Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse – odcinek 13

    Trzynastka wcale nie okazała się pechowa dla (już nie) nowego starcitizenowego show - oprócz tego co przygotowali dla społeczności Ben i Sandi tym razem i my mamy dla was niespodziankę - streszczenie i podsumowanie dzisiejszego ATV znajdziecie poniżej!

    A oto najważniejsze rzeczy jakie zobaczycie w aktualnym ATV: Rozstrzygnięto konkurs rozpoznania kokpitów. Zwycięzca - Darkstar - prawidłowo zidentyfikował kokpity następujących maszyn: robota górniczego, Gladiusa, F8 Lightninga, Retaliatora. Nagrodą w konkursie był M50.

    Nadal brak potwierdzonej daty wypuszczenia patcha V0.9, CIG dopracowuje ostatnie szczegóły i będą informować o postępach prac na stronie głównej.

     

    News From Around the Verse

    Arena Commander
    • Trwa nieustająca walka z bugami
    • Poprawa wyglądu Vanduul Glave - będzie bardziej rozpoznawalny
    • Trwają prace nad statystykami wyścigów oraz trybem wyścigowym dla pojedynczego gracza
    • Trwają prace nad wariantami istniejących statków
    SQ42 (Wielka Brytania)
    • Walka FPS vs A.I. jest grywalna (testy wewnątrz firmy, nie dla nas)
    • Trwają przygotowania do ważnej sesji motion capture
    Persistent Universe
    • Praca nad efektami towarzyszącymi wchodzeniu w atmosferę i lądowaniu.
    • Dialogi NPC-ów oraz ich podstawowe scenariusze działania
    • Zakończono prace nad narzędziem do budowy systemów gwiezdnych (ułatwia i przyspiesza proces tworzenia układów słonecznych)
    Statki
    • Gladius - udźwiękowienie w Hangarze
    • Idris - końcowy etap prac nad statkiem
    • Mustang (dużo Mustanga!) - prace nad wariantami, postęp prac od szkiców przez modelowanie a nawet niektórymi  wersjami można już latać
    • M50 i 350r - ukończone!

     

    MVP

    dla Mister Combustible za Freelancera wydrukowanego na drukarce 3D

     

    Wywiad z Chrisem Smithem - Liderem Modelowania Statków

    [6:00] P: Jakie osobiste opinie odnośnie designu statków sprzeczne z predefiniowanym stylem danego producenta  jest Ci najtrudniej zignorować podczas projektowania statków? Czy możesz podać przykład takiej sytuacji i jaki był rezultat?
    O: Własna opinia i poczucie estetyki zawsze wchodzą do gry prawie przy wszystkim co jest robione. Póki co nie było wielkich konfliktów. 300i była kanciasta i fasetowa, została przerobiona na bardziej opływową. Sporo zmian w M50, Chris Roberts chciał czegoś kojarzącego się z F1.

    [8:19] P: Gdybyś chciał zaprojektować statek o którym nikt jeszcze nie pomyślał, lub wariant istniejącego co by to było?
    O: Statek o którym nikt nie pomyślał, nie myślałem nad tym . Ze statkami które mamy jest wystarczająco dużo pracy, aby nie myśleć nad innymi. Osobiście lubię samochody i wyścigi, więc warianty wyścigowe wszystkich statków.

    [9:43] P: Jak ewoluował proces tworzenia statków  i w jaki sposób tok prac wpłynął na sposób projektowania statków?
    O: Dużo się zmieniło. Na początku tworzyliśmy je szybko i były dość proste. Teraz dbamy o więcej szczegółów wiec projektowanie jest znacznie dłuższe, a mimo to nie jest trudno, gdyż do pierwszych statków nie mieliśmy nic, teraz mamy już wiele materiałów które można wykorzystać nawet na etapie prac koncepcyjnych.

    [12:15] P: Czy możesz opisać wpływ produkcji stanów zniszczenia statku na czas jego tworzenia i wydajność?
    O:
    Stany zniszczeń to poważna sprawa. Tworzy się je dopiero gdy statek jest ukończony. Prace nad nimi trwają od 2 do 5 tygodni zależnie od wielkości statku.

    [14:24] P: Jakie standardy statki muszą spełniać by pasowały do gry? CR podczas TNGS wspominał że niektóre jednostki bardziej " "pasują" mu wizualnie do wizji gry. Czy macie jakieś wytyczne których się trzymacie?
    O: Tak, Chris Roberts jest taką wytyczną . Nie ma formalnie ustalonego stylu. Każdy producent statków w świecie gry ma swój własny. Linią przewodnią jest jakość. Ulubione statki Chrisa Smitha to 350r, M50, Mustang... maszyny wyścigowe.

     

    Obsługa klienta

    • Kończą nadrabianie zaległości, w ciągu kilku dni wszystkie zgłoszenia zostaną zaadresowane.
    • Nieśmiertelniki są na etapie wytrawiania napisów, będą gotowe do wysyłki za 2 tygodnie.
    •  Modele Constellation zaczną wysyłać w przyszłym tygodniu.

     

    Chris Roberts - ogłoszenie

    W tym roku CitizenCon odbędzie się 10 października w Los Angeles w Avalon Theater. Będzie livestream oraz grywalne dema. Sprzedaż biletów planowana jest w piątek 12.09 w 3 partiach po 100 biletów każda o 9:00 czasu PST (18:00 GMT), 18:00 PST (3:00 GMT- Sobota), 1:00 PST (10:00 GMT- Sobota).

     

    Bug Smashers z Markiem Abentem

    • M50 brak animacji używania joysticka.

     

    Już za tydzień

    • Gurmukh Bhasin - artysta konceptualny

     

    Art Sneak Peek

    • kokpit Retaliatora


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 582

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 428

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 426

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 468

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 357

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 313

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności