Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Podsumowanie prezentacji z Gamescomu 2016

    Najbardziej oczekiwany stream CIG z Kolonii miał już tradycyjne opóźnienie - tym razem na szczęście było to jedynie ok. 30 minut. Poniżej znajdziecie podsumowanie tego, co było prezentowane.

    Aktualności

    • Star Citizen Alpha 2.5.0 - będzie kolejne PTU zanim ta wersja zostanie zaimplementowana na serwerach live. Powinno to nastąpić najpóźniej w przyszłym tygodniu.
    • Alpha 2.6 zawierać będzie Star Marine (pamiętacie pocieszne twierdzenia „dr” Smarta że SM poszedł do kosza?) oraz dwa nowe zdatne do lotu statki - Vanguard Hoplite od Aegis oraz Heralda od Drake. Oprócz tego Arena Commander doczeka się kolejnych optymalizacji, nowych możliwości i tweaków różnych trybów gry mających uczynić je bardziej płynnymi i dającymi więcej frajdy.
    • Alpha 2.7 została przemianowana na Star Citizen Alpha 3.0 ze względu na ogrom wprowadzanych nowości. Planowane udostępnienie wg Chrisa - „jeszcze w tym roku”. Czas pokaże, czy CIG uda się dotrzymać tego terminu - póki co nie jest to ich mocną stroną.

    Star Citizen Alpha 3.0 - co nowego?

    • Udostępniony zostanie system Stanton wraz z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, ArcCorp, 12 księżycami i ponad 30 stacjami kosmicznymi do eksploracji.
    • Proceduralna technologia generowania planet z przejściami do kosmosu bez ekranów ładowania (to, co było pokazane w demo technologicznym było wersją 1.0, a do SC Alpha 3.0 trafi kolejna iteracja tego mechanizmu).
    • Udostępnione zostaną podstawowe profesje - handel, transport ładunków, piractwo, najemnictwo. Rzecz jasna można będzie również rozpocząć karierę łowcy nagród.
    • Udostępnione zostaną nowe technologie: Item 2.0 (przedmioty 2.0), StarNetwork 1.0 (nowa wersja kodu sieciowego), Subsumption 1.0 (AI odpowiedzialna za to, aby NPC działali według grafików - np. mieli czynne sklepy w określonych godzinach, kładli się spać, etc.), Mission 1.0 (nowa wersja systemu misji).
    • System interakcji zastąpi znienawidzony przez wielu graczy przycisk „use” i pozwoli na wybieranie różnych możliwych do wykonania akcji z menu kontekstowego.
    • Wprowadzony zostanie system Grabby Hands (pozwalający na przenoszenie obiektów przez postać - notabene kolejna opcja o usunięciu której święcie przekonany był D. Smart).

    Zaprezentowany pokaz wersji 3.0 zawierał:

    • Walkę kosmiczną (w tym prezentację w akcji Drake Dragonfly oraz wykorzystanie - skuteczne! - wieżyczki Freelancera).
    • Walkę naziemną (spoiler: z zimną krwią zamordowano Ursa Rover - taki, jaki jest na domyślnym wyposażeniu eksploracyjnego wariantu Constellation).
    • Przejścia z kosmosu na powierzchnię planety, efekty atmosferyczne towarzyszące wejściu w atmosferę (była też mowa że w zależności od kształtu kadłuba różne jednostki będą się inaczej „prowadzić” na planetach).
    • System cargo.
    • Parkowanie małej jednostki w ładowni większej i przewożenie jej (tak, Dragonfly mieści się w ładowni Freelancera, nie, nic nie wybuchło, oba statki były zdatne do użytku - trafił się tylko mały glitch graficzny no i rzecz jasna po takim parkowaniu miejsca nie pozostało zbyt wiele).
    • System interakcji.
    • System misji (kilka zadań połączonych w ciąg, interfejs MobiGlas).
    • Nowe muzykę i efekty dźwiękowe (muzyka dynamicznie dostosowuje się do akcji).
    • Pokaz nowej lokalizacji, NPC, lądowania itp.

    Niestety nie pokazano absolutnie nic ze Squadron 42. Chris Roberts wspomniał, że coś przecież musi zostać na CitizenCon. Cóż, trzeba będzie poczekać do października.

    Ogólne wrażenia po prezentacji? „Chcę więcej” i „dawajcie mi to już, teraz, zaraz”. Póki co wygląda na to, że gra rozwijana jest w dobrym kierunku. Jednak największą niewiadomą dla mnie jest to, jak stabilna będzie rozgrywka, gdy serwery będą oblężone przez ludzi chcących w to zagrać. Wciąż pamiętam dantejskie sceny mające miejsce po udostępnieniu po raz pierwszy Port Olisar, oraz notoryczne disconnecty skutkujące wyrzucaniem z gry. Imperial News Network opublikowało pełne streszczenie pokazanego dema - jeśli zamiast oglądać video wolicie czytać - znajdziecie je tutaj.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        123

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        146

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        120

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        120

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        85

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        161

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności