Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: Tumbril Cyclone

    Tumbril_logo.png

     

    Tumbril-V8_pg1_.jpgDo jakich statków będzie się mieścić Tumbril Cyclone?

    Model konceptowy aktualnie ma wymiary 5.71m x 3.25m x 2.26m, ale jak ze wszystkim w Star Citizenie – to może ulec zmianie w miarę tego jak będzie budowany oraz implementowany do gry. W chwili obecnej czyni to Cyclone’a mniejszym niż Ursa Rover ale większym niż Dragonfly czy Nox. Aktualną intencją CIG jest by wszystko, co pomieści Ursę mogło też zmieścić Cyclone’a – (również Constellation). Dla statków takich jak Cutlass i Freelancer – technicznie może się będzie mieścić w ich ładowaniach, ale ze względu na zwężające się rampy prawdopodobnie nie byłoby jak załadować Cyclone’a do tych statków.

     

    Tumbril-V8_pg5_.jpgCzy warianty Cyclone’a są „modularne”? Czy możemy po prostu wymienić pudełka na bazowym modelu by przerobić go na warianty?

    Mimo że ten system nie jest aktualnie dostępny w grze, jest to coś zbadaniem czego CIG jest zainteresowane, jak nadejdzie stosowna pora. Gdy Cyclone zostanie dodany do gry developerzy oczekują, że chwilowo będą funkcjonować jako warianty.

     

    Tumbril-V8_pg3_.jpgIle ładunku jest w stanie przewieźć?

    Aktualnie podstawowa wersja Cyclone’a będzie mogła przewozić 1 SCU ładunku.

     

    Co może być wykryte przez skaner Cyclone RN? Ludzie? Budynki? Wraki? Loot? Statki?

    Tumbril-V8_pg6_.jpgJak ze wszystkimi systemami skanowania w grze – będzie znajdować wszystko o wykrywalnej sygnaturze (IR lub EM). Poziom trudności uchwycenia sygnału będzie zależał od poziomu emisji oraz posiadanego przez gracza sprzętu. Nie poinformowałby cię, że wrak albo łup jest gdzieś za rogiem, ale powinien być w stanie powiadomić, że w oddali jest duża struktura i to do ciebie będzie należeć decyzja czy chcesz udać się, by sprawdzić co to może być.

    Tym niemniej ulepszony system radarowy RN będzie mieć dalszy zasięg i lepsze możliwości wykrywania niż standardowy Cyclone. A do tego banki danych, by przechować większą ilość danych ze skanowania, co pomoże w mapowaniu powierzchni planet.

     

    Jak szybko może jechać Cyclone i jego warianty? Jak się mają ich prędkość i przyśpieszenie do Ursy i Lynxa?

    Tumbril-V8_pg14_.jpgCIG nie ma jeszcze konkretnych liczb, bo Cyclone to wciąż koncept. Te liczby pojawią się po balansie gry i tuningu, ale te pojazdy powinny być szybsze i lepiej przyśpieszać niż Ursa. Założenie jest takie, aby Cyclone był dwa razy szybszy niż Ursa. Wersja RC ma być jeszcze szybsza kiedy będzie korzystać z dopalacza.

     

    Czy będzie grywalny w wersji 3.0?

    Cyclone’a nie będzie w 3.0. Osoby posiadające go na koncie otrzymają Ursę jako pożyczaka do czasu aż buggy zostaną ukończone w przyszłym patchu 3.x.

     

    Tumbril-Buggy-Piece-07-Black-Beach.jpgCzy Cyclone może się wywrócić na bok albo do góry podwoziem? Jeśli tak, to jak będziemy go stawiać na koła po wypadku?

    Cyclone ma dysze jump-jet, które mają za zadanie stabilizację pojazdu jeśli wszystkie koła oderwą się od podłoża. Będą one usiłować skorygować wszystkie odchylenia pojazdu i zapewnić bardziej miękkie lądowanie. Mimo to możliwa jest sytuacja, w której Cyclone wywróci się do góry kołami. W takim przypadku zalecane jest, abyście na chwilkę usiedli i opowiedzieli wszystkim jak zostaliście księciem miasta zwanego Bel-Air… a później wstali i dźwigali.

     

    Tumbril-Buggy-Piece-03-Cover.jpgCzy dla wersji bojowych jest rozważana większa ochrona dla odsłoniętego kierowcy, czy może strzał w kokpit to śmierć na miejscu?

    Cyclone wyposażony jest w osłony dla pojazdów aby chronić pasażerów przez wrogim ogniem. Więcej informacji na temat tych osłon pojawi się jak już Cyclone zostanie zaimplementowany do gry.

     

    Jakie są zalety i wady Cyclone’a w porównaniu z innymi pojazdami lądowymi jeśli chodzi o teren, łatwość prowadzenia, prędkość, użyteczność i walkę?

    Tumbril-Buggy-Piece-04-Desert.jpgCyclone ma być kompromisem pomiędzy Ursą a Noxem. Ursa jest powolny i twardy, a Nox szybki ale łatwiejszy do zniszczenia. Celem Cyclone’a jest osiągnięcie pożądanej równowagi – odpornego na uszkodzenie pojazdu, którego nie można zignorować jeśli chodzi o prędkość.

    Dodatkowo powinien radzić sobie z prawie każdym terenem dzięki segmentowanemu bieżnikowi, który zwiększa jego przyczepność. Cyclone może sterować wszystkimi czterema kołami co daje mu większą stabilność podczas manewrów przy wysokich prędkościach i zmniejszony promień skrętu przy niskich. Oczywiście jego użyteczność i efektywność w walce będą zależne od umiejętności kierowcy oraz wersji jaką będzie on mieć do dyspozycji.

     

    Tumbril-Buggy-Piece-02-Cockpit.jpgCzy kopilot Cyclone’a będzie mógł strzelać z broni osobistej siedząc w pojeździe?

    Zamierzamy dodać tą funkcjonalność do gry. Nie mamy żadnego ETA kiedy mogłoby to nastąpić.

     

    Czy Cyclone jest chroniony przez osłonę?

    Tak. Szczegóły odnośnie osłony są w poprzedniej odpowiedzi.

     

    large.Tumbril-Buggy-Piece-01-Showroom-V010.jpgCzy Cyclone może ciągnąć przyczepę?

    Aktualnie nie ma planów implemetacji przyczep w grze. Jeśli ulegnie to zmianie w przyszłości Cyclone byłby dobrym kandydatem do ciągnięcia takowej.

     

    Czy możemy ponownie uzbroić pociski w wariantach AA (przeciwlotniczych) w warunkach polowych?

    Tumbril-Buggy-Piece-06-Lagoon.jpgZaczepy na pociski są takie same jak te, które stosowane są na statkach, tak więc należy je powtórnie uzbroić dokładnie w ten sam sposób. Więcej informacji na temat tej funkcjonalności pojawi się gdy nadejdzie stosowna pora.

     

    Czy piasty wewnątrz kół przemieszczają się z pozycji spodniej jaką widzieliśmy na ilustracjach na górę tak, aby podnieść zawieszenie?

    Niestety nie. Aktualnie nie ma planów dodania takiej funkcjonalności, ale można za to włączać segmentowany bieżnik kół, by zwiększyć przyczepność kosztem prędkości.

     

    Tumbril-V8_pg12_.jpgCyclone to pojazd kołowy. Czy będzie mieć mniej zauważalną sygnaturę niż motocykle poduszkowe takie jak Nox czy Dragonfly?

    Cyclone korzysta z części podobnej klasy jak Dragonfly i Nox, co czyni jego sygnaturę EM bardzo podobną do tych pojazdów. Natomiast sygnatura IR powinna być znacząco zredukowana, gdyż pojazd ten nie jest wyposażony w tyle dysz napędowych i Grav-Levów mogących się grzać  przy nieodpowiedniej eksploatacji. Tym niemniej jeśli jeździsz wszędzie wciskając gaz do dechy i wyciskasz z Cyclone’a co się da, to możesz zostać zauważony.

    • Lubię to! 1


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    45
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności