Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.12.29 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
    [Handle: Aymore] [Public Monicker: Martin Ann Drimm] [Refferal Code: STAR-KXS4-K2JC] I znowu wziąłem misję oczyszczenia jakiejś bazy z nielegalnych, agresywnych brzydali (wiecie, chodzi o zlecenia dla najemników - "mercenary"), a działo się to na planecie Hurston, zanieczyszczonej, ale klimatycznej (kto był, ten wie). Wyruszyłem z Lorville (stolicy globu) nocą i doleciałem do wskazanego miejsca, gdy pierwsze promienie porannej zorzy oświetlały wschodni widnokrąg. Baza otoczona była działkami, które mnie oczywiście ostrzelały, więc przyziemiłem poza ich zasięgiem (zawsze znajdzie się jakiś duży głaz, który zasłoni mój statek, tym razem był to Mustang, którego intensywnie testowałem) i wysiadłem celem dotarcia na miejsce na piechotę. Działka pelot nie ruszają piechociarzy. Wykonałem kilka kroków, a...
  2. 7 punktów
    Pierwszy wpis musi być powiązany z tą stroną i wyjątkowo życzliwym przyjęciem, jakie zgotowała mi @Nebthtet, @Ojciec i reszta ekipy. Oczywiście damy mają pierwszeństwo, więc napiszę najpierw o Neb. Jedna z pierwszych wspólnych naszych wypraw odbyła się jej Freelancerem, a polegała na rozstawieniu czujnika... No właśnie: gdzie? Byliśmy przekonani że na powierzchni asteroidy, ale o tym za chwilę. Po raz pierwszy wtedy siedziałem w statku firmy MISC (nie pamiętam, czy był to Dur, Mis czy Max) i dech mi zaparło, gdy światło słońca przesuwało się po desce rozdzielczej, gdy silniki mruczały akompaniując muzyce i ciszy. Lecieliśmy niewiele rozmawiając, bo oboje (jak mi się zdaje), czuliśmy magię tej przecież całkiem zwyczajnej...
  3. 6 punktów
    Znamy już zarys planów, jakie CIG ma dla Persistent Universe na drugie półrocze 2019. Roadmapa Star Citizena została zaktualizowana bardzo wyczekiwanymi przez społeczność danymi dotyczącymi wersji 3.7.0 oraz 3.8.0. Wiele osób na pewno ucieszy się, że jest na niej Carrack - jednostka której zadaniem będzie odważnie udawać się tam, gdzie nie dotarł wcześniej nikt inny. W ekscytacji nie przegapcie także repliki tevarińskiego dropshipa - Prowlera zbudowanego przez Esperię. Zwolennicy handlu materiałami wątpliwej legalności będą musieli mieć się na baczności, bo samozwańczy strażnicy prawa na pewno wskoczą do Cutlassów Blue by zgarnąć kilka nagród za głowy player killerów. Swoją drogą, ciekawe ile WiDoW zmieści się w Hullu-C... No, ale nie...
  4. 6 punktów
    Dziś mamy dla was mały poradnik pokazujący jak wykonać niskim kosztem modyfikację obudowy, która oferuje użytkownikowi unikalną możliwość zmiany wyglądu komputera w dowolnej chwili dzięki pełnowymiarowemu wyświetlaczowi LCD w obudowie przy jednoczesnym zachowaniu widoczności wnętrza komputera. Komercyjna wersja wyceniona jest na 300$, natomiast samodzielnie wykonana modyfikacja oprócz naszego czasu będzie kosztować ok. 40-120 PLN (w zależności od tego, ile zapłacicie za monitor z którego ją zrobicie i ewentualnego dokupienia diod LED do ozdobienia wnętrza). Istotnym atutem naszej samoróbki jest to, że możecie sobie coś takiego zamontować w takiej konstrukcji, na jaką macie ochotę. Natomiast płatne rozwiązanie jest sprzedawane tylko do gotowych zestawów Snowblind z serii Signature firmy iBuyPower... Jeśli będziecie...
  5. 5 punktów
    Tym razem w Reverse The Verse mnóstwo informacji na temat nowego modelu lotu, który został niedawno udostępniony osobom przynależących do Evocati. Wersja testowa 3.5.0 oznaczona jest numerem ETF.1179321. System lotu ewoluował już wielokrotnie, teraz po raz kolejny został całkowicie przerobiony. Gospodarzem tego odcinka jest Jared Huckaby, a gościem David Colson. Czym jest model lotu? Jest to zestaw reguł lub zasad, zgodnie z jakimi statki powinny się poruszać. Podstawowym jego systemem jest fizyka. Gracz wskazuje tylko kierunek, w którym chce przemieszczać statek, a komputer IFCS (inteligentny system kontroli lotu) obciąża odpowiednio poszczególne silniki, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Poprawna implementacja tego jest bardzo ważna dla wrażeń płynących z lotu. Co oznacza nowy...
  6. 5 punktów
    Mamy dla was świeżą porcję wieści ze świata Star Citizena! Minęła ledwo połowa stycznia lecz CIG się nie obija i oprócz patcha 3.4.2 dostaliśmy trochę niespodzianek. W zeszłym tygodniu na kontach użytkowników pojawiły się świeże buy back tokeny umożliwiające odkupienie stopionych statków za store credit (czyli dolary, jakie macie na koncie RSI). To dobra okazja do przetestowania statków, których być może pozbywaliście się w przeszłości (jak np. Freelancer MIS czy MAX). Oprócz tego posiadacze statków będących nagrodami za referrale (Star Kitten Dragonfly oraz Gladius) otrzymały LTI! To naprawdę wspaniały prezent dla osób rekrutujących nowych graczy - jeśli macie takie cudeńko w hangarze, to myślę że teraz cieszy tym bardziej. Znajdziecie...
  7. 4 punkty
    Zaczynamy nowy temat dotyczący Roadmapy będący kontynuacją poprzedniego. Dlaczego nowy? Bo CIG aktualizuje plany na 2019 i tak będziemy mieć porządek na forum . Dziś CIG aktualizuje Roadmapę na 2019. Na chwilę obecną widnieją tam plany na wersje 3.5 (Q1/2019) oraz 3.6 (Q2/2019) - drugie półrocze ma się pojawić wkrótce - w chwili pisania niniejszego postu CIG jeszcze dopracowywało szczegóły. Aktualną Roadmapę znajdziecie rzecz jasna na RSI - warto tam zaglądać. Na pierwszy rzut oka najważniejsze zmiany to: Z pierwszego półrocza wyleciała mechanika salvage (a mój Złomek już czekał na to by móc latać i przerabiać wraki na żyletki Wsiąkł też system prawa / reputacji. Szmuglerzy z Jumptown już...
  8. 4 punkty
    Alpha 3.5 Star Citizen już jest live! Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Bardziej szczegółowy spis zmian oraz link do patch notes po polsku znajdziecie pod graficznym podsumowaniem nowości. Zwiedź ArcCorp Nowa planeta pokryta miejską dżunglą ArcCorp - najnowsza możliwa do zwiedzania planeta w systemie Stanton jest prawie w całości pokryta strukturami stworzonymi przez człowieka. Podróżuj przez pełne życia place i oświetlone neonami ulice Area18 (głównej strefy lądowania planety), odkrywaj lokalną kulturę miejską, poznaj charakterystycznych mieszkańców i znajdź now sposoby, aby zarobić parę kredytek. Okiełznaj miejską dżunglę Stanton Ożyj z ulepszonym dostosowaniem postaci Stań twarzą...
  9. 4 punkty
    Jakby ktoś był ciekaw to na spectrum jest ciekawy wpis "OVERHEATING IS WORKING AS INTENDED"->KLIK . Koleś gada z sensem i to co przy tym systemie się przyda to rzeczywiście gotowe ustawienia systemów pod przycisk. Z jednej strony mamy system z 3.4 klik coolery klik powerplant i tyle roboty, jak Janusz uruchamiający pralkę, żona mówiła jaki program i który guzik żeby odpalić, nowy system zmienia casualowe podejście do systemów na pełną optymalizacje, chcesz opuścić atmosferę daj 80% na systemy i 20 na silniki, chcesz być zwrotniejszy na arrowku pozbądź się tarcz i przekieruj w większości moc do silników itd. itp. Będę musiał sobie to protestować dziś, no i oczywiście muszą...
  10. 4 punkty

    Z albumu: Z pamiętnika Star Citizena

    04.02.2019, czyli wczoraj Ojciec zabrał mnie na wycieczkę Aquilą i Reclaimerem. Oba statki zrobiły na mnie kolosalne wrażenie. Byłem na tyle wniebowzięty, że przed tym drugim zrobiliśmy sobie selfika :D
  11. 4 punkty
    Tym razem z programu dowiemy się więcej o Area 18 - porcie kosmicznym na ArcCorp, oraz o ulepszeniach systemów celowniczych uzbrojenia. Oprócz tego spojrzenie na mające już wkrótce zawitać do uniwersum warianty MISC Reliant. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Josh Herman oraz Eric Kieron Davis Na początek mamy okazję zobaczyć streszczenie wydarzenia PvP organizowanego przez Detox o nazwie Nomad. Zadaniem graczy jest przybycie do Drug Labu pozostając niewykrytymi i zablokowanie placówki. Port kosmiczny Area 18 Nicholas Etheridge i Joel Azzopardi opowiadają o szczegółach związanych z tworzeniem portu kosmicznego. Jest to druga tworzona taka strefa w uniwersum. Przy jej budowie korzystano z doświadczeń zdobytych przy tworzeniu Lorville, dzięki czemu twórcy...
  12. 4 punkty
    W tym tygodniu Reverse the 'Verse skupia się na najnowszym statku, jaki możecie dodać do swojej kolekcji: małym, ale silnym SRV od Argo. Społeczność ma wiele pytań dotyczących tej jednostki (w końcu jest to jeden z pierwszych statków korzystających na taką skalę z technologii manipulującej obiektami fizycznymi w środowisku gry), na które znajdziecie tu odpowiedzi. Prowadzący to Jared Huckaby, a jego gościem jest John Crewe - Vehicle Pipeline Director przebywający chwilowo w teksańskim studio CIG. Program jest kręcony na chwilę przed powrotem Johna do Anglii. Jared absolutnie nie zazdrości Johnowi modeli Reclaimera oraz Hammerheada z ruchomymi wieżyczkami. Ooooczywiście . Pierwsze pytanie dotyczy wiązki trakcyjnej SRV i czy to jest taka...
  13. 4 punkty
    Gorejące serca i płomienna pasja - tym hasłem Anvil Aerospace reklamuje najnowszy model swojego flagowego myśliwca Hornet. Dziś F7C-M Heartseeker może być wasz - nie ma lepszego sposobu na zdobycie serca swojego wybranka (lub wybranki) niż kluczyki do takiego cacka! Hornet F7C-M Heartseeker No dobrze, ale czym różni się on od normalnej wersji F7C-M? Otóż Heartseeker jest w pełni gotowy aby zburzyć wszelakie przeszkody jakie mogą stać pomiędzy tobą, a obiektem twojego pożądania (zakładając że obiekt ów schronił się np. za warstwą solidnego pancerza i konkretnymi osłonami). Wyposażony w cztery działa laserowe M6A, 3 x 3 działa M5A, dwa pociski Marksman IR, 2 x 2 pociski Dominator EM oraz zaczep...
  14. 4 punkty
  15. 4 punkty
    W tej edycji Around the Verse zobaczycie reklamę Cyclone'a, dowiecie się więcej o efektach wizualnych działania thrusterów, nowych broniach mających pojawić się w 3.5 oraz planecie ArcCorp. Nie zapominajcie także o tym, że konkurs na reklamę Tumbril Cyclone'a nadal trwa, tak więc zachęcamy do spróbowania swoich sił! W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman Na start klimatyczna reklama Cyclone'a. Krótka wzmianka na temat grupowych eventów organizowanych przez społeczność w grze. W zeszłym tygodniu z okazji dnia Australii wszystkim, którzy wsparli grę zostały udostępnione statki Gladius Valiant, dzięki czemu powstało wiele naprawdę fajnych prac konkursowych. Wszystkie znajdziecie na Spectrum. Konkurs wygrali Klumpi, Buddyhammer, CallofDutyMann, dontrust oraz...
  16. 4 punkty
    Dzisiejsze Around the Verse traktuje o kolejnych informacjach odnośnie modelu lotu, a także przynosi nam spojrzenie na ArcCorp oraz księżyce Wala i Lyria. Dodatkowa atrakcja to konkursy! W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują Sean Tracy oraz Steve Bender W piątek, sobotę i niedzielę (25, 26 i 27 stycznia) każdy, kto wsparł grę otrzyma bezpłatny dostęp do Gladiusa Valiant - testujcie i podzielcie się wrażeniami! Andrew Nicholson przekazał informacje o tym, że developerzy aktualnie przerabiają sterowanie pod nowy model lotu (pokazano przykładową kontrolę ciągu na przepustnicy). Uwzględniane są informacji zwrotne od graczy z CitizenConu. Oprócz tego ulepszany jest tryb decoupled (ma być łatwiejszy w użytkowaniu. ArcCorp: pokazano kilka ujęć zawierających parę...
  17. 3 punkty
  18. 3 punkty
    Tradycyjnie już po ujawnieniu kolejnego statku - tym razem jest to dedykowany eksploracji Corsair od Drake Interplanetary - CIG zebrało najpopularniejsze zadane przez społeczność pytania na temat tej jednostki. Odpowiedzi na nie udzielił John Crewe. Czy możecie określić swoje stanowisko w sprawie wytrzymałości statku od Drake? Chcemy mocnych i wszechstronnych statków bez zbędnych dodatków, a nie papierowych konstrukcji, które rozpadną się, gdy krzywo na nie spojrzysz, jak stwierdzili niektórzy. Jak jest z Corsairem? Kiedy mówimy „statki z papieru”, mamy na myśli całość oferty - Aegis i Anvil zazwyczaj mają więcej pancerza i można je uznać za bardzo odporne na zniszczenie. W porównaniu z nimi, jednostki Drake są stosunkowo słabo opancerzone,...
  19. 3 punkty
    Dzień dobry wszystkim, od jakiegś czasu prowadzę projekt na YT związany z technologią, grami itp. Na początku było to w formie live-ów na Twitchu ale wychodziły tasiemce. Część nagrań robiłem kiedy nie do końca moje zdrowie domagało, dlatego proszę abyście podchodzili do tego z dystansem. Nadal pracuje nad treścią wymową itd. robię wszystko sam więc łato nie jest czasami się spóźniam z nagraniami ale ogólnie jest ok. Poniżej zamieszczam wszystkie odcinki od pierwszego do ostatniego. W miarę możliwości będę starał się wrzucać regularnie. Miłego oglądania.
  20. 3 punkty
    Drodzy gracze! Mam przyjemność przedstawić nam klan w The Division 2! Zapraszam wszystkich chętnych i obecnych do uczestnictwa i rozwoju organizacji! Klan: Ater Dracones TAG Klanu: ATD Im nas więcej tym lepsze nagrody można otrzymać! Szukajcie mnie na ulicach Waszyngtonu lub serwerach Discorda! United we stand, divided we fall Chętnych proszę o podanie nicku lub dodanie mnie na platformie UPlay w celu wcielenia w szeregi!
  21. 3 punkty
    Jako że @Dako się ewidentnie wstydzi (i jak znów mi takie numery będzie wywijać to naprawdę pogrzebię w zezwoleniach na edycję ) - coś tam napisał i pokasował to ja tego z logu nie wyjmę, a w zamian za to wstawiam wypowiedź z publicznego kanału na naszym Discordzie. Dyskutujmy na ten temat tutaj, a nie tam - bo to temat do którego na pewno wrócimy.
  22. 3 punkty
  23. 3 punkty

    Z albumu: Z pamiętnika Star Citizena

    Doświadczenia z Neb dały mi do myślenia. Wziąłem więc samotnie tę samą misję, dotargałem skrzynię w kosmos i tym razem w próżni wypuściłem ją z rąk, a potem aktywowałem. Urządzenie rozłożyło panele słoneczne i voila, misja zakończona :). Tak byłem zadowolony, że strzeliłem sobie tę słitfocię, a FOIP w kamerze uchwycił mój zawadiacki uśmiech :)
  24. 3 punkty
    A ja napiszę coś innego na temat całej tej "cudownej" techniki od Nvidii, więc proszę brać tą wypowiedź z dystansem, ponieważ może ona kogoś urazić. O tym, że Nvidia od zawsze czarowała, po to tylko aby sprzedać swoje towary wie każdy. Pierwszym takim czarowaniem było wprowadzenie na rynek kart i technologii związanej z fizyką. Pamiętam jak dziś kiedy pokazywano Batmana, gdzie rzucał on przeciwnikami o ściany i podłogi. Efekt był taki, że płytki które się na tam znajdowały odpadały. Wszystko było by ok gdyby nie fakt, że ów miejsc było raptem dwa w całej grze. Wtedy też zaczął się chory hype ludzi, którzy w ogóle nie rozumieli tej technologii ale...
  25. 3 punkty
    Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami . Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time... No, ale do rzeczy....
  26. 3 punkty
    Dziś w Around the Verse nasz rodak opowiada o unikaniu kolizji przez NPC, a także dowiadujemy się kilku rzeczy o tym, co dzieje się z netkodem. Powracają też lodowe gejzery Lyrii oraz pokazana zostaje kolejna wersja efektów uszkodzeń silników. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman W tym tygodniu AtV rozpoczyna się od fragmentu stworzonego przez Jaddowa filmu fanowskiego 277 Shades of Star Citizen (całość poniżej). Następnie kilka słów o evencie francuskiej organizacji Omega Protectorate, która zebrała 50 osób by między innymi trochę popsuć Hammerheada. Tym razem poznamy trochę nowych informacji odnośnie zmian w AI NPC, które mają na celu uwiarygodnienie tego, jak te postacie...
  27. 3 punkty
    Cytat: Jak to się mówi - cudze chwalicie, swego nie znacie. To w Polsce powstało prawdopodobnie najlepsze zdjęcie Księżyca i za chwilę będzie premiera na Astrography. Porównajcie sobie z tym, które właśnie podbija internet w tempie kosmicznym. Jakie odczucia? Dodam jeszcze, że polskie ma 400 mpix, a nie marne 81 mpix Link do informacji Link do tego "marnego" 81 mpix
  28. 3 punkty
    SRV_Header.mp4 Dziś CIG uraczyło nas nie lada niespodzianką: do kolekcji zorientowanych na coś więcej niż tylko bezpardonową walkę w kosmosie trafia jednostka dedykowana celom znacznie bardziej szlachetnym (a i niewykluczone że równie lukratywnym) - ratowaniu życia i mienia. Stworzony przez Argo Astronautics SRV to jednostka, która pomoże w ewakuacji poszarpanych statków z miejsc katastrof, a w razie potrzeb przeniesie również ładunek. SRV jest idealną propozycją dla tych z was, którzy są zainteresowani samodzielnymi akcjami ratunkowymi mniejszej skali - ale sprawdzi się również jako wsparcie podczas działań grupowych. UWC CZEKA NA CIEBIE! POSZUKIWANI: PRYWATNI ZLECENIOBIORCY MOGĄCY ZASILIĆ SZEREGI ROSNĄCEJ SIECI STOWARZYSZONYCH KLUBÓW. W miarę jak obszar wpływów ludzkości w przestrzeni międzygwiezdnej...
  29. 3 punkty
    W tej edycji Around the Verse zobaczycie zwycięską reklamę Cyclone'a, dowiecie się więcej o optymalizacji postaci, nowym statku Argo SRV oraz tym, jak ożywa powierzchnia ArcCorp. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Sean Tracy oraz Josh Herman Program otwiera zwycięska reklama Cyclone'a autorstwa znanego nam ze wspaniałych screenów Mr. Hasgaha nakręcona we współpracy z Utho oraz damnshame. Więcej o zwycięskich pracach konkursowych w tym wątku na Spectrum. Informacje odnośnie optymalizacji działania gry poprzez layer blending na modelach postaci - co pozwala na większą ich ilość na ekranie. Dzieje się to dzięki redukcji kosztu mocy koniecznego do wyrenderowania pojedynczej postaci NPC przy zachowaniu jakości tego, co widzą użytkownicy. Redukcja jest znaczna...
  30. 3 punkty
    Nowy tydzień to i kilka nowinek aby go prawidłowo rozpocząć. Zobaczcie co ciekawego aktualnie dzieje się w świecie Star Citizena, a także jakie są najważniejsze plany CIG na nadchodzące dni. Do tego zapowiadany w zeszłym tygodniu dokument o CIG. Startujemy! Odcinek sponsorowany przez Jolly Roger's WiDoW Shipping Co. Co nowego w tym tygodniu? CIG właśnie wybiera zwycięzcę konkursu na screenshot Gladiusa i dziękują wszystkim, którzy brali udział. Ogłoszenie wyników "wkrótce". Konkurs na reklamę Cyclone'a wciąż trwa. Rozdystrybuowano wszystkim, którzy powinni dostać monety okolicznościowe. W piątek zobaczymy aktualizację Roadmapy. Ciekawe, czy zawitają tam już wersje 3.7 i 3.8. Także w piątek powraca Reverse the Verse LIVE. Oglądać stream będzie można np....
  31. 3 punkty
    Jest kolejna nowa reakcja na prośbę jednego z naszych Użytkowników
  32. 3 punkty
    W ramach uzupełnienia i poniekąd aby tradycji stało się zadość przedstawienie graficzne roadmapy
  33. 3 punkty
    Moje i @J4nosik wczorajsze starcie dwoma Freelancerami z obsadzonym HammerHeadem
  34. 3 punkty
    Mam przegrane ponad 200h od premiery, to mówi chyba samo za siebie Gra jest na tym samym silniku co X:Rebirth, ale tym razem wykorzystuje tylko Vulcana, więc starsze gpu będą miały problem żeby to uciągnąć. Optymalizacja na stacjach jest jeszcze słaba, waha się na moim sprzęcie między 30-50, na stacjach paranidów nawet mniej. W przestrzeni utrzymuje stabilne 60fps. AI wrogów trochę kuleje, ale z każdym patchem jest lepiej. Jest co robić, ale to gra z seri X, tutaj nikt nas nie prowadzi za rączkę, kampania jako taka jest, ale króciutka. Trzeba samemu obrać sobie jakieś cele i do nich dążyć. Oprócz tego mamy zadania na praktycznie wszystko co można by...
  35. 3 punkty
    Jakby to napisać aby nie robić politycznej wojny Tak brutalnie mi w zakresie sensowności, zgodności z prawem, poziomu ekspertów biorących w tym udział i w zakresie jak to w sposób przemyślany (wygrajmy wybory a jakoś to będzie) wpłynie na byt oraz przyszłość milionów Obywateli wystarcza aktualnie tak zwyczajnie świadomość kto jest autorem wyżej wymienionych przepisów czyli partia PiS ... ps. To nie jest chęć rozpętania politycznej "gównoburzy" ale mam nadzieję, że z jednej strony mamy autora pomysłu czyli Morawieckiego który konfabuluje lub zwyczajnie kłamie gdy otwiera usta w wypowiedziach publicznych a z drugiej strony my Obywatele widzimy ten zwykły realizm trzyletniego istnienia partii która (wbrew obietnicom wyborczym) zrobi wszystko aby...
  36. 2 punkty
    Pełną listę kosmetyki znajdziecie w poniższym arkuszu (jeszcze będzie uzupełniany i rozwijany). Jest co kolekcjonować. Division 2 Cosmetics - Arkusze Google DOCS.GOOGLE.COM Checklist Item Name,Category,Rarity,Set,How to Obtain,Price,Added,Notes Black Tusk Combat Uniform ~fix,Uniform,High-End,Black Tusk,Collect all items in the Invasion Apparel event pool,-,Invasion,Is this a uniform or individual pieces? Burger Panda ~fix,Backpack Trophy,-,-,Purchase the Year 1 Pass,-
  37. 2 punkty
    Aktualizacja Alfa 3.5.0 została wydana i jest teraz dostępna do testowania! Aktualna wersja gry to: LIVE-1460999. Zdecydowanie zaleca się, aby gracze usunęli swój folder USER dla klienta publicznego po zainstalowaniu aktualizacji, szczególnie, gdy zaczną pojawiać się jakiekolwiek dziwne problemy graficzne lub awarie podczas ładowania. Folder USER można znaleźć (w instalacjach domyślnych) w C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE. Oprócz tego obłożenie sterowania zostało całkowicie przebudowane - nowa klawiszologia skojarzona jest ze zaktualizowanym modelem lotu. Możesz zechcieć zmienić obłożenie klawiatury zamiast importu starego. WAŻNE: Upewnij się, że korzystasz z launchera w wersji 1.1.1, w pełni zaktualizowanego zanim zaczniesz pobierać patch. Główne znane problemy: Podczas wychodzenia z menu opcji na ekranie dostosowywania postaci, opcje...
  38. 2 punkty
    Dla niezdecydowanych czy brać RTX 2080 zamiast Gtx 1080TI to mogę śmiało polecać RTX , przesiadka z gtx1080 na rtx2080 dała niesamowitego kopa w rozdziałce 2K. W najbardziej obciążających momentach gry najmniej 20 klatek więcej ale średnio to cały czas widzę +30 fps w górę czyli jest moc , co ważne klatki klatkami ale od trzech tygodni nie miałem żadnego Crasha ze strony gpu (oprócz oczywiście dejavu jakim jest 30000) w PTU 3.5.0 co by mi wywaliło grę na pulpit na sterownikach 419.67 czyli Rtx lubi się ze SC a dodam że dodatkowo Ramy jak i cep i9 9900K jest wykręcony. Niestety nie mogę tego powiedzieć o gtx 1080...
  39. 2 punkty
    Proszę bardzo, oto tabelka z modami do broni - jeszcze ciepła z patch notek . Zwróćcie uwagę na to, ile tych modów jest. The Division 2: mody do uzbrojenia - Arkusze Google DOCS.GOOGLE.COM A jak komuś nie chce się klikać linku to: table.tableizer-table { font-size: 12px; border: 1px solid #CCC; font-family: Tahoma, Geneva, sans-serif; } .tableizer-table td { padding: 4px; margin: 3px; border: 1px solid #CCC; } .tableizer-table th { background-color: #000000; color: #FFF; font-weight: bold; } Dodatek do broni Typ broni Nazwa Atrybut pozytywny Atrybut negatywny Magazynek Belt Nimble Link Belt 5% Fire rate N/D Magazynek Belt Tactical Small Pouch 20% Reload speed N/D Magazynek Belt Non-disruptive Link N/D...
  40. 2 punkty
    Otwartoźródłowy odpowiednik Artemis Spaceship Bridge Simulator. Tyle że bardziej rozbudowany Wymaga conajmniej: 4 do 6 urządzeń - komputerów, laptopów, tabletów; Duże TV jako ekran główny (50 cali minimum tak myślę); Stabilna sieć (kable LAN zalecane); Jeśli przez internet, to VoIP jest także zalecane. No i oczywiście wszyscy MUSZĄ mieć tą samą wersję by gra sieciowa zadziałała poprawnie. LINK: EmptyEpsilon - Multiplayer Spaceship Bridge Simulator DAID.GITHUB.IO
  41. 2 punkty
    Na wiele z tych pytań tak naprawdę udzielono już odpowiedzi podczas Reverse the 'Verse (zapraszam do lektury), ale tutaj znajdziecie niejednokrotnie bardziej skondensowane i uładzoną formę tych informacji, oraz sporo nowych. Zapraszam również do zapoznania się z sylwetką statku w niniejszym artykule. Nie zapomnijcie też podzielić się swoimi wrażeniami i pytaniami w komentarzach lub wątku dedykowanym SRV. ARGO SRV pokazany na ilustracji przenosi kontener nieznanej wielkości. Proszę wyjaśnić więcej na temat tej funkcji przenoszenia ładunku. Czy SRV jest jednym z narzędzi używanych do ładowania / rozładowywania większych statków z serii HULL? Jednym z kluczowych celów przy projektowaniu tego statku było umożliwienie przewożenia ładunków. Rozładunek większych statków towarowych, takich jak seria...
  42. 2 punkty
    Społeczność tworzy naprawdę fajne rzeczy. Jedną z nich są spontanicznie kręcone reklamy, które stanowią naprawdę solidny kawał pracy zarówno kamerzystów, jak i reżyserów oraz montażystów. Ode mnie na dobry początek reklama Altama Hydrogen Plus jaka zadebiutowała z okazji Daymar Rally. Altama to org będący koncernem paliwowym - polecam zwiedzenie ich strony.
  43. 2 punkty
    Z wczorajszego AtV nowe informacje o postępach prac nad 890 Jump
  44. 2 punkty
  45. 2 punkty
    AKTUALIZACJA (24/01/2019 23:10) - 3.4.3 jest live. Numer aktualnej wersji gry to LIVE-1049749. 3.4.2 jest z nami jakieś osiem dni, a dziś CIG udostępniło nową wersję PTU. Do testów trafiła wersja 3.4.3 - ponoć poprawiono bugi z misjami dostawczymi. Oprócz tego do dyspozycji dostaniecie ponad 5 mln aUEC a także możliwość polatania Hammerheadem i Freelancerami MAX oraz MIS. A oto lista zmian: To jak, testujecie? Podzielcie się wrażeniami!
  46. 2 punkty
    A mnie jedno zastanawia, na początku jak Hurston zostało wprowadzone to czas tego przelotu był mały, nie pamietam dokładnie ile, ale krótko. Czemu wtedy nikt nie mówił, ze SC jest dla casuali, bo tak szybko sie leci? Potem wydłużyli do tych 10 minut i był lament, ze tak długo, ze nudno i w ogóle można iść w międzyczasie odkurzyć mieszkanie. Powrót do trzech minut i nagle gra dla casuali... Ja to widzę tak, ze czego by nie zrobili to jest źle A druga sprawa to chyba wszyscy tutaj zapomnieli, ze to jest alpha i latamy TYLKO w obrębie jednego systemu. Nie znamy mechaniki skoków miedzysystemowych tym bardziej czasów ile...
  47. 2 punkty
    speed bug: https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council/star-citizen-alpha-3/STARC-77683-After_repairing_ship_-_speed_boost arrow bug: https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council/star-citizen-alpha-3/STARC-77685-Anvil_Arrow_-_after__power_off_on__problem_with_speeding_up_and_steering arena commander brak statków: https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council/star-citizen-alpha-3/STARC-77687-No_ships_in_Arena_Commander_after_claiming_in_PU landing pad bug: https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council/star-citizen-alpha-3/STARC-77694-Landing_service_don_t_see_ship_on_landing_pad 3.4.2 PTU - potwierdzać!
  48. 2 punkty
  49. 2 punkty
    Może kanał muzyczny? Taki zarządzany przez bota? https://github.com/jbelford/ShuffleBot Bo jak dotąd, Tatsumaki ładnie pomaga w trzymaniu ruchu
  50. 2 punkty
    Pokaż ten giveaway Escape from Tarkov - 14 days trial - flash Przedmiotem loterii są dwa kody do 14 dniowego triala Escape from Tarkov. Niestety nie kupiłem gry przed 28 lipca 17, bo tacy szczęśliwcy maja do oddania kod do gry za free. Kod do wykorzystania do 6 stycznia 2019 roku. Escape from Tarkov to gra FPS osadzona fabularnie w Rosji, regionie Norwińsk i fikcyjnym mieście Tarkov, gdzie ścierają się BEAR - tajna rosyjska rządowa organizacja zwalczająca USEC - militarne ramię zachodnich, imperialistycznych megakorporacji. To nie jest PUBG ani Fortnite, tu nie znajdujesz ton sprzętu na placu boju, chociaż jest to możliwe. Tutaj kluczem do przetrwania jest przygotowanie i znajomość...
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności