W tym tygodniu udostępniono nową aktualizację opatrzoną numerem V1.1.3. Poniżej znajdziecie listę zmian:

Dodano

Rozgrywka

  • Dodano przypomnienie jak się wykonuje obrót wzdłuż osi.
  • Dodano dodatkowe wspomagania by zmniejszyć zacinanie się Cutlassa po odrodzeniu.

 

Balans/Tweaki

Rozgrywka

  • Komenda „stuck” nie może być użyta w trybach w których gracze mogą konkurować ze sobą.
  • Zwiększono dystans porażki w części wyścigowej tutoriala.

 

Poprawki

Rozgrywka

  • Naprawiono problem gdzie w tutorialu drzwi hangaru nie chciały się otworzyć, gdy statek był przed nimi.
  • Usunięto exploit REC.

 

Znane problemy

Rozgrywka

  • Rozbieżność sieci może spowodować sytuację w której statek przeciwnika wygląda jakby był trafiany ale nie otrzymywał obrażeń, podczas gdy w rzeczywistości strzały nie trafiają.
  • Ślad broni ze statków, na które się nie patrzy są błędne.
  • Ogień z broni może pokazywać się z dala od końca lufy podczas strzelania w biegu.
  • Nie można wybrać w ekwipunku pistoletu zapalającego.
  • Wchodzenie lub wychodzenie ze statku powoduje widzenie przez innego gracza postaci w pozycji T.
  • Inne osoby nie widzą animacji przetaczania się leżącej postaci.
  • Postacie nie mają czasem właściwej animacji podczas schodzenia z fotela pilota po lądowaniu.
  • Postacie czasem się respawnują jako para oczu.
  • Może nastąpić crash klienta po naciśnięciu X do odrodzenia po uderzeniu w asteroidę.
  • Interakcja z elementami lobby może spowodować crash klienta zaproszonych graczy.
  • Nie można wyjść z kokpitu jeśli statek nie ma podwozia.
  • Inwersja sterowania nie działaj w domyślnym trybie kamery dla wieżyczki.
  • Postacie czasem nie mają głowy widocznej dla innych graczy.
  • Jeśli jacyś gracze wejdą do gry jako drużyna, to są przydzielani do innych drużyn.
  • W tutorialu jest szansa, iż dialog porażki nie pojawi się, lub zostanie zastąpiony innym dialogiem.
  • W tutorialu jest szansa, iż gracz utknie w kokpicie Gilly’ego jeśli będzie w nim, kiedy Gilly będzie do niego wchodził.
  • Wskazówki w tutorialu będą czasem pokazywane dla złego kontrolera.
  • Ręce postaci podczas jazdy buggy są połamane.
  • Statki czasem toną w lądowisku podczas automatycznego lądowania w MFF.
  • Podczas trybu lądowania gimbale blokują się w pozycji gdzie wcześniej wskazywał kursor; dezaktywacja trybu lądowania to naprawia.
  • Postacie korzystające z pistoletu używają animacji biegania zamiast unoszenia się w 0-G.
  • Lądowanie na platformie lądowniczej przy wykorzystaniu wspomagania powoduję wyrzucenie gracza do przodu, gdy statek wyląduje.
  • Czasem gracz usłyszy uderzenia o statek podczas lotu, podczas gdy w widoku z 3 osoby pojawiają się glitche graficzne.
  • Czasami po krótkim czasie pojawiają się rozciągnięte polygony na mapie Dying Star – możliwe że ma to związem z posiadaniem CPU i GPU AMD.
  • Crash klienta podczas wychodzenia z gry.
  • Kiedy strafe’ujemy do góry podczas startu, statki czasem lekko się obracają.
  • Jest czasem sekunda pauzy po zniszczeniu i/lub respawnie statku.
  • Statki czasem się teleportują po pauzie odrodzenia.
  • Hełm pilota cały czas trzęsie się w tutorialu.
  • Klient czasami ma crash podczas wychodzenia z Squadron Battle.
  • Klient czasami ma crash podczas lądowania na platformie w MFF.

Statki

  • Wszystkie statki poza Hornetem nie zostawiają za sobą smugi gdy przenoszą Core.
  • Czasami podczas wychodzenia ze statku niektóre z nich tracą kolizję.
  • Bronie uderzające w osłony używają złych dźwięków.
  • 300i, Avenger, i Hornet są czasem odchylone do tyłu podczas lądowania na platformie.
  • 300i, Hornet, M50 i Cutlass nie mają animacji głównych silników podczas lotu.
  • Kolory HUD nie są spójne dla Avengera, Gladiatora, wszystkich wariantów Horneta, i dla Cutlassa.
  • Warianty 300 (oprócz 350r) mają trzy zaczepy na silniki, pozwalając na umieszczenie 3 silników.
  • Na wlotach Aurory nie jest wyświetlana farba.
  • Longswordy na dolnych zaczepach Aurory powodują niestabilność po wylądowaniu z powodu zbyt dużej kolizji na tych broniach.
  • Avenger posiada drzwi, których nie da się otworzyć w trybie gry wieloosobowej.
  • W Avengerze siedzenie pilota nie ma części tekstur.
  • Nos Avengera idzie lekko w dół po zakończeniu dopalania.
  • Kursor czasem znika po śmierci – przeskoczenie do innych trybów widoku czasem to poprawia.
  • Statyki uszkodzenia Gladiusa czasem odczepiają zdrowe części poszycia zamiast uszkodzonych.
  • Kiedy użytkownik wchodzi do Gladiusa ze strefy lądowania, słyszy “Landing request approved / complete”.
  • Wszystkie Hornety nie mają rurki na głównym silniku.
  • Dźwięki silnika Horneta są bardzo ciche.
  • W Hornetach Ghost i Trackerze górny hardpoint nie pojawia się w holostole.
  • Postać czasem odradza się na stojąco w wariantach Mustanga.
  • Jeśli się odłączy duże silniki Cutlassa na holostole to nie można ich z powrotem przyłączyć.
  • Cutlass nie ma zamontowanych swoich silników sterujących Trireme w domyślnym ustawieniu.
  • Na holostole nie da się zamontować na Cutlassie silników sterujących Trireme (pozostanie tak póki nie będą gotowe do użycia).
  • Kokpit Cutlassa przyśpiesza bardzo szybko gdy zostanie odłączony od ładowni.
  • Postać wtapia się w fotel podczas pilotowania Cutlassa Blue lub Red.
  • Brakuje wieżyczki w Cutlassie Blue.
  • Zabicie Cutlassa nie daje czasem punktów w tablicy wyników.
  • Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji.
  • Brakuje głównych silników sterujących Freelancera.
  • Postać może utknąć w kadłubie Freelancera nad prawym podwoziem.
  • Pomiędzy stołem a wieżyczką na mostku Taurusa jest czarny obiekt
  • Brakuje opcji użycia niektórych obiektów Retaliatora.
  • Silniki sterujące Retaliatora w hangarze nie są ustawione w pozycji lądowania.

Komponenty

  • Problemy z folderem użytkownika mogą spowodować zniknięcie amunicji oraz usterki innych części statku.
  • Rakiety drugiej fali pocisków Rattler Cluster używają tej samej trajektorii.
  • Do rakiet nie jest doliczana prędkość statku z którego są wystrzeliwane.
  • Silniki nie mogą być wyłączone w sterowaniu mocą.
  • Generatory osłon Seal Corporation nie będą widoczne po zamontowaniu na statku Hornet.
  • Rakiety nie są widziane przez gracza, który odpalił je przy wysokiej prędkości.
  • Rakiety wizualnie pozostają z tyłu, gdzie pozostają aż wybuchną.

Interfejs użytkownika

  • Lag PIP będzie odpadać wraz ze zwiększonym dystansem, zależnie od tego jak szybko statek zbliża się do celu. Dzieje się tak tylko w odległości kilkuset metrów.
  • Dla Mustangów i statków z serii 300 zaczep na osłony na holostole jest zbyt mały.
  • Na rakietach po wystrzeleniu zostaje mała część interfejsu naprowadzającego statku.
  • Farby w holostole są przedmiotami zastępczymi.
  • Powrót do lobby zmienia wybór statku na domyślny (czasem nie jest to pokazywane, lecz na końcu tak właśnie się dzieje).
  • Trzymanie Tab, gdy inicjalizuje się HUD powoduje sprawienie, iż tablica wyników stale jest obecna na HUDzie.
  • Wiele elementów HUD w AC jest zduplikowanych.
  • Tekst „Missile Evaded” jest czarny zamiast zielonego.

Środowisko

  • Kosmiczny krab z Thorshu Grey nie ma animacji.
  • W Self Land czerwone światła windy są włączone nawet gdy winda nie jest używana.
  • Chmury pojawiają się i znikają w trybie wyścigów.
  • Jest kilka miejsc w hangarze, w których postać może wypaść poza tekstury.
  • Plakat Pucharu Murraya nie pojawia się w hangarze asteroidowym.