Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Co znajdziecie w Star Citizen Alpha 2.0.0

    Alpha 2.0 Star Citizena przygotowuje grunt pod implementację żyjącego uniwersum gry. Umożliwia graczom dostęp do statków wieloosobowych, dużych map oraz walki w trybie FPS. Możecie spodziewać się, że w przyszłości w miarę rozwoju gry do tej podstawy zostaną dodane dodatkowe statki, lokalizacje i mechanika gry. Alpha 2.0 to pierwszy przedsmak żyjącego, oddychającego świata Star Citizena - tak więc bierzcie się do eksploracji uniwersum!  

    Duże światy - Crusader

    17 misji w otwartym świecie

    • 8 misji Comm Array polegających na starciach statków w kosmosie i działaniach EVA.
    • 8 misji Research polegających na ochronie cywilów lub odzyskaniu utraconych danych.
    • 1 misja Exploration - przeszukanie i eksploracja opuszczonej stacji.
    • ponad 20 losowych wydarzeń - większość to losowe walki w kosmosie, często z różną kombinacją statków wrogich i przyjaznych. 4 z nich to losowe misje eksploracyjne polegające na odnajdywaniu zaginionych wraków.

    Mission.jpg

    Naprawa przekaźników telekomunikacyjnych

     

    Strzelanka z perspektywy pierwszej osoby (FPS)

    • Doładowujące się bronie energetyczne.
    • Przedmioty do podniesienia w świecie gry - w tym uzbrojenie balistyczne, amunicja i MediPeny.
    • Leczenie graczy.
    • Ze względu na otwartą architekturę systemu Crusader walka FPS może mieć miejsce na stacjach kosmicznych, pokładach statków a nawet podczas działań EVA.
    • Stacja kosmiczna - lokalizacja specjalnie zaprojektowana i dedykowana walce FPS, zawierająca mnóstwo schowków z uzbrojeniem osobistym.

    FPS.jpg

     

    Jeszcze więcej opcji!

    • Stałe i trwające potyczki kosmiczne pomiędzy frakcjami piratów i wewnątrzsystemowymi siłami porządkowymi w pasie asteroid Yela.
    • Wraki do złupienia w pasie asteroid Yela.
    • Naprawy statków, tankowanie i uzupełnianie amunicji w Cry-Astro.
    • EVA - działania w kombinezonie poza statkami.
    • Statki wieloosobowe.
    • Rozgrywka w statkach wieloosobowych. Nie jesteś przywiązany do fotela, możesz chodzić po statku ze znajomymi, a także obsługiwac różne stanowiska takie jak pilot, kopilot, działonowy, inżynier.
    • Przejścia ze statku w kosmos,
    • Rozgrywka z perspektywy pierwszej osoby bez szwów. Przechodź pomiędzy wnętrzem statku a kosmosem na zewnątrz i z powrotem bez ekranu ładowania!
    • Lataj, walcz i przemieszczaj się w kosmosie w jednej grze.

    Quantum2.jpg

    Podróż kwantowa

    • Quantum Travel - podróż kwantowa - włącznie z ograniczoną mechaniką paliwa.
    • Wszystkie jednostki nie będące myśliwcami są wyposażone w napęd kwantowy pozwalający na podróż przez przestrzeń lokalną z 0,2 prędkości światła.
    • MobiGlas z systemem Dziennika i Misji.
    • Walka EMP w Avengerze Warlocku.
    • Technologia dużych światów pozwalająca na istnienie ogromnych obszarów przestrzeni do eksploracji bez ekranów ładowania.
    • Nowe modele lotu IFCS.
    • Naprawa, tankowanie i uzupełnianie amunicji w statkach.
    • System party (drużyn).
    • Stanowiska do obsługi na statkach wieloosobowych.

    multicrew.jpg

    • Tryby lotu IFCS – Precision, SCM i Cruise.
    • Dopalacze.
    • EMP działające na zasadzie statek vs statek oraz zniszczenia na jego skutek.

     

    Lokalizacje

    • 1 planeta: Crusader.
    • 3 księżyce: Yela oraz jej pas asteroidów, Cellin ze stacją i Daymar ze stacją.
    • 3 różniące się stacje: Port Olisar (nowy port przeładunkowy oraz kosmiczny hotel gdzie zaczynasz grę), Security Post Kareah (lokacja FPS PvP), Covalex Shipping Hub (opuszczony port przeładunkowy służący jako lokacja do eksploracji EVA dla graczy).
    • 1 stacja naprawy i uzupełniania zapasów Cry-Astro.
    • 9 lokalizacji comm array (przekaźniki telekomunikacyjne) z walkami, misjami i eksploracją EVA.

    Lineup.jpg

    Stacja Naprawczo-Zaopatrzeniowa Cry-Astro

     

    Arena Commander

    W lore gry Arena Commander jest modułem symulacyjnym do którego piloci mogą wskoczyć by poćwiczyć. Służył jako poligon testowy dla wielu doświadczeń związanych z lotem i walkami. Wszystkie statki wymienione jako zdatne do lotu przed publikacją PTU wersji 2.0.0 mogą być wykorzystane do lotu w dowolnym z trybów.

    • 6-częściowy samouczek, który wprowadza graczy do podstawowych i zaawansowanych sposobów kontroli lotu, w tym startu, lądowania i walki.
    • Tryb wyścigów Racing Mode (single oraz multiplayer), z trzema unikalnymi "torami" o rosnącym poziomie trudności. W lore jest znany jako Puchar Murraya.
    • Tryb swobodnego lotu, bez limitu czasowego, wrogów AI lub zadań. Do wyboru są dwie unikalne mapy, Dying Star or Broken Moon.
    • Vanduul Swarm na dwóch mapach, Dying Star lub Broken Moon. Walcz z kolejnymi falami coraz bardziej wymagających wrogich statków Vanduuli.
      • W trybie dla pojedynczego gracza masz sojuszników sterowanych przez AI.
      • Tryb multiplayer to do czterech graczy w zespole vs rój Vanduuli.

    AC_300i_cockpit.jpg

    300i w akcji

     

    Tryby tylko dla wielu graczy:

    • Battle Royale - tryb walki "wszyscy na wszystkich" dla 4-16 graczy. Ten, który zdobywa najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża.
    • Squadron Battle - tryb walki "zespół vs zespół" dla 4-8 graczy po każdej ze stron. Zespół, który zdobędzie najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża.
    • Capture the Core - zespołowy tryb CTF z zespołami 4-6 graczy po każdej ze stron. Pierwsza drużyna, która osiągnie pięć przechwyceń wygrywa.
    • Wszystkie tryby moga być rozgrywane na dwóch unikalnych mapach - Dying Star oraz Broken Moon.
    • Publiczne wolne rozgrywki są ograniczone do 4 graczy na stronę.

    Vanduul_Coop_01_sml.jpg

    Lot Vanduuli

      

    Moduł Social: ArcCorp

    Area 18 to miasto na ArcCorp, planecie w układzie Stanton i pierwsze udostępnione interaktywne środowisko znajdujące się na planecie.

    • Rozgrywka skupia się na indywidualnej eksploracji i interakcjach społecznych
    • Strefa ta zawiera obszar celny, sklepy, szpital, przedmioty (póki co niemożliwe do zakupu) oraz bar.
    • Tryb Augmented Reality (rzeczywistości rozszerzonej) pozwala graczom na zobaczenie jak nazywają się inne postacie oraz podejrzenie nazw / opisów / cen przedmiotów na które patrzą.
    • W pełni zniszczalne łaziki Greycat, którymi gracze mogą jeździć po strefie - z możliwością przejechania i zabicia innych graczy lub zniszczenia pojazdu.
    • Pierwszy kontakt graczy ze śmiercią i respawnem w szpitalu po tym jak zostaną przejechani.
    • NPC - interakcja z nimi jest w trakcie developmentu.
    • Wprowadzenie chatu i animowanego / opatrzonego głosem systemu emotek. Istnieje możliwość tworzenia i dołączania do wielu kanałów chatu, wchodzenia do instancji ArcCorp ze znajomymi i interakcja z nimi na o wiele bardziej osobistym poziomie.
    • Do 36, ze sztywnym limitem 40. Miękki limit pozwala na dołączanie do tej samej instancji co znajomi.

    Arc-Flyby.jpg

    ArcCorp

      

    Moduł Hangar

    Hangary to miejsce, gdzie gracze mogą obejrzeć i zwiedzić swoje statki, jak również podziwiać przedmioty dekoracyjne i prezenty dla subskrybentów jakie są sprzedawane w sklepie. Mogą się powiększać od jednej do pięciu zatok w zależności od ilości statków załadowanych na stronie. Poradnik jak zarządzać hangarem znajdziesz tutaj.

    • Każda zatoka pomieści 3 małe statki, 1 średni lub 1 duży. Rozszerzone opcje są w trakcie developmentu.
    • Wyjątkiem jest hangar VFG Industrial (zwany też asteroidowym). Centralna zatoka VFG Industrial może pomieścić tylko 3 małe lub 1 średni statek.
    • Obecnie dostępne są cztery typy hangarów: SelfLand, Aeroview, Revel &York oraz VFG Industrial.
    • Rozgrywka:
      • Oglądaj, zwiedzaj i wchodź w interakcję ze swoimi statkami lub hangarami.
      • Używaj Holostołu aby dodawać, usuwać lub zmieniać wyposażenie statków.
      • Wchodź w interakcję z ozdobami hangaru - od plakatów po mały barek lub szafę grającą.
      • Przejedź się Greycatem (jeśli go posiadasz).

    Avenger_Hangar.jpg

    Avenger w hangarze 

    UWAGA: Gra jest udostępniona jako alpha - cały czas jest rozwijana. Jej część już udostępniono do testów i w celu zbierania opinii graczy. Oczywiście wersje alpha to prace w toku - będą mieć bugi i inne problemy. Zachęcamy do zgłaszania sugestii na forum RSI, natomiast decyzja czy zostaną one zaimplementowana leży w całości po stronie developerów.  

     

    Status dostępności statków

    Małe statki

    Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu
    P-52 Merlin Tak Tak
    M50 Interceptor Tak Tak
    Seria Aurora Tak Tak
    Seria Mustang Tak Tak
    Seria 300 Tak Tak
    Seria Hornet Tak Tak
    Gladius Tak Tak
    Seria Avenger Tak Tak
    Vanduul Scythe Tak Tak
    Vanduul Glaive Tak Tak
    Gladiator Tak Tak

    F7c_hornet_flight_visual.jpg  

    Średnie statki

    Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu
    Cutlass Black Tak Tak
    Cutlass Red/Blue Tak Nie
    Seria Freelancer Tak Nie
    Vanguard Warden Tak Nie

    4newcutlass.jpg  

    Duże statki

    Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu
    Retaliator Bomber Tak Tak
    Constellation Andromeda Tak Tak
    Constellation Taurus Tak Nie
    Constellation Aquila Tak Nie
    Constellation Phoenix Tak Nie
    Redeemer Tak Nie

    Andromeda_Cover3.jpg

     

    W kolejnych aktualizacjach...

    Lista może ulec zmianom:

    Nowe dodatki

    • Klub Million Mile High: Ekskluzywny bar, który będzie dostępny (tymczasowo) za pośrednictwem windy w Hangarze. Będą do niego mieć dostęp jedynie osoby które wcześnie wsparły grę kupując najdroższe pakiety.
    • Zmiana wyglądu postaci (pancerz / ubrania).
    • Zwiększenie liczby wspieranych graczy.
    • System osłon FPS.
    • Starty i zatrzymania FPS.
    • Rozdział pozy celowania / rozglądania się w FPS.
    • Fizyka EVA.

    Mmhc_01.jpg

    Widok na Million Mile High Club

    Ulepszenia

    • Ulepszenia Holstołu.
    • Grafika menu głównego.
    • Reakcja na trafienia FPS.
    • Poruszanie się bez broni w FPS.
    • Dopracowanie FPS P4AR.
    • FPS ArcLight polish.
    • Lot w kosmosie - optymalizacja UI.
    • Lot w kosmosie - dopracowanie trybu Focus.

    Fl_cockpit_a.jpg

    Kokpit Freelancera



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        44

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        49

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        33

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        40

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        29

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        40

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności