Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.02.09 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Znamy już zarys planów, jakie CIG ma dla Persistent Universe na drugie półrocze 2019. Roadmapa Star Citizena została zaktualizowana bardzo wyczekiwanymi przez społeczność danymi dotyczącymi wersji 3.7.0 oraz 3.8.0. Wiele osób na pewno ucieszy się, że jest na niej Carrack - jednostka której zadaniem będzie odważnie udawać się tam, gdzie nie dotarł wcześniej nikt inny. W ekscytacji nie przegapcie także repliki tevarińskiego dropshipa - Prowlera zbudowanego przez Esperię. Zwolennicy handlu materiałami wątpliwej legalności będą musieli mieć się na baczności, bo samozwańczy strażnicy prawa na pewno wskoczą do Cutlassów Blue by zgarnąć kilka nagród za głowy player killerów. Swoją drogą, ciekawe ile WiDoW zmieści się w Hullu-C... No, ale nie...
  2. 1 punkt
  3. 1 punkt
    @RunTillYouPuke ma być ship-to-ship docking, tak więc będzie można wykorzystać mniejsze jednostki jako przewoźników na orbitę
  4. 1 punkt
    @Jakkus otóż to. Ja też nigdzie nie twierdzę że steam jest święty. Pamiętam cały ten burdel przy premierze Half Life 2, gdzie de facto NIC nie działało do końca tak jak powinno. Ale przez te wszystkie lata Valve zrobiło z tej platformy dobre miejsce dla developerów i graczy. Nie idealne, ma wiele wad - tony syfu w sklepie, przez długie lata support był synonimem bylejakości, zanim się pojawił system refundacji to też minęło sporo czasu. Problemy dalej są - nieraz stare gry publikowane na tej platformie mają problemy z działaniem na nowych systemach (na GOG są popatchowane aby ich nie sprawiały). Tylko ze Steamem ja się czuję bezpieczniej w sumie...
  5. 1 punkt
    Nowa z lutego rodamapa dla SQ42
  6. 1 punkt
    Dla Epica liczy się tylko kasa - nie zrozumcie mnie źle dla Steama też. Różnica jest taka, że nasz drogi Gabe używa starej mentalności "klient nasz pan". Nie musi nas lubić (ba może nas nienawidzieć) ale póki proponuje dobre usługi/przeceny/ficzery i inne to zawsze będzie preferowany wyborem. Natomiast z tego co widze w przemyśle gier gier panuje teraz smutna mentalność. Mianowicie jest to "idiota rodzi się co sekunde" - co sprowadza się do tego że po co dawać extra usługi/przeceny etc, i tak kupią gre. Nie jest to dobry pomysł zoabaczcie na akcje EA (skrajny przykład wiem). Wracając do Epica nawet jak daje usługi - to ich nie daje. ...
  7. 1 punkt
    Druga już w tym miesiącu roadmapa a w niej informacje co nas czeka w tym roku. Zresztą sami zobaczcie.
  8. 1 punkt
    The first Persistent Universe monthly report of the year details all the work done by the Star Citizen team throughout December and January. While the devs and studio teams took a break for the holidays, the early winter months saw a ton of tasks completed, progress made, and new ideas seeded. Star Citizen Monthly Report: December 2018 - January 2019 AI The AI Team put effort into stability and optimization for the recent alpha releases and patches. AI gunships gained new tactical options, including the introduction of a new behavior that allows them to circle enemies and use their turrets to attack from a constant distance. Designers can easily modify...
  9. 1 punkt
    No więc nie będzie cycków. I nie, nie dam sobie ich domalować na pancerzu
  10. 0 punktów
    tak przyglądam się i jedyne co znalazłem z medycyny to NPC Healing (SQ42 Q2) (SC 3.7) przykro mi @Darayaharus
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności