Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Latający bazar - Banu Merchantman

    Ark Visual Archive przedstawia

    Millennium Wspomnień: fotografie w locie

    Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd.

     

    large_dupa.jpg.7dfe7f8dc3036a7d7e32a4399

    #136: Merchantman w podróży
    Data: 2803-09-09 SET
    Fotograf: Arthur Wurrel

     

    Arthur Wurrel był reporterem na delegacji z New United gdy uchwycił te zdjęcie Merchantmana Banu. Wurrel spędził wiele tygodni mieszkając z górnikami i pisząc kronikę ich codziennego życia na potrzeby reportażu. Szybko dowiedział się, że po miesiącach kompletnej izolacji od rozdzin, przyjaciół i zwykłych wygód wizyta podróżujących handlowców Banu była wyczekiwaną przerwą monotonii dręczącej odległe platformy górnicze.

     

    Nie jest niczym niespotykanym to, że niejednokrotnie górnicy wydawali niezdrowe ilości pieniędzy na rzadkie i unikalne przedmioty jakie kupcy Banu zebrali podczas swoich podróży. A gdy ostatni klient odleciał w swoim statku, Merchantman po prostu zamykał swój sklep i odlatywał do kolejnego systemu.

     

    2026058862_BanuMerchantman.jpg

     

    Dlaczego Merchantman to super maszyna?


    large.f63abe85fc771aa5d26d283789aec674.j 

    Banu Merchantman - widok od tyłu

     

    Banu Merchantman to nie jest po prostu statek, to dom i sposób życia. Developerzy wiedzą, że wiele osób, które wsparły grę chce zostać handlarzami i kupcami w Persistent Universe, i stworzyli jednostkę która jest czymś więcej niż tylko sterylnym transporterem ładunków. Merchantman to podróżujący bazar, zdolny do lądowania lub zadokowania i zaproszenia lokalnych tubylców na pokład, aby zobaczyli co jest w ofercie kupca. Dopracowany przez pokolenia Banu projekt statku ma w zamierzeniu oferować połączenie wysokiej szybkości i wytrzymałości. Mimo że Banu jest mniej konfigurowalny niż Caterpillar czy Starfarer, to wciąż można wykorzystać tę jednostkę na wiele sposobów - od czarnorynkowej platformy handlowej po statek-pułapkę. To siła z którą trzeba się liczyć!

     

    Na jakim etapie developmentu jest Merchantman?


    large.e13d60e27bbda57ffa90536424555c65.j 

    Pomieszczenie do negocjacji w Merchantmanie

     

    Merchantman Banu został dodany do długoterminowych planów dla Star Citizena jako część jednego z progów, a koncepcję samego statku stworzył Emmanuel Shiu. Faza koncepcyjna jest ukończona i jak widać zaprojektowane zostały wnętrze i zewnętrze statku. Następnym krokiem będzie implementacja statku w engine gry. CIG zamierza udostępnić Merchantmana (i podobne do niego duże statki) wraz z lub krórko po Arena Commanderze 2.0, w miarę zbliżania się alphy persistent universe. Podczas gdy latanie tymi statkami będzie wspaniałym doświadczeniem ze względu na szereg przyczyn, ich role nie są zorientowane na walkę, tak więc nie mają one priorytetu w implementacji do trybów walki (a takowym jest Arena Commander). Ale nie martwcie się - Merchantman będzie bardziej niż gotowy by się bronić!

     

    Czym zainspirowany jest Merchantman?


    large.bbab6e98059f512aecece6abc027b213.j 

    Pierwszy artwork koncepcyjny Merchantmana

     

    Merchantman Banu pierwotnie był inspirowany XIX-wiecznymi żaglowcami, jankeskimi handlowcami i im podobnymi ludźmi podróżującymi od portu do portu i sprzedającym różne (czasem podejrzane) towary. To z kolei mocno wpłynęło na rozwój i historię Banu jako gatunku. Quasi-organiczny, postarzony wygląd Merchantmana sugeruje bardziej bezpośrednie połączenie pomiędzy Banu i wędrówkami międzygwiezdnymi. Podobnie jest z jego historią (jest szczególnie rzadką zdobyczą dla kupców w ogóle. W kontekście rozgrywki Banu zostali zainspirowani grami takimi jak Ultima Online, gdzie gracz mógł rozstawić własny "stragan" i sprzedawać wyprodukowane lub zebrane towary.

     

    Oryginalny opis


    Kupcy Banu są znani ze swoich umiejętności handlowych. Podróżują szlakami kosmicznymi i handlują z każdym - od ludzi po Vanduuli! Ich trwałe, dedykowane do handlu statki są cenione ponad inne środki transportu, niejednokrotnie przechodząc z pokolenia na pokolenie w rodzinach Banu. Po osiągnięciu progu 23 milionów $ CIG dedykował dodatkowe zasoby aby uczynić statek Xi'An unikalnym doświadczeniem. 27 milionów $ przyniosło to samo dla Merchantmana. Poczynając od statku handlowego zespół designerski będzie rozwijać technologię Banu aby zaoferować graczom całkowicie inny sposób doświadczania wszechświata gry.

     

    Xray_PL.jpg 

    Wnętrze Merchantmana - wczesny projekt (polski opis)

    • Lubię to! 2
    • Kocham to! 1


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    43
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności