioną grę. Kocham po prostu jak mówi się "ale my zarywamy nocki, my nie mamy bugów więc to jest ideał". No stary, w Star Citizena też ludzie potrafią zarywać nocki bo jest co robić, ale gra jest alphą. Tylko że nikt jej nie sprzedaje jako skończonego produktu. Fajnie, że wam się podoba - nikt tego nie broni, ale nie tak się powinno gry robić. I np ja mogę bugów nie mieć, ale kilkadziesiąt innych osób owszem. I patrząc po skali skarg to ta gra powinna wyjść jako Early Access - póki co żaden argument nie pokazuje inaczej. Pierwszym postem narobiłeś apetytu, potem człowiek zrobił research i mu przeszło. Ja tam wracam do Outer Worldsów, gdzie bugów jakoś nie widać, a na premierę nie walą po oczach season passami. A z tym poczekam na wyprzedaże - może wyjdzie z realnego Early Access.
  7. W ostatnim tygodniu października 2019 po raz kolejny macie szansę na przetestowanie Star Citizena za darmo! Darmoloty potrwają od 28 października do 3 listopada. Do oblatania udostępnione zostanie pięć statków - jakich dowiemy się zapewne dziś wieczorem. Pamiętajcie również o założeniu konta z użyciem naszego kodu referral, aby zyskać 5000 UEC na start przygody w grze. Czym polecieć do gwiazd? Do oblatania dostaniecie pięć naprawdę fajnych maszyn: Starter - Mustang od Consolidated Outland - galeria | forum Starter - Aurora od RSI - galeria | forum Myśliwiec - Defender Banu (nowość dodana w wersji 3.7!) - galeria | forum Statek wielozadaniowy - Cutlass od Drake Interplanetary - galeria | forum Transportowiec (ale z pazurem) - Avenger w wersji Titan od Aegis Dynamics - galeria | forum Jak zacząć zabawę? Jeśli jeszcze go nie masz, to załóż konto. Wpisz na tej stronie kod GETINTOTHEVERSE Pobierz grę (opcjonalny, ale bardzo zalecany!) Załóż konto na Game Armadzie, dołącz też do nas na Discordzie, aby mieć z kim latać. W razie pytań tutaj znajdziesz mnóstwo wiedzy, a pytania możesz zadawać na dedykowanym podforum pomocowym! Jeśli gra ci się spodoba, to do 5 listopada testowane statki można kupić taniej na specjalnej podstronie.
  8. 10 nie, ale pewnie dość małą liczbę - pewnie chcą iść w jakość, nie ilość. Nie wiesz też jak duże było zainteresowanie.
  9. No chyba nie, skoro recenzje z 27 i 28 października wciąż opisują te i inne problemy. No i robili ją krócej niż Duke Nukem Forever! Ale tak serio to porównujesz indyka z AAA, różne gatunki i w ogóle tu to nie bardzo się trzyma kupy - inne silniki, inne założenia. Ale w porządku, idźmy tym tpkiem rozumowania: Stardev Valley zostało zrobione przez jednego człowieka i nie miało takiej ilości kalafiorów. Papers Please czy Obra Dinn podobnież. A z całym szacunkiem dla twórców Crossroads Inn w powyższe tytuły autorzy włożyli znacznie więcej pracy. Z tytułów AA - chociażby This War of Mine czy Frostpunk - obie w podobnym koszcie, ale na premierę działające w pełni. Czy SUPERHOT (też zrobiony za kasę z Kicka). Subnautica. Można wymieniać długo. I żeby nie było - fakt bycia indykiem lub tytułem z Kickstartera absolutnie nie jest jakimkolwiek usprawiedliwieniem, czego dowodzą powyższe przykłady. I tak, będę się czepiać bo takie brakoróbstwo powinno być piętnowane nieważne czy to gatunek który lubimy, czy "nasi" tytuł tworzyli, czy cokolwiek innego. Oznaczyli grę jako skończony produkt, a dostarczyli niedopieczony i niedokończony - co nie jest fair w stosunku do klientów. Powinni to wypuścić jako Early Access, albo po prostu trochę odłożyć premierę. Nawet w wielu pozytywnych opiniach na steamie znajdziecie dokładnie takie stwierdzenia. Co więcej w przypadku różnorakich simów graficzne glitche można wybaczyć, ale problemy z personelem (pathing, kolejkowanie / wykonywanie zadań), postacie utykające na elementach wnętrza, jakieś znikające inventory u kupców... Za dużo tego. Pomysł na grę dobry, z wykonaniem już gorzej. Zgadzam się że są spore szanse iż poprawią błędy w miarę szybko, ale to nie jest usprawiedliwienie. Cholera, co się stało z branżą, że klienci akceptują takie rzeczy na premierę za pełną cenę?! Niezależnie od tego czy gra jest AAA, AA czy indykiem... Czy kupując samochód też akceptujemy że np. nie da się nim skręcać w lewo "bo mechanik poprawi za darmo, szybko pracuje"? Co więcej większość z tych tytułów ma od razu do kupienia season passy, a niejednokrotnie również DLC / MTX / 34356 edycji do ogarnięcia których trzeba excela. w Crossroadsach jest od razu sprzedawany season pass. Tak więc de facto pełna, kompletna gra kosztuje 159,98 (teraz taniej bo z rabatem). No coś tu jest nie tak. Chcecie wiedzieć jak powinno się zrobić grę NA PREMIERĘ? Zerknijcie na The Outer Worlds. Działa, jest jedna edycja zamiast miliona, brak MTX, brak season passów. Oprócz tego mikra ilość bugów, a te które są nie psują rozgrywki.
  10. Wiesz, patrząc po recenzjach blokujący się na elementach wyposażenia personel to nie jest chyba wina AMD , tak samo blokujący się na ozdobach goście, problemy z pathingiem czy litania innych problemów zgłaszanych przez ludzi. Ja nie hejtuję tytułu - pomysł jest super i na dokładkę jest to gatunek który uwielbiam, ale nie malujmy trawy na zielono - aktualnie gra jest w stanie takim, że absolutnie powinna mieć etykietkę "Early Access" żeby klienci wiedzieli w co się ładują. To, że wy dwaj nie napotkaliście jeszcze poważniejszych bugów niestety nie znaczy, że ich nie ma
  11. Tak w ogóle to patrząc na ilość baboli o których piszą ludzie w recenzjach toto powinno wyjść jako Early Access. Plus że patchują, ale jak bym kupiła to szlag by mnie trafiał na pewno. Ze zbugowanych zabawek to SC jest aż nadto wystarczające.
  12. Ja mam inne wydatki... Poczekam na wyprzedaże, ale patrząc po odbiorze gra warta tej (niewielkiej jak na premierę) ceny.
  13. @Yautja nie martw się, tu nekromantów się nie tępi . Archeologów też nie.
  14. No Traveller leci cały czas, @Yoda @Vanarr może też coś IRL kręcą.
  15. Ponoć losowanko było, też się nie załapałam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności