CIG opublikowało kolejną poprawkę do Star Citizena oznaczoną numerem V0.9.2. Zapraszam do zapoznania się z listą zmian.
DODANO
- Dodano Gladiusa to hangaru
- Dodano Enhanced Stick Precision dla joysticków i gamepadów
- Dodano Target Focus
- Dodano przełącznik Wirtualnego Joysticka (lewy-alt)
- Dodano animacje odpalania pocisków
- Dodano opcję bindowania decoupled yaw na joysticku
BALANS/TWEAKI
-
M50
- Zredukowanoa HP
- Zwiększono prędkość obrotu
- Zwiększono przyśpieszenie
-
350R
- Zmniejszono boost
- Zwiększono wagę
-
300i
- Dostosowano erozję nagrzania broni
-
Hornet
- Zwiększono pobór mocy przez osłony
-
Aurora
- Dostosowano erozję nagrzania broni
- Poprawki chłodzenia broni dla wszystkich broni
-
Omnisky III
- Zwiększono zadawane obrażenia
- Zwiększono częstotliwość strzelania
-
Omnisky VI
- Zwiększono częstotliwość strzelania
-
CF-007 Bulldog Repeater
- Zmniejszono zadawane obrażenia
-
CF-117 Badger Repeater
- Zwiększono zadawane obrażenia
-
Behring M3A Laser
- Zwiększono zadawane obrażenia
-
Behring M4A
- Firing rate decreased
- Bullet speed increased
- Reduced bullet spread
-
Behring M5A
- Zwiększono częstotliwość strzelania
- Zwiększono pobór mocy
- Zwiększono zadawane obrażenia
-
9-Series Longsword
- Zmniejszono rozmiar z 2 do 1
- Zwiększono częstotliwość strzelania
- Zwiększono zadawane obrażenia
-
11-Series Broadsword
- Zwiększono częstotliwość strzelania
- Zmniejszono zadawane obrażenia
-
Sledge II
- Zmieniono wyświetlaną nazwę z K and W Mass Driver Cannon na Sledge II
- Zmniejszono rozmiar z 2 do 1
- Zmniejszono częstotliwość strzelania
- Zmniejszono zadawane obrażenia
-
Mantis GT-220
- Zmniejszono zadawane obrażenia
-
MaxOx NN-13 Neutron Cannon
- Zwiększono częstotliwość strzelania
- Zwiększono zadawane obrażenia
- Zmniejszono nagrzewanie się i zużycie mocy
- Zmieniono kolor
- Target Lead Indicator zastąpiono Lag-Pip
- Zwiększono rozmiar map DFM
- Dopasowano opóźnienie regeneracji osłon
- Domyślnym trybem pracy joysticka jest obecnie yaw nie roll
- Domyślnie Comstab jest wyłączony
- Zaktualizowano materiały 315p
- Poprawki trybu relatywnego myszy
- Różnorakie zmiany wizualne HUD
- Lekko zwiększono zoom, dodano efekt wizualny
- Poprawiono lokalizację papieru toaletowego w szafce
- Zaktualizowano wizualizację skrzynki z amunicją w holostole
- Zmniejszono IFCS Banking
- Checkpointy na trasach wyścigowych otwierają się szybciej
- Dopasowano oświetlenie ambient na mapach Broken Moon oraz Dying Star
POPRAWKI
- Naprawiono tekstury 325a
- Naprawiono animację wchodzenia do Mustanga
- Naprawiono prędkość rotacji gimbala Aurory
- Naprawiono nie kończącą się Squadron Battle gdy jedna z drużyn opuści rozgrywkę
- Naprawiono Vanduuli spawnujących się w nieprawidłowych lokalizacjach
- Naprawiono tablicę wyników pod koniec wyścigu
- Naprawiono problemy z draw distance w hangarze
- Naprawiono migotanie planety na mapie Broken Moon
- Naprawiono odgłosy drzwi w serii 300i
- Naprawiono hologram w serii 300i nie pokazujący uszkodzeń statku
- Naprawiono zbyt ciemną sferę radaru Origin
- Naprawiono miganie elementów środowiska podczas rozpoczynania wyścigu
- Naprawiono marker odległości na siatce celowniczej dla wybranego przeciwnika pasuje do skali siatki (reticle)
- Poprawki matchmakingu
- Poprawki lokalizacji
- Naprawiono różnorakie przyczyny crashowania gry
ZNANE PROBLEMY
- Statki mogą wyglądać jakby drgały w pobliżu granic dużych map
- Nieprawidłowy zewnętrzny materiał 325a po zoningu do meczu multiplayer
- Owiewka Gladiusa nie jest równo z kokpitem podczas animacji otwierania
- Paski dystrybucji mocy w 325a nie aktualizują się przy redystrybucji mocy przez trójkąt.
- Dynamiczny Zoom działa tylko gdy statek jest nieruchomy
- Menu Arena Commandera oznacza Horneta F7a jako ‘TRAINER’
- Omnisky III i IV nie przegrzewają się
- Lewitująca geometria nad drzwiami 315p po stronie sterburty
- Paski na nosie i skrzydłach 315p wyświetlają się nieprawidłowo
- Namierzenie wrogiego statku podczas sekwencji bootowania HUD skutkuje tym, że namierzony statek nie pojawia się w okienku celu
- Skrzydłowi przestają latać pomiędzy falami w Vanduul Swarm
- Wieżyczki są niedostępne w Cutlass Black i Blue
- Artefakty graficzne przy korzystaniu z kart AMD R9 285
- Niedostępny Docking Collar w Cutlass Black
- Zadokowane cele pokazują przeskanowaną siatkę celowniczą/strzałkę HUD ale nie wyświetlają lag pips
- Grey cat zawsze skręca w prawo jeśli korzystasz z Gamepada
- Sygnał z joysticka i przepustnicy nie powstrzymuje Windows przed usypianiem monitora (oszczędzanie energii)
- Można temu zapobiec zwiększając czas czuwania monitora w ustawieniach Windows
- Pociski Stalker IR zadają mało obrażeń i ignorują flary
- Bronie dziobowe Horneta nie ładują się
- Overlay hełmu wciąż pojawia się pod stopami gdy patrzysz w dół
- Czerwone decale na Aurorze MR nie uszkadzają się wraz ze statkiem
- Vanduule, Vixen i Warlord czasami zderzają się z asteroidami
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia