Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Hammerhead - poznaj kosmicznego rekina ze stajni Aegis!

    hammerhead__header.png

    MAX ZAŁOGA DŁUGOŚĆ SZEROKOŚĆ WYSOKOŚĆ
    9 100m 40m 20m

     

     

    Brochure_Hawk-2x-300x176.pngSzybka, lekka jednostka wojenna zdolna do zapewnienia wsparcia przeciwlotniczego dla większych statków. Doskonale radzi sobie również jako jednostka flagowa dla mniejszych flot bezpieczeństwa. Hammerhead stanowi awangardę obrony Imperium. Przyjrzyj się z bliska temu mobilnemu siewcy zniszczenia czytając dedykowany mu fragment Przewodnika Whitleya z 2947 r.

    Przeczytaj broszurę

     

     

     

     


    Trochę historii...

    Aegis-Hammerhead-Piece-02-Full-Force-03-06_.jpgUpadek Messerów w 2792 był ciężkim ciosem dla Aegis Dynamics. Uznawana za wielu jako "oficjalny" dostawca statków dla dynastii firma nie tylko została publicznie zhańbiona. Opinia publiczna nawoływała nawet by postawić ją przed sądem za rolę jaką odegrała w zbrodniach wojennych faszystowskiego reżimu.

     

    Aegis-Hammerhead-Piece-04-Docked-V012_.jpgNowy rząd uznał za stosowne odseparować się od statków wojennych Aegis i podpisał umowy kontraktowe z innymi producentami takimi jak RSI i nowo utworzona Anvil Aerospace. Na szczęście dla Aegis Dynamics wojsko nie wynegocjowało licencji na wyłączność na projekt Hammerheada, co pozwoliło firmie walczyć o płynność finansową adaptując tę jednostkę by mogła pełnić różnorakie role w cywilnej służbie bez rządowego nadzoru.

     

    Hammerhead_01_.jpgPrzez ostatnie dwadzieścia lat Marynarka powoli zaczęła ponownie wdrażać do służby jednostki tej klasy. Niedawny wzrost popularności Aegis Dynamics pozwolił im na powrót do klasycznego projektu kadłuba i dostosowanie go do nowoczesnych standardów. Żadna grupa bojowa nie opuszcza portu bez przynajmniej jednego Hammerheada. Często są też one przydzielane do ochrony stacji i patroli dalekiego zasięgu.

     

    Aegis-Hammerhead-Piece-10-Grounded_.jpgNajbardziej znaczące starcie w którym wzięły udział tylko te jednostki miało miejsce w 2945, gdy szesnaście Hammerheadów Marynarki natknęło się na mały klan Vanduuli zasadzający się na eskadrę Hulli. Bitwa jaka miała miejsce zupełnie nie pasowała do norm taktycznych, lecz admirał grupy umiejętnie utrzymywał swoje statki w formacji aby skupić ogień na wrogich niszczycielach. Vanduule zdołali zniszczyć trzy statki, a czwarty uszkodzili na tyle, że nie nadawał się już do niczego ale grupa nie tylko uratowała zagrożony konwój, ale również zniszczyła potężniejszy statek klasy capital należący do agresorów.

     

    Hammerhead-Piece-03-Interdiction-V01-010_.jpg

     

    Rekiny w cywilu

    Hammerhead-Piece-06-Cockpit-01-014_.jpgW służbie cywilnej Hammerheady to coraz częściej spotykany widok - wiele osób używa ich jako opancerzonych transportów albo wyposaża do pełnienia różnorakich funkcji - od pilnowania blokad po wysoko wyspecjalizowane statki medyczne. Większość takich przeróbek to jednorazowe zlecenia wykonywane przez właścicieli bez ingerencji producenta, który przestał dostosowywać te jednostki dla klientów spoza wojska.

     

    Hammerhead-Piece-05-Engineering-V020_.jpgHammerhead pozostaje w produkcji, a najnowsze modele są tak zaawansowane jak inne narzędzia z nowoczesnego arsenału UEE. Marynarka zaczęła "parować" załogi Polarisów i Hammerheadów wykorzystując doskonale uzupełniające się cechy tych jednostek. Powstałe w ten sposób drużyny ogniowe dysponują imponującą siłą ognia (dzięki Polarisowi) jak i potężną obroną (zapewnianą przez Hammerheada).

     

    Odwiedź galerię dedykowaną temu statkowi!

     

    Star-Citizen-Hammerhead-plakat.jpg

    • Lubię to! 3
    • Dzięki! 1


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    No to słodko, Polaris jakiś też jest, Starfarery również się znajdą... Możliwości operacyjne są spore :)

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @CzarnyMax_PL póki co niestety musisz czekać na kolejną akcję sprzedażową bo nie są oferowane cały czas. No chyba że będziesz chciał go kupić w przyszłości in-game :).

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    a to spoko mój hangar zapełnia się po mału :) tylko teraz cholera będę miał duże ograniczenia aby zagrać w Star Citizen brak internetu szybkiego na statku w pracy :(

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No tak, tego póki co nie przeskoczysz. To może warto popostować tutaj na forum? ;) Zawsze to na temat.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie :) Ciekaw jestem kiedy będzie można zagrać nawet w betę jako stały substryktent  w szwadron 42 ?

    Jeszcze jedno a mianowicie co trzeba zrobić aby być Vipem i mieć pierwszy dostęp do nowości Star Citizen 3.0.x ? Zdaję sobie sprawę że chodzi o ilość wydanych pieniędzy na Alfę dla producenta bo ostatnio mnie poniosło :doh: :trollface:

     

    Edytowane przez CzarnyMax_PL
    Rozwinięcie

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @CzarnyMax_PL co masz na myśli jako VIP? Najszybszy dostęp mają Evocati, którzy tak naprawdę za darmo wykonują zadania jakie ma też zespół Quality Assurance. Testują to, co CIG im każe i muszą znosić mega niestabilną grę, ale wiele rzeczy widzą jako pierwsi. 

     

    Inna opcja to Concierge, którzy ostatnio dostali dostęp do PTU ciut szybciej niż reszta backerów - tutaj trzeba wydać min. 1000$ (licząc bez VAT). 

     

    Osoby, które wsparły projekt jako pierwsze w 2012 też nieraz były zapraszane do PTU wcześniej, ale tego już nie masz jak osiągnąć bez wehikułu czasu :).

    • Dzięki! 1

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    45
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności