Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Star Citizen: aktualizacja Roadmapy - wersje 3.7.0 i 3.8.0

    Znamy już zarys planów, jakie CIG ma dla Persistent Universe na drugie półrocze 2019. Roadmapa Star Citizena została zaktualizowana bardzo wyczekiwanymi przez społeczność danymi dotyczącymi wersji 3.7.0 oraz 3.8.0. 

    Wiele osób na pewno ucieszy się, że jest na niej Carrack - jednostka której zadaniem będzie odważnie udawać się tam, gdzie nie dotarł wcześniej nikt inny. W ekscytacji nie przegapcie także repliki tevarińskiego dropshipa - Prowlera zbudowanego przez Esperię. Zwolennicy handlu materiałami wątpliwej legalności będą musieli mieć się na baczności, bo samozwańczy strażnicy prawa na pewno wskoczą do Cutlassów Blue by zgarnąć kilka nagród za głowy player killerów.

    Swoją drogą, ciekawe ile WiDoW zmieści się w Hullu-C... 🤑

    No, ale nie wszystko wygląda różowo. Na dziś martwi tak naprawdę brak dużych mechanik poza salvage i paliwem na Roadmapie (dalej ani widu ani słychu o mechanice eksploracji tudzież skoków międzysystemowych), czy też wciąż zero informacji o Banu Merchantmanie. Ale nie ma co przejmować się zbyt mocno, ponieważ CIG na pewno będzie zmieniać i dodawać pozycje na mapie. Trzymajmy więc kciuki, aby treści przybywało.

    Grzechem byłoby pominąć wybrane nowe ciekawe rzeczy, jakie również trafiły do planów 3.6.0 przy okazji aktualizacji - ktoś, kto nie śledzi naszego wątku z Roadmapą mógłby je przegapić. Niestety, z owej wersji również sporo zniknęło. Usunięte pozycje znajdziecie w naszym wątku śledzącym Roadmapę.

     

    3.5.0 - Q1 2019 - nowe pozycje

    AI

    • FPS: unikanie kolizji v2 - dodanie umiejętności unikania przez NPC zderzania się z obiektami i realistycznej nawigacji wokół nich
    • Basic Gunship Behaviour - implementacja zachowań członków załogi gunshipów pozwalających na lepsze wykorzystanie wieżyczek i uzbrojenia na gimbalach

    3.6.0 - Q2 2019 - nowe pozycje

    Postacie

    • Ulepszenia szklanych przyłbic oraz HUD - zwiększenie intuicyjności oraz immersji

    Lokalizacje

    • Stacja kosmiczna typu Rest Stop: warianty zewnętrz - rozbudowy zróżnocowania komponentów zewnętrz oraz wariacji stacji Rest Stop

    AI

    • AI statków: 3D Pathfinding v2 - dodanie możliwości wydajnej nawigacji przez statki z wykorzystaniem siatek fizycznych
    • Ulepszenia NPC: barman - nowe zachowania dla barmanów
    • Ulepszenia NPC: cywil - nowe zachowania dla cywilów
    • FPS: wykorzystanie osłon v1 - umiejętność strategicznego, dynamicznego korzystania z osłon i reakcja na modyfikację środowiska przez AI

    Rozgrywka

    • Przystawki do broni - możliwośc modyfikacji uzbrojenia osobistego przez graczy
    • Ekonomia czarnorynkowa - sklepy oraz siły porządkowe będą w stanie zidentyfikować kradzione towary
    • Wynajem statków - możliwość wynajęcia statków ze sklepów
    • Player Free Look - większa kontrola gracza nad widokiem
    • Ulepszenia fizyki ragdoll - poprawa symulacji modeli wykorzystujących tę mechanikę
    • Skoki gracza v2 - ulepszenia mechaniki skakania
    • Systemy statków: ulepszenia zużycia / degradacji v2
    • System: misfires (niewypały) - dodanie zdarzeń niewypału które mogą powodować nieprzewidywalne zachowania przedmiotów
    • Przenoszenie przedmiotów v2 - ulepszenia tego, jak gracz podnosi i przenosi pewne przedmioty
    • Systemy transportowe v2 - ulepszenia systemów transferujących pomiędzy mapami (w tym drzwi, windy, śluzy)
    • Ulepszenia zachowań NPC z misji Bounty

    Statki i pojazdy

    • Aktualizacja AEGIS Vanguard Warden

    Uzbrojenie i przedmioty

    • Wyrzutnia pocisków Apocalypse Arms Animus - implementacja do gry
    • Pistolet Behring S38 - implementacja do gry

    Core Tech (główne technologie)

    • Client to Server Actor Networking Rework - poprawki technologii sieciowych poprawiające komunikację akcji gracza od klienta do serwera
    • Technologia naziemnej mgły - różne warstwy mgły na powierzchniach planet
    • Proceduralna generacja asteroidów v2 - generacja pól asteroidów oraz poprawki wizualne
    • Ulepszenia dystrybucji i ekosystemów
    • Harvestable Entity Spawning - czyżby możliwość zabawy w farmera? Ten system będzie automatycznie włączać spawnowanie się rzeczy możliwych do zebrania.

    star_citizen_grand_barter.jpg

     

    3.7.0 - Q3 2019 - nowa sekcja

    Postacie

    • Bounty Hunter Armor - pancerz łowcy nagród - implementacja do gry

    Lokalizacje

    • Stacja kosmiczna typu Cargo Depot - implementacja do gry
    • Stacja kosmiczna typu Rest Stop - niezamieszkała. Implementacja do gry
    • Stacja kosmiczna typu Rest Stop: warianty wnętrz - implementacja rozbudowy modułów wnętrz oraz archetypów

    AI

    • Walka FPS: typy uzbrojenia - NPC korzystający z szerszego arsenału
    • Ulepszenia NPC: sklepikarze - nowe zachowania dla sprzedawców
    • Zaawansowane manewry defensywne gunshipów - implementacja reakcji na mocny ostrzał

    Rozgrywka

    • Tankowanie: fuel scooping - rozbudowane zachowania dla zasysania paliwa wodorowego
    • Poprawa ruchu graczy przy wchodzeniu i schodzeniu po schodach
    • Leczenie NPC oraz graczy
    • FPS: walka kontaktowa (wręcz)
    • Poprawki animacji śmierci
    • Pływanie - przemieszczanie się postaci gracza w płynnych środowiskach
    • System statusu gracza - rozbudowa podstawowych mechanik śledzących status gracza i jego dobrostanu
    • Power system v2 - rozbudowa systemu zasilania o wsparcie rozgrywki systemicznej
    • PvP Bounties (możliwość wystawiania zleceń na odstrzał graczy)
    • Poprawa doświadczenia z obcowania z kokpitem - w tym nowe efekty audiowizualne
    • Dokowanie statek-do-stacji - implementacja
    • V1 kiosków do naprawy / tankowania / restocku - kioski mają udostępniać bardziej elastyczny interfejs dla usług związanych ze statkami
    • Fizyczny inwentarz - implementacja zlokalizowanego systemu fizycznego inwentarza. Czyżby koniec chowania ponad metrowych karabinów snajperskich "do kieszeni"?

    Statki i pojazdy

    • AEGIS Vanguard Harbinger - implementacja do gry
    • AEGIS Vanguard Sentinel - implementacja do gry
    • Rework (przeróbka) Drake Cutlass Red - implementacja do gry

    Uzbrojenie i przedmioty

    • Granatnik Behring GP-33 - projekt oraz implementacja
    • Pistolet Frag Hedeby Salvo - projekt oraz implementacja
    • Działo laserowe dla statków Kroneg FL-33 - projekt oraz implementacja
    • Karabinek półautomatyczny Klaus & Werner Lumin V - projekt oraz implementacja

    Core Tech (główne technologie)

    • Poprawa cieni o dużej skali - ulepszenia systemu cieniowania pozwalające na implementację wielu wielkoskalowych map cieni
    • Server to Client Actor Networking Rework - poprawki technologii sieciowych poprawiające komunikację akcji gracza od serwera do klienta
    • Wymiana technologii osłon na rozwiązanie korzystające z nowej technologii Signed Distance Fields
    • Optymalizacja wydajności celem zwiększenia ilości FPS na wszystkich specyfikacjach
    • Poprawa cieni terenowych o dużej skali
    • Wymiana technologii osłon na rozwiązanie korzystające z nowej technologii Signed Distance Fields
    • Ulepszenia technologii atmosfery

    large.Slide_Cut-Red_.jpg

     

    3.8.0 - Q4 2019 - nowa sekcja

    Postacie

    • Kolekcja microTech - implementacja ubiorów obywateli microTech
    • Zleceniodawca misji: Eddie Parr - projekt oraz implementacja

    Lokalizacje

    • Stacja kosmiczna typu Rafineria - implementacja do gry
    • Stacja kosmiczna typu Cargo - niezamieszkała. Implementacja do gry
    • Stacja kosmiczna typu Rafineria - niezamieszkała. Implementacja do gry
    • Planeta mictoTech - budowa i zaludnienie
    • Strefa lądowania New Babbage v1 - budowa i zaludnienie
    • Księżyc microTech: Calliope - budowa i zaludnienie
    • Księżyc microTech: Clio - budowa i zaludnienie
    • Księżyc microTech: Euterpe - budowa i zaludnienie

    AI

    • FPS: Combat Behaviors v2 - poprawki walki FPS zwiększające wiarygodność tego, jak walczą NPC
    • AI lotnicze: as przetworzy - kreacja oraz implementacja zachowań wysokiego poziomu umiejętności podczas lotu 

    Rozgrywka

    • System dynamicznych misji - dynamicznie dostosowuje treści do aktualnego środowiska
    • Buty magnetyczne - przemieszczenie się graczy po powierzchniach w zero-G
    • Zero-G Push & Pull - przemieszczanie się w zero-G bez EVA przy pomocy rąk postaci gracza
    • Obsługa przedmiotów podczas siedzenia - możliwość korzystania z broni siedząc w fotelu w pojeździe
    • Systemy bezpieczeństwa - dodanie systemów bezpieczeństwa kontrolujących dostęp do obszarów i przedmiotów prywatnych
    • Dokowanie statek-do-statku - implementacja
    • V4 wyświetlaczy HUD dla pojazdów - dodanie wsparcia dla przechowywania i zarządzania wynikami skanów
    • Salvage v1 - możliwość odzysku surowców z kadłubów statków

    Statki i pojazdy

    • Esperia Prowler - implementacja do gry
    • Rework (przeróbka) Drake Cutlass Blue - implementacja do gry
    • Anvil Carrack - implementacja do gry
    • MISC Hull-C - implementacja do gry

    Uzbrojenie i przedmioty

    • Rewizja Mass Drivera Klaus & Werner Sledge - aktualizacja działa dla statku
    • Strzelba elektronowa Lightning Bolt Co. Atzkav - projekt oraz implementacja
    • Pistolet pneumatyczny Armitage Lanker - projekt oraz implementacja

    Core Tech (główne technologie)

    • Optymalizacja wydajności celem zwiększenia ilości FPS na wszystkich specyfikacjach

    carrack_new.jpg

     



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Ja by realizowali wszystko co tam się znajduje nie było by źle ale jeśli zaczną przesuwać wszystko jak w poprzednim roku to się wku.... 😡

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Interesujące jest że jeśli porównać roadmapę PU ze SQ42 to wszystkie mechaniki tak naprawdę są robione właśnie pod niego. IMO to dobrze, bo gra powinna wyjść jak najszybciej. Tylko później spore rzeczy nieraz wypadają właśnie z grafika dla PU.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Widziałem rano. To ma być chyba pierwsza iteracja medycyny w grze. Wpierw była tylko wzmianka o tym, że poprawią (a raczej wrzucą drugą iterację) dla medpenów, a potem w tym samym terminie dodali właśnie NPC Healing. Niemniej jakiś tam to progres jest ;). A byłbym zapomniał - dodali tez C Reda - też w tym samym terminie ;)

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem nadzieję, że w tym roku skończą budować Stanton, a tu dupa. To ile tych systemów miało być? 100? 😅
    Carrack, Hull-C, microTech, Salvage v1 hohoho szykują się ciekawe święta 🎅

    Cytat

    Swoją drogą, ciekawe ile WiDoW zmieści się w Hullu-C...

    Jak ci się uda wylądować po towar rozłożonym Hullem-C i przez kilka godzin załadunku nikt by cię nie rozwalił to pewnie sporo. Powodzenia 😆

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @Nebthtet przy dokowaniu ship-to-ship pewnie nie da rady przenieść towaru. Będzie trzeba przeładować na stacji. A tak w ogóle to jest jakaś mała jednostka z miejscem na cargo, która posiadałaby taką zdolność dokowania? Hmm...

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Zobaczymy - Cutlassy miały w sumie chyba mieć możliwość doku, Connie też. Patrząc na pomysłowość graczy to myślę że coś może wykombinują :) 

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Freelancer również posiada śluzę którą aktualnie na HEXie używam do wsiadania jak mi rzucą statek na A06 do tego ten mały MPUV bez QT Drive też ma śluzę
    Mam nadzieje że pozostałe Hulle pójdą szybko po tym pierwszym 😊

    Edytowane przez Vanter

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Znalazłem coś takiego odnośnie MISC Hull C , z tego co widzę że będzie pod koniec roku ale warto czekać 😀

     

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Już widzę salvage pod koniec roku. Specjalnie go dali do czwartego kwartału bo łatwiej go będzie wywalić i przerzucić dalej.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 576

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 422

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 423

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 465

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 350

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 310

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności