Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Latająca forteca - Aegis Retaliator

    Ark Visual Archive przedstawia

    Millennium Wspomnień: fotografie w locie

    Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd.

     

    Retaliator_Action_01b.jpg

    #312: Bombardowanie
    Data: 2544-10-01
    Fotograf: Renzo Oui

     

    Po rozpoczęciu Pierwszej Wojny Tevarińskiej dziennik United Times Tribune zdecydował się oddelegować Renzo Oui jako koresponenta wojennego. Latał on z 71 Skrzydłem Lotniskowców i dostarczał swojej redakcji materiały na wyłączność dokumentujące ten historyczny konflikt. Przez ponad dwa lata  Renzo uwieczniał sukcesy i batalie zarówno osobiste jak i zawodowe lotniskowca Marynarki i jego pilotów, ukazując publice realia wojskowego życia oraz walki na pierwszej linii frontu.

     

    Cykl nagradzanych fotografii Renzo zrobił towarzysząc pilotom 391 Eskadry podczas nalotów torpedowych przeciwko dużym jednostkom tevarińskim, ale to powyższy obraz stał się jego najbardziej zapadającym w pamięć dziełem. Uchwycone w kadrze podczas Operacji Nemezis Retaliatory z 391-ej miały za zadanie przeprowadzić brawurowy nalot na jeden z niszczycielskich systemów tevarińskiej obrony planetarnej, które trzymały Marynarkę UPE na dystans. To zdjęcie wykonane zdalnie aparatem Renzo doskonale uchwyciło moment w którym Klucz Alpha otworzył ogień. Od tego czasu jest ono uznawane za jedną z ikon tej wojny.

     

    Dlaczego Retaliator to super maszyna?


    RETALIATORcockpit_.jpg

    Stanowisko pilota w Retaliatorze

     

    Retaliator jest jednym z pierwszych wieloosobowych statków służących do walki w Star Citizenie! O ile wieloosobowe statki nie są czymś niespotykanym w uniwersum gry, większe jednostki zazwyczaj są zorientowane bardziej na transport i eksplorację niż walkę. Retaliator to walczący bombowiec pokryty wieżyczkami, który przenosi ciężki ładunek bombowy. To idealna opcja do przeprowadzenia uderzenia na bazę wroga lub duże statki! To także wyjątkowo modularna maszyna - została stworzona z założeniem by można było ją dostosowywać do konkretnych sytuacji. W Retaliatorze możesz wymienić całe segmenty kadłuba - w przyszłości będzie można wymienić przedział bombowy na zupełnie inne wyposażenie dostosowane do odmiennych ról (np. ładownię lub dodatkowe kwatery dla załogi).

     

    Czy Retaliator zawiera uzbrojenie?


    TorpedoMechanismConcept_001_.jpg 
    Koncepcja przedziału torpedowego

     

    TAK. Developerzy są świadomi długo toczących się dyskusji na ten temat i chcą rozwiać wszelkie niejasności. Aktualnie (i w przeszłości) dostępna do zakupu wersja Retaliatora zawiera przedział bombowy oraz wieżyczki obronne (luk bombowy nie będzie załadowany - do graczy będzie należeć zadanie zapełnienia go).

     

    Na jakim etapie developmentu jest Retaliator?


    Retaliator_ingame__j.jpg 
    Wstępny greyboxing Retaliatora

     

    Koncept jednostki został stworzony przez Ryana Churcha, który zaprojektował też Constellation. Projekt został przekazany do Foundry 42 celem implementacji w CryEngine. Bazowy statek jest aktualnie już w engine i zespół pracuje nad jego podsystemami (wieżyczki powinny zostać w nim zainstalowane już w przyszłym tygodniu!). Celem developerów jest udostępnienie Retaliatora do lotu w Arena Commanderze 2.0 (będzie to najwcześniejszy etap rozwoju gry na którym wieloosobowe statki będą przynosić przyjemność z gry).

     

    AKTUALIZACJA: Statek jest dostępny do lotu.

     

    Co zainspirowało stworzenie Retaliatora?


    Fullscreen_capture_9232013_71113_PM_.jpg

    Pierwszy koncept Retaliatora

     

    Rola tej jednostki została zainspirowana bombowcami strategicznymi B-17 Flying Fortress oraz Lancaster z czasu II Wojny Światowej. Twórcy mają wizję zespołu graczy (lub gracza i NPC) obsługujących różne stanowiska i wieżyczki obronne podczas misji polegających na bombardowaniu. Idea cywilów latających bombowcami wojskowych nadwyżek również ma swój początek w okresie mającym miejsce po II Wojnie Światowej gdy siły powietrzne USA sprzedawały B-17 które konwertowano na mnogość sposobów - od samolotów pasażerskich po strażackie. Developerzy z niecierpliwością wyczekują chwili, gdy ludzie będą mogli pracować na pokładzie takiej jednostki jako jedna załoga. Wizja eskadry bombowców z osłoną myśliwców koordynującej atak na dużą jednostkę pod ostrzałem z ciężkiej broni i kontratakiem jednostek przechwytujących zapowiada się naprawdę ekscytująco!

     

     

    Oryginalny opis


    Ret_cockpit_int_c_.jpg

    Kokpit Retaliatora

     

    Retaliator to pierwszy (mimo że już starzejący się) model bombowca zdolnego do wykonywania skoków na służbie armii UEE. Ogromne formacje tych jednostek wykonujące ataki dalekiego zasięgu nie jest czymś niecodziennym na obrzeżach imperium. Charakterystyczna wydłużona sylwetka usiana wieżyczkami i przenosząca ogromny ładunek bombowy jest symbolem imperialnej potęgi. Z tej racji często widnieją one na plakatach zachęcających do zaciągnięcia się do sił kosmicznych. Retaliatory stacjonują w bazach naziemnych, a efektywnie wykorzystać je mogą tylko największe lotniskowce. W miarę starzenia się tych konstrukcji mocno zmodyfikowane Retaliatory stają się stałym widokiem na rynkach cywilnych (wcześniejsze wersje tych maszyn masowo sprzedawane są właśnie tam). Wyposażony tak, by przewozić towary zamiast bomb antymateryjnych i ze zbędnymi wieżyczkami zamienionymi na prowizoryczne kwatery mieszkalne Retaliator stanowi dobry statek do handlu lub bazowej eksploracji. Niektóre przerobiono nawet na statki pasażerskie dalekiego zasięgu!

     

    Czy muszę kupować kolejny statek?
    NIE! Pamiętajcie: statki są oferowane do sprzedaży by pomóc sfinansować rozwój gry, a także bo jest na nie popyt ze strony graczy. Wszystkie będą dostępne do zakupu za kredyty w grze. Nie są wymagane by rozpocząć grę. Celem projektowym jest udostępnienie graczom dodatkowych statków umożliwiając im przeżycie innego doświadczenia w grze, a nie stworzenie przewagi w dniu startu Persistent Universe. Każda sprzedana sztuka wspiera rozwój Star Citizena, ale żadna nie jest wymagana aby móc czerpać pełną przyjemność z gry.

    • Lubię to! 1


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    43
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności