W tym tygodniu na pytania odpowiada manager IT pracujący w CIG Santa Monica - Dennis Daniel.
P: Skąd dowiedziałaś/eś się o Star Citizenie?
O: Podczas pierwszego kickstartera w końcówce 2012 r.
P: Na co najbardziej czekasz w Star Citizen?
O: Chyba najbardziej ekscytuje mnie historia i Squadron 42, ale interesuje mnie też bardzo ekspoloracja, tak więc czekam aż w PU będę mógł znaleźć nowe miejsca, odkryć nowe rasy i ludzi z którymi można walczyć.
P: Twoje ulubione jedzenie?
O: Sushi.
P: Czy masz ulubiony zespół muzyczny?
O: To trudne pytanie... Lubię lokalny zespół z Kalifornii Durango 95.
P: Jaki jest twój ulubiony film?
O: To też trudne pytanie. Moim ulubionym filmem są Gwiezdne Wojny, ale definitywnie uwielbiam też klimaty noir w Łowcy Androidów (Blade Runner).
P: Ulubiona gra wszech czasów?
O: Prawdopodobnie gra z którą spędziłem wiele godzin - seria Homeworld - ze względu na fabułę, ponadto wciąga w swoje uniwersum. Również Wing Commander (gdy ukazał się po raz pierwszy). Pokazał mi go kolega - nie mogłem mu uwierzyć że taka gra istnieje. Odwiedziłem go, pokazał mi grę i wsiąkłem w nią na bite 12 godzin praktycznie przechodząc ją na raz.
P: Czy masz jakieś hobby lub ciekawy talent?
O: Jednym z moich ulubionych hobby (na które nie mam czasu) jest nurkowanie. Spędziłem około roku na Filipinach ucząc się nurkowania głębinowego i zwiedzając. Inne moje hobby to podróże - większość życia spędziłem w ten sposób. Przez rok zwiedzałem Europę i Azję, około dwóch lat później wybrałem się ponownie do Azji.
P: Który ze statków w Star Citizen jest twoim ulubionym?
O: Podstawowa wersja Constellation. Jak ją pierwszy raz zobaczyłem byłem pod ogromnym wrażeniem poziomu szczegółów, tego że to wieloosobowy statek w który mogę wskoczyć ze znajomymi i wybrać się eksplorować kosmos lub po prostu grać razem.
P: Co chciałbyś przekazać społeczności Star Citizen?
O: Nie traćcie wiary, pracując w IT tutaj w Santa Monica widzę ile czasu zespół wkłada w tę grę - wszystkie aspekty - od developmentu po grafikę statków... nawet w zespole produkcji video widzę ludzi pracujących co dzień tak wiele godzin by spróbować stworzyć Star Citizena. Również Chris Roberts wiecznie "robi nadgodziny". Wszyscy nie tylko pracują nad grą bo to ich praca, ale żyją tym projektem i chcą abyście mogli doświadczyć tego, czego oni sami oczekują.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia