Ranking
-
uwzględniając wszystkie działy
- We wszystkich działach
- Positions
- Position Comments
- Position Reviews
- Komentarze
- Wpisy na blogu
- Komentarze w blogu
- Pliki
- Komentarze do plików
- Opinie o pliku
- Wydarzenia
- Komentarze do wydarzeń
- Opinie o wydarzeniu
- Grafiki
- Komentarze do grafik
- Opinie o grafice
- Albumy
- Komentarze w albumach
- Recenzje albumów
- Odpowiedzi
- Artykuły
- Artykuł komentarzy
- Opinie o Artykuł
- Wersje
- Wersja komentarzy
- Opinie o Wersja
- Rekordy
- Rekord komentarzy
- Opinie o Rekord
- Rekordy
- Rekord komentarzy
- Opinie o Rekord
- Streamy
- Stream komentarzy
- Opinie o Stream
- Aktualizacje statusu
- Odpowiedzi na komentarze
-
Cały czas
-
Cały czas
26 Luty 2014 - 28 Marzec 2024
-
Rok
28 Marzec 2023 - 28 Marzec 2024
-
Miesiąc
28 Luty 2024 - 28 Marzec 2024
-
Tydzień
21 Marzec 2024 - 28 Marzec 2024
-
Dzisiaj
28 Marzec 2024
- Wprowadź datę
-
Cały czas
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2014.02.26 uwzględniając wszystkie działy
-
27 punktów
Tommy Space-Bazar !!!
Meandester i 26 innych przyznał reputację Tommy Rich za odpowiedź w temacie
UWAGA, UWAGA ! KOSMICZNY SKLEPIK TOMMIEGO ZOSTAŁ OTWARTY ! Tommy Space-Bazar, to wyjątkowe miejsce, które pozwala ponownie przemyśleć niepodjęte wcześniej decyzje, spełnić marzenia lub uzupełnić swoją kolekcję. Tylko tu znajdziecie to czego nie dane wam było wcześniej kupić ! Kosmiczny podróżniku ! Nie czekaj odwiedź moje skromne progi !!! Wszystko co tu widzicie może być wasze, wystarczy tylko przestrzegać następujących warunków: sklepik dostępny dla wszystkich odwiedzających, bez względu na rasę, religię czy pochodzeniedla aktywnych członków Ater Dracon wszystkie towary są sprzedawane w cenie sprzedaży na stronach RSI z VAT - brak marży !!!w przypadku sprzedaży po kosztach cena w złotówkach jest równa kwocie pobranej przez bank w rozliczeniu transakcjiw przypadku... -
10 punktów
Inwigilacja cyfrowa w PRP Polska
Bossman i 9 innych przyznał reputację Tecon za odpowiedź w temacie
Czołem obywatele.* Pamiętacie [ACTA]? Wielka ogólnoeuropejska akcja - nie chcieliśmy by inni tworzyli prawo za nas. Największy raban podnieśli internauci, którym nagle zaczęto by mówić co mogą w internecie oglądać i na jakie strony wchodzić. Mało kto był w stanie przebrnąć przez wszystkie akty prawne, ale wniosek był jeden - ocenzurowali by internet. Pomysł upadł, udało się, sprawa na kilka lat przycichła, ale dla wszystkich 'w branży' było oczywiste, że znów ktoś spróbuje, tym razem po cichu. 7 lutego 2016 - będzie historyczną datą. "[zmiana ustawy o Policji oraz niektórych innych ustaw]". Brzmi niewinnie, prawda? (wszystkie kursywy nasze) Uchwalona wersja ustawy do pobrania tutaj Jak ktoś nie zna tematu -... -
10 punktów
Tłumaczenie artykułu Gamestar na temat SQ42
Jazz i 9 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
"Krótkie tłumaczenie" artykułu w języku niemieckim zamieszczonego na Gamestar http://www.gamestar.de/spiele/star-citizen/artikel/star_citizen_squadron_42,48820,3239947.html Potwierdzone rozdzielenie SQ42 oraz PU Star Citizen jako dwa odrębnie sprzedawane produkty. SQ42 będzie pierwszą z trzech kampanii fabularnych udostępnionych w ciągu kolejnych lat Autor artykułu sądzi, że SQ42 zostanie wydane w 2016 ale nie będzie zaskoczony gdy nastąpi opóźnienie do 2017 SQ42 ma być tym czym dla graczy był kiedyś Wing Commander ale ma oferować o wiele więcej niż klasyk z lat 90-tych Chirs Roberts zdradza początek kampani Admirał Bishop odgrywa istotną rolę w kampanii ale początkowo istotniejsza w fabule będzie postać grana przez Marka Hamilla który będzie w grze mentorem takich jak nasza postać początkujących pilotów W SQ42... -
10 punktów
SHIP COMPONENTS SYSTEMS
Jazz i 9 innych przyznał reputację Yodokus za odpowiedź w temacie
Źródłowy materiał na stronie RSI: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/12936-Engineering-Ship-Components-Systems INŻYNIERIA, SYSTEM WYPOSAŻENIA STATKU Statki są sercem Star Citizen i twój statek, to także serce twojej przygody w SC. To będzie twój dom, twój środek transportu, twoja pierwsza linia obrony przed piratami, Vanduul’ami oraz niebezpieczeństwami samej próżni, a co więcej, będzie wyrazem twojego osobistego stylu i preferencji rozgrywki. Każdy fan Sci-Fi marzył by samemu móc wyposażyć swojego własnego Sokoła Milenium, o kierowaniu podległą załogą a samemu stanąć na mostku swojego własnego USS Enterprise, polecieć w nieznane, ku przygodzie w kosmosie przeciwko złowrogim imperiom i tajemniczym obcym cywilizacjom. Te marzenia są fundamentem systemu wyposażenia statku. Gdy budujesz statek chcemy byś czuł, że ten statek jest... -
8 punktówZe względu na różnorakie zmiany wprowadzone przez wersję 3.5, oraz sporą ilość nowych pilotów w Uniwersum publikujemy kolejny zestaw przydatnych porad. Na pewno będą użyteczne zarówno dla doświadczonych pilotów, jak i dla tych którzy dopiero oblatują pierwszą maszynę. Jeśli uważasz, że czegoś tu brakuje zostaw komentarz pod artykułem i zadbamy o uzupełnienie tekstu. Poniższe porady korzystają z domyślnego obłożenia klawiatury dla wersji 3.5.x. Gdy usiądziesz na fotelu pilota naciśnij R, aby przestawić w statek na status Flight Ready (gotowość do lotu). Po wylądowaniu jeśli chcesz wyłączyć statek i wysiąść z fotela pilota naciśnij I, U i Y. Samo I też powinno wystarczyć . Jeśli lądujesz gdzieś indziej niż w dużym...
-
8 punktów
Jak zarabiać w alpha 3.5?
BHoleVX i 7 innych przyznał reputację ontuto za odpowiedź w temacie
W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych... -
8 punktów
Humor
Tommy Rich i 7 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
Zainauguruję cykl pt. "Głupawka od Dako" Dziś część 1 czyli Fotostory "Dlaczego to Forum jest dla Ciebie ?" Gdy nowa osoba rejestruje się na forum i zaczyna przeglądać jakie i ile statków niektórzy z Nas posiadają w swoich Hangarach Gdy próbujesz wytłumaczyć jej, że to w sumie nic takiego wielkiego Gdy rozmowa schodzi na temat kosztów rozpoczęcia zabawy w Star Citizen i okazuje się, że Twoje zakupione jakiś czas temu statki są dziś znacznie droższe i mają więcej dodatkowych bonusów Gdy ktoś z znajomych mówi Ci, że są ciekawsze lepsze i już dziś w pełni grywalne gry, Ty dajesz mu do zrozumienia jak bardzo się tym przejmujesz Gdy ktoś pochwali... -
7 punktów
The Shipyard - SCU And Cargo Capacity
Berecik26 i 6 innych przyznał reputację Yodokus za odpowiedź w temacie
SCU i Pojemność Ładunkowa Przewodnik po Nowej Formule Statku Witajcie Obywatele! Jedną z bardziej ekscytujących nowych funkcji, jakie pojawią się w Star Citizen wraz z Alfą 3.0 i kolejnych, jest zdolność statków do przewozu towarów. Dzięki temu gracze otrzymają ogrom nowych możliwości pilotowania statków nie tylko w warunkach bojowych. Mamy nadzieję, że okaże się to interesującą alternatywą i całkiem realnym sposobem na uczciwe (lub być może nieuczciwe...) zarobienie dniówki. Skupywanie i sprzedaż towarów na stacjach i transportowanie ich poprzez ucywilizowany kosmos do ludzi, którzy ich najbardziej potrzebują (lub są skłonni zapłacić za nie najwięcej) powinno zachęcić wielu graczy do zrobienia kariery w roli przewoźnika. Grając jako przewoźnik będziemy mieli zupełnie... -
7 punktów
SC Happy Hour - mechanika gry dostępna w 3.0
Nebthtet i 6 innych przyznał reputację Xeroeth za odpowiedź w temacie
Z uwagi na zbliżającą się premierę wersji 3.0, poniżej małe streszczenie ostatniego "Happy Hour" z Garethem Bournem i Willem Maidenem, developerami z brytyjskiego studia Foundry 42. 1. Jak będzie wyglądała mapa w SC 3.0 będąc na powierzchni planety? W "Star Citizen" będzie jedna mapa, działająca podobnie jak "Google Maps", w zależności od miejsca w którym się aktualnie znajdujemy, będzie pokazywać powierzchnię planety, układ słoneczny, bądź całą mapę świata. Będzie można oddalać, bądź przybliżyć w zależności od potrzeb. Punkty zainteresowania nie będą zaznaczone na mapie, do momentu ich odkrycia, jest duże prawdopodobieństwo że będzie to działało na zasadzie "fog of war". Niezbadane planety trzeba więc będzie odkryć w całości samemu ;-)... -
7 punktów
Production Schedule Report czyli "rozkład jazdy" 3.0
Tygrysek_C2H5OH i 6 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
Wg nowego harmonogramu Opóźnienia Overview Persistent Universe Content + 28 dni (z 02.06 na 30.06) Core Tech + 10 dni (z 02.06 na 12.06) Persistent Universe Content Mission Givers + 21 dni (z 12.05 na 02.06) Delamar / Levski (Stretch Goal) + 29 (z 01.06 na 30.06) Gameplay Insurance + 14 dni (z 12.05 na 26.05) Core Tech Entity Owner Manager + 14 dni (z 29.05 na 12.06) UI Kiosk UI + 15 dni ( z 10.05 na 29.05) StarMap App + 8 dni (z 11.05 na 19.05) AI AI Turrets + 11 dni (z 08.05 na 19.05) Graphics Volumetric Fog + 9 dni (z 12.05 na 18.05) Backend Solar... -
7 punktówDostaliśmy maila, że wielkimi krokami zbliża się 2.6.1... A po nim 2.6.2 No a następny ma być 3.0! Przynajmniej w rozkładzie jazdy :)) W każdym razie PTU 2.6.1 ma planowo ma wystartować w poniedziałek 6. lutego i trwać ma do 15. Dnia następnego 2.6.1 wchodzi w fazę LIVE. Oczywiście teoretycznie :)) No a co mamy dostać w 2.6.1? Poprawienie bugów wszelkiej maści (cig dostało masę zgłoszeń od społeczności, zaczynając od crashy, przez główne menu, AC, SM, statki, NETCODE, kończąc na kamerach i innych audiousprawnieniach) SM - balans broni i optymalizacja map Statki - zmiana prędkości, przede wszystkim balans SCM, poprawa zużycia paliwa, poprawa mocowań niektórych broni (za mało " życia"...
-
7 punktów
New User Interface ATV 3.9
Meandester i 6 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
We wczorajszym AtV 3.9 pokazano nam nowe menu mobiglass i interfejs. Moim zdaniem wygląda to świetnie i pokazuje co nas czeka w najbliższej przyszłości ... Obrazki Film -
7 punktów
Reverse the Verse czyli "co w CIG piszczy " ...
Meandester i 6 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
Krótkie podsumowanie RtV i AtV ( z Austin) z ostatniego tygodnia AtV 3.07 Studio Report Jason Cobb z Audio Team pokazywał na czym polega ich praca obejrzeliśmy film pokazujący tworzenie dźwięku w SC czyli jak za pomocą programów Digital Audio Workstation, Altiverb, model Sikorsky powstają dźwięki np uderzania kosmicznego gruzu o kadłub naszego statku Zapoznaliśmy się z pracą DevOps składającego się z trzech mniejszych zespołów Live Ops, Build Ops i Publishing w skrócie pisząc zajmują się przygotowaniem kolejnych patchy, narzędzi do ich publikacji na poszczególnych etapach i ich modyfikacji w grze obecnie system kompresuje dane (poszczególne pliki) do dużych plików PAK mających ok 2 GB aktualnie ten sam system nie... -
6 punktówTym razem w Reverse The Verse mnóstwo informacji na temat nowego modelu lotu, który został niedawno udostępniony osobom przynależących do Evocati. Wersja testowa 3.5.0 oznaczona jest numerem ETF.1179321. System lotu ewoluował już wielokrotnie, teraz po raz kolejny został całkowicie przerobiony. Gospodarzem tego odcinka jest Jared Huckaby, a gościem David Colson. Czym jest model lotu? Jest to zestaw reguł lub zasad, zgodnie z jakimi statki powinny się poruszać. Podstawowym jego systemem jest fizyka. Gracz wskazuje tylko kierunek, w którym chce przemieszczać statek, a komputer IFCS (inteligentny system kontroli lotu) obciąża odpowiednio poszczególne silniki, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Poprawna implementacja tego jest bardzo ważna dla wrażeń płynących z lotu. Co oznacza nowy...
-
6 punktów
Derek Smart zadarł z Dastro, to mu Dastro zagrał na nosie.
Smaily i 5 innych przyznał reputację Dastro za odpowiedź w temacie
Dawno dawno temu pojawił się taki internetowy troll zwany Derek Smart, niedawno zadarł z pewną osobą z którą się nie zadziera. Straszny typ Derek Smart hotlinkował materiały które wykonała ta osoba w swoim rancie pod tytułem: "To jest gra za 114 milionów dolarów" pokazując śmieszne screeny bugów i glitchów z evocati PTU. Ta osoba się zdenerwowała i postanowiła zagrać na nosie Dereka "nie za" Smarta. (parę scrolli na dół, od góry) https://web.archive.org/web/20160523083156/http://www.dereksmart.org/forums/topic/general-discussions/ Biedny Smart, że tą osobą byłem ja. -
5 punktów
Pytania i odpowiedzi: Aegis Vulcan
Tygrysek_C2H5OH i 4 innych przyznał reputację Nebthtet za artykuł
Zapoznaj się z serią zadanych i wybranych przez społeczność na Spectrum pytań oraz odpowiedzi dotyczących Vulcana - statku ze stajni Aegis, którego zadaniem będzie dozbrajanie, naprawa, doraźne tankowanie i odzysk surowców. Na pytania odpowiadali John Crewe i Todd Papy. Więcej informacji o tej jakże ciekawej jednostce znajdziecie w poświęconych mu Ship Shape oraz Reverse the Verse. Czy macie jeszcze jakieś pytania lub spekulacje na temat tej jednostki? Podzielcie się nimi w komentarzach do niniejszego artykułu! Czy drony przestaną reagować, jeśli odlecę Vulcanem zbyt daleko lub zadokuję na pobliskim lotniskowcu? Drony będą miały maksymalny zasięg kontroli. Jeśli będziesz się do niego zbliżać otrzymasz ostrzeżenie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby móc powrócić lub... -
5 punktów
Test broni 3.2.2
Dastro i 4 innych przyznał reputację Vanter za odpowiedź w temacie
Postanowiłem przetestować aktualnie dostępne bronie dla statków . test polega na ~15min gry w Arena Comander Pirate Swarm (do rozpoczęcia 8 fali) Statek: Sabre Comet Elektrownia: 2x AEGIS Regulus (OC) Tarcze: 3x ALLSTOP (OC) ZAŁOŻENIA: -1- Aurora próba zdjęcia salwą -2- Aurora walka kołowa -3- Buccaneer walka kołowa -4- Cutlass jak najszybsze zniszczenie 5- Constellation Andromeda jak najszybsze zniszczenie -
5 punktów
PvP a ganking / griefing w Star Citizenie
Maciejozaman i 4 innych przyznał reputację Xeroeth za odpowiedź w temacie
Chris od początku mówił że SC nie będzie grą łatwą i każdy kto kupi pakiet z grą musi się z tym liczyć. Zajęć będzie sporo, a gra ma być symulatorem z naciskiem na realizm, oczywiście ograniczając pewne aspekty realizmu, by gra zachowała jakiś balans między rzeczywistością a frajdą. Aspekt PvP będzie "stabilizowany" poprzez ograniczenie swobody piratów i innych ludzi szukających zaczepki w co poniektórych systemach, dzięki wprowadzeniu wanted level z mechaniką bounty system i monitorowaniu systemów przez policję, czy inne służby danej nacji. W rzeczywistości nie dostajesz info że poszukiwany facet wtargnął na Twój teren i istnieje możliwość że może coś ukraść, albo rozpocząć burde. W SC rozwiązano to tak... -
5 punktów
-
5 punktów
Temat do offtopu :P
Mistrzunio i 4 innych przyznał reputację zaraz za odpowiedź w temacie
No to jeszcze ciekawy utwór muzyczny, tak w sam raz na "dzień mężczyzny" -
5 punktów
[Artykuł gamezilla] Chris Roberts żałuje, że w przypadku Star Citizen nie wytłumaczył lepiej istoty tworzenia gier wideo
damian i 4 innych przyznał reputację Nebthtet za odpowiedź w temacie
Przeedytowałam pierwszy post. Kopia artykułu: http://archive.is/DyTVI Powtórzę i tu gdyby ktoś nie czytał - Zrobiłam kopię na archive.is bo: po pierwsze - nie wolno bez zgody autorów przytaczać całego tekstu bo to przekracza prawo cytatu po drugie - nawet jeśli tego kaczana wytną to tu zostanie po wsze czasy po trzecie i ostatnie - czemu nabijać gadzinówkom wejścia i ranking? To samo się tyczy cytowania Dereka, czy kretynizmów z innych portali. Nie dokarmiajmy clickbaitowych trolli, toć to gamingowy pudelek już dawno jest. -
5 punktów
Anniversary sale 2015 (czwartek 19.11.15)
Xeroeth i 4 innych przyznał reputację Goomich za odpowiedź w temacie
This is a notice to confirm that you have reclaimed your pledge "Package - Cutlass Blue - Anniversary" "Weekend Warrior - LTI" "Standalone Ship - Aegis Sabre - LTI" "Standalone Ship - Aegis Vanguard - LTI" "Standalone Ship - Drake Herald - LTI" "Aegis Gladius" "MISC Starfarer Tanker - LTI" "Anvil Gladiator Bomber - LTI" "Aegis Dynamics Retaliator Heavy Bomber - LTI" "Origin 350r Racer - LTI" "Aegis Dynamics Avenger - LTI" "Standalone Ship - Aegis Reclaimer" "Standalone Ship - Aegis Redeemer - LTI" "Origin 325a Fighter - LTI" Idris Master Race -
5 punktów
Offtop z tematu allegrowe okazje - aukcja z refkodem
Dako i 4 innych przyznał reputację Quelen za odpowiedź w temacie
Nie, nie zazdroszczę nikomu, że ma ich więcej. Jedynie jestem chciwy na strzałeczki w górę -
5 punktów
Strefa Random [Filmiki Graczy]
P107REK i 4 innych przyznał reputację Hauva za odpowiedź w temacie
Może to nie filmik ... jeszcze ... ale skoro mam przed sobą conajmniej 20 godzin renderowania jeszcze to zacząłem się bawić logiem AD i przygotowaniem jakiegoś małego promo. Tak więc na ten moment kilka obrazków składającego się smoczka. Oczywiscie to tylko jedno ujęcie bo kamerkę będę sobie później dowolnie ustawiał ... jak na przykład na ostatnim obrazku. Wiem że dupska nie urywa ale to takie dwie godzinki zabawy i to pod maksymalnie obciążonym kompem więc nie poszaleję z efektami na ten moment -
4 punkty
Star Citizen Roadmap 2019
zaraz i 3 innych przyznał reputację Nebthtet za odpowiedź w temacie
Zaczynamy nowy temat dotyczący Roadmapy będący kontynuacją poprzedniego. Dlaczego nowy? Bo CIG aktualizuje plany na 2019 i tak będziemy mieć porządek na forum . Dziś CIG aktualizuje Roadmapę na 2019. Na chwilę obecną widnieją tam plany na wersje 3.5 (Q1/2019) oraz 3.6 (Q2/2019) - drugie półrocze ma się pojawić wkrótce - w chwili pisania niniejszego postu CIG jeszcze dopracowywało szczegóły. Aktualną Roadmapę znajdziecie rzecz jasna na RSI - warto tam zaglądać. Na pierwszy rzut oka najważniejsze zmiany to: Z pierwszego półrocza wyleciała mechanika salvage (a mój Złomek już czekał na to by móc latać i przerabiać wraki na żyletki Wsiąkł też system prawa / reputacji. Szmuglerzy z Jumptown już... -
4 punkty
Portfolio: Stacje paliwowe
Maciejozaman i 3 innych przyznał reputację Nebthtet za artykuł
Starożytny ludzki aksjomat stwierdza: nie dotrzesz nigdzie na pustym baku. W galaktyce, w której producenci broni high-tech rywalizują o to, by stworzyć coraz bardziej zaawansowane technologicznie systemy laserowe, a naukowcy tworzący napędy skokowe badają nowe sposoby przemierzania wszechświata, uspokajające jest to, że ostatecznie nic nie jest możliwe bez dobrego, staroświeckiego paliwa, które pozwoli ci dotrzeć do celu. Stąd powstanie wszechobecnych stacji obsługi, w których statki mogą tankować i się dozbrajać. Przy dziesiątkach tysięcy statków potrzebujących w dowolnej chwili napraw i tankowania powstanie zorganizowanego systemu stacji paliw było tylko kwestią czasu. Mimo że istnieją niezliczone niezależne opcje tankowania (w tym zaawansowane urządzenia do autouzupełniania paliwa, które można znaleźć na niektórych statkach),... -
4 punkty
Star Citizen Around the Verse 3.4.04 - o Carracku wieści, o ArcCorp treści
CzarnyMax_PL i 3 innych przyznał reputację Nebthtet za artykuł
W tej edycji Around the Verse zobaczycie reklamę Cyclone'a, dowiecie się więcej o efektach wizualnych działania thrusterów, nowych broniach mających pojawić się w 3.5 oraz planecie ArcCorp. Nie zapominajcie także o tym, że konkurs na reklamę Tumbril Cyclone'a nadal trwa, tak więc zachęcamy do spróbowania swoich sił! W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman Na start klimatyczna reklama Cyclone'a. Krótka wzmianka na temat grupowych eventów organizowanych przez społeczność w grze. W zeszłym tygodniu z okazji dnia Australii wszystkim, którzy wsparli grę zostały udostępnione statki Gladius Valiant, dzięki czemu powstało wiele naprawdę fajnych prac konkursowych. Wszystkie znajdziecie na Spectrum. Konkurs wygrali Klumpi, Buddyhammer, CallofDutyMann, dontrust oraz... -
4 punkty
Baza cen komponentów do statków | PU 3.4
Nebthtet i 3 innych przyznał reputację Vanter za odpowiedź w temacie
Tabelka jeszcze jest w trakcie aktualizacji ale nie spodziewam się zbyt wielu zmian w wersji Live https://docs.google.com/spreadsheets/d/1M1A2FP4p-W1w8GHr8BB2XV1qigIjEomfviCNTEZtFWA/edit?usp=sharing https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQvavD59CuM83g48locogBAOMYDnysZx-HF5TDiRLFkT8BdzThViR-kPLAGtWX91-DbFrD9F9ltfcNB/pubhtml -
4 punkty
Fajne akcje ze wspólnej gry w 3.0
CzarnyMax_PL i 3 innych przyznał reputację Dastro za odpowiedź w temacie
Udało nam się też wbić w ziemie admina z Port Olisar który bardzo często ignoruje ludzi i nie chce odbierać paczek, należało mu się. -
4 punkty
Kosmiczne odległości i metody ich pokonywania
Tygrysek_C2H5OH i 3 innych przyznał reputację Amb3r za wpis na blogu
Uwaga! Poniższy tekst jest napisany przez fana hard sci-fi, który specjalizuje się w kwestiach bio-chemicznych, a nie fizycznych. Science fiction nie musi się dziać w kosmosie, ale nie ma co ukrywać, że znaczna część ma podróże kosmiczne na mniejszą lub większą skalę. Zaś w wypadku podróży kosmicznych pojawia się jeden zasadniczy problem – kosmos jest niewyobrażalnie wielki. Największa znana współczesnej fizyce prędkość to prędkość światła, a już nawet na naszym podwórku jakim jest układ słoneczny pokazuje, że na skale kosmosu jest mała. Odległość Słońca do Ziemi to trochę ponad 8 minut, ale już do Neptuna to ponad 4 godziny. Odległości w skali galaktyki to lata świetlne, a znacznie częściej dziesiątki... -
4 punkty
Dastro vel BIG BENNY
Tygrysek_C2H5OH i 3 innych przyznał reputację BHoleVX za odpowiedź w temacie
Hejka! Nie wiem dlaczego niema jeszcze tematu o wystąpieniu @Dastro w "Citizens of the Stars" ? Generalnie, GRATULACJE Dastro Pozdrawki BHoleVX -
4 punkty
The Shipyard - Turrets
BHoleVX i 3 innych przyznał reputację Yodokus za odpowiedź w temacie
Wypunktowane Wieżyczki Przewodnik po Nowej Formule Statku Witajcie Obywatele! Od Uzbrojenia przechodzimy do Wieżyczek, kolejnego konsekwentnego kroku naszej wycieczki po Nowej Formule Statku. Być może widziałeś ostatnio naszą dyskusję w Around the Verse dotyczącą poprawy całościowej funkcjonalności użytkowej wieżyczek. Ciężko pracowaliśmy nad, jak nam się wydaje, znaczącą poprawą ich użyteczności, jako części trwającego rozwoju, planowanego nie tylko dla Alfy 3.0, ale jeszcze dalej. W naszym kolejnym wydaniu sposób, w jaki one są kontrolowane został całkowicie przerobiony i wzbogacony o lepszą stabilizację żyroskopową, aby precyzyjniej utrzymywały się na celu oraz mamy nadzieję, że zapewnią wam o wiele przyjemniejsze i bardziej udane spędzanie z nimi czasu. Wieżyczki można znaleźć na statkach w... -
4 punkty
Dlaczego SC jest taki trudny?:)
Maciejozaman i 3 innych przyznał reputację Darayaharus za odpowiedź w temacie
Tym razem jest to "wina" uzbrojenia startowego Cutlasów oraz tego, że to statek w sumie na 2-4 osoby (choć i samotnie daje radę). Ale od początku: 1 Jako, że jest to większy statek o większych możliwościach i większej załodze to piratów jest proporcjonalnie więcej/są mocniejsi. W przypadku Cutlassów jest to jeszcze w miarę zbalansowane i nawet samemu pilotując jesteś w stanie ich wytłuc (ale musisz używac rakiet i walka troszkę trwa). 2. Cutlass Black jest startowo bardzo wytrzymały (głównie chodzi o tarcze) ale ma też bardzo słabe uzbrojenie startowe. Gdy uda się Tobie zamontować lepsze uzbrojenie staje się on istną maszynką do zamiatania piratów i nie tylko. A jak jeszcze... -
4 punkty
Lumberyard VS StarEngine
Mistrzunio i 3 innych przyznał reputację Tommy Rich za odpowiedź w temacie
Jak już zapewne wszyscy wiecie CIG postanowił zmienić swoją wersję zmodyfikowanego CryEngine ( 3.6.8 ) zwanego StarEngine na silnik autorstwa Amazonu, który jest niczym innym jak także zmodyfikowaną wersją CryEngine w dodatku opartą o prawdopodobnie ten sam build lub odrobinę nowszy ( 3.8.0 ), do końca nie wiadomo, bo nie zostało to sprecyzowane. Można zatem zadać sobie pytanie po co ta zmiana ? I czy w ogóle ma to sens skoro oba silniki to modyfikacja tej samej podstawy ? Według zapewnień CIG i samego Chrisa Robertsa ma to sens, zmiany w silniku poczynione przez Amazon są wg zapewnień korzystne biorąc pod uwagę potrzeby i rozwój Star Citizena. Dodatkowe możliwości jakie... -
4 punkty
Combined Arms Fan Film Trailer
Ratucus i 3 innych przyznał reputację Dastro za odpowiedź w temacie
Możliwe, że nie każdy z was widział trailer nadchodzącego "filmu" który zostanie zrobiony w całości w Cryengine przez niejakiego jegomościa zwanego Terallian. W razie czego trzymajcie: Kiedy będzie? Nie wiadomo, ponieważ projekt jest dość duży ale jako bonus mogę wam zdradzić w tajemnicy, że ma być w tym mały easter egg w postaci mojej osoby lub też nawiązanie do mnie, przynajmniej Terallian mi tak obiecał. -
4 punkty
Star Citizen Polska / Game Armada / SCPL
Meandester i 3 innych przyznał reputację Jazz za odpowiedź w temacie
Przyjaciele i Towarzysze! Redakcja serwisu Game Armada oraz Star Citizen Polska wraz Radą Syndykatu Ater Dracones z ogromną radością przedstawia wam nowy projekt społecznościowy. Zapraszamy wszystkich miłośników Star Citizen niezależnie od tego czy są już członkami jakiejś organizacji, czy samotnymi wilkami (czasem przyjemnie jest pobiegać w stadzie) do przyłączenia się do projektu mającego na celu połączenie polskiego Community Star Citizen. Projekt który tworzymy ma być HUBem dla Polskich Organizacji i Freelancerów. Przystąpienie do Projektu jest niezobowiązujące. Pragniemy aby Polska Społeczność zamiast żyć w odizolowanych małych grupach, pokazał jak wielu nas jest w jednym miejscu. Razem możemy więcej! Zapraszamy https://robertsspaceindustries.com/orgs/SCPL -
4 punkty
Star Citizen w mediach
Dako i 3 innych przyznał reputację Dastro za odpowiedź w temacie
Polygami nie przestawia żadnej wartości jeżeli chodzi o informację, to tylko zlepek czyjeś "przygody" z tematem SC. Gdzie można znaleźć tych sekciarzy? Widocznie jegomość piszący artykuł nie pofatygował się żeby odwiedzić na przykład reddit SC (r/starcitizen) gdzie można znaleźć MNÓSTWO konstruktywnej krytyki (która nie jest tłumiona i mieszana z błotem o ile to jest konstruktywna krytyka) i nie wspominając o tym, że nawet my (i ja też :P) jako Avocado [Evocati Test Flight aka "beta-alfa" testerzy] podczas wewnętrznych testach nie zostawiamy suchej nitki na CIG i SC przy każdym update jaki testujemy. Piszemy prosto z mostu, że coś jest "chujowate" i podajemy nasze argumenty i konstruktywną krytykę (bo pisanie, że... -
4 punkty
Holiday 2016 Live Stream & Sale
Meandester i 3 innych przyznał reputację Dako za odpowiedź w temacie
I jeszcze kilka filmów z livestream. Na oglądanie całości szkoda życia i zdrowia -
4 punkty
Reverse the Verse czyli "co w CIG piszczy " ...
Valam i 3 innych przyznał reputację Berecik26 za odpowiedź w temacie
Kolejny tydzień przeleciał, a wraz z nim RtV i AtV. Tym razem z hamerykańskiej krainy ropą płynącej Sporo było o NPC i ich roli w świecie gry, ale o tym rozpisał się już kolega @Dako i kto to przegapił to odsyłam tu. Jedno co mi się ciekawego o uszy obiło to to, że NPC będzie można spotkać w LZ - Area 18, Port Olisar, GrimHex i w tajemniczej lokalizacji o nazwie Levski. Może nasze Evocati wiedzą coś więcej... hę ? Pokazano również nowiutki model Horneta F7A mk2. Nowy opływowy i agresywny wygląd. Kokpit wzorowany na obecnie istniejących maszynach np. F-22. "Pełny" brzuszek z którego będzie się wysuwał zasobnik z rakietami.... -
4 punkty
Konkurs: Kiedy wyjdzie PTU 2.4.0 (nie dla Avocado) :)
Nexus i 3 innych przyznał reputację Dastro za odpowiedź w temacie
UWAGA Jako, że mam gest i dobre chęci to chcę podkręcić atmosferę i dorzucam do konkursu wygraną w postaci Statku Aurora-ES, nagrodę funduję z prywatnej kieszeni ale z ramienia redakcji Star Citizen Polska. @Dako dopisz to jakoś do pierwszego postu. -
4 punkty
Star Citizen - marność
Shivon i 3 innych przyznał reputację Zerat_KJ za odpowiedź w temacie
@Night Szcze mi cie zal, troll lub przypadek kiepsko wystartowales na tym forum. Twoje argumenty o zespole przed kickstarter sa niedokladne, sopojrz na to Tam nikt nie pracowal, Chris zlecil zrobienie 3 statkow na zlecenie i pracowal nad wcisnieciem ich w Cryengine na prezentacje na Kickstartera Pierwszy rok - tworzyli narzedzia, zakladali prawdziwe siedziby i przyjmowali ludzi ... do tworzeni narzedzi i podstaw Gre zaczeli tworzyc w polowie 2013, albo i pozniej, wiele rzeczy ma wyjsc do konca tego roku (w teorii) .. badz cierpliwy, masz pytrania wal, chetnie odpowiemy .. po to tu jestesmy -
4 punkty
Konstruktywna krytyka - temat ogólny
Sermaciej i 3 innych przyznał reputację Tommy Rich za odpowiedź w temacie
Niestety ja również podzielam wasze niepokoje co do rozwoju Star Citizen'a, bojąc się że niebawem ogromna fala krytyki wpłynie negatywnie na jego rozwój i gra stanie się kolejną czarną legendą jaką niewątpliwie był przytaczany tu już wcześniej Duke Nukem Forever. Pamiętajcie jednak że SC, to gra, która w założeniach ma być ogromnym molochem, składająca się z wielu aspektów rozgrywki ( modułów ), co powoduje że mamy do czynienia z tak naprawdę kilkoma grami klasy AAA połączonymi ze sobą razem w jedną spójną całość. Samo połączenie to nie lada wyzwania dla twórców, którzy wydaje się ze wpadli w pułapkę mocno już przez siebie rozbuchanego dzieła. CR, na pewno ma wizję i... -
4 punkty
-
3 punkty
Patch 3.5.1 na PTU!
CzarnyMax_PL i 2 innych przyznał reputację Nebthtet za artykuł
Dziś na publiczne serwery testowe trafił patch 3.5.1 - a dokładniej mówiąc, to został udostępniony testerom spoza Evocati. Pierwsza grupa to standardowo Concierge oraz subskrybenci. W tej wersji możecie testować: System dostosowywania statków - sklep na PTU znajduje się tutaj. Każde konto testowe ma do dyspozycji 175 $, tak więc można szaleć. "Zakupione" dostosowane statki można bez problemu topić i przerabiać na nowo, tak więc kombinujcie ile dusza zapragnie. Ceny widoczne na PTU nie są ostateczne. Więcej o owym systemie przeczytacie w naszym tłumaczeniu Q&A oraz w newsie dedykowanemu samemu systemowi. Persystencję (zapis pomiędzy sesjami gry i odzyskiwaniem statków) modyfikacji wyposażenia zamontowanego w statkach przez graczy (uzbrojenie i komponenty). Statki... -
3 punkty
Nowe reakcje na forum
komandor_tarkin i 2 innych przyznał reputację Nebthtet za komentarz do wpisu na blogu
Jest kolejna nowa reakcja na prośbę jednego z naszych Użytkowników -
3 punkty
Statki, statki, statki - 3.0.0 i dalej
Dastro i 2 innych przyznał reputację Tronuss za odpowiedź w temacie
Witajcie Ludzie Gwiazd ! Najnowszy film, który prezentuje BoredGamer w całości poświęcony jest informacjom dotyczącym statków - zobaczmy : strona internetow z danymi statycznymi statków (0:24) statki koncepcyjne (2:02) informacje dotyczące różnych typów statków w patchu 3.0.0 (3:28) Drake Dragonfly (4:26) reworked Cutlass Black (4:29) RSI Constelation Aquila (4:35) MISC Prospector (4:43) Gladius rework (5:39) prawdopodone jest przesumięcie niektórych jednostek z 3.1.0 do 3.0.0 (6:12) aktualizacja informacji o RSI Aurora (6:33) Drake Cutlass Red (6:47) aktualizacja informacji o Anvil Terrapin (7:12) Przed końcem roku do gry powinny trafić następujące jednostki : Hull C (7:39) Reclaimer (8:00) FReelancer'a ( MAX, DUR, MIS ) (8:37) Constelation ( Taurus, Pheonix ) ( MAX,... -
3 punkty
Aegis Eclipse - nowy bombowiec stealth
Maciejozaman i 2 innych przyznał reputację Nebthtet za odpowiedź w temacie
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15906-TOP-SECRET przecież tu jest (tylko bez logowania nie wleziesz). "Jedyne" 307,50$ z VAT za wersję Warbond. Zestaw zawiera: Statek Eclipse VFG Industrial Hangar Lifetime Insurance Model Takuetsu Eclipse Plakat Eclipse Plakat z logo Eclipse Unikalny stempel z numerem seryjnym Eclipse Alternatywny skin Eclipse Dodałam też tę jednostkę do wybierałki w profilu na forum - jeśli kupiliście to możecie sobie zaktualizować flotę -
3 punkty
Star Citizen w mediach
Yodokus i 2 innych przyznał reputację Xeroeth za odpowiedź w temacie
Dawno przestałem się przejmować tego typu recenzjami, jakoś mnie to nie rusza. Polska scena dziennikarstwa, jeśli chodzi o branże IT i gier komputerowych nie jest zbyt rzetelna, newsy ukazują się znacznie później, często pisane na "kolanie" i potem edytowane xx razy. Oczywiście są pewne serwisy na których można jeszcze posiedzieć, ale te, można by zliczyć na palcach jednej ręki. To samo dotyczy się również przynajmniej połowy zagranicznych serwisów... Nie chodzi o krytykowanie produkcji którymi sam się interesuję, ale raczej o obiektywne opinie autorów, którzy faktycznie poświecili czas na zbadanie tematu i nie piszą artykułów bazując się na innych. Sama produkcja SC ciągnie się i ciągnie, ale efekty są. Druga sprawa... -
3 punkty
CitizenCon 2016 - temat ogólny
Dako i 2 innych przyznał reputację Meandester za odpowiedź w temacie
Zgadzam się z postem @Jazza. Oprócz postu Jazza to jeżeli rzeczywiście musieli puścić prezentację zastępczą, to obstawiam, że tworzyli ją krótko.. Jeżeli krótko i uzyskali taki efekt wniosek jest jeden: W SC da się już grać, bo nie sposób stworzyć gry w tydzień o czym wszyscy przekonujemy się na własnej skórze.. Jeżeli była to docelowa prezentacja na CC to mhh dla mnie planety są ok i tak planuje być częściej po między nimi niż na nich i tego się lepiej trzymajmy... @Whyduck odnośnie wsparcia dla CRa to warzy piwo więc niech je wypija, nie da się 4 lata bić pokłonów.. Sam po sobie wiem, że ból własnej porażki w jakimś... -
3 punkty
Ulepszone zarządzanie hangarem - bookmarklet
Dastro i 2 innych przyznał reputację Nebthtet za odpowiedź w temacie
Alluran [na forum RSI] opublikował napisany przez siebie bookmarklet znacznie ułatwiający zarządzanie hangarem RSI. Co robi bookmarklet: Pokazuje ID każdego pojedynczego pledge - upgraduj te statki które chcesz bez ryzyka pomyłek! Pokazuje jaki przedmiot był bazowym w paczce Pokazuje prawidłowy obrazek statku dla upgradowanych jednostek Pokazuje wartość melt każdego przedmiotu w hangarze Poprawne nazwy upradowanych statków ułatwiające wyszukiwanie [Bookmarklet pobierzecie stąd]. Polecam - faktycznie działa.