Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Star Citizen: Reverse the Verse - odcinek 35

    Zapraszam do lektury streszczenia kolejnego RtV. Tym razem "na tapecie" m. in. jakże drażliwy temat REC oraz aktualności z bieżącego tygodnia.

     

    • CIG nie ma ukrytych motywów w tym co robi.
    • Jeśli REC miałoby na celu wyciśnięcie ze społeczności ostatniego grosza to po co ludzie z CIG mieliby pytać o opinie na ten temat? Ogólnie są rozczarowani reakcją części społeczności.
    • Ben: "Ludzie są wykorzystywani przez firmy zajmujące się grami przez ostatnie 5 lat. Jest to problematyczne, ponieważ wszystko co robimy wymaga dużego nakładu pracy i środków finansowych. W Star Citizen znajdą się również takie elementy gry przy których inni ludzie zadają pytanie: 'Dlaczego trzeba zapłacić? Jesteście jak EA które chce dodatkowych pieniądze abym mógł wybudować kolejny budynek w Sim City'".
    • Nie staramy się złościć innych, staramy się raczej robić “fajne” rzeczy.
    • Rozwój AtV: wprowadzane są nowe elementy i sprawdzane jest, czy działają one poprawnie. Jeśli nie, zostają odrzucone lub są poprawiane.
    • W przyszłości będzie możliwe używanie dużych statków w AC bez posiadania ich w PU.
    • W trakcie filmowania jest odtworzenie spotkania na którym zaprojektowano Oriona, co pozwoli wam zobaczyć jak powoływane do życia są nowe statki.
    • Gladius powinien być gotowy do lotu w 1.1, ale nie jest to do końca pewne.
    • Poprawki Cutlassa będą mieć miejsce jeszcze przed reworkiem Avengera.
    • Orion jest dostępny w sprzedaży koncepcyjnej z LTI do drugiego marca.
    • Jim Martin (twórca Freelancera oraz Defianta ze Star Trek: DS9) pracuje nad Hull C. Zaczyna pracę od szkiców.
    • System CCU zostanie przerobiony. Ludzie z Turbulent mają pełne ręce roboty, ponieważ do ich listy zadań dodano REC.
    • Lista rzeczy do wykonania Turbulent: CCU upgrade, kontynuowanie prac nad stroną główną RSI, community hub, organizacje 2.0, mapa galaktyki. Niestety temat VAT zajął studio na dwa miesiące co odciągnęło ich od innych projektów.
    • Mapa galaktyki jest gotowa lecz czeka jeszcze na uzupełnienie zawartości.
    • Starzenie się postaci - silnik CryEngine na to pozwala więc prawdopodobnie będzie mieć miejsce, aczkolwiek nie jest to priorytet na start PU z racji, że to powolny proces.
    • Będzie opcja wysłania postaci na emeryturę jako część mechaniki opisanej w "Death of a Spaceman"
    • Moduł FPS nie będzie miał customizacji postaci. Pojawi się jednak prawdopodobnie kilka różnych modeli do użycia.
    • Prace nad systemem pozwalającym na tworzenie wielu wariacji ubrań.
    • Każdy 890 JUMP będzie miał 85x.
    • V1.1 będzie zawierać REC, tutorial i przygotuje pole dla dwóch kolejnych trybów (FPS, Social).
    • W 1.1 zostaną dodane 1 lub 2 statki, lecz to nie one będą głównym elementem tej aktualizacji.
    • Xi'An Scout przeszedł z fazy modelu koncepcyjnego do etapu tworzenia.
    • W PU prawdopodobnie postacie będą mówić z kwestiami tekstowymi jako wsparcie.
    • Referral bonus - może kiedyś.
    • Trwa budowa narzędzi pozwalających na modułowe tworzenie środowisk. Po ukończeniu pozwolą na szybkie budowanie dużej ilości lokacji. Powinni zacząć je robić w najbliższych kilku miesiącach. Masa artworków i assetów jest gotowa, potrzeba tylko narzędzi aby to wszystko składać w całość.
    • Nowe paczki przy zakupie produktu od AMD nie posiadają SQ42 - to kwestia kontraktu z AMD (nie podano konkretnej przyczyny).
    • Bluzy nie były początkowo zbyt popularne. Jeśli jesteście nimi zainteresowani zakomunikujcie to na forum RSI. Istnieje duża szansa że w przyszłości się pojawią o ile będzie duże zainteresowanie.
    • Czapki baseballowe oraz podróżne kubki do kawy pojawią się wkrótce.
    • Szukają dobrych mikrofonów dla każdego ze studiów aby AtV (spectrum) brzmiało lepiej.
    • Retaliator poszedł do whiteboxingu.
    • CIG jest lekko optymistyczne w kwestii LEGO Horneta, ale to nie od nich zależy.
    • Robot naprawczy będzie za nami jeździć jak R2D2.
    • HOTAS Star Citizen - projekt hamują kwestie prawne.
    • Drona "mining spider" będzie można zobaczyć w Squadron 42.

    Za pomoc w przygotowaniu tekstu dziękuję @Orothus



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności