Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Smaily
    Smaily

    Aegis Redeemer - gotowy do hangaru!

    Star-Citizen-Aegis-Redeemer-3.jpg

    Aegis Aerodynamics Redeemer

    Aegis Aerodynamics Redeemer - zagłosowaliście, a CIG posłuchało. Zwycięzca The Next Great Starship - Redeemer - jest teraz dostępny w hangarze! Marzenie twórców „Four Horsemen” może być też twoje! Zespół ciężko pracował aby Redeemer mógł być dostępny w hangarze. Teraz wygląda inaczej niż ostatnim razem, gdy go widzieliście w trakcie finału TNGS.

    Redeemer wyposażony jest w unikatowy zestaw silników o odwróconej polaryzacji. Ta niekonwencjonalna konstrukcja może wyglądać na niepraktyczną, ale sprawdziła się wielokrotnie zapewniając wyjątkowe osiągi. Standardowo wyposażony w system wielu wieżyczek oraz bliźniacze zasobniki z pociskami Redeemer może dotrzymać pola myśliwcom oferując wysoką szybkość i zwrotność.

    Four Horsemen zaprojektowali niesamowity statek, a zespół Star Citizena ciężko pracował aby uczynić ich dumnymi. Redeemer Aegis Dynamics ucieleśnia najważniejszy aspekt Star Citizena. Ludzi wspierających grę i naszą wspólną wizję. Star-Citizen-Aegis-Redeemer-6.jpg

    DŁUGOŚĆ 37,5
    SZEROKOŚĆ 19,5
    WYSOKOŚĆ 11
    MASA NULL-CARGO 32,000Kg
    POJEMNOŚĆ ŁADOWNI 32 SCU
    MAX ZAŁOGA 5 osób
    MAX POWER PLANT Rozmiar 6
    FABRYCZNY POWER PLANT Yorm Swift D-12 (5)
    MAX SILNIK (GŁÓWNY CIĄG) 2x TR5
    FABRYCZNY SILNIK 2x VectorLock Necelles
    SILNIKI MANEWROWE 12x TR2
    FABRYCZNE SILNIKI MANEWROWE 12x Aegis Winnowing
    MAX OSŁONY 6
    OSŁONY (brak danych)
    KLASA-1 2× (2x S2) – 2x Omnisky IV Laser Cannon
    KLASA-3 2× (5x S4) – 2× (5x Talon ASIM-20/c Stalker V per rack)
    KLASA-4 Bezzałogowa bliźniacza wieżyczka (dziób) (2x S3) – 2x KA 11-Series Broadsword (S3)
    KLASA-4 Bezzałogowa bliźniacza wieżyczka (flanki) (2x S4) – 2x Kroneg FL-33 (S4)
    KLASA-5 Załogowa górna bliźniacza wieżyczka (2x S3) – 2x KA 11-Series Broadsword (S3)
    KLASA-5 Załogowa spodnia bliźniacza wieżyczka (2x S3) – 2x KA 11-Series Broadsword (S3)

     Dane zaktualizowane o zmiany naniesione przez CIG 07.11.2014



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    43
    online
  • 6 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Skoro zrobili z nich osobny klan, a mogą być skutkiem przemienienia dokonanego przez członka dowolnego klanu to dlaczego by nie? Dla mnie to się trzyma kupy. 
    • Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
    • Minął miesiąc i wiadomo jest więcej. Na stronie opublikowano informacje o pierwszym klanie - Thinblood. Jest opis Dyscyplin, umiejętności oraz krótki fabularny trailerek. Cały czas jest też aktywna minigra z szukaniem krwi na stronie , co pozwoli odblokowac jakieś wynalazki po premierze.    Home | VtM: Bloodlines 2 WWW.BLOODLINES2.COM A City Run on Blood : Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 casts you into the foggy streets of Seattle as a fledgling vampire hungry for blood and answers. Discover more about the upcoming game, releasing in Q1 2020.  
    • W 6 dni od startu patcha 3.5 udało mi się głównie na misjach bounty zarobić na pierwszy myśliwiec w grze (ok.1.2 mln UEC). W poprzednim patchu (nie zarabiałem na drug'ach) na misjach musiałem ciułać to jakiś miesiąc, z czego najszybciej i najstabilniej zarabiałem na bunkrach Hurston. W obydwu patchach grałem dosyć intensywnie ale również poświęcałem czas na naukę gry, zwiedzanie itp. Generalnie balans pomiędzy możliwościami zarobkowymi a towarami do nabycia kilkukrotnie się poprawił na korzyść graczy. Stabilność serwerów znacznie się poprawiła (mniej przerwanych misji). Wyjątkiem były pierwsze dni wejścia patcha szczególnie bardziej obciążone pory dnia. Nagrody za sporą część misji znacznie się zwiększyły. Przy średnim ogarnięciu gry i możliwościach czasowych można już na coś konkretnego zarobić w miarę szybko. Odnośnie samej wydajności zarobkowej z misji bounty.  Po pierwsze, żeby to sprawnie szło potrzebny jest minimum jeden rasowy myśliwiec. Ja zrobiłem to na stockowym Avengerze Titanie, któremu musiałem co parę misji uzupełniać amo do "gatlinga". Poprzednio śmigałem Mustangiem i Aurorą, które są słabe do walki i misji typu bounty. Po drugie potrzebny jest "świeży" serwer. Można go poznać po tym, że znaczniki misji pojawiają się w miarę szybko. Warto zatem odpalić misje zaraz jak wstaniecie z łóżeczka i jeżeli po wystartowaniu nadal się nie odpalają znaczniki to może lepiej się przelogować na inny serwer niż męczyć.  Jeżeli już znaczniki działają to warto odpalić wszystkie misje od 6000 - 8000 UEC. Od czasu do czasu misja zalicza się "sama". Nie wiem czy ktoś za nas zbija ten sam cel czy cel rozbija się sam na asteroidach. Samemu warto robić na zmianę (nie czekacie na aktywowanie znacznika) misje za 7000 - 8000. Misje za 6000 warto unikać bo losuje w nich głównie Buccaneer'y, które znacznie trudniej trafić niż pozostałych przeciwników (dla satysfakcji i podciągania skilla warto parę zniszczyć). W droższych misjach losuje nam Cutlassy, Constellacje i Valkyrie, które już dosyć łatwo trafić.  Warto robić misje tylko w jednym systemie. Jak już się rozkręcicie to zauważycie, że misje w systemie Stanton (Port Olisar) losuje w trzech miejscówkach: pas asteroid w okolicach GrimHEX (Yela), stacja Kareah (Cellin) oraz stacja Covalex (Daymar), więc niedaleko od siebie. Najlepiej robić misje przy stacjach - nie tracicie czasu na dolatywania szczególnie ryzykowne w pasie asteroid. W przypadku Kareah po skończonej robótce można wpaść na dodatkową misję  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Planet Zoo właśnie zostało zapowiedziane, więc roadmapa może być rzeczywiście prawdziwa. Design and manage a zoo in Frontier's next game, Planet Zoo | PC Gamer WWW.PCGAMER.COM Featuring some incredibly realistic animals.  
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności