Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Origin 890 Jump - galaktyczny splendor

    Logo_ORIGIN_glow2_.png

    Już dziś zarezerwuj swojego 890 JUMP u najbliższego dealera Origin Jumpworks!
    Przemierzaj galaktykę w niezwykły sposób i ze stylem!

    890_Crewquarters-Concept_V01_NF_140704_.jpg

     

     Origin 890 Jump JUŻ TU JEST! 

    890_beautyShot-Concept_V01High_NF_140709_.jpg890 Jump to klejnot koronny oferty statków kosmicznych Origin Jumpworks. To nie tylko piękna sylwetka lecz w pełni wyposażony międzygwiezdny jacht gotowy do pełnienia kilkudziesięciu potencjalnych ról - nadaje się do handlu wysokiego bezpieczeństwa, kierowania organizacją czy dowodzenia i kontroli.

    Origin 890 Jump jest rzadkim widokiem, ale zapada na długo w pamięć. Jego obecność jest oznaką władzy: używany jako transport personelu, 890 Jump jest cenioną własnością prezesów, polityków, gwiazd holo i podobnych osobistości. Czy podróżują z Ziemi na Terrę czy zwiedzają niezbadane gwiazdy, te statki prowadzą stawkę we wszystkim, co robią.

    Potrzebujesz więcej broni? Mocniejsze osłony? Potężniejsze silniki? 890 Jump jest w pełni konfigurowalny, w takim samym stopniu, jak każdy statek ze stajni Origin! Firma zbudowała jak dotąd swój najbardziej złożony statek gwiezdny... Teraz od jego kapitana zależy, co będzie dalej!

     

    890_.jpg

     

    Zewnętrze


    890Ship-Po-02_.jpgVanduule nadlatują? Pirackie Cutlassy na wektorze do ataku? Kłopoty z miejscowymi celnikami? Dostaną to, o co się proszą. 890 Jump to nie tylko piękna sylwetka; jest fabrycznie wyposażony w zabójczą gamę defensywnych i ofensywnych broni o potędze pozwalającej stawić czoła wszystkim ciężkim "argumentom", jakimi może posłużyć się wróg.

    Nieproszeni goście zastanowią się dwa razy nim rozpoczną abordaż, kiedy znajdą się w zasięgu pięciu wieżyczek, dwóch wyrzutni rakiet oraz pary bateriami obrony punktowej. Do tego każda broń i komponent jest konstrukcją z z najwyższej półki wybraną z oferty najlepszych producentów w galaktyce. Każda strona jednostki jest kryta, a centralny mostek może w zaledwie kilka sekund przeistoczyć statek z pokojowego krążownika w siejącą piekielne zniszczenie jednostkę.

    Hatches_.jpg Turret_.jpg

    Wnętrze


    890_Cockpit-Concept_V02High_NF_140627_.jpg890 Jump jest szczytem luksusu, wyposażony w salę widokową, luksusowe kabiny, kwatery dla gości, hangar, dużą ładownię i wiele innych. Jest doskonałą platformą do prowadzenia korporacji, transportu pasażerów w niezrównanym komforcie lub po prostu do dzielenia się galaktyką z przyjaciółmi!

    Wnętrza na 890 zostały zaprojektowane dla wygody i łatwości użytkowania. Statek posiada dwa opcjonalne centra sterowania - standardowy mostek oraz mostek bojowy. Każdy z nich pozwala pojedynczemu pilotowi na kontrolę nad operacjami na jednostce.

     

    890-Bedroom_NF_v01_141008_.jpg 890_bathroom1_.jpg

     

    85X - dwusiedzeniowy runabout


    85X_illustration_.jpg

     

    85X_tech2_.jpg

     

    Dodatkowo do każdego 890 Jump dodawany jest dwuosobowy runabout ORIGIN 85X, transport osobisty w całym tego określenia znaczeniu. 85X nie jest prostym byle myśliwcem jak ten który znajdziecie na większych jednostkach konkurencji. To sam w sobie statek z najwyższej półki w pełni zdolny dotrzeć w te kilka miejsc, gdzie 890 nie jest w stanie.

     

     

     

    85X-Interior1_.jpg I85X-nterior2__.jpg

     

    Aby dowiedzieć się więcej o 890 Jump od Origin (włącznie z planami pokładów) polecamy przejrzeć pełną broszurę handlową.

     



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    43
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności