CIG opublikowało kolejną poprawkę do Star Citizena oznaczoną numerem V0.9.2. Zapraszam do zapoznania się z listą zmian.

DODANO

  • Dodano Gladiusa to hangaru
  • Dodano Enhanced Stick Precision dla joysticków i gamepadów
  • Dodano Target Focus
  • Dodano przełącznik Wirtualnego Joysticka (lewy-alt)
  • Dodano animacje odpalania pocisków
  • Dodano opcję bindowania decoupled yaw na joysticku

BALANS/TWEAKI

  • M50
    • Zredukowanoa HP
    • Zwiększono prędkość obrotu
    • Zwiększono przyśpieszenie
  • 350R
    • Zmniejszono boost
    • Zwiększono wagę
  • 300i
    • Dostosowano erozję nagrzania broni
  • Hornet
    • Zwiększono pobór mocy przez osłony
  • Aurora
    • Dostosowano erozję nagrzania broni
  • Poprawki chłodzenia broni dla wszystkich broni
  • Omnisky III
    • Zwiększono zadawane obrażenia
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
  • Omnisky VI
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
  • CF-007 Bulldog Repeater
    • Zmniejszono zadawane obrażenia
  • CF-117 Badger Repeater
    • Zwiększono zadawane obrażenia
  • Behring M3A Laser
    • Zwiększono zadawane obrażenia
  • Behring M4A
    • Firing rate decreased
    • Bullet speed increased
    • Reduced bullet spread
  • Behring M5A
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
    • Zwiększono pobór mocy
    • Zwiększono zadawane obrażenia
  • 9-Series Longsword
    • Zmniejszono rozmiar z 2 do 1
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
    • Zwiększono zadawane obrażenia
  • 11-Series Broadsword
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
    • Zmniejszono zadawane obrażenia
  • Sledge II
    • Zmieniono wyświetlaną nazwę z K and W Mass Driver Cannon na Sledge II
    • Zmniejszono rozmiar z 2 do 1
    • Zmniejszono częstotliwość strzelania
    • Zmniejszono zadawane obrażenia
  • Mantis GT-220
    • Zmniejszono zadawane obrażenia
  • MaxOx NN-13 Neutron Cannon
    • Zwiększono częstotliwość strzelania
    • Zwiększono zadawane obrażenia
    • Zmniejszono nagrzewanie się i zużycie mocy
    • Zmieniono kolor
  • Target Lead Indicator zastąpiono Lag-Pip
  • Zwiększono rozmiar map DFM
  • Dopasowano opóźnienie regeneracji osłon
  • Domyślnym trybem pracy joysticka jest obecnie yaw nie roll
  • Domyślnie Comstab jest wyłączony
  • Zaktualizowano materiały 315p
  • Poprawki trybu relatywnego myszy
  • Różnorakie zmiany wizualne HUD
  • Lekko zwiększono zoom, dodano efekt wizualny
  • Poprawiono lokalizację papieru toaletowego w szafce
  • Zaktualizowano wizualizację skrzynki z amunicją w holostole
  • Zmniejszono IFCS Banking
  • Checkpointy na trasach wyścigowych otwierają się szybciej
  • Dopasowano oświetlenie ambient na mapach Broken Moon oraz Dying Star

POPRAWKI

  • Naprawiono tekstury 325a
  • Naprawiono animację wchodzenia do Mustanga
  • Naprawiono prędkość rotacji gimbala Aurory
  • Naprawiono nie kończącą się Squadron Battle gdy jedna z drużyn opuści rozgrywkę
  • Naprawiono Vanduuli spawnujących się w nieprawidłowych lokalizacjach
  • Naprawiono tablicę wyników pod koniec wyścigu
  • Naprawiono problemy z draw distance w hangarze
  • Naprawiono migotanie planety na mapie Broken Moon
  • Naprawiono odgłosy drzwi w serii 300i
  • Naprawiono hologram w serii 300i nie pokazujący uszkodzeń statku
  • Naprawiono zbyt ciemną sferę radaru Origin
  • Naprawiono miganie elementów środowiska podczas rozpoczynania wyścigu
  • Naprawiono marker odległości na siatce celowniczej dla wybranego przeciwnika pasuje do skali siatki (reticle)
  • Poprawki matchmakingu
  • Poprawki lokalizacji
  • Naprawiono różnorakie przyczyny crashowania gry

ZNANE PROBLEMY

  • Statki mogą wyglądać jakby drgały w pobliżu granic dużych map
  • Nieprawidłowy zewnętrzny materiał 325a po zoningu do meczu multiplayer
  • Owiewka Gladiusa nie jest równo z kokpitem podczas animacji otwierania
  • Paski dystrybucji mocy w 325a nie aktualizują się przy redystrybucji mocy przez trójkąt.
  • Dynamiczny Zoom działa tylko gdy statek jest nieruchomy
  • Menu Arena Commandera oznacza Horneta F7a jako ‘TRAINER’
  • Omnisky III i IV nie przegrzewają się
  • Lewitująca geometria nad drzwiami 315p po stronie sterburty
  • Paski na nosie i skrzydłach 315p wyświetlają się nieprawidłowo
  • Namierzenie wrogiego statku podczas sekwencji bootowania HUD skutkuje tym, że namierzony statek nie pojawia się w okienku celu
  • Skrzydłowi przestają latać pomiędzy falami w Vanduul Swarm
  • Wieżyczki są niedostępne w Cutlass Black i Blue
  • Artefakty graficzne przy korzystaniu z kart AMD R9 285
  • Niedostępny Docking Collar w Cutlass Black
  • Zadokowane cele pokazują przeskanowaną siatkę celowniczą/strzałkę HUD ale nie wyświetlają lag pips
  • Grey cat zawsze skręca w prawo jeśli korzystasz z Gamepada
  • Sygnał z joysticka i przepustnicy nie powstrzymuje Windows przed usypianiem monitora (oszczędzanie energii)
  • Można temu zapobiec zwiększając czas czuwania monitora w ustawieniach Windows
  • Pociski Stalker IR zadają mało obrażeń i ignorują flary
  • Bronie dziobowe Horneta nie ładują się
  • Overlay hełmu wciąż pojawia się pod stopami gdy patrzysz w dół
  • Czerwone decale na Aurorze MR nie uszkadzają się wraz ze statkiem
  • Vanduule, Vixen i Warlord czasami zderzają się z asteroidami