Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.04.03 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Ojciec

    Nowy system przegrzewania

    Jakby ktoś był ciekaw to na spectrum jest ciekawy wpis "OVERHEATING IS WORKING AS INTENDED"->KLIK . Koleś gada z sensem i to co przy tym systemie się przyda to rzeczywiście gotowe ustawienia systemów pod przycisk. Z jednej strony mamy system z 3.4 klik coolery klik powerplant i tyle roboty, jak Janusz uruchamiający pralkę, żona mówiła jaki program i który guzik żeby odpalić, nowy system zmienia casualowe podejście do systemów na pełną optymalizacje, chcesz opuścić atmosferę daj 80% na systemy i 20 na silniki, chcesz być zwrotniejszy na arrowku pozbądź się tarcz i przekieruj w większości moc do silników itd. itp. Będę musiał sobie to protestować dziś, no i oczywiście muszą...
  2. 1 punkt
    Niniejszy news to tak naprawdę kontynuacja tematu, który rozpoczął się w maju 2017. Sądny dzień w końcu nadciąga, ponieważ tym razem Cloud Imperium Games zamierza ostatecznie rozprawić się z tzw. 0$ CCU. Zyloh, który rozpoczął ten temat w 2017 i tym razem był osobą, która w wątku na Spectrum przekazała społeczności wieści na temat planowanych zmian: Społeczność gry nie jest rzecz jasna zadowolona z takiego podejścia do tematu, zwłaszcza że ogromna ilość CCU jest na statki, które nie mają nawet sfinalizowanych konceptów (Banu) - dzięki możliwości przetopienia ich na coś innego użytkownicy czuli się bezpieczniej wiedząc, że jeśli zechcą zmienić statek na taki, którego mechanika bardziej im "podejdzie" nie będą...
  3. 1 punkt
    Ostatnio bardzo często widuję nowych ludzi, którzy nie do końca wiedzą o co chodzi z tym całym CCU, upgrade'ami i tak dalej... Jeśli po lekturze niniejszego poradnika będziesz dalej mieć jakieś pytania, to zapraszam do komentarzy i na forum. Tak więc wyjaśnijmy. CCU mają spełniać dwie najważniejsze funkcje: "zaklepać" cenę danego statku przed ewentualną podwyżką planowaną przez CIG, i / lub umożliwić kupno naszego wymarzonego, wielkiego (i drogiego) statku "na raty". Oczywiście jest też cała masa upgrade'ów kosztujących "0". Takie darmowe CCU umożliwiają konwersję statku na inny o tej samej wartości - na przykład możemy w ten sposób zamienić Avengera Stalker w niedostępnego w normalnej sprzedaży Hulla A. "Zaklepywanie" ceny...
  4. 1 punkt
    W piątkowy wieczór na naszym forum opublikowałam wiadomość dotyczącą planów CIG odnośnie CCU o wartości 0$. Zgodnie z tym, co na Spectrum w dziale ogłoszeń napisał Zyloh miały nastąpić spore zmiany dotyczące tej uwielbianej przez społeczność opcji na zmianę posiadanych maszyn. Jeśli nie wiesz czym jest CCU już śpieszę z wyjaśnieniem. W dużym skrócie jest to produkt wirtualny pozwalający na przerobienie jednego posiadanego statku w Star Citizen na inny - o takiej samej lub wyższej wartości. Opisywana w niniejszym newsie awantura dotyczy tych, przy pomocy których możemy przerobić posiadaną maszynę na coś innego (o tej samej wartości) bez dopłat. A oto informacja z piątku: Jak było łatwo przewidzieć po owym...
  5. 1 punkt
    Tym razem z programu dowiemy się więcej o Area 18 - porcie kosmicznym na ArcCorp, oraz o ulepszeniach systemów celowniczych uzbrojenia. Oprócz tego spojrzenie na mające już wkrótce zawitać do uniwersum warianty MISC Reliant. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Josh Herman oraz Eric Kieron Davis Na początek mamy okazję zobaczyć streszczenie wydarzenia PvP organizowanego przez Detox o nazwie Nomad. Zadaniem graczy jest przybycie do Drug Labu pozostając niewykrytymi i zablokowanie placówki. Port kosmiczny Area 18 Nicholas Etheridge i Joel Azzopardi opowiadają o szczegółach związanych z tworzeniem portu kosmicznego. Jest to druga tworzona taka strefa w uniwersum. Przy jej budowie korzystano z doświadczeń zdobytych przy tworzeniu Lorville, dzięki czemu twórcy...
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności