Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: ciężki czołg Tumbril Nova - cz. 1

    Zapraszam do lektury pierwszej partii pytań dotyczących ciężkiego czołgu Nova.

     

    Tumbril_logo.png

    Do jakich statków zmieści się Nova?

    TMBL_HeavyTank_ShotD_TL04_.jpgTo poważna maszyna wojenna, większa i bardziej masywna niż inne pojazdy naziemne jakie pokazaliśmy do tej pory. Jedną rzeczą wartą rozważenia jest wysokość czołgu - potrzebna jest przestrzeń o sporej wysokości. Na przykład Idris ma takowej pod dostatkiem, ale większość statków do przewożenia ładunków już nie.

     

    Jaki jest rozmiar głównego działa?

    Główne działo Novy to ekwiwalent działa balistycznego S4. Jest ono zintegrowane z projektem wieżyczki pojazdu. Główne działo nie jest modularne, ale inne zaczepy uzbrojenia w tej jednostce można wymieniać na uzbrojenie odpowiedniego rozmiaru.

     

    Dlaczego miałbym używać czołgu zamiast statku?

    To całkowicie zależy od sytuacji. Każda konstrukcja ma silne i słabe punkty. Niektóre obszary mogą mieć szczególnie silną obronę przeciwlotniczą, są trudne do pokonania drogą powietrzną lub mają teren naziemny dający znakomitą osłonę. W takich przypadkach czołg to rozwiązanie pozwalające na przebicie się przez obronę wroga i przetarcie szlaku dla przyjaznych statków.

     

    Statki są dobrą metodą zwiadu pomagającą czołgom w znalezieniu najlepszych punktów wejścia lub w zaplanowaniu innych manewrów uderzeniowych. Statki i czołgi uzupełniają się, jako że mogą być używane wspólnie by osiągnąć założone cele. Dodatkowo Nova jest w stanie również niszczyć statki.

     

    Czy Nova może strzelać różnymi typami amunicji tak jak dzisiejsze czołgi?

    TMBL_HeavyTank_ShotE_PJ02-Squashed_.jpgMimo iż czołg Nova został skonfigurowany pod konkretny typ amunicji, jego systemy zostały zaprojektowane tak, aby można było korzystać z różnych typów amunicji jeśli takowe zostaną udostępnione w przyszłych aktualizacjach.

     

    Czy Novę można załadować albo zrzucać ze statku desantowego (dropship)?

    Tak, Chociaż ze względu na swój imponujący rozmiar czołg Nova nie zmieściłby się w większości obecnie dostępnych statków. Jakiekolwiek obecne lub przyszłe statki zdatne do transportu Novy mogą również zrzucać czołg z rozsądnej wysokości (do ustalenia podczas developmentu). Nie jest to zalecana metoda, ale przy założeniu że pojazd spadnie podwoziem w dół to jego gąsienice i kadłub są wystarczająco mocne by wytrzymać taki manewr.

     

    Jakie są pozycje dla załogi?

    Kierowca i stanowisko wsparcia znajdują się z przodu czołgu, a działonowy ma stanowisko pośrodku, w osobnej sekcji czołgu.

     

    Czy ma "tryb rozłożony"?

    TMBL_HeavyTank_ShotG_PJ03-Squashed_.jpgMimo iż było to rozważane na wczesnym etapie projektowym Nova nie ma trybów alternatywnych i zamiast tego skupia się na pojedynczej konfiguracji (nie, nie będziecie się bawić w artylerię, to nie Starcraft ;)).

     

    Jaki zasięg ma główne działo?

    Wciąż jest to ustalane, ale powinno być to coś w zakresie zasięgowym innych dział balistycznych.

     

    Czy Nova może przewozić jakiś ładunek?

    Czołg nie ma ładowni, ale można go wykorzystać do przetarcia drogi dla innych statków i pojazdów, pozwalając im na zabranie ładunku. Ten czołg stworzono by chronił i niszczył, ale nie transportował.

     

    Jak szybko strzela główne działo?

    Statystyki mogą ulec zmianie ale powinno strzelać trochę wolniej niż działa balistyczne S4 na statkach, około 30-50 pocisków na minutę. CIG próbuje również dostosować to do przewidywanej pojemności zasobnika na amunicję.

     

    Czy Nova ma flary?

    TMBL_HeavyTank_ShotC_PJ01-Squashed_.jpgW rzeczy samej! Cztery ich wyrzutnie są umieszczone na wieżyczce  aby zmaksymalizować pokrycie i ochronę przed wrogimi pociskami rakietowymi.

     

    Biorąc pod uwagę to, że mamy technologię Gravlev dlaczego Nova nie jest czołgiem poduszkowym?

    Gravlev to technologia droga w produkcji i utrzymaniu i bardziej wrażliwa na zniszczenia odkształcające. To, co Nova traci na mobilności zyskuje na obronie.

     

    Czy mogę obsługiwać czołg samodzielnie? Innymi słowy, czy można sprząc główne działo z kontrolkami kierowcy, czy konieczny jest dedykowany działonowy?

    Tak, gracz solo może operować Novą bez pomocy. Jednak główne działo jest zaprojektowane by strzelać bezpośrednio w przód w takim trybie. Zalecane jest, aby zabrać ze sobą drugiego gracza albo NPC do obsługi czołgu.

     

    Czy Nova ma tryb kompaktowy do przechowywania albo transportu?

    Ten czołg jest tak kompaktowy jak tylko się da w przypadku konstrukcji o tych możliwościach i jako taki nie ma konkretnego trybu przechowywania.

     

    Jaka jest maksymalna prędkość Novy?

    Aktualnie planowane jest ok. 20 m/s (czyli 72 km/h) co może zdawać się spore jak dla tak ogromnego pojazdu. Jednakże jego przyśpieszenie jest też raczej małe, tak więc osiągnięcie maksymalnej prędkości potrwa.

     

    Czy Nova ma jakiekolwiek słabe punkty?

    Tak. Podczas gdy może pochwalić się kapitalną obroną, jego tylny punkt wejścia i odsłonięte części gąsienic to słabe punkty. Każdy operator powinien być ostrożny i unikać odkrywania tych obszarów aby przetrwać dłużej na polu walki.

    • Lubię to! 2
    • Dzięki! 3


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Wytłumaczenie dlaczego ma gąsienice uważam za akceptowalne. 

     

    Jednak jak tu zwrócili uwagę to całkiem spore bydlątko i transport jego będzie zapewne irytujący. 

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    I o to chodzi. Zwykły Kowalski nie ma czołgu i nie rozwiązuje przy jego pomocy problemów. Dla mnie jak najbardziej sensowne :) - dla detalistów są np Ursy.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach
    3 godziny temu, Amb3r napisał:

    transport jego będzie zapewne irytujący.

    do Pioniera zapewne wejdzie ich więcej niż jeden ;) a Pionierowi przyda się taka naziemna ochrona podczas wykonywania swoich obowiązków ;)

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Niekoniecznie. Jak widzisz w tekście do przewozu czouka trzeba wysokiego pomieszczenia / ładowni. Co więcej, aktualne dropshipy nie są w stanie go przenosić. Wiemy więc że jeszcze jakiś się pojawi (czyżby jednak Kraken?) - a także że trzeba będzie wozić to bydlę Idrisem... Może wlezie też w Polarisa...

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    To niech lepiej dają mi rabat na stosowny statek do transportowania tego bydlęcia bo w najgorszym razie będę nim sobie po bułki do sklepu jeździł, lol. :D

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    45
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności