Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2014.02.26 w Artykuły

  1. 8 punktów
    Ze względu na różnorakie zmiany wprowadzone przez wersję 3.5, oraz sporą ilość nowych pilotów w Uniwersum publikujemy kolejny zestaw przydatnych porad. Na pewno będą użyteczne zarówno dla doświadczonych pilotów, jak i dla tych którzy dopiero oblatują pierwszą maszynę. Jeśli uważasz, że czegoś tu brakuje zostaw komentarz pod artykułem i zadbamy o uzupełnienie tekstu. Poniższe porady korzystają z domyślnego obłożenia klawiatury dla wersji 3.5.x. Gdy usiądziesz na fotelu pilota naciśnij R, aby przestawić w statek na status Flight Ready (gotowość do lotu). Po wylądowaniu jeśli chcesz wyłączyć statek i wysiąść z fotela pilota naciśnij I, U i Y. Samo I też powinno wystarczyć . Jeśli lądujesz gdzieś indziej niż w dużym...
  2. 8 punktów
    trurl3

    Poznaj Xi'An

    BIURO WYWIADU WOJSKOWEGO UEE Xi'An – zasadnicze pytania Kim oni są? Imperium Xi'An, położone wzdłuż granicy Systemów Wschodnich składa się z co najmniej czternastu systemów. Rząd Xi'An nie ujawnił dokładnej liczby kontrolowanych przez ich cywilizację systemów, ale zakłada się, że mają więcej terytoriów położonych głębiej w kosmosie. Jaki maja rodzaj rządu? Imperium Xi'An jest dziedziczną monarchią absolutną. Tytuł Imperatora jest przekazywany z ojca na syna. Imperator ma Wysoką Radę Doradców, z których każdy reprezentuje jeden z aspektów rządu. Na każdej planecie pod kontrolą Xi'An znajduje się podobnie zorganizowana Rada, która zarządza tym światem. Ci członkowie Rady podlegają bezpośrednio swojemu odpowiednikowi w Radzie Imperatora. Jaka jest ich struktura militarna? Służba wojskowa...
  3. 7 punktów
    Nebthtet

    Majówkowe Darmoloty z CIG

    AKTUALIZACJA Darmoloty rozpoczęte! Podstronę promocji znajdziesz tutaj. Aby rozpocząć zabawę załóż konto (ten link da ci dodatkowe 5000 UEC i wesprze nasz serwis), zaloguj się i w pole "Step 2" wpisz GETINTOTHEVERSE. Następnie kliknij "Apply coupon", co przypisze promocję do twojego konta. Po uczynieniu tego pobierz grę i dołącz do najbardziej aktywnej polskiej społeczności w uniwersum Star Citizen! A gdy będziesz czekać na pobranie się gry warto przeczytać do końca niniejszy artykuł i zapoznać się z podlinkowanymi tam zasobami Do zobaczenia w Uniwersum! Zgodnie z informacją podaną na oficjalnym blogu Cloud Imperium Games od 1 do 8 maja przez tydzień trwać będą Darmoloty. CIG urządza je, aby uczcić publiczne udostępnienie...
  4. 7 punktów
    Nebthtet

    Alpha 3.1 już w rękach Evocati!

    Jak widać CIG nie zasypia gruszek w popiele i zgodnie z obietnicą ostro dąży do wydania wersji 3.1 w pierwszym kwartale roku (a dużo czasu do jego końca już nie zostało!). Patch alpha 3.1.0 właśnie został udostępniony Evocati, którzy mogą już testować nowości, o których my możemy tylko sobie poczytać na Roadmapie. Wersja testowa opatrzona jest numerem PTU-726521. Najbardziej zauważalne nowości, jakie pojawią się w 3.1 to: Edytor postaci (czekamy na najbardziej paskudne efekty zabawy nim - nie okłamujmy się, od tego zawsze się zaczyna) Możliwość tworzenia przez graczy beaconów (radiolatarni) z misjami do wykonania (w końcu będzie na co wydawać zarobione aUEC, a także pojawi się więcej rzeczy "do...
  5. 6 punktów
    Vanter

    Podsumowanie CitizenCon 2949

    23. listopada w Manchesterze odbył się kolejny CitizenCon. Tym razem tematem przewodnim imprezy była eksploracja, a "sponsorem" imprezy została firma Anvil Aerospace. Osobom, które nie mogły dotrzeć na miejsce osobiście pozostało oglądanie konwentu na Twitchu. W niniejszym artykule znajdziecie skrócone podsumowanie informacji zaprezentowanych na imprezie, oraz zapisy streamów. Nie zapomnijcie podzielić się swoimi wrażeniami i opinią w komentarzach - co według was zrobiono dobrze, na co czekacie, z czego jesteście niezadowoleni. A teraz... W drogę! Rozpoczynamy przygodę Wydarzenie zaczęło się od prezentacji dwóch statków eksploracyjnych przez Chrisa Robertsa. Były to Carrack i C8 Pisces, które nastepnie posłużyły do wykonania misji kradzieży danych z placówki na microTech. Podczas przelotu nad powierzchnią...
  6. 6 punktów
    Tym razem w Reverse The Verse mnóstwo informacji na temat nowego modelu lotu, który został niedawno udostępniony osobom przynależących do Evocati. Wersja testowa 3.5.0 oznaczona jest numerem ETF.1179321. System lotu ewoluował już wielokrotnie, teraz po raz kolejny został całkowicie przerobiony. Gospodarzem tego odcinka jest Jared Huckaby, a gościem David Colson. Czym jest model lotu? Jest to zestaw reguł lub zasad, zgodnie z jakimi statki powinny się poruszać. Podstawowym jego systemem jest fizyka. Gracz wskazuje tylko kierunek, w którym chce przemieszczać statek, a komputer IFCS (inteligentny system kontroli lotu) obciąża odpowiednio poszczególne silniki, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Poprawna implementacja tego jest bardzo ważna dla wrażeń płynących z lotu. Co oznacza nowy...
  7. 6 punktów
    Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie publikujemy na łamach Game Armady. Pozwolę sobie krótko skomentować to, co dzieje się w internecie - polskim i nie tylko. Linkować nie będę, jeśli jesteście zainteresowani tematem znajdziecie te treści bez najmniejszych problemów . Po raz kolejny wiele serwisów oraz osób piszących o grze skupia się tylko na zebranej kwocie i na tym, że gry jeszcze nie ma. To wszystko w świecie, gdzie wydaje się jako release gry w stanie takim, że powinny być w późnej alfie lub wczesnej becie - za pełną...
  8. 5 punktów
    Zapoznaj się z serią zadanych i wybranych przez społeczność na Spectrum pytań oraz odpowiedzi dotyczących Vulcana - statku ze stajni Aegis, którego zadaniem będzie dozbrajanie, naprawa, doraźne tankowanie i odzysk surowców. Na pytania odpowiadali John Crewe i Todd Papy. Więcej informacji o tej jakże ciekawej jednostce znajdziecie w poświęconych mu Ship Shape oraz Reverse the Verse. Czy macie jeszcze jakieś pytania lub spekulacje na temat tej jednostki? Podzielcie się nimi w komentarzach do niniejszego artykułu! Czy drony przestaną reagować, jeśli odlecę Vulcanem zbyt daleko lub zadokuję na pobliskim lotniskowcu? Drony będą miały maksymalny zasięg kontroli. Jeśli będziesz się do niego zbliżać otrzymasz ostrzeżenie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby móc powrócić lub...
  9. 5 punktów
    Nebthtet

    Star Citizen Alpha 3.6.0 live!

    Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści. To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków Nowy launcher Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji....
  10. 5 punktów
    Roadmapa Star Citizena została w kwietniu rozbudowana o sekcję dedykowaną wersji 3.9.0 zaplanowanej na pierwszy kwartał 2020. Wygląda na to, że jeśli do tego czasu nie będzie dużych opóźnień, to w końcu w tej wersji zostanie skończony układ Stanton. Czyżby 4.0 to technologia skoków międzysystemowych? Jeśli macie swoje spekulacje, to podzielcie się z nami 3.9.0 - Q1 2020 - nowa sekcja Postacie Zleceniodawca Lisa Gibbs - stworzenie i implementacja nowego zleceniodawcy - projekt, motion capture, animacja, audio, zachowania, zawartość misji, oraz utworzenie ubrań, rekwizytów i środowiska. Powyższe uwzględnia również napisanie treści misji skojarzonych z tą postacią. Gibbs jest partnerką Devina Bautisty. Zleceniodawca Devin Bautista - stworzenie oraz implementacja nowego zleceniodawcy...
  11. 5 punktów
    Nebthtet

    Dwa miliony Obywateli

    Już jakiś czas temu Star Citizenowi "stuknęła" magiczna liczba dwóch milionów Obywateli. To wystarczająco wiele ludzi, aby zaludnić miasto rozmiarów Warszawy czy jakiś pomniejszy kraik - i to samymi starcitizenowymi fanami . Z tej okazji Chris Roberts napisał list z podziękowaniem do całej Społeczności - i dodatkowo na kontach osób, które mają numerek niższy niż 2 000 001 pojawią się okolicznościowe nagrody. Dwa miliony powodów by powiedzieć "dziękuję" W październiku 2015 r. osiągnęliśmy niezwykły kamień milowy, kiedy nasza Społeczność urosła do miliona Obywateli. Stwierdzenie, że byłem dumny i pełen pokory, pozostaje niedopowiedzeniem, a uczucia te tylko się podwoiły, gdy witam dwumilionowego Obywatela w Uniwersum. W miarę jak Star Citizen rozwijał...
  12. 5 punktów
    Zapewne wielu z was chciałoby zobaczyć na własne oczy coś większego niż Starfarer czy Caterpillar. Cóż, póki co jedyna opcja to pooglądać sobie wrak. Rozbitego Javelina znajdziemy na powierzchni Daymar - jak tam trafił nikt z nas nie wie. A oto sposób na to, abyście mogli zobaczyć go na własne oczy: Należy udać się na orbitę Daymar. Następnie lecimy do OM2 przy pomocy quantum drive. Ustawiamy się dziobem w kierunku OM1 i lecimy na normalnym napędzie, aż dystans do owego punktu będzie wynosić 472 km. Kierujemy się dziobem w kierunku powierzchni Daymar celując w to, co jest zaznaczone na poniższym screenie. Lądujemy i zwiedzamy. Warto pamiętać, żeby udać się tam...
  13. 5 punktów
    Podczas ostatniej akcji rocznicowej pojawił się kontrowersyjny temat: CIG wystawiło do sprzedaży certyfikaty pozwalające na zajęcie kwadratowej działki o boku 4 km lub 8 km. Prostując publikowane na łamach polskich portali "o grach" i "technologicznych" bzdury, na jakie pewnie część z was mogła się natknąć: to nie są działki o powierzchni 2 km2 czy 4 km2 lecz odpowiednio 16 km2 i 64 km2. Tak, niektórzy tam nie potrafią nawet mnożyć. Dodatkowo nie jest prowadzona sprzedaż ziemi jako takiej, ponieważ nie możemy sobie już teraz wybrać konkretnego jej kawałka, w który wbijemy nasz "patyk" mówiąc "mój jest ten kawałek podłogi". No, ale nie znęcajmy się już nad "kunsztem dziennikarskim" co poniektórych...
  14. 4 punkty
    Nebthtet

    Darmoloty 3.7.1!

    W ostatnim tygodniu października 2019 po raz kolejny macie szansę na przetestowanie Star Citizena za darmo! Darmoloty potrwają od 28 października do 3 listopada. Do oblatania udostępnione zostanie pięć statków - jakich dowiemy się zapewne dziś wieczorem. Pamiętajcie również o założeniu konta z użyciem naszego kodu referral, aby zyskać 5000 UEC na start przygody w grze. Czym polecieć do gwiazd? Do oblatania dostaniecie pięć naprawdę fajnych maszyn: Starter - Mustang od Consolidated Outland - galeria | forum Starter - Aurora od RSI - galeria | forum Myśliwiec - Defender Banu (nowość dodana w wersji 3.7!) - galeria | forum Statek wielozadaniowy - Cutlass od Drake Interplanetary - galeria | forum...
  15. 4 punkty
    W patchu 3.5.1 do gry trafi nowa funkcjonalność pozwalająca na dostosowywanie statków w Star Citizen do własnych upodobań. Seria 300 od Origin otrzyma ją w pierwszej kolejności. Na animacji poniżej widać podstawowe opcje oraz to, jak będzie wyglądać konfiguracja statku. Nowa funkcjonalność została zaprezentowana 23 maja w 5 odcinku Inside Star Citizen, którego spora część została poświęcona właśnie jej: System dostosowywania: iteracja pierwsza Początkowo do nabycia i wykorzystania użytkownicy będą mieć opcje od producenta: Zestawy wyposażenia zawierające m.in. elementy uzbrojenia generator osłon generator zasilania Elementy wykończenia wnętrza fotel pilota wolant wykończenia w kokpicie (różne kolory i materiały) gadżety np. system stereo ekspres do kawy ramka na zdjęcia holozegar pościel Malowania...
  16. 4 punkty
    Nebthtet

    Star Citizen Alpha 3.5.0 live!

    Alpha 3.5 Star Citizen już jest live! Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Bardziej szczegółowy spis zmian oraz link do patch notes po polsku znajdziecie pod graficznym podsumowaniem nowości. Zwiedź ArcCorp Nowa planeta pokryta miejską dżunglą ArcCorp - najnowsza możliwa do zwiedzania planeta w systemie Stanton jest prawie w całości pokryta strukturami stworzonymi przez człowieka. Podróżuj przez pełne życia place i oświetlone neonami ulice Area18 (głównej strefy lądowania planety), odkrywaj lokalną kulturę miejską, poznaj charakterystycznych mieszkańców i znajdź now sposoby, aby zarobić parę kredytek. Okiełznaj miejską dżunglę Stanton Ożyj z ulepszonym dostosowaniem postaci Stań twarzą...
  17. 4 punkty
    Tradycyjnie już po ujawnieniu kolejnego statku - tym razem jest to dedykowany eksploracji Corsair od Drake Interplanetary - CIG zebrało najpopularniejsze zadane przez społeczność pytania na temat tej jednostki. Odpowiedzi na nie udzielił John Crewe. Czy możecie określić swoje stanowisko w sprawie wytrzymałości statku od Drake? Chcemy mocnych i wszechstronnych statków bez zbędnych dodatków, a nie papierowych konstrukcji, które rozpadną się, gdy krzywo na nie spojrzysz, jak stwierdzili niektórzy. Jak jest z Corsairem? Kiedy mówimy „statki z papieru”, mamy na myśli całość oferty - Aegis i Anvil zazwyczaj mają więcej pancerza i można je uznać za bardzo odporne na zniszczenie. W porównaniu z nimi, jednostki Drake są stosunkowo słabo opancerzone,...
  18. 4 punkty
    Nebthtet

    Portfolio: Stacje paliwowe

    Starożytny ludzki aksjomat stwierdza: nie dotrzesz nigdzie na pustym baku. W galaktyce, w której producenci broni high-tech rywalizują o to, by stworzyć coraz bardziej zaawansowane technologicznie systemy laserowe, a naukowcy tworzący napędy skokowe badają nowe sposoby przemierzania wszechświata, uspokajające jest to, że ostatecznie nic nie jest możliwe bez dobrego, staroświeckiego paliwa, które pozwoli ci dotrzeć do celu. Stąd powstanie wszechobecnych stacji obsługi, w których statki mogą tankować i się dozbrajać. Przy dziesiątkach tysięcy statków potrzebujących w dowolnej chwili napraw i tankowania powstanie zorganizowanego systemu stacji paliw było tylko kwestią czasu. Mimo że istnieją niezliczone niezależne opcje tankowania (w tym zaawansowane urządzenia do autouzupełniania paliwa, które można znaleźć na niektórych statkach),...
  19. 4 punkty
    W tej edycji Around the Verse zobaczycie reklamę Cyclone'a, dowiecie się więcej o efektach wizualnych działania thrusterów, nowych broniach mających pojawić się w 3.5 oraz planecie ArcCorp. Nie zapominajcie także o tym, że konkurs na reklamę Tumbril Cyclone'a nadal trwa, tak więc zachęcamy do spróbowania swoich sił! W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman Na start klimatyczna reklama Cyclone'a. Krótka wzmianka na temat grupowych eventów organizowanych przez społeczność w grze. W zeszłym tygodniu z okazji dnia Australii wszystkim, którzy wsparli grę zostały udostępnione statki Gladius Valiant, dzięki czemu powstało wiele naprawdę fajnych prac konkursowych. Wszystkie znajdziecie na Spectrum. Konkurs wygrali Klumpi, Buddyhammer, CallofDutyMann, dontrust oraz...
  20. 4 punkty
    Tuż po pierwszym kontakcie z obcym gatunkiem w 2438 szybka kolonizacja systemu Virgil na początku dwudziestego piątego wieku wywołała falę ekspansji, która trwała setki lat. Transformacja Virgila I z opustoszałego, skalistego świata w bujną i kwitnącą osadę wydawała się dowodem na nowozdobytą włądzę nad gwiazdami i wielu chciało znaleźć więcej światów, aby jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Skoncentrowany wysiłek, by zasiać ziarno ludzkiej cywilizacji w całej galaktyce rozpoczął się na dobre i został ukonstytuowany przez rząd UNE jako Project Far Star. Porwał wyobraźnię ludzi na całym świecie. Tysiące niedoszłych odkrywców ścigało się, by kupić jednostki badawcze i skanować mroczne przestworza znanej przestrzeni z nadzieją, że odkryją następny punkt skoku. Wprawdzie...
  21. 4 punkty
    Nebthtet

    Tydzień 2/2018 w Star Citizenie

    Tyler 'Zyloh' Witkin opublikował "rozkład jazdy" na bieżący tydzień rozpoczynając od przypomnienia o aktualizacji planów CIG na 2018, którą po polsku znajdziecie u nas tutaj: W tym tygodniu nie będzie Citizens of the Stars ale CIG pracuje nad czymś nowym, co zobaczymy 15. stycznia. Tym niemniej poniedziałek przyniesie drugą część Q&A na temat czołgu Tumbril Nova. Pierwszą możecie przeczytać u nas. Oprócz tego w tym tygodniu: Wtorek 9/01: zespół pracujący nad fabułą udostępni Przewodnik Galaktyczny po systemie Kellog, który wcześniej był publikowany w Magazynie Jump Point (ale wy możecie przeczytać go po polsku już dziś - jest tutaj). Środa 10/01: zespół potrzebował trochę czasu na wkręcenie się w pracę, tak...
  22. 4 punkty
    Niewinność i niemoralność System Kellog znany jest w całym UEE jako domena zarówno niewinności, jak i niemoralności. Zgromadzone wokół żółtego karła typu G głównego ciągu dwie zamieszkałe planety systemu różnią się od siebie jak dzień od nocy. Kellog II, Xis, jest silnie strzeżona, aby chronić nowy gatunek rozwijający się na powierzchni. Kellog VI, QuarterDeck, jest silnie strzeżona by zapewnić to, że uwięzieni tam zatwardziali kryminaliści nie mogą uciec. Kelloga został odkryty przez navjumpera Patka Coena w 2811 roku. Niestety, jego marzenie o zamieszkaniu w systemie, który odkrył nigdy się nie spełniło po tym, jak wstępne skany ujawniły, że Kellog II był pełen rozumnego życia. W związku z tym Kellog szybko...
  23. 3 punkty
    Nebthtet

    Patch 3.5.1 na PTU!

    Dziś na publiczne serwery testowe trafił patch 3.5.1 - a dokładniej mówiąc, to został udostępniony testerom spoza Evocati. Pierwsza grupa to standardowo Concierge oraz subskrybenci. W tej wersji możecie testować: System dostosowywania statków - sklep na PTU znajduje się tutaj. Każde konto testowe ma do dyspozycji 175 $, tak więc można szaleć. "Zakupione" dostosowane statki można bez problemu topić i przerabiać na nowo, tak więc kombinujcie ile dusza zapragnie. Ceny widoczne na PTU nie są ostateczne. Więcej o owym systemie przeczytacie w naszym tłumaczeniu Q&A oraz w newsie dedykowanemu samemu systemowi. Persystencję (zapis pomiędzy sesjami gry i odzyskiwaniem statków) modyfikacji wyposażenia zamontowanego w statkach przez graczy (uzbrojenie i komponenty). Statki...
  24. 3 punkty
    Nebthtet

    RTX w Star Citizen?

    Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami . Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time... No, ale do rzeczy....
  25. 3 punkty
    Nebthtet

    Argo Astronautics SRV

    SRV_Header.mp4 Dziś CIG uraczyło nas nie lada niespodzianką: do kolekcji zorientowanych na coś więcej niż tylko bezpardonową walkę w kosmosie trafia jednostka dedykowana celom znacznie bardziej szlachetnym (a i niewykluczone że równie lukratywnym) - ratowaniu życia i mienia. Stworzony przez Argo Astronautics SRV to jednostka, która pomoże w ewakuacji poszarpanych statków z miejsc katastrof, a w razie potrzeb przeniesie również ładunek. SRV jest idealną propozycją dla tych z was, którzy są zainteresowani samodzielnymi akcjami ratunkowymi mniejszej skali - ale sprawdzi się również jako wsparcie podczas działań grupowych. UWC CZEKA NA CIEBIE! POSZUKIWANI: PRYWATNI ZLECENIOBIORCY MOGĄCY ZASILIĆ SZEREGI ROSNĄCEJ SIECI STOWARZYSZONYCH KLUBÓW. W miarę jak obszar wpływów ludzkości w przestrzeni międzygwiezdnej...
  26. 3 punkty
    Nowy tydzień to i kilka nowinek aby go prawidłowo rozpocząć. Zobaczcie co ciekawego aktualnie dzieje się w świecie Star Citizena, a także jakie są najważniejsze plany CIG na nadchodzące dni. Do tego zapowiadany w zeszłym tygodniu dokument o CIG. Startujemy! Odcinek sponsorowany przez Jolly Roger's WiDoW Shipping Co. Co nowego w tym tygodniu? CIG właśnie wybiera zwycięzcę konkursu na screenshot Gladiusa i dziękują wszystkim, którzy brali udział. Ogłoszenie wyników "wkrótce". Konkurs na reklamę Cyclone'a wciąż trwa. Rozdystrybuowano wszystkim, którzy powinni dostać monety okolicznościowe. W piątek zobaczymy aktualizację Roadmapy. Ciekawe, czy zawitają tam już wersje 3.7 i 3.8. Także w piątek powraca Reverse the Verse LIVE. Oglądać stream będzie można np....
  27. 3 punkty
    Nebthtet

    Wesołych Świąt!

    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku życzy wam zespół Game Armady! W czasie świąt mnóstwa rodzinnego ciepła, spokoju i ciepłej atmosfery, spełnienia marzeń, wymarzonych prezentów pod choinką, obfitości i zdrowia. W Nowym Roku powodzenia, samych sukcesów i spełnienia postanowień noworocznych, jeśli jakieś będziecie mieć . No i nam wszystkim zapewne jak najszybszej premiery Star Citizena, chociaż to akurat pewnie będzie wracać w życzeniach jeszcze ładnych parę lat . Grafiki wykorzystane w newsie to zgłoszenia stworzone przez społeczność SC na konkurs świąteczny CIG. Tytułowa - Shaded W treści newsa - Vega
  28. 2 punkty
    Zapraszamy do obejrzenia pierwszego z cyklu naszych nowych poradników wideo! Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie możecie podzielić się z nami nimi tutaj.
  29. 2 punkty
    Na Reddicie /u/Khunze czyli Josh Coons z CIG niedawno zrobił tak jakby AMA na temat Banu Defendera wskrzeszając różnorakie wątki dotyczące tego statku. Zerknijcie na jego historię postów. Ja zebrałam dla was najciekawsze informacje tutaj. Mam nadzieję, że umilą oczekiwanie na bardziej oficjalne wieści o Defenderze. W odniesieniu do tego postu o wnętrzach Defendera To są pierwsze koncepty. Design wnętrza będzie luźno podążać za takimi kształtami, ale nie będzie to wyglądać tak jak na tych screenach. CIG ma dla nas coś innego. Te screeny są uznawane za ok. 12% artów lub whiteboxa. To stare whitebox geo z zaaplikowanymi kilkoma teksturami. Robił je poprzedni artysta. Wyglądały zbyt... statycznie, czyli jak wymodelowane...
  30. 2 punkty
    W materiale z tego tygodnia można zobaczyć jak po wdrożeniu nowego modelu lotu będą działać hover bike'i, a także w jaki sposób developerzy dopasowują animacje aby uczynić modele grywalnych postaci żeńskich unikalnymi i autentycznymi. Więcej informacji znajdziecie poniżej. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują Eric Kieron Davis oraz Josh Herman. The Good, the Bad, the Ugly - wariacja na temat kowbojskiego pojedynku w samo południe w Star Citizenie (tak, FOIP można wykorzystać i do kręcenia takich cudeniek). Brakuje tylko wędrujących chwastów pustynnych . Kilka słów o zorganizowanym przez hiszpańską społeczność evencie Los Cincuenta (Pięćdziesiątka) - tym razem cała gromada udała się nad krater na Daymar aby toczyć tam epickie grupowe...
  31. 2 punkty
    Z okazji świąt Bożego Narodzenia CIG przygotowało promocję, w której do nabycia są tańsze zestawy startowe Star Citizen! W cenie 35$ + VAT dostępne są zestawy z Mustangiem lub Aurorą - oprócz statku w paczkach znajdziecie 1000 UEC, ubezpieczenie statku na 72 miesiące i hangar Self-Land. To naprawdę dobra cena, jeśli zastanawiacie się nad rozpoczęciem przygody ze Star Citizenem. Ilość promocyjnych paczek jest ograniczona, tak więc warto się pośpieszyć nim wszystkie się wyprzedadzą. Nie zapomnijcie, by założyć konto korzystając z naszego linku, aby dostać gratis dodatkowe 5000 UEC! Oprócz tego ogłoszono również dwa konkursy: Konkurs 1: Jak obchodzisz święta w Star Citizenie? Zadanie konkursowe? Pokazać jak obchodzisz święta w grze...
  32. 2 punkty
    Po wypuszczeniu na rynek serii Origin 100 CIG zebrało pytania i odpowiedzi, by dostarczyć więcej informacji na temat tego nowego statku startowego od Origin Jumpworks. Niniejszy artykuł to pierwsza ich partia. Na pytania odpowiadali John Crewe, Corentin Billemont i Todd Papy. Jak skuteczny może być myśliwiec z dwoma działkami rozmiaru 1? W porównaniu z innymi myśliwcami tej samej klasy korzysta na dodaniu pocisków rakietowych i zwiększonej manewrowości. Jesteśmy również świadomi obecnej słabości i braku motywacji do używania broni S1 i szukamy pomysłów jak uczynić je bardziej konkurencyjnym wyborem bez uciekania się do manipulacji DPS. Jakie wady i zalety ma ten statek w porównaniu z trzema innymi statkami startowymi? Układ paliwowy...
  33. 2 punkty
    Nebthtet

    Plan publikacji lore w 2018

    W dzisiejszym newsie na temat planów dotyczących publikacji narracyjnych zespół CIG zaczął od złożenia nam wszystkim życzeń noworocznych. Ale to dopiero początek. Zapoznajcie się z planem publikacji artykułów dotyczących lore gry na 2018 rok. Jako że wydano już 3.0 to zespół tworzący fabułę skupi się teraz na zawartości w grze dla Squadron 42 i Star Citizen. Pomiędzy tworzeniem dialogów dla NPC, tekstów misji i bogactwie opisów przedmiotów, potrzeba wielu treści narracyjnych, by powołać świat do życia. Dlatego harmonogram publikacji CIG na 2018 zostanie dostosowany dostosowany, by uwzględnić publikację lore gry na stronie RSI (a co za tym idzie zapewne będzie ich więcej i u nas). Zamiast News Update w każdy...
  34. 2 punkty
    Oprócz zwykłego tekstowego zestawu pytań i odpowiedzi, zespół projektowy odpowiedzialny za Pioneera wziął także udział w panelu, podczas którego przez godzinę dyskutowano o statku i jego funkcjonalności. Możesz obejrzeć zapis całości poniżej. Po ukończeniu prac nad konceptem statku rozpoczął się kolejny etap jego developmentu. Podczas dalszej produkcji koncepcje poruszone w poniższych pytaniach i odpowiedziach zostaną wdrożone i rozbudowane. Minie jeszcze trochę czasu, nim zobaczymy Pioneera w grze, ale już teraz warto dowiedzieć się więcej o tym jakże interesującym statku. Na pytania odpowiadali John Crewe, Todd Papy, Kirk Tome, Ben Lesnick i Steven Kam. Jak duża może być placówka? Placówka będzie mieć taki sam obrys, jak to, co pokazano w grze,...
  35. 2 punkty
    Jazz

    Przewodnik Galaktyczny: system Pyro

    "Yo ho ho, miejsce takie znam, gdzie czysty jest slam i dziewki ochocze, Yo ho ho, na Ruin ruszam, mam Napęd gotowy, do Pyro zaraz skoczę". - Tradycyjna Szanta Kosmiczna Jeśli Spider jest twarzą piractwa w galaktyce, Pyro jest niewątpliwie jego bijącym sercem. Pod innymi względami opustoszały system z umierającą gwiazdą sparaliżowaną długotrwałą fazą nowej, Pyro jest przede wszystkim wspólnym domem i zarazem przyczółkiem dla piratów ze Stacji Ruin. Tak jak miało to miejsce w Spider, pustka po tym jak Pyro został opuszczony przez cywilizowanych develioperów została wypełniona (aż nadto) przez piratów. W przeciwieństwie do tego co wydarzyło się Spider, stacja w Pyro nie uładziła się w uporządkowany systemem czarnego...
  36. 1 punkt
    W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander. W części poświęconej Sprint Report zobaczymy: usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.
  37. 1 punkt
    Instalacja obłożeń sterowania Po pobraniu pliku XML przenieś go do następującego folderu: LIVE: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE\USER\Controls\Mappings PTU: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE\USER\Controls\Mappings W razie potrzeby zmień literę dysku lub dostosuj ścieżkę, jeśli zainstalowałeś grę w innej lokalizacji. Wybór obłożeń sterowania Teraz, gdy profile są w odpowiednim miejscu na dysku jest kilka sposobów na wybranie ich w grze. Opcja 1 Ta opcja pozwala na szybkie i proste załadowanie całego profilu. Otwórz konsolę Star Citizena (domyślnie ~) i wpisz następującą komendę: pp_rebindkeys Nazwa_pliku_z_profilem.xml Gotowe! Opcja 2 Ta opcja pozwala na na wybór kontrolerów, do których chcemy załadować profil - możemy np. pominąć mysz jeśli mamy takie życzenie. Po uruchomieniu gry wejdź do...
  38. 1 punkt
    Nebthtet

    WAŻNE: 0$ CCU - aktualizacja terminu

    Zgodnie z informacją opublikowaną na stronie wsparcia RSI egzekucję 0$ CCU przełożono na 2 maja 2019. Jeśli jakieś macie, to na ich zużycie nie pozostało wam wiele czasu. Dzisiejsza konserwacja robertsspaceindustries.com potrwała blisko trzy godziny (pewnie szykowali się już do wywalenia zerówek i "coś się popsuło") i to właśnie z tej okazji odroczono usunięcie CCU z kont. Źródło informacji znajdziecie tutaj - jest to artykuł z bazy wsparcia RSI. Co dziwne i niepokojące, CIG nie raczyło poinformować o przedłużeniu terminu w wątku dedykowanym całej akcji - informację wkleił jeden z użytkowników. Jako klientowi CIG mnie zdecydowanie nie podoba się takie podejście (tak samo jak i w ogóle sposób przeprowadzenia całej...
  39. 1 punkt
    Przynależność: UEE Wartość strategiczna UEE: biała Planety: 14 Okres orbitalny: Magma MacArthur (488 SED) Osha Keene Kilian VIII Corin Gimbal (690 SED) Import: uzbrojenie, metale ciężkie, towary luksusowe, części zamienne Eksport: uzbrojenie (nadwyżki) Czarny rynek: narkotyki, hazard Punkty skokowe: Ellis, Magnus, Min, Terra Przestępczość: niska Kilian to miejsce do którego młodzi żołnierze udają się by poznać sztukę wojny, a starzy powracają by odejść w zapomnienie. Dla nich oraz dla większości ludzkości jest to wcielenie potęgi militarnej UEE. System mieszczący się w sercu Imperium, jeden skok od Terry, stanowiący dom dla niezliczonej ilości koszarów wojskowych, ośrodków szkoleniowych oraz stoczni i placówek wsparcia. Gospodarka systemu Kilian opiera się całkowicie na potężnej obecności...
  40. 1 punkt
    Nebthtet

    Latająca forteca - Aegis Retaliator

    Ark Visual Archive przedstawia Millennium Wspomnień: fotografie w locie Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd. #312: Bombardowanie Data: 2544-10-01 Fotograf: Renzo Oui Po rozpoczęciu Pierwszej Wojny Tevarińskiej dziennik United Times Tribune zdecydował się oddelegować Renzo Oui jako koresponenta wojennego. Latał on z 71 Skrzydłem Lotniskowców i dostarczał swojej redakcji materiały na wyłączność dokumentujące ten historyczny konflikt. Przez ponad dwa lata Renzo uwieczniał sukcesy i batalie zarówno osobiste jak i zawodowe lotniskowca Marynarki i jego pilotów, ukazując publice realia wojskowego życia oraz walki na pierwszej linii frontu. Cykl nagradzanych fotografii Renzo zrobił towarzysząc pilotom 391 Eskadry podczas nalotów torpedowych przeciwko dużym jednostkom tevarińskim, ale to powyższy obraz...
  41. 1 punkt
    Tecon

    Przewodnik Galaktyczny: system Baker

    Baker jest podwójnym systemem składającym się z dwóch gwiazd typu K otoczonych przez stosunkowo wyludniony zbiór planet poczynając od zupełnie nienadających się do zamieszkania po takie, które ledwo można zasiedlić. Węzeł tranzytowy Covalex i wielka zautomatyzowana stacja wydobywcza są jedynymi bastionami cywilizacji w tym regionie. Jak zwykle, to tylko połowa prawdy – to tutaj odbywa się niesławny „Able Baker Challenge”, prawdopodobnie najbardziej niebezpieczny z nielegalnych wyścigów. System Baker zdobył sławę z dwóch powodów: jednym jest fakt, że to jedyny system podwójny w United Empire of Earth, który jest (technicznie rzecz biorąc) zamieszkały, i leży zaledwie o jeden skok od spichlerza ludzkości, Terry. Ta pierwsza cecha przykuła uwagę wielu astrofizyków, pragnących...
  42. 1 punkt
    Skorzystaj z kodu promocyjnego GETINTOTHEVERSE i wskakuj za stery! W ramach tej edycji Darmolotów przetestować możesz: CNOU Mustang RSI Aurora MR Drake Cutlass Black Tumbril Cyclone Kod aktywujesz na tej podstronie po zalogowaniu się. Nie masz konta? Przeczytaj przyjazną instrukcję jak je utworzyć i zacząć grać. Jeśli masz pytania, polska społeczność Star Citizen chętnie pomoże ci na naszym Discordzie! To wielkie uniwersum... Bądź jego centrum Star Citizen to symulator kosmiczny MMO od wizjonera Chrisa Robertsa. Gra pozwala na eksplorację żyjącego, trwałego wszechświata pełnego po brzegi potencjalnych okazji do wykorzystania, zapierających dech w piersiach przygód i wstrząsających starć. Poczujesz dreszczyk emocji walki, spojrzysz na dziwny majestat obcych księżyców, będziesz współdziałał z...
  43. 1 punkt
    W niniejszym artykule znajdziecie przybliżenie filozofii jaką kierowało się studio Illphonic tworząc mechanikę zdrowia i obrażeń na potrzeby nie tylko modułu FPS, ale i całej gry. UWAGA: Tak jak przy wszystkich opisach założeń projektowych i systemów gry ten artykuł reprezentuje tok myślenia i założenia twórców na chwilę, gdy został napisany. Wszystkie treści w nim zawarte mogą ulec zmianie w wyniku testów bądź adaptacji wizji gry do rzeczywistości. Liczby, które pokazujemy tutaj reprezentują dane aktualne na dzień publikacji, ale mogą zostać zmienione na wiele sposobów przed premierą / w kolejnych aktualizacjach, aby zapewnić możliwie najlepsze wrażenia z rozgrywki w Star Citizenie. Należy również zauważyć, że mimo faktu że system jest już...
  44. 1 punkt
    Nebthtet

    Patch 3.0.1 już jest live!

    Dzisiaj na serwery live trafiła aktualizacja 3.0.1 skupiająca się głównie na poprawkach. Co może was interesować najbardziej? Kilka rzeczy: Najważniejsze: kto straszył jako piłka do ping-ponga już powinien zostawić ten koszmar za sobą. Nie powinno już też być możliwe doprowadzenie się do takiego stanu (chociaż znając życie to Polak potrafi, i pewnie nie tylko Polak ). Admin dalej ma fochy i może nie chcieć z wami gadać. Ale dla misji dostawczych jest obejście. Koniec z beztroskim piraceniem, jak narozrabiacie to będzie wam to pamiętane między sesjami gry. Nerf osłon. Nerf pancerza. Nerf pocisków rakietowych (widzicie tu jakiś trend? ). W sumie nerf EMP (w ramach bugfixów). W sumie buff niektórych...
  45. 1 punkt
    Chronos - system, który od odkrycia był źródłem kontrowersji oraz spekulacji, a obecnie jest areną najbardziej ambitnego projektu ludzkości. Synthworld Na obrzeżach terytoriów UEE znajduje się System Chronos, który od swego odkrycia w 2863 był owiany aurą rządowej tajemnicy i politycznych kontrowersji. Oficjalna dokumentacja wskazuje 18. Flotę Bojową UEE, która wówczas stacjonowała w systemie Kellog jako pierwszą, która dokonała podróży do systemu po odkryciu prowadzącego do niego punktu skokowego podczas przeprowadzania skanu okolicy w trakcie rutynowego patrolu. Jednakże warto zauważyć, że podczas niedawnej rozprawy sądowej (Contraly vs UEE) powód twierdzi, że to jego pradziadek odkrył ten system i zgłosił to do 18. Floty, ale został pozbawiony zasłużonego uznania przez komplikacje...
  46. 1 punkt
    Yodokus

    Przewodnik Galaktyczny: system Magnus

    "Na Krawędzi Nieznanego" Tak brzmi tytułowe hasło broszurki turystycznej wydanej przez lokalne centrum informacyjne opisujące ten układ planetarny. Kilkaset lat temu to jeszcze pasowało do tego systemu. Ostatnie dziesięciolecia to stopniowy napływ osadników oraz rozwój cywilizacyjny układu, który obecnie uważa się za kulturową stolicę pogranicza ludzkości. System odkryto w 2499 - jest to mały, niczym nie wyróżniający się układ trzech planet krążących wokół gwiazdy ciągu głównego typu K, ciemniejszej od ziemskiego słońca. Magnus nie oddziaływał grawitacyjnie dostatecznie mocno, by wygenerować w systemie planety zewnętrzne czy dużą sieć punktów skokowych. Badania nie wykryły żadnych protoplanet, pól asteroid czy pokładów gazu w środowisku systemu. Obszar otaczający Magnus to najgłębsza, najbardziej opustoszała przestrzeń...
  47. 1 punkt
    Yodokus

    Przewodnik Galaktyczny: Ziemia

    Kolebka cywilizacji, serce Imperium, miejsce narodzin rodzaju ludzkiego i trudny rynek do wypracowania zysków. Nie jest tajemnicą, że Ziemia ma swoje przyzwyczajenia i wszystkie drogi prowadzą do Ziemi, gdzie cały system jest zorganizowany dla wspierania rodowitych ziemian niż kogokolwiek innego. Polityka podatkowa sprzyja ziemskim korporacjom, dla pozaziemskich jest ekstremalnie niekorzystna, co zapewne jest odzwierciedleniem odwiecznych dysproporcji w senacie UEE, który faworyzuje ziemską populację. Prościej mówiąc, Ziemia jest stolicą i imienniczką Zjednoczonego Imperium Ziemi i jest siedzibą władz, jakie zarządza wszystkim, począwszy od tworzenia systemów jak Terra po najodleglejsze skolonizowane światy posiadające śladowy wpływ na rodzimą ekonomię. Będąc siedzibą Imperatora i Senatu UEE, Ziemia wyznacza standardy wszystkiego co się dzieje w...
  48. 1 punkt
    Yodokus

    Przewodnik Galaktyczny: system Orion

    Pierwsza mapa systemu Orion została sporządzona w 2650 roku, dzięki eskadrze niszczycieli dalekiego zasięgu. Mając małe rezerwy paliwa eskadra przeprawiła się do Oriona w nadziei na zebranie wodoru rezydującego w masie gazowego giganta Oriona VII. Ostatecznie jednostka spędziła trzy tygodnie w systemie opracowując dosyć szczegółową mapę tego regionu. Okazało się, że w systemie znajduje się planeta zdatna do zamieszkania (Orion III, nazwany przez odkrywców Armitage), odkryto także złoża zasobów naturalnych nadających się do eksploatacji, ale nie udało się odkryć żadnych dodatkowych strategicznych punktów łączących z innymi systemami. Trochę historii… W 2660 roku w następstwie niepokojów społecznych fala silnego ruchu kolonizacyjnego która dodatkowo była podsycana przez polityków wzywających do ponownego “sięgania...
  49. 1 punkt
    Orothus

    Portfolio: Sakura Sun

    Napoje bezalkoholowe, nowoczesne wyposażenie kuchni, zabawki dla dzieci? Sakura Sun. Platformy do przemieszczania się po trudnym terenie, rozwiązania terraformujące, zmodyfikowane genetycznie zwierzęta hodowlane? Sakura Sun. Nowoczesne działa falowe, zasilanie statków, osprzęt antymateryjny? Sakura Sun! Podczas gdy konglomeraty korporacyjne nie są rzadkością, to rzadko zdarza się że każda firma chce reklamować je jako jedną markę. Ale w Sakura Sun budowanie imperium idzie pełną parą: praktycznie wszędzie znajdziesz coś obrandowanego charakterystycznym logo purpurowego słońca i kwitnącej wiśni, od plastikowych figurek Hi-Ho Flatcat po wielocząsteczkowe/falowe działa z górnej półki. Sakura Sun zyskała reputację jako spółka, która nie tylko robi wszystko, ale robi to dobrze. Przesadny branding Sakura Sun jest tylko pierwszym krokiem w...
  50. 1 punkt
    Przynależność: Xi’An Wartość strategiczna UEE: purpurowa Planety: 6 Okres planetarny: Rihlah I (? SED) Rihlah II (? SED) Rihlah III (? SED) Shorvu (615 SED) Xi (831 SED) Rihlah VI (? SED) Import: elektronika, metale ciężkie, maszyneria przemysłowa Eksport: outsourcing broni Status kryminalny: niski Czarny rynek: nadwyżki broni Rihlah to słowo w języku Xi’An oznaczające „źródło siły”. System ten niegdyś był bastionem wojskowym znajdującym się jeden skok za Linią Perry’ego. Xi’An kolonizują systemy z konkretnym celem na myśli i pierwotne skupienie Rihlah na produkcji przemysłowej nie jest tu wyjątkiem.Wraz z pojawieniem się zagrożenia ze strony ludzi Rihlah został skonwertowany w punkt zborny dla wojsk Xi’An i dwie planety tego systemu...
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności