Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Anvil Hurricane

    Wielkie działa, mały statek


    „Nie mogąc przebić obrony wroga wielu z naszych najlepszych pilotów oddało życie na początku Drugiej Wojny Tevarińskiej. Tak więc mimo że Hurricane został zaprojektowany by zabijać, to uratował też wiele istnień.”

    Leona Patiga, Główny Inżynier Casse Aerospace.

     

    „Jeśli szukasz czegoś, żeby spuścić wrogowi taki łomot, że wyleci poza układ słoneczny, to Hurricane sobie z tym poradzi. Tylko nie daj się złapać latając solo.”

    Commander Jackson Russell, UEE Navy (emerytowany)

     

    58b1e03a7c70b_AnvilHurricaneTakeoff-Final-V02-Copy.jpg

    Poznajcie A4A Hurricane, przeznaczoną do walki jednostkę mieszczącą w małym kadłubie niszczycielską siłę ognia. Brak wygód rekompensuje potężnym uzbrojeniem składającym się z sześciu dział zdolnych by przebić się przez prawie wszystko. Piloci Hurricane’ów jak dotąd nie napotkali u swych przeciwników osłon, których nie dałoby się przebić.

    58b1e0361dd61_AnvilHurricaneTurret-Battle.jpg 

    58b1e03416f55_AnvilHurricaneTurret-Interior-Shot.jpg

    Ale uważajcie - to nie maszyna dla żółtodziobów! Opanowanie unikalnej kombinacji ciężkiego uzbrojenia Hurricane'a z małą ilością pancerza w jaką jest wyposażony wymaga specyficznej mieszanki umiejętności snajperki i pilotażu. Piloci Marynarki służący przy eskadrach Hurricane’ów zakochali się w wyjątkowo ofensywnej konstrukcji, a pytania towarzyszy broni „Będziesz mieć malutki stateczek ze swoimi spluwami?” tylko jeszcze bardziej wyróżniły „Sześciostrzałowce”.

    58b3798a00a81_AnvilHurricaneHangar1-Final-V02-Copy.jpg 58b1e03edece9_AnvilHurricaneHangar2.jpg

    Standardowy model Hurricane’a aktualnie ma w domyślnym wyposażeniu sześć dział Broadsword serii KBAR-11 (dwa korzystające z gimbali na zaczepie nosowym rozmiaru S4 i cztery w slotach wieżyczek S3). Do tego cztery pociski FSKI Ignite na zaczepach do wyrzutni rakiet rozmiaru S3.

    58b379739a246_AnvilHurricaneNose-Concept-V02-Copy.jpg 58b379733cc97_AnvilHurricaneOverhead-Hangar-Copy.jpg

    Po raz pierwszy sprawdzone w walkach z Tevarinami pod koniec Drugiej Wojny konstrukcje zostały wskrzeszone przez Anvil w odpowiedzi na zwiększoną ilość ataków Vanduuli w późnym 29 wieku. Myśliwce te w dalszym ciągu służą godnie w wielu gałęziach sił wojskowych UEE i trafią na rynek cywilny w 2947.

     

    O Hurricane


    Co stoi za pomysłem na ten statek?

    Cloud Imperium Games postrzega Hurricane’a jako narzędzie dla pilotów, którzy są niesamowici w utrzymywaniu wroga na celowniku - jednocześnie nie tracąc świadomości tego, co dzieje się wokół (by uniknąć ognia wroga). Ci, którzy preferują statek mogący przyjąć niezłe manto mogą stać się łupem jednostek przechwytujących. Agresywnie zaprojektowany Hurricane oferuje skupionym na walce z innymi statkami pilotom statek, który w dużej mierze polega na mocy dział kosztem pancerza.

    58b1e0419a122_AnvilHurricaneFlight.jpg

     

    Kiedy Hurricane będzie zdatny do lotu?

    Aktualnie planowane jest to na obecny rok. Ze względu na to, że jest to mniejsza jednostka korzystająca z istniejącego już stylu maszyn Anvil i mechaniki walki przetestowanej już w wersji alpha Star Citizena spodziewane jest, że powinien być dostępny wcześniej niż wiele innych maszyn.

    Statek jest możliwy do nabycia za 175$ (jeśli korzystamy ze store credit) lub za 160$ +VAT (za „świeże” środki) do 6 marca 2017 - później pewnie będzie wracać podczas różnorakich akcji CIG, ale już bez LTI.

    Jak dotąd Hurricane sprzedaje się nieźle - dajcie znać w komentarzach i dedykowanym mu wątku na forum czy sobie sprawiliście to cacko.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    45
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności