Nowy patch do Arena Commandera dodał dwa zdatne do lotu statki i całą masę poprawek, zmian balansu i „zmian pod maską”. Listę zmian znajdziecie tutaj.

Najważniejsze zmiany

  • Tryby Battle Royale i Squad Battle w Arena Commanderze obsługują teraz do 16 graczy. W planach jest dalsze powiększanie tej ilości.
  • Zmiany w balansie:
    • Zachowanie pędu przez statki.
    • Nowa prędkość zużycia paliwa dopalaczy.
    • Redukcja blackoutów przy normalnych manewrach.
    • Wydłużenie czasu po którym zaczynają się regenerować osłony.
    • Dodanie obrażeń rozpraszających do pocisków rakietowych (oprócz normalnych atrybutów) tak, aby efektywniej penetrowały osłony. Wraz ze zwiększonym dystansem śledzenia zwiększa to ich skuteczność. Wydłużony czas lockowania na celu czyni je bardziej użytecznymi w „zmiękczaniu” przeciwnika niż w ogniu pojedynku.
    • Mustang Delta może teraz zamienić pody rakietowe na inne uzbrojenie Size 2.
    • Avenger może podczepić uzbrojenie Size 2 na skrzydłach.
    • Nowa max prędkość Aurory to 175.
    • Zasięg i prędkości uzbrojenia zostały dopasowane i gatlingi strzelają już podczas rozkręcania się.
    • Osłony redukują obrażenia balistyczne o 30%, ale pancerz nie ma już znaczącego efektu na uzbrojenie energetyczne. Minusem jest to, że obecnie o wiele więcej czasu potrzeba aby przeładować osłony przy pomocy uzbrojenia balistycznego.
    • Zwiększono moc dysrupcyjną działa Joker Suckerpunch.
    • Przeskalowano obrażenia zadawane przez uzbrojenie zgodnie z jego rozmiarem przez co wybór pomiędzy nieruchomymi zaczepami a gimbalami ma sporo większe znaczenie.
  • Kruger P-52 Merlin – gotowy do lotu.
  • Vanduul Scythe – gotowy do lotu.
  • Przerobiono system audio w grze na Wwise. Co ta zmiana oznacza dla gry przeczytacie tutaj.